۵/۵ - (۳ امتیاز)

وانت بار محمودیه

وانت بار محمودیه با قابلیت باربری اثاث منزل و ادارات در سراسر ایران، شبکه گسترده ای است که روش های نوین بسته بندی، حمل اثاثیه تنها به سبک سلیقه مشتریان، فناوری های به روز، نوآوری و افراد متخصص را شامل می شود. وانت بار محمودیه بارسنتر یکی از شرکت های وانت بار است که با تلاش بی وقفه ای خود توانسته بهترین خدمات را به مشتریان تقدیم کند و بتواند با یک کنترل نظارت شده خدمات در وانت بار های دورن شهری و برون شهری به مشتریان عزیز ارائه نماید. این شبکه تضمین رضایت، نگرش حرفه ای، کارکنان حرفه ای و آموزش دیده و با انگیزه را برای کمک به شما با مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار شما خواهد گذاشت.

 

وانت بار محمودیه

 

 

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

 

ما به شما کمک می کنیم اثاثیه منزل، اثاثیه شرکت و ادارات را با نرخ مناسب و در سریع ترین زمان مطابق با خواسته هایتان جابه جا کنید. حمل و نقل ایمن، مقرون به صرفه و قابل اعتماد را با ما تجربه کنید. وانت بار محمودیه با استفاده از نیسان بارها و وانت بارهای استاندارد بارهای نیمه سنگین و سنگین را جابجا می کنند ما در کنار شما هستیم با بهترین وانت بار ها جهت حمل بار و اثاثیه به تمامی نقاط شهر تهران.وانت بار محمودیه با تکیه بر کادر فنی و خودروهای مجهز بصورت تمام وقت و همه روزه آماده خدمات رسانی به مشتریان خود و همشهریان محترم در راستای انجام هر چه بهتر و سریعتر خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری می باشد. وانت بار محمودیه به منظور ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه همشهریان گرامی در سراسر تهران بزرگ و شهرستان های همجوار به ویژه در کل مناطق تهران، امکان مشاوره در بهره مندی خدمات حمل و نقل و اسباب کشی را در سایت خود فراهم آورده است. به همین منظور شما می توانید با تماس با ما ضمن برخورداری از مزایا و شرایط ویژه زمان اسباب کشی را به میل خود انتخاب نمایید.

 

 

خدمات بارسنتر

انواع خدماتی که وانت بار محمودیه با توجه به حجم و نوع خدمات مورد نیاز می تواند ارائه نماید:

  • ارائه خدمات حرفه ای در امر بسته بندی وسایل و حمل اثاثیه منزل.
  • انجام بسته بندی های مخصوص برای حمل رختخواب، حمل لباس و غیره.
  • حمل و نقل مطمئن با قیمت مناسب و ارائه خدمات همه روزه و بصورت شبانه روزی.
  • مشاوره های رایگان جهت انجام اثاث کشی آسان و راحت ، انتخاب مناسب ترین سرویس توسط کارشناسان مجرب.
  • استفاده از ماشین های بزرگ، کوچک، مسقف ، درانواع مختلف برای حمل اثاثیه و وسایل.
  • استفاده از کارگران مجرب جهت خدمات بسته بندی و جابجایی بار و اثاثیه.

 

سایر خدمات انجام گرفته توسط بارسنتر :

وانت بار باغ فردوس | وانت بار در محدوده باغ فردوس با ۳۵% تخفیف

وانت بار چیذر | وانت بار در محدوده چیذر با ۳۵% تخفیف

 

 

 

بهترین وانت بار

وانت بار محمودیه بارسنتر ، یکی از با کیفیت ترین و ارزان ترین خدمات دهندگان حمل بار و اثاثیه در سطح استان است.انواع سرویس های حمل بار، شامل:

اسباب کشی خانه، جابجایی جهیزیه عروس و یا هرگونه سرویس مورد نظر برای مشتریان محترم در این وانت بار ارائه می گردد.

رانندگان و نیرو های وانت بار محمودیه بارسنتر همگی کارآزموده و با تجربه هستند و نکات ایمنی را در هنگام جابجایی و حمل بار شما رعایت می کنند. ماشین ها و وانت بارها نیز کاملا به روز شده، مجهز و ایمن هستند. کلیه اسباب و اثاثیه شما را هنگام حمل در برابر ضربات و آسیب هایی که امکان وقوع داند، با استفاده از شیوه های مناسب و کارآمد، بسته بندی و مقاوم سازی می کنیم،پس نگران آسیب دیدن کالاهای با ارزش خود نباشید.

خدمات بارسنتر

ما در نیسان بار و وانت بار محمودیه کلیه خدمات مربوط به اسباب کشی و حمل بار را برای شما انجام خواهیم داد.

از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب ماشین حمل بار و نحوه اسباب کشی
  • بسته بندی لوازم منزل
  • فروش لوازم بسته بندی بار
  • کارگر اسباب کشی
  • حمل یخچال ساید
  • چیدمان لوازم در محل
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • و….

 

رضایت مشتریان

  • تمامی خدمات و سرویس ها در وانت بار محمودیه در اسرع وقت انجام می گیرند.
  • هزینه ای که بابت یک جابجایی از شما اخذ می شود، مطابق با نرخ های تعریف شده از جانب اتحادیه تنظیم شده است
  • هیچ گونه اهمالی در انجام کارها صورت نمی گیرد.
  • بسته بندی حرفه ای و استفاده از تجهیزات مناسب برای بسته بندی بار و لوازم منزل
  • کارگرانی مجرب و متعهد به کار
  • رانندگانی ماهر و آشنا به شهر
  • دیگر دغدغه اثاث کشی های پر دردسر را فراموش کنید.
  • با اعتماد به این مجموعه، با خاطری آسوده اسباب کشی خواهید کرد.
  • تمامی خدمات موجود در این وانت بار، در اسرع وقت با صرف برنامه ریزی مناسب انجام می گیرد.
  • کاملا تمام وقت و شبانه روزی در بالاترین سطح به شما خدمت رسانی خواهد کرد.

ما برای هزینه، زمان و اعتماد شما ارزش قائلیم. خدمات و سرویس های حمل بار خود را با اطمینان خاطر به وانت بار محمودیه بسپارید. رضایت مندی و آسودگی خاطر مشتریان محترم بهترین سابقه و هدف همیشگی ماست.

 

سایر باربری ها در تهران

هزینه حمل بار

نرخ کرایه برای حمل بار با توجه به فاکتورهای متعددی بسیار متفاوت است . برای اطلاع دقیق از هزینه حمل باید با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند. عواملی که در میزان کرایه تاثیر می گذارد به شرح زیر است :

  • نوع ماشین باربری برای حمل اثاث منزل
  • دستمزد کارگر اسباب کشی
  • بیمه باربری
  • هزینه حمل وسایل سنگین
  • تعداد طبقات
  • هزینه بسته بندی
  • تعداد کارگر باربری
  • حجم و تعداد لوازم و بارها

 

رانندگان و نیرو های وانت بار محمودیه بارسنتر همگی کارآزموده و با تجربه هستند و نکات ایمنی را در هنگام جابجایی و حمل بار شما رعایت می کنند. ماشین ها و وانت بارها نیز کاملا به روز شده، مجهز و ایمن هستند. کلیه اسباب و اثاثیه شما را هنگام حمل در برابر ضربات و آسیب هایی که امکان وقوع داند، با استفاده از شیوه های مناسب و کارآمد، بسته بندی و مقاوم سازی می کنیم،پس نگران آسیب دیدن کالاهای با ارزش خود نباشید.

 

تعداد کارگرها بستگی به حجم وسایل و تعداد طبقات دارد. معمولا در اسباب کشی با خاور یا کامیونت از ۴ کارگر استفاده می‌شود.بعضی به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، از تعداد کارگر کمتر استفاده می‌کند اما این مسئله به ضرر آنها تمام می‌شود.

– اگر کارگرها کم باشند زمان اسباب کشی طولانی‌تر شده و به ازاء هر ساعت اضافه باید هزینه اضافه تر به کارگر بدهند.

– بابت معطل شدن راننده ماشین، باید مبلغی به راننده خاور بدهند.

– وقتی که تعداد طبقات زیاد باشد و کارگرها کم باشند ، کارگرها زود خسته می‌شوند و در حمل وسایل دچار مشکل می شوند.

– نکته مهم ‌تر اینکه کارگرها احساس می‌کنند در حقشان کم لطفی شده. بنابراین بهتر است از همان ابتدا تعداد کارگرها را متناسب با حجم وسایل خود انتخاب کنید.

 

وانت بار بارسنتر

وانت بار محمودیه با داشتن کادر کاری ورزیده و مجرب آماده می باشند تا کالا و اثاثیه شهروندان محترم ساکن در منطقه محمودیه را جابجا کرده و با استفاده از بهترین وسایل و تجهیزات و مجهزترین خودروهای حمل بار کار جابجایی وسایل را از خیابان محمودیه به سایر مناطق مختلف تهران و همچنین ارسال به شهرستان ها با سرعت و بدون هیچ مشکلی انجام دهند. دقت کافی و رعایت نکات ایمنی در اثاث کشی و جابه جایی میزان خسارات را به صفر می رساند، شعار باربری محمودیه این است که هیچگاه دقت را فدای سرعت نکرده و همه کارها را در کمال دقت و رعایت نکات ایمنی انجام می دهند. وانت بار محمودیه به مشتریان خود توصیه می کند که قبل از شروع به اثاث کشی حتما برنامه ریزی مناسب و کارایی داشته باشند تا اثاث کشی دور از استرس و نگرانی را تجربه نمایند.

 

توضیحی درباره منطقه محمودیه

منطقه محمودیه یکی از محله های مرفه‌ نشین در شمال شهر تهران می باشد که از سمت شمال به محله زعفرانیه، از جنوب به بزرگراه چمران و چهارراه پارک وی، از شرق به خیابان ولی‌عصر منتهی می شود. می توانیم بگوییم که محله محمودیه تا حدی به تجریش نزدیک می باشد باتوجه به آب و هوای بسیار خوبی که این منطقه دارد و همچنین موقعیت جغرافیایی آن در تهران می توانیم بگوییم که افراد ثروتنمد بسیار زیادی در آن منطقه ساکن هستند که امکان دارد در طول سال حداقل یک بار به کار حمل بار و شرکت باربری خوب نیاز پیدا کنند که وانت بار محمودیه در تهران که زیر نظارت باربری بارسنتر فعالیت می کند یکی از بهترین باربری هایی می باشد که آماده خدمت رسانی می باشد.

رعایت موارد بهداشتی

این روزها که به دلیل وجود شیوع ویروس کرونا مشکلات متعددی وجود دارد بیشتر افراد نگران این موضوع می باشند که در صورتی که نیاز به کار باربری و خدمات مربوط به آن داشته باشند آیا باربری مطمئن و بهداشتی وجود دارد که کارگران و پرسنل آن پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند باید بگوییم که وانت بار محمودیه از همان لحظه اول که در محل مورنظر حاضر می شود با استفاده از مواد ضدعفونی کننده مخصوص و همچنین پوشیدن لباس های مخصوص و گذاشتن ماسک و پوشیدن دستکش تمامی قواعد و موارد بهداشتی را رعایت می کنند و سپس اقدام به ارائه خدمات می کنند.

با ضدعفونی کردن سطوح و همچنین اثاثیه ای که قرار است بسته بندی شود و رعایت استاندارد ها تجربه یک اثاث کشی سالم و بدون مشکل را در ذهن خود و خانواده تان به یادگار بگذارید. وانت بار محمودیه بارسنتر جز اولین باربری ها در تهران می باشد که با متوجه شدن ویروس کرونا تمامی پرسنل خود را حتی ماشین های باربری را مجهز کرده و شستشو داده و ضدعفونی کرد.

 

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند