صفر تا صد اسباب کشی را به اتوبار میدان سپاه  بسپارید:

اتوبار میدان سپاه در کنار شما عزیزان آماده ارائه خدمات اسباب‌کشی باربری حمل‌ونقل و همچنین جهیزیه عروس، لوازم اداری و دیگر خدمات باربری است. ما به صورت بیست و چهار ساعت فعالیت خود را برای شما عزیزان انجام خواهیم داد. شما می‌توانید در هر روز از هفته با اتوبار میدان سپاه تماس بگیرید و نوبت خود را توسط کارشناسان ما رزرو نمایید.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار میدان سپاه

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

خدمات قابل ارائه مجموعه بارسنتر:

خدماتی که مجموعه بار سنتر برای مشتریان خود در نظر گرفته است شامل موارد زیر است:

این خدمات شامل:

  • ارائه بیمه نامه معتبر
  • ارائه بارنامه دولتی
  • استفاده از کارگران زبده و حرفه‌ای
  • استفاده از تجهیزات بسته‌بندی
  • استفاده از تیم‌های حرفه‌ای بسته‌بندی و چیدمان
  • ماشین‌های مجهز باربری
  • کارشناسان اسباب‌کشی

شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما از این خدمات بهره‌مند شوید خدماتی که اتوبار میدان سپاه برای شما عزیزان در نظر گرفته است بسیار به صرفه و با قیمتی مناسب است شما می‌توانید تنها با پرداخت هزینه کم از یک اسباب کشی با کیفیت بهره‌مند شوید. نگران هزینه‌های باربری خود نباشید زیرا ما با در نظر گرفتن تخفیف‌های ۴۵% برای شما عزیزان تمامی خدمات اسباب کشی را انجام می‌دهیم. پس کافی‌ست با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات خود را توسط آن‌ها ثبت نمایید تا آن‌ها مشاوره و راهنمایی لازم را جهت یک اسباب‌کشی به شما بازگو کنند.

باید در نظر داشته باشید که هزینه‌ها در اسباب کشی‌ها متفاوت است به همین خاطر شما نمی‌توانید بر روی یک هزینه ثابت حساب کنید. زیرا این به عوامل زیادی بستگی دارد به همین خاطر هنگام تماس با مشاوران ما آن‌ها سال‌های لازم را جهت هزینه‌های اسباب‌کشی از شما می‌پرسند و یک قیمت ثابت را به شما پیشنهاد می‌دهند. هرچند تمامی قیمت‌های ما از زیر نظر اتحادیه باربری کل تهران عبور کرده و منصفانه است. اتوبار میدان سپاه با در نظر گرفتن بسته‌بندی مناسب برای شما همشهریان عزیز جهت جلوگیری از صدمه دیدن به وسایل شما درحال گسترش و پیشرفت کردن تجهیزات مدرن بسته‌بندی است.

ما با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات بسته‌بندی تمام وسایل شما را به‌صورت حرفه‌ای بسته‌بندی خواهیم کرد. تیم بسته‌بندی ماک آموزش‌های لازم را دیدند جهت بسته‌بندی وسایل شکستنی و حساس تمامی وسایل شما را بسته‌بندی می‌کنند آن هم می‌توانند وسایل شکستنی را از دیگر وسایل تفکیک کنم و با استفاده از نایلون‌های حباب دار ظروف شکستنی شما را بپیچند و در کارتن‌های چند لایه قرار دهد تا در هنگام حمل‌ونقل توسط کارگران حرفه‌ای ما برای ظروف شما مشکلی پیش نیاید به همین خاطر هنگام جابه‌جایی کارتن‌هایی که با لوازم شکستنی درون آن‌ها قرار دارند کارگران ما با احتیاط بیشتری عمل خواهند کرد زیرا با استفاده از ماژیک‌های مخصوص بر روی کارتون‌هایی که در آن‌ها ظرف شکستنی قرار دارد نوشته می‌شود که این وسایل دارای ظروف شکستنی هستند تا با دقت بیشتری در ماشین‌های باربری چیدمان شوند که به آن‌ها آسیب و صدمه‌ای وارد نشود. حجم بسته‌بندی ایمن‌تر باشد وسایل شما سلامت کامل به مقصد خواهند رسید پس نگران سلامت وسایل خود نباشید زیرا ما با دلسوزی تمام تمامی وسایل را با بسته‌بندی‌های دقیق و منظم در ماشین‌های باربری قرار می‌دهیم بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای تمامی وسایل شما در مقصد مورد نظر شما تحویل داده خواهد شد تمامی خدماتی که با باربری میدان سپاه برای شما عزیزان انجام می‌دهد به‌صورت حرفه‌ای و پیشرفته است شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه خدمات با کیفیت و ویژه‌ای را از تیم حرفه‌ای ما تحویل بگیرید. تمامی این خدمات به صورت پیشرفته است برای انجام باربری و حمل و نقل و وسایل خود می‌توانید با رزرو اتوبار میدان سپاه وسایل خود را به‌درستی از تهران به هر شهر دیگری انتقال دهید.

بار شما سلامت به مقصد می‌رسد:

تمامی وسایل شما بیمه می‌شوند و شما می‌توانیم با استفاده از یک بیمه نامه سلامت تضمین بار خود را در دست داشته باشید. همچنین شما می‌توانید برای جابجایی وسایل گران‌قیمت و ارزشمند سقف بیمه نامه خودرو توسط مدیریت مجموعه بار سنتر افزایش دهید. همچنین ما در تلاش هستیم تا تمامی وسایل شما به‌درستی به مقصد برسند به همین خاطر رانندگان حرفه‌ای را استخدام کردیم آن‌ها با توجه به چندین سال سابقه کاری که دارند وسایل شما را به‌درستی به مقصد انتقال خواهند داد. مهم نیستمقصد کجاست؟ از تهران به هر شهر دیگر وسایل شما انتقال می‌دهیم. همچنین بارنامه دولتی را نیز باید در دست داشته باشید اگر بخواهید اسباب کشی‌های برون‌شهری را انجام دهید با در دست داشتن بارنامه دولتی بدون هیچ مشکلی می‌توانید در جاده‌ها تردد و رفت‌وآمد داشته باشید.

ارائه ماشین‌های مجهز باربری اتوبار میدان سپاه :

ماشین‌هایی که اتوبار میدان سپاه برای شما عزیزان استفاده می‌کنند از لحاظ فنی سالم و همچنین مجهز هستند شما می‌توانید با توجه به نوع بار خود ماشین‌های مورد دلخواه خود را سفارش دهید. اتوبارمیدان سپاه برای شما عزیزان با در نظر گرفتن ماشین‌های متفاوت طبق سلیقه شما ماشین‌ها را تحویل شما خواهد داد. یعنی این‌که شما می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا آن‌ها با توجه به نوع بار شما راهنمایی لازم را جهت انتخاب نوع ماشین باربری برای شما عزیزان در نظر بگیرند. اگر تعداد وسایل شما کم و کوچک است یا قرار است وسایلی مثل گاوصندوق، یخچال و یا وسایلی که مقدار آن‌ها کم و کوچک است را جابجا کنید می‌توانید از وانت‌بار اتوبار میدان سپاه استفاده کنید. با رزرو وانت‌بارها و نیسان بار و اتوبار میدان سپاه می‌توانید در قیمت‌ها و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. زیرا بین انتخاب ماشین‌های وانت‌بار و کامیون‌ها تفاوت زیادی است اما اگر قرار است بار زیادی را جابجا کنید یا این‌که خدمات برون‌شهری اسباب‌کشی را انجام دهید ما به شما کامیون‌ها و خاور را پیشنهاد می‌دهیم تا براحتی بتوانید تمامی بار خود را جابجا نمایید. ما به صورت شبانه‌روزی مشاوره رایگان را به شما عزیزان می‌دهیم پس در هر ساعت از شبانه‌روز که می‌خواهید اسباب‌کشی را انجام بدهید می‌توانید اتوبار میدان سپاه را انتخاب نمایید. ما در هفت روز هفته حتی در روزهای تعطیل هم در کنار شما عزیزان هستیم.

شما می‌توانید با تماس با یکی از شماره‌های بالا به نزدیک‌ترین شعبه محل زندگی خود متصل شوید. کادر مدیریت مجموعه بارسنتر با در نظر گرفتن شعبه‌های مختلف باربری و اتوبار در محدوده محل زندگی شما دسترسی شما به باربری و اتوبار را آسان‌تر کرده است.

شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما نزدیک‌ترین اتوبار به محل زندگی خود را انتخاب نمایید. ما در کنار شما عزیزان یک اسباب‌کشی بی‌دردسر و همچنین راحت را انجام خواهیم داد. تنها کافی چند روز قبل با مشاوران ما تماس بگیرید و نوبت خود را توسط آن‌ها رزرو نمایید تا آن‌ها بهترین خدمات باربری را برای شما عزیزان در نظر بگیرند. ما با استفاده از برنامه‌ریزی قبلی تمامی خدمات اسباب کشی را برای شما انجام می‌دهیم تا در هنگام انجام خدمات هیچ‌گونه مشکلی پیش نیاید زیرا تمامی برنامه‌ها از قبل ریخته شده است و در روز تعیین شده نیروهای خود را برای شما عزیزان در محل موردنظر اعزام خواهیم کرد. تا بدون هیچ اتلاف وقتی اسباب‌کشی را برای شما عزیزان انجام دهند اعتماد شما به مجموعه باربری بار سنتر باعث افتخار ما هست.

تیم چیدمان اتوبار میدان سپاه در کنار شما:

شما می‌توانید با رزرو تیم چیدمان تمامی دکوراسیون منزل خود را به ما بسپارید تیم چیدمان ما که آموزش‌های لازم را جهت چیدمان منزل شما دیده اند با استفاده از سلیقه شما و همچنین آموزش‌های لازم که دیدن تمامی وسایل منزل شما را چیدمان خواهند کرد. همچنین آن‌ها می‌تواند وسایلی مثل تلویزیون شما را نصب و راه‌اندازی کنند و همچنین یخچال‌، گاز، و لوازم الکترونیکی و برقی را برای شما راه‌اندازی و نصب کنند. شما با رزرو تیم چیدمان می‌توانید تمامی جعبه‌هایی را که در وسط حال و همچنین فضای خانه را اشغال کرده است باز و یکی‌یکی در جای خود قرار دهید. با تماس با بارسنتر تیم باربری و اسباب کشی و تیم چیدمان را نیز رزرو نمایید. تا با ارسال نیروهای خود در زمان تعیین‌شده تمامی خدمات را از صفر تا صد برای شما انجام دهیم. اتوبار میدان سپاه قابلیت این را دارد که تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را از صفر تا صد برای شما عزیزان انجام دهد. پس دیگر لازم نیست شما کوچک‌ترین کاری را جهت اسباب کشی و باربری انجام دهید زیرا کارگران حرفه‌ای ما در کنار شما عزیزان هستند و تمامی خدمات را بدرستی و به نحو احسن برای شما عزیزان انجام دهند. کافی‌ست با کارشناسان ما جهت یک اسباب‌کشی مناسب مشاورات لازم را انجام دهید تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم را چندین روز قبل از اسباب‌کشی برای شما بازگو کنند. تا یک اسباب‌کشی بی‌دردسر را در کنار تیم حرفه‌ای ما تجربه نمایید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار میدان سپاه بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار میدان سپاه استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار میدان سپاه کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند