انتخابی  مناسب با  اتوبار شیخ صفی:

اتوبار شیخ صفی آماده ارائه انجام خدمات اسباب کشی و باربری برای همشهریان عزیز تهرانی در هر روز و هر بیست و چهار ساعت در هفته آماده است تا تمامی خدمات را برای شما همشهریان عزیز انجام دهد.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار شیخ صفی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

پس تلفن را بردارید و با یکی از شماره‌هایی که در بالا درج شده است تماس بگیرید ما می‌توانیم انواع بارها و خدمات اسباب کشی را برای شما از تهران به هر شهر دلخواه انتقال دهیم. با در نظر گرفتن شعبه‌های مختلف در تهران شما می‌توانید دسترسی راحت به مجموع بار سنتر را داشته باشید.

با انتخاب اتوبار شیخ صفی از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید:

هزینه در مجموع بار سنتر به چه صورت است هزینه‌ها در اتوبار شیخ صفی کاملاً منصفانه در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با انتخاب مجموعه بار سنتر از تخفیف‌های ویژه این مجموعه برای همشهریان عزیز در نظر گرفتند بهره‌مند شوید. تمامی قیمت‌های ما زیر نظر اتحادیه باربری است به همین خاطر از فیلترهای اتحادیه باربری قیمت‌های ما رد شده و کاملاً منصفانه است. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه‌های باربری و اسباب‌کشی به عوامل مختلفی بستگی دارد و این هزینه‌ها نمی‌تواند مقدار ثابتی باشد.

به همین خاطر به برای مشتریان عزیز کاهش و یا افزایش دارد و شما می‌توانید برای دریافت هزینه‌های ثابت با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات اسباب‌کشی خود پا به آن‌ها بدهید. تا آن‌ها یک قیمت ثابت را برای شما در نظر بگیرند. اولین گزینه‌ای که هزینه‌ها به آن بستگی دارد انتخاب نوع ماشین باربری است. مثلاً شما اگر از کامیون‌ها و یا ایسوزوها و یا هیوندا استفاده کنید قیمت متفاوت‌تری نسبت به وانت‌بار و نیسان بارها دارد. پس شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار و نیسان بارها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید اگر قرار است وسیله خود را در مسافت کوتاه جابجا کنید و یا این‌که مقدار وسیله‌های شما کم و کوچک است می‌توانید از وانت‌بار و نیسان بار اتوبار شیخ صفی استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم با انتخاب این نوع ماشین‌ها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

شما می‌توانید برای انتخاب نوع ماشین مورد دلخواه خود با کارشناسان و مشاوران ما مشورت‌های لازم را انجام دهید تا آن‌ها شما را جهت انتخاب نوع ماشین مورد نیاز راهنمایی کنند.

از ریزترین وسایل تا درشت‌ترین وسایل را برای شما بسته بندی خواهیم کرد:

خدمات بسته‌بندی برای شما عزیزان به صورتی انجام می‌شود که لازم نیست کوچک‌ترین کاری را انجام دهید ما با استفاده از کارتن‌های مستحکم بسته‌بندی تمامی وسایل شما را بسته‌بندی خواهیم کرد پس نگران بسته‌بندی وسایل خود نباشید. ما حتی لباس‌های شما را در کارتن‌های مخصوص قرار می‌دهیم و انواع کتاب‌های شما را در کارتون‌های مستحکم با استفاده از چسب‌های نواری مخصوص بسته‌بندی می‌کنیم. حتی وسایل بزرگ مانند یخچال‌ها و مبلمان را با استفاده از سلفون‌ها و همچنین نایلون‌های حباب دار بسته‌بندی می‌کنیم تا در حین جابجایی توسط کارگران اتوبار شیخ صفی صدمه‌ای به وسایل شما وارد نشود.

پس نگران وسایل خود نباشید زیرا وسایل شما با استفاده از امکاناتی که مجموع بار سنتر در نظر گرفته است و تجهیزات مناسبی که برای بسته‌بندی در نظر گرفته‌ایم بسته‌بندی خواهند شد. باید توجه داشته باشید که بسته‌بندی به صورت اصولی و ایمنی انجام شود اگر بسته‌بندی شما ضعیف باشد و به صورت ایمنی انجام‌نشده باشد وسایل شما دچار اشکال و آسیب می‌شوند. به همین خاطر چون وسایل مدام در حال جابجایی و در حین حرکت هستند باید از بسته‌بندی آن‌ها کاملاً اطمینان داشته باشیم ما با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار داریم تمامی وسایل شما را از ریز تا درشت گرفته بسته‌بندی خواهیم کرد. بعد از بسته‌بندی نوبت می‌رسد به حمل‌ونقل وسایل داخل ماشین‌های اتوبار شیخ صفی این کار توسط کارگران زبده و حرفه‌ای ما انجام می‌شود آن‌ها با مهارتی که در طی چندین سال سابقه کاری کسب کرده‌اند می‌توانند براحتی تمامی وسایل شما را بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای از پله‌ها و راهروها جابجا کنند و به ماشین‌های باربری و اتوبار شیخ صفی انتقال دهند. آن‌ها با دلسوزی تمام تمامی وسایل شما را جابجا می‌کنند و لوازمی که شکستنی است را با احتیاط و محتاط ‌تر جابجا می‌کنند تا در حین جابجایی به وسایل کریستال و شکستنی شما آسیبی وارد نشود. پس نگران هیچ گونه خسارت ناشی از ضرب دیدگی و صدمه‌دیدگی نباشید زیرا ما با دلسوزی تمام تمام وسایل‌ها را در ماشین‌های باربری می‌چینیم. چیدمان ما به طوری انجام می‌شود که با یک بار رفت و آمد تمامی وسایل شما حمل‌ونقل شود. در کاهش قیمت‌ها برای شما عزیزان صرفه‌جویی خواهیم کرد هرچند که رفت‌وآمد شما بستگی به میزان بار شما دارد.

 چرا باید در حین جابه جایی بار از بیمه نامه استفاده کنیم:

بیمه نامه چیست؟ بیمه نامه زمانی استفاده می‌شود که حساسیت شما برای وسایل شما چندین برابر باشد بعضی از مشتریان بر این باورند که سالم رسیدن وسایل به منزل جدید کار سخت و دشوار است و نگرانی این را دارند که مبادا در حین جابه‌جایی وسایل خود به آن‌ها صدمه وارد بشود یا وسیله آن‌ها بشکند به همین خاطر مجموع باربری بار سنتر با در نظر گرفتن بیمه نامه معتبر حساسیت شما مشتریان را کاهش داده است اتوبار شیخ صفی با بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرارداد دارد. شما می‌توانید هرچه میزان لوازم‌ ارزشی‌تر وقیمتی‌تر باشد بیمه‌نامه خود را کاهش و افزایش دهید. اینکار باعث می‌شود که تمامی وسایل شما تضمین شده به مقصد برسد. حتی می‌توانیم برای جابه‌جایی‌های برون‌شهری از بارنامه دولتی استفاده کنیم تا در هنگام تردد در بین جاده‌ها و مسیرها و شهرها مشکلی برای بار شما و اسباب و اثاثیه شما پیش نیاید.

تجهیزات و پرسنل اتوبار شیخ صفی به صورت ۲۴ ساعته :

اتوبار شیخ صفی مجهز به ماشین‌های باربری است به همین خاطر این ماشین‌های باربری از لحاظ فنی و سلامت ماشین‌ها به‌صورت روزانه توسط کارشناسان ما چک می‌شود. تا در هنگام تردد و در حین رفت‌وآمد از مسیرهای پرتردد  مشکلی برای ماشین‌ها و بار شما پیش نیاید. به همین خاطر ما نگرانی‌های شما را درک می‌کنیم و تک‌تک مسائل ایمنی را رعایت می‌کنیم تا دچار هیچ‌گونه مشکلی نشوید. شما با استفاده از ماشین‌های باربری مجموعه بار سنتر می‌توانید هر نوع باری که داشته باشید را انتقال دهید. ماشین‌های این مجموعه بسیار متنوع بوده شما می‌توانید از کامیون‌ها، ایسوزوها، هیونداها، وانت‌بار نیسان بار و همچنین ماشین‌های ویژه برای جابجایی هر نوع باری که دارید استفاده نمایید. جهت ارائه مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا از یک مشاوره رایگان برخوردار شوید. آن‌ها شما را راهنمایی می‌کنند که ماشین موردنظر خود را انتخاب کنید. انتخاب نوع ماشین باربری بستگی به میزان بار شما و همچنین نوع بار شما دارد پس برای راهنمایی بیشتر می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

نگران بهداشت و رعایت نکات بهداشتی نباشید ما با استفاده از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل‌های شما آماده کار در کنار شما عزیزان هستیم. تمامی تیم ما دست‌به‌دست هم می‌دهند تا خدمات اسباب کشی را برای شما عزیزان به‌درستی انجام دهند. تیم اتوبار شیخ صفی  به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستیم تا خدمات خود را گسترده‌تر کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دردسری مراحل اسباب‌کشی را انجام دهید. پس همین الان تلفن را بردارید و با یکی از شماره‌هایی که در بالای صفحه درج شده است تماس بگیرید تا کارشناسان ما به نزدیک‌ترین شعبه شما را متصل نمایند. باربری شیخ صفی به صورت بیست و چهارساعته در کنار شما همراهان عزیز است. اعتماد شما باعث افتخار این شرکت است شما می‌توانید به‌صورت رایگان از پشتیبانی ما بهره‌مند شوید. مشاوره دقیق توسط کارشناسان ما به صورت رایگان برای شما عزیزان انجام می‌شود و همچنین می‌توانند از تخفیف ۴۵% ویژه مشتریان اتوبار شیخ صفی بهره‌مند شوید. این اتوبار که دارای کادر مجرب و قابل‌اعتماد و تشکیل شده از مدیران باتجربه و باسابقه در کنار شما عزیزان است و در برابر تمامی وسایل شما تعهد دارد و مسئولیت سلامت وسیله شما در  در قبال این اتوبار است. قیمت‌ها همگی به صورت منصفانه هستند و نرخ باربری و اتوبار ما زیر نظر اتحادیه در نظر گرفته شده است. ما بهترین خدمات با بهترین کیفیت برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد. همچنین شما می‌توانید از یک بیمه‌نامه معتبر و شناخته‌شده استفاده کنید. بنابر درخواست شما از هر نوع باری از اثاثیه منزل گرفته تا بارهای اداری می‌توانیم سقف بیمه‌نامه را برای شما کاهش و یا افزایش دهیم. پس ما در کنار شما هستیم تا تمامی این خدمات را برای شما دوستان عزیز به ارمغان بیاوریم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار شیخ صفی بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار شیخ صفی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار شیخ صفی کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند