وانت بار و نیسان بار

حمل بار و اثاثیه با وانت بار و نیسان بار

شهر تهران به دلیل شلوغی های بسیار و جابجایی روزانه انواع بار، یکی از شهرهایی است که بیشترین نیاز را به وانت بار و نیسان بار دارد. باربری بارسنتر همواره بسته به نیاز شما، آماده ارسال انواع وسایل نقلیه از جمله: وانت بار و نیسان بار، کامیون و خاور مسقف یا روباز با رانندگانی با مجرب و با اخلاق درخورد شخصیت شما در کمترین زمان به مشتریان خود می باشد.

 

کارگر حمل بار

 به صورت کلی از ۳ دسته وسیله نقلیه استفاده می شود

۱-      باربری با استفاده از ماشین های سبک: وانت بار، وانت پراید، وانت بار و نیسان بار

۲-      باربری با استفاده از ماشین های نیمه سنگین: کامیون، خاور، ایسوزو، کامیونت

۳-      باربری با استفاده از ماشین های سنگین: تریلی، ترانزیت، ده تن، ترانزیت یخچالی، کفی، کمپرسی

جهت حمل بار و باربری شهری در تهران معمولا از ماشین های سبک و یا نیمه سنگین و برای باربری های خارج شهری از ماشین های سنگین استفاده می شود. یکی از دلیل های این موضوع این است که، ماشین های سنگین اجازه تردد در تهران و شهرهای دیگر را ندارند و تنها در ساعت های خاصی اجازه تردد دارند. (۱۰ شب تا ۶ صبح)

وانت بار و نیسان بار

نکات انتخاب ماشین مناسب حمل بار

  • نوع بار و اسباب و لوازم
  • مسافتی که قرار است برای حمل بار طی شود
  • باربری در تهران است یا برای شهرستان
  • ساعت درنظر گرفته شده برای حمل بار
  • نوع مسیر و جاده بین مبدا و مقصد

معمولا برای اثاث کشی و حمل وسایل منزل از ماشین های نیسان بار، ایسوزو و یا هیوندا استفاده می شود. گاهی در شرایطی لازم است جهت اسباب کشی و حمل اثاثیه از کامیونت استفاده کرد.

وانت بار و نیسان بار بیشتر برای حمل اثاثیه شکستنی و حساس استفاده میشود و میتوان لوازم آشپزخانه را که حجم کمتری دارند اما زمان بیشتری را برای جابجایی لازم دارند راحت تر و سریعتر از بقیه اثاث منزل به مقصد رساند و در کابینت و محل مخصوص خود جای داد.

یکی از ویژگی های شرکت اتوبار و باربری بارسنتر این است که مشاوره های لازم و دقیق را به مشتریان جهت انتخاب ماشین حمل بار مناسب بدهد تا از این طریق هم از قیمت نهایی باربری کاسته شود و هم سرعت و امنیت باربری تامین گردد. تمامی وسایل نقلیه استاندارد کافی را برخوردار بوده و از لحاظ ایمنی بررسی می شوند. تیم و کارگران همگی در حرفه ی خود متخصص بوده و تجربه کاری در بسیاری از پروژه های باربری و جابجایی دارا میباشند.