وانت بار شرق تهران در خدمت شماست:

با ورود فناوری به سامانه‌های حمل و نقل کشور، این وظیفه مهم امروزه بر دوش باربری‌های آنلاین است. در حال حاضر این باربری‌های آنلاین هستند که می‌توانند این نقش مهم را حتی بهتر از روش‌های سنتی آن به اجرا و پیاده سازی کنند. امروزه فناوری ماهیت و نوع کار را کاملا تغییر داده و باعث رشد در جوامع مختلف اقتصادی شده است. تاثیر آن به حدی زیاد است که بر تمام کسب و کارهای سنتی غلبه کرده است. شاید به همین خاطر است که به روز بودن در زمینه فناوری در تمام کسب و کارها امری ضروری است. وانت بار شرق تهران با قیمت دهی منصفانه و پشتیبانی از خودروها و خدمات باربری متنوع، تجربه متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد.

۴.۹/۵ - (۲۹ امتیاز)

وانت بار شرق تهران

 

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

خدمات متنوع و با کیفیت وانت بار شرق تهران:

با وجود داشتن وسایلی همچون گازهای جدید، یخچال‌های ساید بای ساید، اجاق گاز یا لوازم سنگین و حساس دیگر، مطمئنا در ادامه به مشکل خواهید خورد. زیرا به بسته بندی وسایل کوچک هم کار راحتی نیست چه برسد به لوازم به روز منزل که متخصص خاص خود را نیازمند است.  اگر محل مبداء و مقصد اسباب کشی شما، واحد آپارتمانی است، قطعا کار سختی را در پیش رو خواهید داشت و از مزایای استفاده از شرکت اتوبار بارسنتر و وانت بار شرق تهران و همچنین استفاده از تکنیک‌های و تجهیزات ما محروم خواهید شد.

شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی در هر نقطه از تهران که هستید، حمل اثاثیه و اسباب کشی تمامی لوازم گران قیمت و لوکس منزل و یا محل کار خود را جهت اتوبار و باربری در تهران به وانت بار شرق تهران محول نمایید. وانت بار شرق تهران اسباب کشی شما را آسان و بی دردسر می‌کند. اتوبار ما همیشه آماده پاسخگویی نیازهای شماست. در صورتی که قصد استفاده از هر یک از خدمات شرکت ما را دارید با شعبه مورد نظر خود تماس بگیرید. پرسنل ما همیشه آماده پاسخگویی به شما هستند. به کار گیری وسایل و لوازم باربری توسط کارکنان باربری بارسنتر، این امکان را فراهم می‌کند که وسایل و اسباب و اثاثیه شما، بدون هیچ خسارتی به راحتی به مقصد منتقل شوند.

شعبه مرکز تهران | شعبه شمال تهران | شعبه غرب تهران | شعبه شرق تهران | شعبه جنوب تهران 

 

انتقال اجناس مختلف با ایمنی کامل:

مهم‌ترین نکته در پروسه حمل بار و اسباب کشی حفظ سلامت و عدم آسیب دیدگی به وسایل و اجناس مختلف در حین انتقال آن‌ها است. مدیریت اتوبار و وانت بار شرق تهران در رابطه با حفظ امنیت وسایل مهتلف شما، استراتژی استفاده از نیروی کار متخصص و حرفه ای و آموزش دیده را در کلیه مراحل باربری و حمل لوازم به کار گرفته است. استفاده از خدمات بیمه بار نیز برای تضمین ارزش مادی لوازم، در صورت بروز ناگهانی حادثه غیر مترقبه و حفط امنیت بار ضمن انتقال آن است.

شرکت وانت بار شرق تهران در مرحله بسته بندی و چیدمان وسایل نهایت دقت و سرعت کار را به کار می‌گیرند و بسته‌ها به شکل صحیج و محکم در کارتن‌های بادوام بسته و در وسیله نقلیه می‌چینند. در مرکز حمل و نقل بارسنتر اتوموبیل‌ها و تجهیزات متناسب برای انتقال هر گونه وسیله ای را در سایز و اندازه‌های کوچک گرفته تا وسایل بزرگ را با امکانات رفاهی جانبی مثل: پتو یا موکت‌های ضربه گیر برای ارسال موجود است و مناسب با نوع و اندازه و حجم کالای مشتریان خودروی متناسب با آن شرایط انتخاب و برای انجام عملیات اسباب کشی ارسال می‌شود.

کارکنان متخصص و حرفه ای با استفاده از اصول مدرن بسته بندی وسایل منزل و چیدمان صحیح و حمل لوازم به کمک استفاده از خودروهای نقلیه باربری و تجهیزات مدرن، کار اسباب کشی را به پایان می‌رسانند. چرا که چنانچه در این مراحل اصول صحیح بسته بندی به خوبی رعایت نشود، در زمان انتقال بار در اثر حرکت خودرو و تکان‌های پی در پی در زمان عبور از خیابان‌ها و یا کوچه‌های پر پیچ و خم، ممکن است کارتن‌ها و جعبه‌ها تکان خورده و بسته بندی‌ها باز یا خراب شوند.

این شرکت از بهترین وسایل نقلیه برای حمل و نقل اجناس شما استفاده می‌کند و  همچنین کلیه رانندگان این خودروها به کلیه مسیرهای شهری و خارج شهری کشور تسلط کافی دارند و با رعایت نکات ایمنی کلیه وسایل شما را به محل مورد نظر شما ارسال می‌کنند.

اسباب کشی و حمل بار برنامه ریزی شده و منظم:

داشتن یک برنامه پیش از اسباب کشی باعث می‌شود تا نظم برقرار شده و باربری با سرعت بهتری پیش بروند. وانت بار شرق تهران نیز از این موضوع آگاه بوده و هر اصلی که بتواند به کادر باربری جنوب جهت ارائه سرویس دهی بهتر به مشتریان کمک کند اجرا خواهد شد. برنامه ریزی منظم و سازمان یافته یک شرط اساسی انجام دقیق و صحیح در هر فرایند یا سرویس خاص است. پرسنل وانت بار شرق تهران با استفاده از برنامه ریزی منظم و از پیش تعیین شده، مراحل مختلف اسباب کشی را به انجام می‌رسانند. بدین ترتیب طبق روال از پیش پی ریزی شده، کلیه فعالیت‌ها و مراحل در زمان و مکان درست و منظم به صورت دقیق و اصولی انجام می‌شوند.

شرکت باربری وانت بار شرق تهران برای جذب مشتریان بیشتر کلیه قیمت‌های خود را کاهش داده و با تخفیف‌های باورنکردنی اقدام به ارائه خدمات باربری به صورت صفر تا صد برای هموطنان گرامی می‌کند. پس با خیال راحت و بدون نگرانی به ما اعتماد کنید و با یک تماس در هر ساعتی از شبانه روز، کارشناسان شرکت به کلیه سوال‌های شما  پاسخ داده و مشاوره رایگان در مورد زمان مناسب برای انجام امور باربری و موارد دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهند.

پرسنل موجود در مرکز وانت بار شرق تهران همگی افرادی کاردان و با تجربه هستند، که دانش و تخصص کاری خود را طی سال‌ها به خوبی یاد گرفته اند و در تجربه‌های کاری قبلی خود عملی نموده اند. اتوبار و وانت بار شرق تهران در نهایت کیفیت.

کلیه خدمات و سرویس‌های نام برده شده را به بهترین شکل ممکن برای مشتریان به انجام رسانده است و کارکنان شرکت خود را متعهد به رعایت این اصول در همه شرایط می‌دانند.

دریافت سرویس‌های حمل بار و وانت بار شرق تهران:

شرق تهران محدوده‌ای از استان تهران است که در شرق این شهر و نواحی متمایل به آن قرار دارد. از نواحی و محله‌های معروف شرق تهران می‌توان به موارد اشاره کرد: پاسداران، هروی، ساقدوش، رسالت، هنگام، تهرانپارس، حکیمیه، تهران نو، شمیران نو، دلاوران، نارمک، پیروزی و بسیاری از مناطق دیگر.

در استان تهران علاوه بر تقسیمات منطقه‌ای از لحاظ عموم و همچنین ادارات و مراکز دولتی تهران به مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز و نظایر آن تقسیم می‌گردد. به عنوان مثال دانشگاه آزاد اسلامی در شرق تهران دانشگاه مستقلی با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شرق تهران دارد و دراین منطقه ترمینال اتوبوسرانی مستقلی با نام ترمینال شرق تهران موجود است. شرق تهران محدوده‌ای از تهران است که در شرق این شهر و نواحی متمایل به آن قرار دارد. تهرانپارس، افسریه، نارمک، نظام آباد از جمله محله‌های شرق تهران هستند.

اگر در نزدیکی های مناطق شرقی در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان وانت بار شرق تهران به شکل ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط اتوبار بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان وسایل، در محل مورد نظر شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های وانت بار شرق تهران استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.