اتوبار قاسم آباد بهترین انتخاب مشتریان:

اتوبار قاسم آباد در محدوده قاسم‌آباد آماده انجام تمامی خدمات باربری، حمل بار، حمل بار شرکت و ادارات، و همچنین جابجایی اثاثیه و اسباب‌کشی است. شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته از خدمات ما بهره‌مند شوید.

۴.۸/۵ - (۲۷ امتیاز)

اتوبار قاسم آباد

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

اگر مایل هستید تیمی حرفه ای و تخصصی قبل از اسباب کشی تمامی لوازم و اسباب شما را بسته بندی نمایند و پس ازآن، برای شما به مکان جدید منتقل نماید و سپس در چیدمان کمک شما کنند می‌توانید با اتوبار قاسم آباد در تماس باشید.

خدمات قابل ارائه توسط اتوبار قاسم آباد:

این باربری با بهترین کادر آموزشی و حرفه‌ای در خدمت شما عزیزان است تا تمامی وسایل شما را از تهران و هر مقطع دلخواه جابه‌جا کند. تمامی خدماتی که اتوبار قاسم آباد برای شما عزیزان ارائه می‌دهد شامل موارد زیر است:

  1. استفاده از پرسنل خوش‌برخورد و مهربان
  2. استفاده از کادر حرفه‌ای بسته‌بندی
  3. استفاده از تیم چیدمان
  4. استفاده از رانندگان مسلط به جاده و سابقه کاری بالا
  5. ارسال کارگران به‌صورت جداگانه
  6. استفاده از ماشین‌های مجهز باربری
  7. استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته بسته‌بندی
  8. بیمه نامه معتبر
  9. بارنامه دولتی
  10. ارائه خدمات به‌صورت شبانه‌روزی
  11. ارائه سرویس‌های مناسب اسباب‌کشی
  12. کارتون‌های مستحکم

این بخشی از خدماتی است که باربری بار سنتر برای شما انجام می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار قاسم آباد از تمامی این خدمات بهره‌مند شوید مهم نیست چه ساعتی در شبانه‌روز نوبت اسباب‌کشی اسباب‌کشی دارید شما می‌توانید با تماس با پرسنل ما اینکار را انجام دهید.

قیمت‌های باربری به چه عواملی بستگی دارد:

هزینه‌ها در اتوبار قاسم آباد به‌صورت منصفانه است باید در نظر داشته باشید که میزان هزینه‌ها و اسباب‌کشی به موارد زیادی بستگی دارد به همین خاطر در اسباب کشی قیمت‌ها با هم ثابت و یکسان نیست. اما برای شما عزیزان تخفیف‌های ۴۵% را در نظر گرفته‌ایم. که شما می‌توانید با انتخاب اتوبار قاسم‌آباد از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوید. هزینه‌های اسباب‌کشی به‌صورت منصفانه درمجموع بار سنتر تعیین شده است و تمامی این هزینه‌ها زیر نظر اتحادیه باربری کشور است. جای هیچ‌گونه نگرانی نیست زیرا قرار نیست بابت یک اسباب‌کشی هزینه‌های گزاف و گرانی را پرداخت کنید ما در کنار شما هستیم تا با یک قیمت مناسب یک کار باکیفیت را به شما عزیزان تحویل دهیم. قیمت‌هایی که در اسباب‌کشی می‌تواند تاثیرگذار باشد شامل موارد زیر است:

  • استفاده از تیم‌های بسته‌بندی
  • استفاده از ماشین‌های باربری
  • تعداد کارگران ارسالی
  • مسافت طی شده توسط ماشین‌های باربری
  • استفاده از کارشناس اسباب‌کشی

و دیگر گزینه‌هایی که می‌تواند در هزینه‌ها و قیمت‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان اتوبار قاسم آباد از قیمت ثابت اسباب‌کشی بهره‌مند شوید. پس همین الان تلفن را بردارید تا آن‌ها اطلاعات موردنظر را از شما دریافت کند و قیمت ثابت اسباب‌کشی را در اختیار شما همشهریان عزیز تهرانی بگذارند. شما با انتخاب اتوبار قاسم‌آباد می‌توانید از تخفیف‌های ویژه این شرکت نیز برخوردار شوید. نیروهایی که مجموعه بارسنتر برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم به‌خوبی می‌دانند که وسیله‌های شما را باید به چه صورت جابه‌جا کنند. برای جابجایی وسایل سنگین همچون گاز، یخچال، لباسشوئی، و همچنین دیگر وسایل سنگین بهترین روش جابجایی که مجموعه اتوبار قاسم‌آباد برای شما عزیزان در نظر گرفته است استفاده از پایه‌های چرخ‌دار است. شما می‌توانید به‌راحتی با پایه های چرخ دار تمامی وسایل سنگین را جابجا و در ماشین‌های باربری قرار دهیم. بعد از آن نوبت می‌رسد به بسته‌بندی یخچال‌ها و همچنین تخت و کمد که حتماً باید با استفاده از چندین کارگر این کار انجام شود. تا در هنگام تردد و همچنین حمل‌ونقل به آن‌ها آسیبی وارد نشود.

برای کم کردن حجم و بالا بردن سرعت حمل بسیار حیاطی است که می‌توانید خرده ریز و اقلام حساس را داخل کارتون قرار می‌دهیم با توجه به وزن، حجم و حساس بودن کارتون برای جابجایی سایزهای مختلف و از لحاظ مقاومت ضخیم و ضعیف دارد ما با استفاده از کارتون‌هایی که برای شما عزیزان در نظر گرفته این وسایل سبک را در کارتن‌های با سایز و مناسب قرار می‌دهیم و با استفاده از چسب مخصوص که مجموعه باربری بارسنتر در اختیار ما قرار داده است آن‌ها را بسته‌بندی می‌کنیم. تمامی وسایل خود را به نیروهای بسته‌بندی متخصص اتوبار قاسم آباد بسپارید. تا به آسانی آن‌ها را برای شما بسته‌بندی کنند. این افراد آموزش‌های لازم را جهت بسته‌بندی و حمل‌ونقل دیده‌اند تا بار شما را بسلامت به مقصد برساند. شما می‌توانید با انتخاب تیم بسته‌بندی بار زنده تمامی لوازم خود را از کوچک و درشت گرفته بسته‌بندی کنید.

دیگر لازم نیست ساعت‌ها وقت خود را صرف بسته‌بندی وسایل کنید. زیرا ما با استفاده از تکنولوژی و روش‌های مدرنی که در اختیار داریم بسرعت  تمامی وسایل شما را بسته‌بندی و در جعبه‌های مخصوص باربری قرار خواهیم داد.

در اتوبار قاسم آباد از چه نوع ماشین‌هایی استفاده می‌شود:

بعد از بسته‌بندی نوبت قرار دادن بار در ماشین‌های حمل بار اتوبار قاسم آباد است شما می‌توانید با انتخاب نوع ماشین دلخواه خود توسط کارشناسان ما ماشین موردنظر برای اسباب‌کشی و باربری را ثبت نمایید. مجموعه بارسنتر  این انتخاب را در اختیار مشتریان قرار داده است که ماشین دلخواه خود را با توجه به نوع اسباب کشی و نوع بار خود انتخاب نماید. شما می‌توانید از ماشین‌هایی همچون وانت‌بار، نیسان بار، خاور، کامیون، هیوندا، ایسوزوها، و ماشین‌های vip برای اسباب‌کشی بار خود استفاده نمایید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای انتخاب نوع ماشین از کارشناسان ما مشاوره لازم را دریافت نمایید. تا در انتخاب نوع ماشین خود به مشکل برنخورید. به همین خاطر مجموعه اتوبار قاسم آباد با در اختیار داشتن ماشین‌های متنوع باربری که به‌صورت مسقف و روباز هستند می‌توانند تمامی بار شما را به دو صورت جابجا کنند.

در صورت اول شما می‌توانید خدمات برون‌شهری و در صورت دوم می‌تواند خدماتی را درون شهری را انتخاب نمایید. برای استفاده از اسباب‌کشی برون‌شهری می‌تواند از خاورها کامیون‌ها ایسوزو‌ها استفاده کنید. و برای استفاده از اسباب کشی‌های درون‌شهری ما به شما ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بار را پیشنهاد می‌دهیم که با انتخاب این نوع ماشین‌ها می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. قیمت وانت‌بار و نیسان‌های مجموعه اتوبار قاسم آباد بسیار به صرفه است. پس ما به شما این پیشنهاد را می‌دهیم که برای جابجایی وسایل کوچک و کم خود می‌توانید از وانت‌بار و نیسان بارها استفاده نمایید.

ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو سوالات شما هستیم:

شما می‌توانید به صورت بیست و چهارساعته با باربری قاسم‌آباد تماس بگیرید مشاوران ما به صورت بیست و چهارساعته پاسخ‌گوی تمامی سوالات شما عزیزان هستند. ما در هفت روز هفته حاضر به فعالیت و انجام خدمت‌گزاری به شما همشهریان عزیز هستیم. حتی در روزهای تعطیل هم می‌توانید با باربری و اتوبار قاسم آباد تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو نمایید. در این شرکت مشاوران حرفه ای هستند که به صورت شبانه روزی خدمات مشاوره در خصوص باربری، حمل اثاثیه و نوع بسته بندی ارائه می‌دهند، اگر شما سوالی در خصوص اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل داشته باشید.

مشاورین شرکت توضیحاتی در خصوص اسباب کشی به شما ارائه داده و شما را با رازهای اسباب کشی آسان آشنا خواهید شد با تماس با شماره‌های بالا می‌توانید از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید کارشناسان ما آماده مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند تا یک اسباب‌کشی بدون نقص و بی‌دردسر و در کنار تیم حرفه‌ای بار سنتر تجربه کنید به همین خاطر تلفن را بردارید و با یکی از شماره‌های بالا تماس بگیرید و آن‌ها شما را به نزدیک‌ترین باربری در شعبه‌های خود متصل کنند. مدیریت مجموعه بار سنتر برای سهولت کار و اسباب‌کشی راحت‌تر در هر کجای تهران یک شعبه متفاوت را برای همشهریان عزیز تهرانی قرار داده است تا دسترسی به اسباب‌کشی و باربری را برای شما دوستان عزیز راحت‌تر کند پس شما می‌توانید در هر کجایی زندگی می‌کنید به مجموعه باربری بار سنتر دسترسی داشته باشید.

و اسباب‌کشی خود را به تیم حرفه‌ای و آموزش‌دیده اتوبار قاسم آباد بسپارید فقط کافی‌ست با یکی از تلفن‌هایی که در بالای صفحه درج شده است تماس حاصل فرمایید و نوبت روز دلخواه خود را توسط پرسنل خوش برخورد ما ثبت نمایید. آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب نوع ماشین باربری و نحوه اسباب‌کشی برای شما عزیزان شرح می‌دهند. پس جای هیچ‌گونه نگرانی نیست زیرا ما در کم‌ترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار داریم بهترین اسباب‌کشی را برای شما همشهریان عزیز تهرانی انجام خواهیم داد اعتماد شما به باربری و اتوبار قاسم آباد باعث افتخار مجموعه بار سنتر است.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار قاسم آباد بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار قاسم آباد استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار قاسم آباد کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند