خدمت رسانی توسط باربری شیخ صفی  به مشتریان :

باربری شیخ صفی که در محدوده شیخ صفی قرار دارد با تضمین سالم نگه داشتن کلیه وسایل شما به مقصد مورد نظر در خدمت شماست تا تمامی خدمات اسباب کشی و باربری را برای شما عزیزان انجام دهد. باربری شیخ صفی با استفاده از نیروهای مجرب و آموزش‌دیده کلیه خدمات حمل‌ونقل و باربری را برای شما از تهران به سرتاسر نقاط کشور انتقال خواهد داد.

۴.۸/۵ - (۲۷ امتیاز)

باربری شیخ صفی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

با دارا بودن سرویس‌های مخصوص حمل و نقل و اساسی به سراسر تهران در خدمت کلیه همشهریان عزیز تهرانی است. شما می‌توانید با استفاده است خدماتی که این شرکت برای شما عزیزان در نظر گرفته است یک اسباب‌کشی عالی و بدون دردسر را انجام دهید.

خدمات قابل ارائه در باربری شیخ صفی :

باربری شیخ صفی یکی از قدیمی‌ترین باربری‌های شهر تهران است که در چندین سال سابقه کاری  این خدمات که برای شما عزیزان در نظر گرفته است. خدمات این شرکت بسیار متنوع و زیاد است این خدمات شامل:

پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، همچنین استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، استفاده از کارگرهای نیرومند و حرفه‌ای، رانندگان باسابقه کاری بالا، استفاده از خدمات vip اسباب‌کشی، در کنار شما عزیزان است تا یک اسباب‌کشی شیرین را برای شما به ارمغان بیاورد.

اسباب‌کشی و جابجایی منزل به چه صورت انجام می‌شود ؟قبل از هرچیزی شما باید تمامی وسایل خود را بسته‌بندی کنید. اما اگر بخواهید این وسایل خودتان به‌تنهایی بسته‌بندی کنید ممکن است زمان‌بر و کمی دشوار باشد به همین خاطر مدیریت مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن تیمی حرفه‌ای برای شما عزیزان بسته‌بندی سخت منزل را به راحت‌ترین کار تبدیل کرده است. شاید پیدا کردن شرکتی که تمامی این کارها و مراحل اسباب‌کشی را برای شما انجام دهد کار بسیار سختی باشد به همین خاطر ما به شما توصیه می‌کنیم که باربری شیخ صفی را انتخاب نمایید تا بتوانید از تمامی خدمات آن بهره‌مند شوید. شما با انتخاب مناسب یک شرکت باربری می‌توانید با اطمینان و اعتماد کامل تمامی وسایل خود را به آن باربری بسپارید و در کوتاه‌ترین مدت وسایل خود را به طرز بسته‌بندی شده همراه با سلامت کامل تحویل بگیرید. کارگران و نیروهایی که باربری شیخ صفی برای شما در نظر گرفتن بسیار خوش‌ اخلاق و ماهر هستند. آن‌ها با استفاده از سابقه کاری بالای خود در امر اسباب‌کشی تمامی وسایل شما را با دقت و مهارت کافی جابه جا می‌کند تا در هنگام جابجایی به وسایل شما آسیبی وارد نشود جابجایی بارها مثل گاوصندوق‌های سنگین و همچنین یخچال‌های سایدبای‌ساید، بوفه‌های شیشه‌ای شکستنی، و حتی مبلمان و گاز و حتی وسایل سنگین را می‌توانید به باربری شیخ صفی بسپارید.

کارگران ما با استفاده از مهارت و تجربه چندین ساله خود تمامی وسایل را به ‌آسانی برای شما جابجا خواهند کرد نگران وسایل شکستنی خود نباشید زیرا آن‌ها با دقت تمام تمامی وسایل شکستنی را در ماشین‌های باربری قرار می‌دهند. به همین خاطر شما می‌توانید به کارگران ما اطمینان کامل کنید و تمامی لوازم خود را بدون کوچک‌ترین آسیبی و به‌صورت بسته‌بندی شده در منزل جدید خود تحویل بگیرید.

بسته بندی به چه صورتی انجام می‌گیرد؟

خدمات بسته‌بندی ما به چه صورت از خدمات بسته‌بندی ما شامل بسته‌بندی وسایلی همچون مبلمان، میزهای ناهار خوری، وسایل سنگین مثل گاوصندوق‌ها، لباس‌شویی، یخچال‌های ساید بای ساید، و همچنین خرده وسایل‌های ریز مثل کتاب‌ها را در جعبه‌های مستحکم قرار می‌دهیم. بسته‌بندی مناسب اسباب و اثاثیه شما توسط نیروهای حرفه‌ای ما با بهترین کیفیت و استحکام جهت جابجایی نیز انجام خواهد شد. ما سعی بر این داریم که در انجام بسته‌بندی دقت لازم را انجام دهیم تا در حین جابجایی اثاث منزل در مورد صدمه واقع نشوند و هیچ صدمه‌ای به آن‌ها نرسد. استفاده از جعبه و کارتن‌های باکیفیت باعث شده که از آسیب دیدن اساسی شما جلوگیری شود به همین خاطر مدیریت مجموعه بارسنتر با در نظر گرفتن تجهیزات مناسب و مدرن تمامی خدمات بسته‌بندی را برای شما انجام خواهد داد ما شما را یاری می‌کنیم تا اسباب و اثاثیه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن بسته‌بندی کنید. به همین خاطر شما می‌توانید با انتخاب تیم بسته‌بندی و از کوچک‌ترین وسایل تا درشت‌ترین وسایل خود را بسته‌بندی شده تحویل بگیرید ما با استفاده از نایلون‌های حباب دار و سلفون‌ها و همچنین بابل و ضربگیرها تمامی وسایل شما را بسته‌بندی و در کارتن‌های مخصوص قرار می‌دهیم. همچنین می‌توانیم وسایل شکستنی را برای شما از دیگر وسایل جداسازی کنیم تا در هنگام حمل به ماشین‌های باربری شیخ صفی به آن‌ها آسیبی وارد نشود. اما برای منظور ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه همشهریان عزیزی که در تهران زندگی می‌کنند شعبه‌های متفاوتی را قرار داده‌ایم شما می‌توانید در هر کجای تهران که زندگی می‌کنید به مجموعه باربری بار سنتر دسترسی داشته باشید. به همین خاطر مدیریت مجموعه بار سنتر برای راحتی کار و دسترسی سریع شما عزیزان به خدمات اسباب‌کشی و باربری در محله شما نزدیک‌ترین اتوبار و باربری را قرار داده است مثلاً عزیزانی که در منطقه خیابان گرگان  زندگی می‌کنند می‌توانند به اتوبار خیابان گرگان دسترسی داشته باشند. با تماس با مشاوران ما می‌توانند از مزایای ویژه ما برخوردار شوید.

قیمت‌ها در باربری شیخ صفی  به چه عواملی بستگی دارد؟

همچنین قیمت‌های مجموعه باربری بار سنتر بسیار منصفانه است شما می‌توانید با انتخاب باربری شیخ صفی از تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه بهره‌مند شوید. هزینه‌ها در اسباب‌کشی به عوامل مختلفی بستگی دارد این عوامل شامل:

  1. تعداد طبقات آپارتمان
  2. استفاده از آسانسور
  3. تعداد کارگران ارسالی
  4. استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان
  5.  استفاده از خدماتvip اسباب‌کشی
  6. مسافت طی شده
  7. استفاده از ماشین‌های باربری

است هرچند که مدیریت مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه شما را از پرداخت قیمت‌های گزاف دور نگه می‌دارد. تمامی قیمت‌های ما زیر نظر اتحادیه باربری کل تهران است به همین خاطر نگران پرداخت هزینه‌های سنگین اسباب‌کشی و باربری نباشید. زیرا ما تخفیف‌های ویژه خود را برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته‌ایم باربری شیخ صفی تجربه فعالیت باربری تخصصی در زمینه جابه‌جایی و اسباب‌کشی را داشته است به همین خاطر تمامی نیروهایی که برای شما عزیزان اعزام می‌شوند همگی آموزش دیده است تا تمامی خدمات را به درستی و با استفاده از آموزش‌هایی که دیده‌اند برای شما انجام دهند. آن‌ها به فنون کار آشنایی کامل دارند و همین باعث می‌شود که کار شما بدون هیچ خسارتی انجام شود تفاوت ما با دیگر شرکت‌های باربری از لحاظ بسته‌بندی و حمل‌ونقل و همچنین چیدمان بسیار متفاوت است. تمامی مشتریان ما از خدمات ما راضی بوده و خدا رو شکر این باعث افتخار شرکت باربری ما است.

اسباب کشی حتی در روزهای زمستانی:

ما در کم‌ترین زمان ممکن خدمات را برای شما انجام می‌دهیم و سلامت و امنیت وسایل شما بسیار برای ما اهمیت دارد. به همین خاطر برای شما یک بیمه‌نامه معتبر را در نظر گرفته‌ایم تا با استفاده از بیمه نامه تضمین سلامت بار را به شما بدهیم. این بیمه نامه توسط مدیریت مجموعه بار سنتر برای شما عزیزان انجام می‌شود پس در زمانی که ماشین‌های شما وسایل شما در ماشین‌های باربری شیخ صفی قرار دارد تا زمانی که توسط کارگران ما تخلیه می‌شود به منزل جدیدتان تمامی وسایل شما بیمه است. نگران وسایل خود نباشید زیرا در صورت کوچک‌ترین خسارت و آسیب و خسارت وارد شده پرداخت خواهد شد. شاید بسیاری از مشتریان فکر می‌کنند که در فصول سرد زمستانی نمی‌شود خدمات اسباب کشی و باربری را انجام داد اما ما این کار را برای شما عزیزان با توجه به رعایت نکات ایمنی و استانداردهای باربری و اسباب‌کشی انجام خواهیم داد. باربری شیخ صفی مجهز به ماشین‌های مسقف است به همین خاطر شما می‌توانید در روزهایی که بارندگی و حتی برف هم هست خدمات اسباب کشی را انجام دهید. اما با استفاده از ماشین‌های مسقفی که در دسترس داریم می‌توانیم تمامی وسایل شما را از تهران به هر نقطه‌ای که بخواهید باربری کنیم به همین خاطر نگران و فصل سرد و زمستانی نباشید همچنین شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با باربری ما تماس بگیرید.

حتی اگر قصد انجام اسباب کشی در شب را داشته باشید ما اینکار را براحتی برای شما انجام می‌دهیم زیرا ما محدودیت زمانی و مکانی نداریم با توجه به شرایطی که امروزه در جهان همه‌گیر شده ما با رعایت نکات ایمنی و همچنین پروتکل‌های بهداشتی در خانه‌های شما عزیزان حاضر می‌شویم با استفاده از دستکش و ماسک‌ها و حتی مواد ضدعفونی کننده و مراقب سلامت شما عزیزان هستیم تا تمامی خدمات بسته‌بندی را برای شما انجام دهیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری شیخ صفی بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری شیخ صفی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری شیخ صفی کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند