خدمات اسباب کشی را از باربری خواجه نظام بخواهید:

باربری خواجه نظام با افتخار اعلام می‌نماید که تمامی امور خدمات باربری اسباب‌کشی حمل‌ونقل و حتی حمل‌ونقل ادارات را در تهران برای شما عزیزان به بهترین نحو ممکن انجام خواهد داد.

۴.۸/۵ - (۳۱ امتیاز)

باربری خواجه نظام

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

عزیزانی که در محدوده خواجه نظام زندگی می‌کنند می‌توانند جهت حمل اثاثیه منزل و همچنین باربری با شماره تلفن‌های بالا تماس بگیرند. باربری خواجه نظام ر دارای کادری مجرب و حرفه‌ای و آموزش‌دیده می‌شوند که آماده خدمت دهی به شما در هر ساعت از شبانه‌روز هستند. مدیریت مجموعه بار سنتر برای راحتی شما در شعبه‌های مختلفی را قرار داده است که عزیزانی که در محدوده‌های شمال تهران زندگی می‌کنند می‌توانند به‌راحتی به  اسنپ باربری دسترسی داشته باشند.

استفاده از ماشین‌های مجهز باربری بارسنتر :

شما  برای حمل بار و همچنین وسایل ریزخود یا وسایل کوچکی که احتیاج به ماشین‌های باربری بزرگ ندارند از وانت‌بار و نیسان بارهای این مجموعه استفاده کنید. ما در تمام ساعات شبانه روز آماده انجام خدمات اسباب کشی هستیم همچنین باربری خواجه نظام با اختیار داشتن پرسنلی مجرب و خوش‌اخلاق و کاربلد باعث شده که تمایز این باربری نسبت به باربری‌های سطح تهران برای مشتریان ما کاملاً شناخته شود. شما می‌توانید برای جابجایی وسایل خود از انواع ماشین‌های مختلف باربری ما استفاده کنید. اگر وسایل شما مقدار کم وکوچکی دارند می‌توانید از ماشین‌های وانت بار استفاده کنید که با انتخاب این ماشین‌ها در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کرده‌اید.

ما برای شما بار از تهران به هر نقطه‌ای که بخواهید انتقال خواهیم داد به همین خاطر کافی‌ست تلفن را بردارید و با یکی از شماره‌های بالا تماس بگیرید کارشناسان ما مشاوره رایگان شما را یاری می‌کنند. جهت انتخاب نوع ماشین مورد دلخواه می‌توانید راهنمایی‌های لازم را از آن‌ها بپرسید.

خدمات بسته بندی با تجهیزات کامل باربری خواجه نظام:

دیگر لازم نیست که تمامی خدمات اسباب کشی را به‌تنهایی انجام دهید از بسته‌بندی گرفته تا حمل‌ونقل و همچنین جابجایی وسایل و ترس و بسته‌بندی آن‌ها ممکن است به تنهایی کار سخت و دشواری باشد به همین خاطر مجموع باربری بار سنتر برای شما تیم بسته‌بندی را در نظر گرفته از باربری خواجه نظام همراه با تیم بسته‌بندی حرفه‌ای و آموزش‌دیده در کنار شما است تا تمامی لوازم شما را بدرستی بسته‌بندی کند. نگران پیدا کردن کارتن‌های بسته‌بندی نباشید زیرا ما تمامی خدمات را از صفر تا صد برای شما انجام خواهیم داد. کارتن‌های بسته‌بندی مستحکم را از باربری بار سنتر بخواهید ما با استفاده از کارتن‌های چند لایه مستحکم که مقاومت آن‌ها بسیار بالا است از کوچک‌ترین وسایل شما تا درشت‌ترین وسایل را بسته‌بندی می‌کنیم. همچنین تجهیزاتی که باربری بارسنتر در اختیار تیم بسته‌بندی قرار می‌دهد بسیار مجهز است به همین خاطر تمامی وسایل شما با ایمنی کامل بسته‌بندی خواهد شد بعد از قرار دادن وسایل شما در کارتون‌ها با استفاده از چسب‌های مخصوص باربری خواجه نظام تمامی کارتون‌ها بسته‌بندی می‌شوند تا در حین جابجایی علم به آن‌ها صدمه وارد نشود. یا این‌که کارتن‌ها پاره یا باز نشود به همین خاطر ما با استفاده از چسب‌های مخصوص این باربری تمامی کارتون‌ها را بسته‌بندی می‌کنیم. همچنین با جداسازی لوازم شکستنی تفکیک سازی را انجام می‌دهیم لوازم شکستنی و با ارزش از دیگر لوازم برای شما جدا خواهیم کرد تا در حین تا در حین جابجایی به وسایل شکستنی شما آسیبی وارد نشود در حین عملیات بارگیری و پروسه حمل، بار تحت فشار و ضربه‌های ناخواسته قرار می‌گیرد در صورتی که تدبیری برای ضربه گیری اندیشیده نشده باشد، به طور حتم بار صدمه خواهد‌ دید به همین خاطر با استفاده از نایلون‌های حبابدار تمامی وسایل را برای شما عزیزان بسته بندی خواهند کرد. علاوه بر این، اگر ماشین مورد استفاده به منظور حمل مسقف نباشد، در بارش‌های پیش بینی نشده، آب به درون بسته بندی‌ها رسوب کرده و آن‌ها را با مشکلات عدیده ای مواجه می‌سازد نگران نباشید ما با استفاده از تجهیزات مدرنی که در اختیار داریم تمامی لوازم شما را بسته بندی خواهیم کرد. همچنین در حین جابجایی توسط کارگران  باربری خواجه نظام کارگران با دقت و احتیاط بیشتری کارتون‌ها را جابجا کنند به همین خاطر ما با استفاده از ماژیک‌های مخصوص بر روی کارتن‌ها می‌نویسیم که این وسایل شکستنی هستند تا با مراقبت و دقت بیشتری توسط کارگران این مجموعه جابجا شود.

پرسنل مجهز مجموعه بارسنتر:

تمامی پرسنلی که در این مجموعه مشغول بکار هستند همگی دارای چندین سال سابقه کاری بالا هست به همین خاطر آن‌ها آموزش‌های لازم را جهت بسته‌بندی حمل‌ونقل و باربری دیده‌اند تمامی مشتریانی که از خدمات مجموعه باربری خواجه نظام استفاده کرده‌اند می‌دانند که این باربری با دیگر باربری‌های سطح تهران بسیار متفاوت است. آن‌ها از تمامی خدمات باربری ما راضی بوده‌ام و خدا را شکر جلب رضایت مشتریان باعث ارتقا و پیشرفت ما است به همین خاطر ما به‌صورت شبانه‌روز با تیم حرفه‌ای و خوش‌برخورد در تلاش هستیم تا تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما انجام دهیم تمامی پرسنلی که در مجموعه بارسنتر مشغول به کار هستند آموزش‌های لازم را جهت یک اسباب‌کشی مناسب دیدند پس نگران وسایل خود نباشید و کار را به کاردان بسپارید تا درنهایت کار با کیفیت را در کنار تیم حرفه‌ای ما تحویل بگیرید.

با انتخاب مجموعه بارسنتر از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوید:

با انتخاب باربری خواجه نظام می‌توانید از بیمه نامه رایگان این شرکت برخوردار شوید ما برای تضمین سلامت بار شما به مقصد و تحویل آن در محل موردنظر شما یک بیمه‌نامه معتبر را قرار داده‌ایم که تمامی وسایل شما تحت حفاظت این بیمه است و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا آسیب به وسایل شما شرکت باربری خسارت واردشده را برای شما پرداخت خواهد. کرد به همین خاطر شما با در دست داشتن بیمه‌نامه معتبر می‌توانید از سلامت وسایل خود اطمینان حاصل فرمایید مجموعه مدیریت بار سنتر با در نظر گرفتن لوازم قیمتی و اشیاء باارزش شما می‌تواند سقف بیمه نامه را برای شما افزایش دهد. پس اگر در صورت لزوم خاصی که سقف بیمه نامه را افزایش دهید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما هماهنگی‌های لازم را انجام دهید هزینه‌ها در باربری خواجه نظام بسیار ارزان و به‌صرفه هستند. مدیریت مجموعه بارسنتر با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی این روزها با تخفیف‌های ۴۵% سعی بر این دارد که هزینه‌ها را برای شما مشتریان عزیز کاهش دهد پس شما با انتخاب باربری ما می‌توانید از تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه استفاده کنید. تمامی هزینه‌ها زیر نظر اتحادیه کل باربری هست به همین خاطر قیمت‌ها منصفانه است البته باید در نظر داشته باشید که اسباب‌کشی به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی‌توان قیمت ثابتی را برای یک اسباب کشی در نظر گرفت به همین خاطر برای اطلاع از قیمت اسباب‌کشی خود می‌توانید به صورت بیست و چهارساعته با مشاوران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان را درباره اسباب‌کشی خود از آن‌ها بپرسید. تا آن‌ها درنهایت قیمت ثابت را به شما اطلاع دهند. البته باید در نظر داشت که هزینه‌های اسباب‌کشی به عواملی همچون:

  • انتخاب نوع ماشین باربری
  • تعداد پله‌های آپارتمان
  • عدم استفاده از آسانسور
  • استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان
  • استفاده از خدمات vip اسباب‌کشی

بستگی دارد پس شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما از اطلاعات کاملی برخوردار شوید. پس همین الان تلفن را بردارید و با شماره‌های بالا تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان مجموعه باربری خواجه نظام شما را راهنمایی کنند. با توجه به شرایطی که امروزه در جهان پیش آمده است ممکن است که شما هنگام جابه‌جایی و اسباب‌کشی و کار و همکاری با تیم ما از شرایط کرونا حساس شده باشید اما ما این حساسیت شما مشتریان عزیز را درک خواهیم کرد به همین خاطر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با استفاده از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین استفاده از ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در منزل‌های شما در کنار شما حاضر می‌شویم تا تمامی خدمات را برای شما انجام دهیم. نگران نباشید ما تمامی نکات ایمنی را رعایت می‌کنیم زیرا سلامت شما مشتریان عزیز برای ما بسیار مهم است.

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز به طور بیست و چهارساعته اسباب‌کشی و حمل و نقل را انجام دهید به همین خاطر حتی در فصل‌های سرد زمستان که شرایط آب‌وهوایی نامناسب است و ممکن است ریزش باران و برف را در پیش داشته باشیم مقدمات اسباب‌کشی را برای شما انجام می‌دهیم زیرا باربری خواجه نظام با استفاده از ماشین‌های مسقف می‌تواند در شرایط بد آب‌وهوایی وسایل شما را جابجا کند به همین خاطر با استفاده از تیم حرفه‌ای و رانندگان مجرب و آموزش‌دیده می‌تواند در هر ساعت از شبانه‌روز و همچنین در هر شرایط آب‌وهوایی برای شما از تهران به هر نقطه دلخواه وسایل را جابجا کند.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری خواجه نظام بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری خواجه نظام استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری خواجه نظام کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند