اتوبار خواجه نظام آماده خدمتگزاری به صورت شبانه روز:

اتوبار خواجه نظام در محدوده خواجه نظام آماده ارائه انواع خدمات اسباب کشی و باربری برای شما همشهریان عزیز تهرانی است. شما می‌توانید در هر کجا تهران قرار داری با مجموعه بارسنتر  تماس بگیرید.
تا آن‌ها نزدیک‌ترین شعبه به شما را معرفی کنند. مدیریت بارسنتر با در نظر گرفتن شعبه‌های مختلف در سطح تهران دسترسی به باربری و اتوبار را برای شما عزیزان راحت‌تر کرده است.

۴.۸/۵ - (۳۱ امتیاز)

اتوبار خواجه نظام

📱 جهت تماس کلیک کنید📱

 

شرق تهران        ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شرق تهران      ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شمال تهران       ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

مرکز تهران        ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

غرب تهران        ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

جنوب تهران     ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

جنوب تهران     ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

مدیریـــت           ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

انتخاب نوع ماشین باربری به سلیقه مشتریان:

استفاده از ماشین‌های مجهز باربری این مجموعه باعث شده‌ است که مجموعه باربری و اتوبار خواجه نظام از لحاظ پیشرفت و ارتقا تفاوت چشمگیری با سایر باربری‌ها و اتوبار‌ها داشته باشد. به همین خاطر با استفاده از ماشین‌های مجهز باربری که به‌صورت روزانه توسط کارشناسان ما چک می‌شوند.
که از لحاظ فنی از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل شود. شما می‌توانید بار خود را از تهران به هر نقطه‌ای از دنیا انتقال دهید.
ماشین‌هایی که این مجموعه برای جابه‌جایی و اسباب‌کشی استفاده می‌کنند شامل خاور‌ها، هیونداها، کامیون‌های ۶ متری، ماشین‌های ایسوزو، وانت‌بار و نیسان بارها، و دیگر ماشین‌های مجهز است.
این ماشین‌ها با توجه به سلیقه مشتریان انتخاب می‌شوند و کارشناسان اتوبار خواجه نظام می‌توانند راهنمایی‌های لازم را برای انتخاب نوع ماشین باربری به شما ارائه دهند.

بسته بندی ایمنی با انتخاب اتوبار خواجه نظام:

انتخاب اتوبار خواجه نظام به شما این امکان را می‌دهد که با خیالی آسوده وسایل خود را بسته‌بندی کنید. با تجهیزات مدرن و حرفه‌ای، می‌توانید مطمئن باشید که همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.
تمامی خدمات اسباب کشی و باربری را برای شما انجام خواهیم داد. به همین خاطر شما می‌توانید با انتخاب تیم بسته بندی و رزرو آن‌ها توسط کارشناسان تمام خدمات بسته‌بندی را به تیم اتوبار خواجه نظام بسپارید.
توصیه ما به شما این است که قبل از هر چیز وسایل قیمتی و ارزشمند خود را جمع‌آوری کنید. در فرآیند اسباب‌کشی ممکن است وسایل گم شوند، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین سرویس را برای شما ارائه دهیم.

ما تمامی لوازم شکستنی و با ارزش را از دیگر وسایل شما جدا خواهیم کرد. به همین خاطر درحین بسته‌بندی لوازمی که شکستنی هستند با دقت و نظم بهتری بسته‌بندی می‌شوند. با استفاده از تجهیزاتی همچون نایلون‌های حباب دار آن‌ها را بسته‌بندی خواهیم کرد.
لوازم شکستنی را با احتیاط جا به جا کنید تا در حین جابجایی به آن‌ها صدمه وارد نشود. به همین خاطر لوازم کریستالی و شکستنی بسته‌بندی حساس‌تری دارند. باید مراقب باشیم که درحین حمل‌ونقل به ماشین‌های باربری با سلامت کامل جابجا شوند.
با استفاده از ماژیک‌های مخصوص مجموعه بارسنتر دراختیار ما قرار داده بر روی کارتن‌های لوازم شکستنی قید می‌شود که این لوازم شکستنی است و با احتیاط جابجا شود.

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی:

بسته‌بندی مبلمان و فرش‌ها همیشه یک چالش است! اما تیم متخصص اتوبار خواجه نظام با تجربه و آموزش‌های لازم، این کار را به راحتی انجام می‌دهد. آن‌ها همه چیز را با دقت و در کم‌ترین زمان ممکن بسته‌بندی می‌کنند تا از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری شود.
این بسته‌بندی به صورت ایمنی انجام خواهد شد. مبلمان به چه صورتی بسته‌بندی می‌شود؟ ما مبلمان را به‌صورت حرفه‌ای با توجه به آموزش‌هایی که مجموع باربری خواجه نظام دیده است بسته‌بندی خواهیم کرد.

برای محافظت از مبلمان با نایلون‌های حباب‌دار، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. روکش کردن سطح مبلمان:
– نایلون حباب‌دار را به اندازه کافی برش دهید.
– سطح مبلمان را با دقت بپوشانید و مطمئن شوید که حباب‌ها به سمت بیرون باشند تا ضربه را بهتر جذب کنند.

۲. محافظت از تاج، دسته و پایه مبل:
– نایلون را دور تاج و دسته بپیچید و با چسب یا نوار محکم کنید.
– پایه‌ها را نیز با نایلون بپوشانید تا از آسیب‌های احتمالی در هنگام جابه‌جایی جلوگیری شود.

۳. اطمینان از محکم بودن پوشش:
– مطمئن شوید که نایلون‌ها خوب محکم شده‌اند و در حین حمل و نقل تکان نخورند.

تا علاوه بر بسته‌بندی مناسب فضای کمی را درگیر کند. تمامی وسایل به‌صورت بسته‌بندی شده در ماشین‌های اتوبار خواجه نظام قرار می‌گیرند. به طوری که چیدمان آن‌ها به صورتی انجام می‌شود که با یک بار رفت و آمد تمامی وسایل شما جابجا شود.
البته لازم به ذکر است این را بدانید که میزان جابجایی و رفت‌وآمد ماشین‌های باربری بستگی به وسایل شما حجم وسایل شما و مقدار وسایل شما دارد. هرچه میزان وسایل کم‌تر باشد رفت‌ و آمد و کم‌تری انجام خواهد شد.

تغییر دکوراسیون با انتخاب تیم چیدمان بارسنتر:

بعد از بسته‌بندی شما می‌توانید با رزرو تیم چیدمان منزل خود را با سلیقه خود دکوراسیون نمایید. تیم چیدمان ما که آموزش‌های لازم را جهت جابجایی وسایل و چیدمان دیده‌اند می‌توانند در جابجایی وسایل سنگین و همچنین چیدمان آن‌ها به شما کمک کنند.
این تیم با آموزش‌های تخصصی اتوبار خواجه نظام، قادر است تمامی وسایل الکترونیکی و برقی شما را به بهترین شکل نصب و راه‌اندازی کند.

با تماس با کارشناسان ما، می‌توانید این تیم حرفه‌ای را رزرو کنید تا پس از تخلیه بار، وسایل شما را به‌صورت دلخواه چیدمان کنند.

تغییر دکوراسیون با انتخاب تیم چیدمان در اسباب‌کشی می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش باشد.
۱. انتخاب تیم حرفه‌ای: یک تیم چیدمان با تجربه می‌تواند به شما در طراحی فضای جدید کمک کند.
۲. برنامه‌ریزی دقیق: بررسی فضای جدید و تعیین نیازها و سلیقه‌ها مهم است.
۳. استفاده از فضا: تیم چیدمان می‌تواند با طراحی صحیح، از فضا به بهترین شکل استفاده کند.
۴. هماهنگی با سبک دکوراسیون: توجه به هماهنگی رنگ‌ها و سبک‌ها تاثیر زیادی بر زیبایی فضا دارد.
۵. افزودن جزئیات: با انتخاب دکورهای خاص و لوازم جانبی، می‌توانید فضای دلخواه خود را بسازید.

در کم‌ترین زمان ممکن، وسایل‌تان را به اتوبار خواجه نظام بسپارید! برای تحویل نصب و راه‌اندازی شده، فراموش نکنید که تیم چیدمان را هنگام تماس رزرو کنید.

هزینه‌های اسباب کشی مناسب را از اتوبار خواجه نظام بخواهید:

با انتخاب اتوبار خواجه نظام و مجموعه بار سنتر، می‌توانید نگران هزینه‌های بالا نباشید! این مجموعه با ارائه تخفیف‌های ۴۵%، گزینه‌ای عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های باربری است.

خدمات اسباب‌کشی ما با هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و کیفیت عالی ارائه می‌شود. تمامی هزینه‌ها طبق استانداردهای اتحادیه باربری تهران تنظیم شده تا شما با خیال راحت از خدمات ما استفاده کنید..

تمام قیمت‌ها منصفانه هستند! قیمت‌ها به عوامل مختلفی مثل نوع ماشین باربری، تعداد کارگران و مسافت وابسته‌اند. اما اتوبار خواجه نظام با ارائه قیمت‌های رقابتی و منصفانه، به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

همین حالا تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید! با تماس با بار سنتر می‌توانی مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. ما ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم و کیفیت عالی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهیم.

در هر ساعت از شبانه‌روز آماده‌ایم تا مراحل اسباب‌کشی یا باربری شما را انجام دهیم! کافیست با ما تماس بگیرید و نوبت خود را توسط کارشناسان ما رزرو کنید.

بدون هیچ اتلاف وقتی، تمامی نیروهای مورد نیاز شما را به موقع ارسال می‌کنیم! با ما لذت یک اسباب‌کشی راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.
با اطمینان وسایل خود را به ما بسپارید تا آن‌ها را بسته‌بندی کرده و سالم در محل دلخواهتان تحویل دهیم. اعتماد شما به بار سنتر افتخار ماست.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار خواجه نظام بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار خواجه نظام استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار خواجه نظام کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند