حمل اثاثیه منزل مجیدیه درکنار شماست:

شما می‌توانید با تخفیف‌های ۴۰%  حمل اثاثیه منزل مجیدیه تمامی اثاثیه منزل، جهیزیه، همچنین جابجایی و باربری را با کادری مجرب و آموزش‌دیده از ما دریافت نمایید. ما با داشتن چندین ماشین اسباب‌کشی که به‌صورت متنوع برای خدمات باربری در خدمت شما دوستان عزیز قرار می‌گیرد آماده هستیم تا از تهران به هر شهری که می‌خواهید وسایل منزل شما را جابه‌جا کنیم.

۴.۸/۵ - (۳۲ امتیاز)

حمل اثاثیه منزل مجیدیه

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

همچنین ما برای شما بسته‌بندی وسایل منزل را نیز انجام می‌دهیم حمل اثاثیه منزل مجیدیه با داشتن کارگران خوش‌اخلاق و پرسنلی خوش‌برخورد در سرتاسر استان تهران آماده ارائه خدمات اسباب‌کشی و باربری به مشتریان خود است. شما می‌توانید اگر در شرق تهران زندگی می‌کنید تنها با یک تماس تلفنی از کلیه خدمات اسباب‌کشی و باربری و چیدمان بهره‌مند شوید.

مشاوره رایگان جهت خدمات اسباب کشی:

ما برای شما دوستان عزیز مشاوره رایگان را نیز در نظر گرفته‌ایم که شما می‌توانید بار خود را با مشاوره رایگان به درستی جابجا کنید و هم چنین باربری بارسنتر برای شما نازل‌ترین قیمت‌ها را در نظر گرفته. شما می‌تواند خدمات ویژه را از ما دریافت نمایید منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم حمل اثاثیه منزل مجیدیه برای شما دوستان عزیز خدمات اسباب‌کشی را با تخفیف ۴۰% انجام می‌دهد  این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری تهران است و از کلیه دستور دستورالعمل‌ها پیروی می‌کنیم به‌همین خاطر قیمت‌ها و هزینه‌های ما همگی برای مشتریان به‌صورت منصفانه در نظر گرفته‌شده است تا بار خود را جابه‌جا کنند. حمل اثاثیه منزل مجیدیه جهت رفاه شما مشتریان عزیز تمامی خدمات اسباب‌کشی را با پرسنلی مجهز انجام می‌دهد ما برای شما بسته‌بندی را با تجهیزات ویژه انجام می‌دهیم بسته‌بندی یکی از دغدغه‌های مهم اسباب‌کشی است که به‌تنهایی باعث خستگی فشار و استرس برای افراد است به‌همین خاطر ما با ارسال تیم بسته‌بندی حرفه‌ای برای شما تمامی لوازم منزل و لوازم ادارات را بسته‌بندی می‌کنیم. با توجه به روزمرگی‌ها و گرفتاری‌ها به‌تنهایی بسته‌بندی برای شما کار سختی هست. اما نگران نباشید با ارسال تیم بسته‌بندی حمل اثاثیه منزل مجیدیه برای شما تمامی لوازم را بسته‌بندی می‌کنیم. بسته‌بندی باید به صورتی انجام شود که کوچک‌ترین ضربه‌ای به وسایل شما وارد نشود. به‌همین خاطر باید تجهیزاتی استفاده شود که لوازم شما را ایمن نگه دارد. ما برای شما ظرف‌های شکستنی را از دیگر وسایل جدا می‌کنیم تا به‌صورت حرفه‌ای آن‌ها را جابه‌جا کنند. شما می‌توانید با استفاده از نایلون‌های حباب دار و سلفون‌ها تمامی لوازم خود را بسته‌بندی کنید. بسته‌بندی برای شما دوستان عزیز توسط پرسنل حرفه‌ای انجام می‌شود همچنین ما بسته‌بندی را برای شما از کوچک‌ترین لوازم تا درشت‌ترین لوازم نیز انجام می‌دهیم.

حمل اثاثیه منزل مجیدیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی:

بسته‌بندی مبلمان را با استفاده از سلفون‌ها انجام می‌دهیم تا در حین جابه‌جایی کثیف نشوند و سالم بمانند و بسته‌بندی تجهیزات خانه را برایتان با استفاده از کارتن‌های چند لایه و وکیوم‌ها و همچنین نایلون‌های حباب دار انجام می‌دهیم. تا در حین جابه‌جایی با خیال راحت و اطمینان کامل بار جابجا شود. ما برای شما دوستان عزیز با ارسال تیم حرفه‌ای تمامی مراحل اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم. با چندین سال سابقه کاری در امر اسباب‌کشی خدمات باربری و اسباب‌کشی را با روش‌های روز دنیا برایتان انجام می‌دهیم دیگر لازم نیست خودتان به سیاه و سفید دست بزنیم بلکه ما با ارسال تیم حرفه‌ای برای شما تمامی مراحل اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم. شاید با خودتان فکر کنید که با توجه به شرایط کنونی امروز جابجایی و بسته‌بندی کار سخت و دشواری باشد اما نگران نباشید با توجه به روزمرگی‌ها و وجود بیماری کرونا ما با استفاده از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی‌کننده، در منزل شما حضور پیدا می‌کنیم تا شما دوستان عزیز بدون هیچ استرسی تمامی لوازم خود را بسته‌بندی کنید و همچنین پرسنل ما برای سلامتی شما دوستان عزیز ارزش قائل هستند به‌همین خاطر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند تا مشکلی برای شما دوستان عزیز به وجود نیاید. خدمات اسباب‌کشی و باربری را با استفاده از روش‌ها و متدهای روز دنیا از ما دریافت نمایید اما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا خدمات اسباب‌کشی و باربری را با استفاده از تیم حرفه‌ای و مجهز انجام دهیم.

حمل اثاثیه منزل مجیدیه با ارائه خدمات ویژه:

شما می‌توانید برای جابه‌جایی از ماشین‌های مدرن ما استفاده نمایید خدماتی که مجموعه بار سنتر برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است بسیار زیاد است که شما با رزرو حمل اثاثیه منزل مجیدیه می‌توانید خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را به‌صورت حرفه‌ای از این شرکت دریافت نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم تا خدمات اسباب‌کشی را برایتان انجام دهیم. حمل اثاثیه منزل مجیدیه با ارائه بیمه‌نامه معتبر این تضمین را به مشتریان خود می‌دهد که بار آن‌ها با سلامت کامل به مقصد مورد نظر ارسال خواهد شد. ما با داشتن بیمه‌نامه معتبر برای شما دوستان عزیز راحتی را فراهم می‌کنیم که با خیال آسوده بار را جابه‌جا کنید. شما می‌توانید صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی و بسته‌بندی خود را به‌صورت حرفه‌ای از ما دریافت نمایید. زیرا تمامی افرادی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند همگی دوره‌دیده و آموزش‌دیده هستند پس با خیال راحت می‌توانید بار خود را به ما بسپارید تا در صورت بروز هرگونه خسارت یا مشکل خسارت وارد شده توسط یک شرکت بیمه‌نامه معتبر برای شما دوستان عزیز پرداخت شود. همچنین شما با تخفیف‌های ۴۰% که مجموعه حمل اثاثیه منزل مجیدیه برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ است می‌توانید در هزینه‌های اسباب‌کشی خود صرفه‌جویی کنید. خدماتی که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است شامل موارد زیر است:

  • استفاده از پرسنل خوش‌برخورد
  •  استفاده از رانندگان حرفه‌ای
  • ارسال کارگران زبده و نیرومند
  • ماشین‌های مجهز باربری
  • کارتن‌های رگال دار
  • کارتن‌های چند لایه
  • پشتیبانی به‌صورت بیست و چهار ساعته
  • مشاوره رایگان
  • نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی
  • حمل و جابجایی لوازم منزل

دیگر خدمات این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است که شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی از یک مشاور رایگان برخورد شود و هر سوالی که درباره اسباب‌کشی و باربری دارید از ما پرس‌وجو کنید.

دسترسی به شعبه‌های بارسنتر را برای شما راحت کرده ایم:

مشاوران ما به‌صورت بیست و چهار ساعته پاسخ‌گوی شما دوستان عزیز هستند. شعبه‌های فعالی که بار سنتر برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است دارای تخصص کاری هستند و چندین شعبه فعال در سایر نقاط تهران برای شما دوستان عزیز در نظر گرفتیم عزیزانی که در شرق تهران زندگی می‌کنند می‌توانند خدمات باربری خود را به باربری‌های زیر بسپارند:

و عزیزانی که در غرب و جنوب و شمال و مرکز تهران زندگی می‌کنند می‌توانند با استفاده از باربری‌های زیر تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را انجام دهند:

همچنین ما برای شما حمل اثاثیه منزل حکیمیه را در محدوده حکیمیه قرار داده‌ایم و عزیزانی که در این منطقه زندگی می‌کنند دسترسی سریع به خدمات باربری، اسباب‌کشی، بسته‌بندی و جابجایی داشته باشند شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید تنها با یک تماس تلفنی خدمات باربری را از تیم هری بار سنتر دریافت نمایید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی و باربری را با استفاده از متدها و روش‌های روز دنیا برایتان انجام دهیم. همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای بار سنتر از ما دریافت نمایید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا این خدمات را برایتان به‌درستی انجام دهیم. شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی را به این تیم بسپارید و وسایل خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده از ما دریافت نمایید.

جهت ارتباط و برقراری تماس با مشاوران ما کافی‌ست با یکی از شماره که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت یک اسباب‌کشی خوب و بی‌دردسر برای شما دوستان عزیز ارائه می‌دهند. ما در کنارتان هستیم تا خاطره خوب اسباب‌کشی را با تیم حرفه بار سنتر از ما دریافت نمایید.

به‌صورت بیست و چهار ساعته مشغول فعالیت هستیم و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با ما تماس بگیرید خدمات بسته‌بندی و چیدمان منزل را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم چیدمان وسایل سنگین، جابجایی این وسایل را به تیم حرفه‌ای بار سنتر بسپارید ما با ارسال نیروهای متخصص جهت چیدمان منازل شما تمامی تغییرات و دکوراسیون منزل شما را انجام می‌دهیم. جابه‌جایی لوازم سنگین به‌تنهایی کار سخت و دشوار است و ممکن است به‌تنهایی این کار باعث صدمه دیدن به بدن شما شود. ما با ارسال تیم چیدمان حمل اثاثیه منزل مجیدیه دکوراسیون منزل شما دوستان عزیز را انجام می‌دهیم همچنین برای شما دوستان نصب و راه‌اندازی لوازم برقی و الکترونیکی را نیز انجام می‌دهیم. لوازم برقی و الکترونیکی باید با توجه به علم و دانشی که پرسنل ما در اختیار دارند نصب و راه‌اندازی شود پس بهتر است این کار را به افراد کاردان بسپارید تا با خیال راحت بار را برای شما دوستان عزیز جابجا و راه‌اندازی کند ما در هر کجای تهران که هستید به شما خدمات بسته‌بندی، چیدمان، باربری، را ارائه می‌دهیم هم چنین برای شما اسباب‌کشی برون‌شهری را نیز انجام می‌دهیم که شما می‌توانید از تهران به هر شهرستان اطرافی که بخواهید بار خود را انتقال دهید. زیرا رانندگان ما به تمامی راه‌ها و مسیرها مسلط هستند و با خیال راحت می‌توانید بار خود را جابه‌جا کنید بار سنتر در کنار شما دوستان عزیز است تا خاطره خوب اسباب‌کشی را همراه با پرسنلی خوش‌برخورد از ما دریافت نمایید منتظر تماس شما دوستان عزیز به‌صورت شبانه‌روز هستیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس حمل اثاثیه منزل مجیدیه بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور می‌توانم از خدمات حمل اثاثیه منزل مجیدیه استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس حمل اثاثیه منزل مجیدیه کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند