برای جا به جایی اثاثیه با وانت بار رسالت  تماس بگیرید:

مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن  وانت بار رسالت ماشین‌های متنوع باربری برای شما تمامی خدمات حمل‌ و نقل و باربری را انجام می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار رسالت لوازم خود را از تهران به هر مقصدی که بخواهید انتقال دهید. وانت‌بار رسالت با داشتن چندین سال سابقه کاری در انجام خدمات باربری و اسباب‌کشی در کنار شما دوستان عزیز می‌باشد اگر قصد انجام اسباب‌کشی را دارید می‌توانید وانت‌بار رسالت را انتخاب کنید.

۴.۸/۵ - (۲۵ امتیاز)

وانت بار رسالت

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

قرار است به یک آپارتمان کوچک جابه‌جا شوید ؟یا این‌که قرار است وسایل کم و کوچکی رو جابه‌جا کنید؟ ما به شما پیشنهاد می‌دهیم از وانت‌بار رسالت استفاده کنید. ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بار که مجموعه بار سنتر برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است و از لحاظ هزینه‌ها کمی متفاوت می‌باشد شما می‌توانید با انتخاب وانت بار رسالت تمامی بار خود را با پرداخت هزینه‌ای مناسب از تهران به هرشهری  بخواهید جابه‌جا کنید. وانت‌بار رسالت با در نظر گرفتن ایمنی و رعایت نکات استاندارد تمامی بار شما از تهران به مقصد موردنظر دلخواه انتقال خواهد داد شما می‌توانید با انتخاب این نوع وانت‌بار تمامی وسایل خود چه با مقدار کم و چه با مقدار زیاد را جابجا نمایید. ما در کنار شما هستیم تا مراحل اسباب‌کشی را به بهترین شکل برای شما دوستان عزیز انجام دهیم وانت‌بار رسالت بار سنتر دریافت هزینه مناسب تمامی بار شما به وسایل شما را به هر مقصد موردنظر که بخواهید جابه‌جا خواهد کرد.برای دسترسی به شعبه  های بارسنتر  می توانید با اتوبار قائم مقام فراهانی در تماس باشید.

بسته بندی با رعایت نکات ایمنی توسط تیم آموزش دیده بارسنتر:

اسباب‌کشی باید با اصول و ایمنی انجام شود اگر اسباب‌کشی به‌درستی انجام نشود می‌تواند صدمات زیادی را به‌همراه داشته باشد. به‌همین خاطر شما باید تمامی نکات ایمنی را رعایت کنید بسته‌بندی یکی از نکات مهم اسباب‌کشی می‌باشد اگر بسته‌بندی با دقت انجام نشود بارهای شما در حین جابه‌جایی آسیب خواهند دید. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار رسالت تمامی خدمات بسته‌بندی و اسباب‌کشی را از این تیم دریافت نمایید بسته‌بندی با استفاده از تجهیزات پیشرفته برای شما دوستان عزیز انجام می‌شود و شما می‌توانید تمامی لوازم منزل خود را به تیم حرفه‌ای بار سنتر بسپارید تا آن‌ها تمامی لوازم را به‌صورت بسته‌بندی‌شده به شما دوستان عزیز تحویل دهند. همچنین ما برای راحتی کار شما دوستان عزیز بسته‌بندی را با استفاده از تجهیزات انجام می‌دهیم مثلاً این‌که ظروف شکستنی را از دیگر لوازم جدا می‌کنیم یا این‌که لوازم با ارزش و گران‌قیمت شما را در کارتن‌های مخصوص قرار می‌دهیم همچنین برای این‌که هنگام جابجایی کارتن‌ها و وسایل شما به وسایل تان آسیبی وارد نشود آن‌ها را با چسب‌های نواری پهن بسته‌بندی می‌کنیم و نایلون‌های حباب دار از ضربه دیدن وسایل شما جلوگیری می‌کنند. ما برای شما بسته‌بندی مبلمان، یخچال، سرویس‌های آشپزخانه ،و سرویس اتاق‌خواب ،را نیز انجام می‌دهیم.

هیچ وسیله‌ای در منزل شما بدون بسته‌بندی شدند باقی نخواهند ماند. به‌همین خاطر شما می‌توانید تیم بسته‌بندی و وانت‌بار رسالت را هنگام تماس با مشاوران ما دریافت نمایید تا در روز اسباب‌کشی در کنار شما باشند و تمامی لوازم شما را به‌صورت بسته‌بندی‌شده در ماشین‌های باربری چیدمان نمایند.

شما می‌توانید برای جابه‌جایی لوازم کوچک و کم خود که قرار است در مسافت‌های کوتاه جابجا شود تا از وانت‌بار رسالت استفاده کنید مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن ماشین‌های متعدد باربری برای شما دوستان و مشتریان همیشگی خود خدمات باربری و اسباب‌کشی را راحت نموده‌است شما می‌توانید برای جابه‌جایی لوازم خود از وانت‌بار رسالت استفاده کنیم تا هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید هم بار خود را با اطمینان بیشتری به مقصد موردنظر ارسال کنید ما در کنار شما هستیم تا تمامی خدمات اسباب‌کشی را انجام دهیم در تمامی مسیرها برای شما انجام دهیم.

هزینه‌ها در بار سنتر برای مشتریان به چه صورت در نظر گرفته‌شده است ؟

نگران پرداخت هزینه‌های بالای اسباب‌کشی نباشید زیرا شما با انتخاب مجموعه بار سنتر هزینه‌ها برای خود کاهش داده‌اید به‌همین خاطر مدیریت مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن تخفیف‌های ۴۵% برای شما مشتریان عزیز در کنارتان است و تمامی خدمات اسباب‌کشی از صفر تا صد اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز انجام دهد. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار رسالت ازین نوع اسباب‌کشی را برای خود نصف کنید ماشین‌های وانت‌بار و نیسان بار مجموع بار سنتر تفاوت چشمگیری نسبت‌ به کامیون‌ها، هیوندا ،خاور ها ،و ایسوزوها دارد به‌همین خاطر شما با انتخاب وانت‌بار و نیسان بار بار سنتر می‌توانید در هزینه‌های اسباب‌کشی خود صرفه‌جوئی کنید .همچنین اگر قرار است بار کوچکی را جابجا کنید و به مقصد کوتاهی بار خود را انتقال دهید ما به شما توصیه می‌کنیم از وانت‌بار و نیسان بارهای بار سنتر استفاده نمایید شما با انتخاب وانت‌بار رسالت می‌توانید از تخفیف‌های ویژه باورنکردنی برخوردار شوید. ما در کنار شما هستیم تا با هزینه‌ای مناسب تمامی مراحل اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار رسالت در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید زیرا دیگر قرار نیست قیمت‌های گزاف اسباب‌کشی را پرداخت نمایید و با پرداخت یک هزینه مناسب می‌توانید تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را انجام دهید.

چیدمان منزل و محل کارتان با انتخاب وانت بار رسالت  انجام می شود:

خدمات چیدمان نیز برای شما انجام می‌شود شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار رسالت از تیم حرفه‌ای برخوردار شوید این تیم که وظیفه جابجایی وسایل شما را دارند و در کنار شما هستند تا جعبه‌های بسته‌بندی‌شده را برای شما باز کنند در روز اسباب‌کشی در محل موردنظر قرار می‌گیرند و وسیله‌های شما را طبق سلیقه شما دوستان عزیز چیدمان می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار رسالت تیم چیدمان را در کنار خود داشته باشید تیم چیدمان با سلیقه و تکنیک‌هایی که در اختیار دارد تمامی منزل شما را دکوراسیون می‌کند لازم نیست خودتان دیگر به‌تنهایی وسایل سنگین را جابجا کنید بلکه با انتخاب تیم و چیدمان وانت‌بار رسالت ما برای شما تمامی این کارها را انجام می‌دهیم شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار رسالت تمامی این خدمات را از ما بخواهید ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا این خدمات را به‌نحو احسن برای شما انجام دهیم .تیم چیدمان متشکل شده از افرادی حرفه‌ای و آموزش‌دیده که با استفاده از تجربه‌ای که در اختیار دارند تمامی وسایل شما را چیدمان می‌کنند و وسایل بسته‌بندی شما را باز و در جای خود قرار می‌دهند. آن‌ها همچنین با استفاده از دانش و علمی که در اختیار دارند می‌توانند لوازم برقی و الکترونیک منزل شما را برای شما دوستان عزیز نصب و راه‌اندازی کنند. شما می‌توانید با انتخاب تیم چیدمان بار سنتر تمامی این خدمات را با پرداخت هزینه مناسب از ما دریافت نمایید. تیم چیدمان را هنگام تماس با مشاوران ما را رزرو نمایید تا در روز اسباب‌کشی در کنار شما دوستان عزیز باشیم و این خدمات را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهیم.

تنها با یک تماس تلفنی با پرسنل وانت بار رسالت  در ارتباط باشید:

ماشین‌های باربری و وانت‌بار رسالت بیمه می‌باشند یعنی تمامی وسایل مشتریان ما بیمه می‌شود این بیمه یک بیمه‌نامه معتبر برای دوستان عزیز می‌باشد شما می‌توانید با در نظر گرفتن و با در دست داشتن یک بیمه معتبر ضمانت بار خود را به مقصد ارسال نمایید .همچنین شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار رسالت بار خود را از تهران به هر مقصدی که بخواهید جابه‌جا کنید تمامی لوازم شما توسط یک شرکت بیمه معتبر بیمه می‌شوند پس نگران صدمه دیدن به وسایلتان نباشید. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار رسالت بار خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده دریافت نمایید و همچنین شما می‌توانید برای کاهش افزایش و هزینه‌های بیمه‌نامه با مدیریت بار سنتر در ارتباط باشین و اطلاعات لازم را از آن‌ها دریافت نمایید.شما می‌توانید برای ارتباط با مجموعه بار سنتر با شماره‌هایی که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید تا توسط مشاوران ما نوبت اسباب‌کشی شما رزرو شود ما به‌صورت شبانه‌روزی خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما انجام می‌دهیم شما می‌توانید در هفت روز هفته با تماس با مشاوران ما و کارشناسان ما از یک مشاور رایگان نیز برخوردار شوید. آن‌ها به‌صورت صبورانه پاسخ‌گوی سوالات شما دوستان عزیز می‌باشد شما با انتخاب وانت‌بار رسالت می‌توانید تمامی خدمات اسباب‌کشی را به یک تیم حرفه‌ای و متخصص بسپارید پس هنگام تماس با مشاوران ما یادتان نرود که تیم بسته‌بندی و چیدمان را نیز سفارش دهید رزرو نمایید تا در کنارتان در روز اسباب‌کشی تمامی این مراحل را برای شما آسان کند و هم چنین شما می‌توانید با اطمینان به تیم حرفه‌ای ما تمامی لوازم منزل خود را بسته‌بندی و به‌صورت چیدمان شده‌است باربری و وانت‌بار رسالت دریافت نمایید.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بار رسالت بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار رسالت استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بار رسالت کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند