دلیل انتخاب باربری نیسان بار غرب تهران:

نیسان بار غرب تهران بارسنتر به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما دوستان عزیز هست. ارزان‌تر از همه جا با بهترین سرویس دهی به مشتریان و با بهترین کیفیت در خدمات رسانی همراه نیروهای زبده و آموزش دیده مطمئن و خدمات دهی سریع و تخصص در امر باربری ارائه خدمات حمل و نقل اثاثیه منزل از تهران به دیگر نقاط مختلف کشور با بهترین سرویس دهی به مشتریان با سال‌ها تجربه و تخصص در امور اسباب کشی و حمل نقل. ارائه خدمات بسته بندی و چیدمان با تیم تخصصی و آموزش دیده.

۴.۸/۵ - (۲۹ امتیاز)

نیسان بار غرب تهران

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

خدمات قابل ارائه شرکت نیسان بار غرب تهران :

شرکت نیسان بار غرب تهران  بارسنتر با داشتن سال‌ها تجربه اسباب کشی و جابجایی وسایل منازل و یا لوازم ادارات، به صورت ۲۴ ساعته آماده هست. این شرکت از خدمات ویژه ای جهت اسباب کشی بسته بندی و حمل نقل برخوردار هست ما با در نظر گرفتن زمان و گرفتاری‌های امروزه ای که بیشتر افراد در گیر آن هست برای شما راحتی را فراهم کرده ایم شرکت بارسنتر با کادر حرفه ای و آموزش دیده خود برای شما به صورت جداگانه تیم‌هایی تشکیل داده است که هر کدام به صورت جداگانه وظایف مورد نظر را انجام خواهند داد.

۱- تیم حمل نقل:

تیم حمل نقل شرکت بارسنتر که از رانندگان حرفه ای و مسلط به جاده‌ها و نیروهای باربری زبده و ماهر تشکیل شده است. وظیفه دارد که در ساعت مشخص شده در مکان مورد نظر حاضر شود تا با استفاده از نیروهای آموزش دیده اسباب کشی را به صورت حرفه ای بدون بروز هیچ مشکلی  برای شما انجام دهند.

۲-تیم بسته بندی تخصصی:

اهداف شرکت نیسان بار غرب تهران بارسنتر  متمرکز بر نیاز و انتظارات مشتری است و به همین خاطر ما به انتظارات شما همیشه احترام خواهیم گذاشت. نیازهای مشتری شامل بارگیری و حمل و نقل  و بسته بندی و حتی چیدمان هست. به شکلی سریع و ایمن شرکت بارسنتربرای شما در کم‌ترین زمان ممکن با کیفیت بالا این کار را انجام می‌دهد، و وسایل به همان صورتی که دریافت شده است به مقصد مورد نظر شما می‌رسد. ما برای راحتی شما عزیزان تیم بسته بندی را قرار داده ایم که در کم‌ترین زمان به صورت حرفه ای  و تخصصی برای شما وسایل را بسته بندی می‌کنند این تیم با استفاده از کارتن‌ها ی محکم و چند لایه و چسب‌های نواری مخصوص وسایل شما را به صورت ایمنی بسته بندی خواهند کرد. در هر ساعتی از روز هر جا که هستید کافی است با کارشناسان ما که به صورت ۲۴ ساعت پاسخگو شما هستند تماس حاصل فرمایید تا از خدمات این شرکت بهره مند شوید در هنگام تماس  مشخصات خود و بار مورد نظر خود را به کارشناسان ما بگویید و تعیین کنید چه روزی را برای اسباب کشی و حمل نقل مد نظر دارید.

۳- تیم چیدمان و نصب:

چیدمان اثاثیه وقت گیر است و باید توسط افرادی که تجربه این کار را دارند  به صورت حرفه ای انجام شود. همچنین باید با توجه به نوع وسایل آن‌ها را از هم تفکیک کرد مثلا چیدمان میز ناهار خوری و جابه جایی آن به تنهایی مشکل است و یا جابه جایی وسایل سنگین طاقت فرسا هست اما نگران نباشید کادر حرفه ای ما وسایل را طبق دلخواه شما جابه جا خواهند کرد و به سلیقه شما  وسایل را برای شما چیدمان خواهند کرد. نیروهای ما قادر به نصب وسایل برقی شما مانند یخچال‌ها و لوسترها و دیگر وسایل الکترونیکی به صورت حرفه ای هستند که همه این کارها نیاز به برنامه ریزی دقیق و افراد آموزش دیده دارد که توسط تیم نیسان بار غرب تهران انجام می‌شود. این کار کمک می‌کند برنامه دقیق‌تری برای جابجایی  و اسباب کشی راحت و بدون درد سر داشته باشید. اولویت کار ما در نیسان بار غرب تهران بسته بندی صحیح و حمل سالم اسباب و اثاثیه شماست که بدون کوچک‌ترین ضربه ای  همراه با رعایت کردن نکات ایمنی به مقصد جابجا شوند. اینکه اثاثیه شما بدون صدمه جابجا شود و رضایت شما را داشته باشد برای شرکت بار سنتر افتخار هست.

بسته بندی و حمل بار از نظر بعضی افراد کاری به ظاهر ساده است. ولی این خدمات تخصصی هستند و باید توسط افراد آموزش دیده انجام شوند و از خدمات سنگین در اسباب کشی  به حساب می‌آیند. سپس لازم است که خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه خود را به شرکت با تجربه ای و با سابقه نیسان بار غرب تهران بسپارید تا اثاثیه شما به سلامت به مقصد مورد نظر شما برسد.

اسباب کشی ارزان با بارسنتر:

یکی از مهم‌ترین انتخاب شرکت‌های باربری هزینه‌ها و تعرفه‌های آن  هست خدمات حمل و بسته بندی اثاثیه با اینکه کاری سنگین و نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی دارد اما باید با دقت و کیفیت بالایی انجام شود و صرفا  قیمت مهم نباشد بلکه کیفیت هم در این امر تاثیر زیادی دارد. شرکت بارسنتر با در نظر گرفتن این موارد با قیمتی مناسب آماده خدمتگزاری به شما عزیزان هست. قیمت‌ها و تعرفه‌های نیسان بار غرب تهران زیر نظر اتحادیه باربری هست ما برای شما مشتریان عزیز تخفیف ویژه ای را مورد نظر گرفته ایم پس دیگر لازم نیست که نگران هزینه‌های بالای اسباب کشی باشید و برای حمل نقل پول زیادی را پرداخت کنید زیرا شرکت بارسنتر با تخفیف ۴۵% که برای باربری خود قرار داده است تمایز خود را نسبت به سایر باربری‌های سطح شهر مشخص کرده است.

یکی دیگر از مزیت‌های شرکت بار سنتر داشتن بیمه باربری هست. ما برای حمل و باربری وسایل شما بیمه رایگان در نظر گرفته ایم تا ایمنی بار شما را هنگام جابه جایی از مبدا و رسیدن بار به مقصد تضمین کنیم در صورت آسیب دیدن وسایل شما با داشتن بیمه خسارت وارد شده را جبران خواهیم کرد که البته ایمنی بار شما توسط کادر ما به صورت تضمینی هست.با بهترین قیمت و کیفیت اسباب کشی کنید! ما در راستای ارائه خدمات باربری با بهترین شرایط و مناسب‌ترین قیمت به شما تضمین خواهیم داد، مطمئنا با هزینه پرداختی بهترین کیفیت را جهت جابه جایی دریافت خواهید کرد.

 استفاده از ماشین‌های مخصوص باربری بارسنتر:

شرکت باربری نیسان بار غرب تهران برای حمل وجابه ­جایی کالاها و اثاثیه شما ازمجهزترین ماشین‌های حمل بار استفاده می‌­کند. این شرکت ماشین ‌هایی نظیر خاور، کامیون‌های ۶ و ۷ متری  مسقف، وانت بار، نیسان بار ها، ایسوزوها، و… را برای انجام فعالیت باربری و اسباب کشی به کار می‌­گیرد. این باربری مطابق با تعداد وحجم وسایل شما ماشین ‌های متناسب با همان بار را به محل مورد نظر اعزام می­‌کند. شما می‌توانید با کارشناسان و مشاوران بارسنتر برای انتخاب نوع ماشین مورد نظرحمل بار مشاوره بگیرید تیم تخصصی ما با ارسال ماشین‌های مجهز به مکان مورد نظر شما آماده برای حمل یک اسباب با کیفیت بالا هستند. شما با انتخاب نیسان بارهای بارسنتر می‌توانید در هزینه‌های پرداختی صرفه جویی کنید زیرا قیمت‌های نیسان و وانت بار‌ها تفاوت چشم گیری نسبت به کامیون ها و دیگر ماشین‌های باربری ما دارد. فرق نمی‌کند قصد حمل بار جزئی داشته باشیدو بار شما خرده یا کوچک باشد و یا به دنبال حمل تمامی اثاث منزل و باربری با حجم بالا باشید، نیسان بارسعادت آباد بهترین شرکت‌ اسباب‌کشی منزل و حمل بار برای خدمات حمل بار و اثاثیه منزل به شما کمک می‌کند تا از خدمات با کیفیت استفاده کنید و باربری را در راحت‌ترین حالت ممکن انجام دهید.

استفاده از خدمات نیسان بار غرب تهران چه مزیت‌هایی دارد؟

  • دارای پرسنلی با تجربه و آموزش دیده در امر اسباب کشی
  •  استفاده از خودروهای  مجهز باربری
  • ارائه خدمات vip اسباب کشی (از صفر تا صد اسباب کشی)
  • ارسال تیم باربری در زمان دقیق
  • ارسال کارگر به صورت جداگانه

همانطور که تجربه کرده اید اسباب کشی یکی از دغدغه‌هایی است که همه افراد درگیر آن هست. که اگر این مرحله با دقت انجام شود و باربری مناسب را پیدا کنید می‌توانید  از شکستن وسایل و ترس آسیب دیدن وسایلتان جلوگیری کنید. تیم بسته بندی ما  با استفاده از محافظ‌‌‌‌ پوششی حباب دار برای بسته بندی جعبه‌ها و  استفاده کارتن‌های چند لایه مستحکم در بیرون و خارج از باکس‌های بسته بندی و استفاده از چسب‌های نواری مخصوص به منظور چفت و بست باکس‌هابه شما این اطمینان را می‌دهدکه سلامت وسایل شما تضمینی هست. فقط کافیست جهت انجام اسباب کشی  با شرکت نیسان بار غرب تهران بارسنتر تماس حاصل فرمایید و وقت مورد دلخواه خود را رزرو نمایید تا شرکت بار سنتر با ارسال تیم خود در وقت تعیین شده اسباب کشی را با کیفیت بالا برای شما انجام دهد.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس نیسان بار غرب تهران بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات نیسان بارغرب تهران استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس نیسان بار غرب تهران بارسنتر کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند