اتوبار خواجه نظام آماده خدمتگزاری به صورت شبانه روز:

اتوبار خواجه نظام در محدوده خواجه نظام آماده ارائه انواع خدمات اسباب کشی و باربری برای شما همشهریان عزیز تهرانی است. شما می‌توانید در هر کجا تهران قرار داری با مجموعه بارسنتر  تماس بگیرید تا آن‌ها نزدیک‌ترین شعبه به شما را معرفی کنند. مدیریت بارسنتر با در نظر گرفتن شعبه‌های مختلف در سطح تهران دسترسی به باربری و اتوبار را برای شما عزیزان راحت‌تر کرده است.

۴.۸/۵ - (۳۱ امتیاز)

اتوبار خواجه نظام

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

انتخاب نوع ماشین باربری به سلیقه مشتریان:

استفاده از ماشین‌های مجهز باربری این مجموعه باعث شده‌ است که مجموع باربری و اتوبار خواجه نظام از لحاظ پیشرفت و ارتقا تفاوت چشمگیری با سایر باربری‌ها و اتوبار‌ها داشته باشد. به همین خاطر با استفاده از ماشین‌های مجهز باربری که به‌صورت روزانه توسط کارشناسان ما چک می‌شوند که از لحاظ فنی از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل شود. شما می‌توانید بار خود را از تهران به هر نقطه‌ای از دنیا انتقال دهید. ماشین‌هایی که این مجموعه برای جابه‌جایی و اسباب‌کشی استفاده می‌کنند شامل خاور‌ها، هیونداها، کامیون‌های ۶ متری، ماشین‌های ایسوزو، وانت‌بار و نیسان بارها، و دیگر ماشین‌های مجهز است. این ماشین‌ها با توجه به سلیقه مشتریان انتخاب می‌شود که می‌توانند راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان و مشاوران جهت انتخاب نوع ماشین باربری دریافت نمایند. آن‌ها می‌توانند شما را با توجه به مقدار اسباب و اثاثیه و میزان وسایل شما راهنمایی کنند. و ماشین موردنظر خود را جهت حمل‌ونقل انتخاب نمایید.

بسته بندی ایمنی با انتخاب اتوبار خواجه نظام:

آیا می‌دانستید که با انتخاب اتوبار خواجه نظام می‌تواند از خدمات بسته‌بندی این اتوبار بهره‌مند شوید؟ بله درست است ما با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ای که برای بسته‌بندی وسایل شما عزیزان در نظر گرفته ایم تمامی خدمات اسباب کشی و باربری را برای شما انجام خواهیم داد. به همین خاطر شما می‌توانید با انتخاب تیم بسته بندی و رزرو آن‌ها توسط کارشناسان تمام خدمات بسته‌بندی را به تیم اتوبار خواجه نظام بسپارید. توصیه ما به شما این است که در مرحله اول وسایل قیمتی و ارزشمند خود را قبل از هرچیزی جمع آوری کنید و آن‌ها درون گاوصندوق و هر مکان امن دیگری قرار دهید در پروسۀ اسباب کشی بسیاری از وسایل گم می‌شوند هرچند که ما در تلاشیم که بهترین اسباب کشی را برای شما عزیزان انجام دهیم. ما تمامی لوازم شکستنی و با ارزش را از دیگر وسایل شما جدا خواهیم کرد. به همین خاطر درحین بسته‌بندی لوازمی که شکستنی هستند با دقت و نظم بهتری بسته‌بندی می‌شوند و با استفاده از تجهیزاتی همچون نایلون‌های حباب دار آن‌ها را بسته‌بندی خواهیم کرد. و درون جعبه‌های باربری قرار خواهیم داد تا در حین جابجایی به آن‌ها صدمه وارد نشود و ظروف شما نشکنند. به همین خاطر لوازم کریستالی و شکستنی بسته‌بندی حساس‌تری دارند باید مراقب باشیم که درحین حمل‌ونقل به ماشین‌های باربری با سلامت کامل جابجا شوند. به همین خاطر با استفاده از ماژیک‌های مخصوص مجموعه بارسنتر دراختیار ما قرار داده بر روی کارتن‌های لوازم شکستنی قید می‌شود که این لوازم شکستنی است و با احتیاط جابجا شود.

بعد از آن نوبت می‌رسد به بسته‌بندی مبلمان و فرش‌های شما به چه صورت انجام می‌شود شاید به‌تنهایی مبلمان و بسته‌بندی فرش‌ها برای شما سخت باشد. به همین خاطر تیم بسته‌بندی ما با استفاده از آموزش‌های لازمی که در این راستا دیده‌اند در کم‌ترین زمان ممکن تمامی مبلمان و همچنین فرش منازل شما را بسته‌بندی خواهند کرد. این بسته‌بندی به صورت ایمنی انجام خواهد شد. مبلمان به چه صورتی بسته‌بندی می‌شود ما مبلمان را به‌صورت حرفه‌ای با توجه به آموزش‌هایی که مجموع باربری خواجه نظام دیده است بسته‌بندی خواهیم کرد.

با استفاده از نایلون‌های حباب دار، روکش‌های سطح مبلمان را می‌پوشانیم و همچنین تاج و دسته و پایه مبل‌ها را با استفاده از نایلون‌های حباب دار می‌پوشانیم تا در هنگام ضربه خوردن به آن‌ها صدمه وارد نشود. و با استفاده از سلفون‌های پارچه مبلمان را پوشش می‌دهیم تا در حین جابجایی کثیف و آلوده نشود. با استفاده از رعایت ایمنی کامل تمامی مبلمان را بسته‌بندی می‌کنیم تا در برخورد با اشیاء یا موانع دچار مشکل نشود. و در ماشین‌های باربری چیدمان به طوری صورت می‌گیرد که در هنگام ترمز گرفتن و یا حتی جابجایی صدمه به مبلمان شما وارد نشود. فرش‌ها را با استفاده از تجهیزاتی که مجموع بار سنتر برای بسته‌بندی لوازم شما در اختیار ما قرار می‌دهد بسته‌بندی خواهیم کرد.

تا علاوه بر بسته‌بندی مناسب فضای کمی را درگیر کند. تمامی وسایل به‌صورت بسته‌بندی شده در ماشین‌های اتوبار خواجه نظام قرار می‌گیرند به طوری که چیدمان آن‌ها به صورتی انجام می‌شود که با یک بار رفت و آمد تمامی وسایل شما جابجا شود. البته لازم به ذکر است این را بدانید که میزان جابجایی و رفت‌وآمد ماشین‌های باربری بستگی به وسایل شما حجم وسایل شما و مقدار وسایل شما دارد. هرچه میزان وسایل کم‌تر باشد رفت‌ و آمد و کم‌تری انجام خواهد شد.

تغییر دکوراسیون با انتخاب تیم چیدمان بارسنتر:

بعد از بسته‌بندی شما می‌توانید با رزرو تیم چیدمان منزل خود را با سلیقه خود دکوراسیون نمایید. تیم چیدمان ما که آموزش‌های لازم را جهت جابجایی وسایل و چیدمان دیده‌اند می‌توانند در جابجایی وسایل سنگین و همچنین چیدمان آن‌ها به شما کمک کنند. همچنین این تیم با استفاده از علم و آموزش‌های لازمی که اتوبار خواجه نظام در اختیار آن‌ها قرار داده است می‌توانند تمامی وسایل الکترونیکی و برقی و شما را نصب و راه‌اندازی کنند. لوازمی مثل یخچال‌ها، لباس‌شویی، یا تلویزیون، لوسترها و دیگر وسایل را می‌توانید به این تیم بسپارید. شما با تماس با کارشناسان ما می‌توانید این تیم را رزرو نمایید تا بعد از تخلیه بار توسط کارگران حرفه‌ای دلسوز ما طبق سلیقه دلخواه شما تمامی وسایل چیدمان شوند. و درجای خود قرار بگیرد تیم چیدمان با استفاده از آموزش‌های لازمی که دیده است وسایل سنگین و وسایلی که حمل آن‌ها به‌تنهایی دشوار است را جابجا خواهند کرد. و در محل موردنظر شما قرار خواهند داد آن‌ها با استفاده از علم و تکنولوژی که در اختیار دارند می‌توانند وسایل برقی و شما را نصب و راه‌اندازی کنند.

در کم‌ترین زمان ممکن تمامی وسایل خود را به اتوبار خواجه نظام بسپارید تا به صورت نصب و راه‌اندازی شده تحویل بگیرید. به همین خاطر در هنگام تماس با مشاوران ما یادتان نرود که تیم چیدمان را رزرو نمایید تا کارها را با سرعت تمام‌تری انجام دهید و همچنین یک چیدمان مورد دلخواه و منظم داشته باشید.

هزینه‌های اسباب کشی مناسب را از اتوبار خواجه نظام بخواهید:

هزینه‌ها در اتوبار خواجه نظام به چه صورت است؟ نگران پرداخت هزینه‌های گزاف و بالای باربری و اتوبارها نباشید زیرا شما با انتخاب مجموعه باربری بار سنتر می‌توانند از تخفیف‌های چهل و پنج درصدی این مجموعه بهره‌مند شوید. ما با استفاده ازهزینه‌های ارزان و کیفیت بالای کار در کنار شما عزیزان هستیم تا تمامی خدمات اسباب کشی را برای شما انجام دهیم. هزینه‌ها به صورتی است که از فیلترهای اتحادیه کل باربری تهران رد شده و تمامی قیمت‌ها منصفانه است. البته قیمت‌ها بستگی به میزان ماشین باربری که انتخاب می‌کنید، تیم‌های بسته‌بند، و همچنین  تعداد کارگران ارسالی، و همچنین مسافت رفت‌وآمد ماشین‌ها در نظر گرفته می‌شود اما اتوبان خواجه نظام نسبت به سایر باربری‌ها و اتو بارها قیمت‌های منصفانه‌تری را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌اند پس ما در برابری قیمت مناسب به شما یک کار باکیفیت را تحویل خواهیم داد.  همین الان تلفن را بردارید و با شماره بالا تماس بگیرید شما می‌توانید با تماس با مجموعه بار سنتر از یک مشاوره رایگان برخوردار شوید ما به صورت بیست و چهار ساعته در حال خدمت‌گزاری به شما مشتریان عزیز هستیم در هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهید مراحل اسباب‌کشی یا باربری را انجام دهید فقط کافی‌ست با ما تماس بگیرید و از قبل نوبت خود را توسط کارشناسان و پرسنل ما رزرو نمایید. تا در وقت تعیین شده نیروهای خود را برای شما اعزام نماییم ما بدون هیچ اتلاف وقتی در روز تعیین شده تمامی نیروهای درخواستی را برای شما عزیزان ارسال می‌کنیم. تا در کنار شما عزیزان لذت یک اسباب کشی خوب و بدون دردسر را داشته باشیم به همین خاطر به ما اطمینان کنیم و تمامی وسایل خود را به ما بسپارید تا به‌صورت بسته‌بندی شده بدون کوچک‌ترین آسیبی آن‌ها را در محل دلخواه خود تحویل بگیرید. اعتماد شما به مجموعه باربری بار سنتر باعث افتخار ما است پس مادر کنار شما هستیم تا با استفاده از سابقه چندین ساله که در امر اسباب‌کشی و باربری داریم شما را در انجام یک اسباب‌کشی بدون دردسر یاری نماییم

 

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار خواجه نظام بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار خواجه نظام استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار خواجه نظام کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند