مشاوره اسباب کشی با انتخاب باربری میرزای شیرازی :

باربری میرزای شیرازی با چندین سال سابقه کاری در تهران بهترین انتخاب شما جهت ارائه خدمات باربری و اسباب‌کشی در سراسر تهران است. قیمت‌ها و هزینه‌های این باربری زیر نظر اتحادیه باربری است و شما می‌توانید از تخفیف‌های ۴۵% این باربری نیز بهره‌مند شوید.

۴.۸/۵ - (۲۸ امتیاز)

باربری میرزای شیرازی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

در شرکت باربری میرزای شیرازی  تمامی قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه حمل‌ونقل کالای درون‌شهری و برون‌شهری است و شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی با مشاوران ما از قیمت نهایی اسباب‌کشی نیز برخوردار شوید. ما برای شما بسته‌بندی اصولی لوازم منزل، تیم چیدمان، تیم بسته‌بندی، تیم باربری و جابجایی، را با هزینه‌های مناسب در نظر گرفته‌ایم.

بسته بندی باید به صورت ایمنی انجام شود:

قبل ازهر چیزی بسته‌بندی یکی از مهم‌ترین عوامل در انجام یک اسباب‌کشی خوب و بادقت هست اسباب‌کشی یکی از کارهایی است که به‌تنهایی نمی‌شود آن را انجام داد و احتیاج به یک تیم حرفه‌ای دارید ما این تیم حرفه‌ای را در خدمت شما مشتریان عزیز قرار می‌دهیم تنها با انتخاب باربری میرزای شیرازی می‌توانید از صفر تا صد اسباب‌کشی ما برخوردار شوید.

باربری میرزای شیرازی برای حمل اثاثیه برنامه‌ریزی خاص و از قبل ‌تعیین‌شده دارد به ‌همین خاطر ما برای شما اسباب‌کشی را با برنامه‌ریزی دقیق و از قبل‌ تعیین‌شده انجام می‌دهیم تا در حین جابجائی صدمه‌ای به وسایل شما وارد نشود. شما می‌توانید با انتخاب باربری میرزای شیرازی از یک باربری بادقت و با نظم برخوردار شوید. تمامی خدماتی که ما برای شما عزیزان انجام می‌دهیم با اصول کاری و استانداردهای روز انجام می‌شود یعنی ما بسته‌بندی را طبق استانداردها برای شما انجام می‌دهیم با استفاده از نایلون‌های حباب دار، سلفون‌ها، کارتن‌های چند لایه، چسب‌های نواری پهن، تمامی این مراحل را انجام می‌دهیم.

بسته‌بندی وسایل شما را به‌درستی انجام می‌دهیم تا در حین تردد در ماشین‌های باربری مشکلی برای وسایل شما پیش نیاید شما می‌توانید با انتخاب باربری میرزای شیرازی بار خود را از تهران به هرکجای کشور که می‌خواهید انتقال دهید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا از صفر تا صد این خدمات را برای شما به‌نحو احسنت انجام دهیم هم چنین شما تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید به باربری میرزای شیرازی دسترسی داشته باشید.

خدمات مفید و ارزنده اسباب کشی با انتخاب باربری میرزای شیرازی:

خدماتی که ما برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم بسیار گسترده و متنوع است پس نگران نباشید ما بار شما را به‌صورت بسته‌بندی‌شده تحویل شما دوستان عزیز می‌دهیم و با رضایت کامل از مشتریان خود روز به ‌روز درحال پیشرفت هستیم ماشین‌های باربری که برای شما دوستان عزیز استفاده می‌شود هم عایق‌بندی ودارای ضربگیر است شما می‌توانید با انتخاب باربری میرزای شیرازی ماشین موردنظر خود را طبق سلیقه دلخواه خود انتخاب نمایید. البته باید توجه داشته باشید که در انتخاب نام ماشین باربری به میزان بار و نوع بار خود دقت کنید مشاوران ما می‌توانند در این امر شما را یاری دهند تا ماشین موردنظر خود را انتخاب کنید. نگران انتخاب ماشین مورد نظر خود نباشید زیرا شما با راهنمایی مشاوران ما می‌توانیم یک ماشین مناسب نوع اسباب کشی خود انتخاب کنید.

ماشین‌هایی که برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌اند شامل: هیوندا، خاور، کامیون، ایسوزوها، و دیگر ماشین‌های باربری است. تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید ماشین‌های ما به‌صورت روزانه توسط کارشناسان ما چک می‌شوند و در حین تردد در جاده‌ها و مسیرهای طولانی مطمن هستند. با استفاده از رانندگان حرفه‌ای و  مسلط بر جاده بار شما را از تهران به مقصد که بخواهید جابه‌جا می‌کنیم نگران جابه‌جای بار خود نباشید رانندگان ما دارای چندین سال سابقه کاری هستند حتی در شرایط بد آب ‌و هوایی هم قادر به رانندگی در جاده‌ها هستند پس نگران بار خود نباشید زیرا ما با سلامت و ایمنی کامل بار شما را به مقصد مورد نظر ارسال خواهیم کرد تنها با یک تماس با مشاوران ما می‌توانید ماشین مورد نظر خود را توسط آن‌ها رزرو نمایید و راهنمایی‌های لازم را جهت یک اسباب‌کشی دریافت نمایید.

ضمانت بار شما به مقصد مورد نظر توسط بارسنتر:

بیمه ‌نامه و بارنامه دولتی در باربری میرزای شیرازی برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌شده است که این تضمین سلامت بار شما به مقصد مورد نظر است شما می‌توانید سقف بیمه‌نامه را با توجه به داشتن وسایل قیمتی و ارزشمند توسط مدیریت بار سنتر افزایش دهید. همچنین شما می‌توانید با در دست داشتن بارنامه دولتی از تهران به شهر دیگر وسایل خود را جابه‌جا کنید برای جابه‌جایی‌های برون‌شهری به یک بارنامه دولتی احتیاج دارید که توسط مدیریت مجموعه بار سنتر برای شما دوستان عزیز صادر می‌شود. شما با در دست داشتن بیمه ‌نامه معتبر از زمانی‌که بار شما در ماشین‌های باربری قرار می‌گیرد تا زمانی‌که بار شما تخلیه می‌شود می‌توانید ضمانت بار خود را به یک شرکت معتبر بیمه بسپارید. ما با بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرارداد داریم پس نگران صدمه دیدن وسایل خود نباشید در صورت بروز هر گونه صدمه بار شما به خسارت وارد شده و توسط شرکت بیمه معتبر برای بار شما پرداخت می‌شود. البته با انتخاب باربری میرزای شیرازی نگران صدمه دیدن به وسایل خود نباشید زیرا تمامی وسایل شما سالم به مقصد موردنظر شما ارسال خواهد شد. پرسنل ما شبانه‌روزی درحال تلاش هستند تا خدمات را برای شما دوستان عزیز گسترده‌تر کنند.

تمامی وسایل شما بیمه می‌شود تمامی وسایلی که در ماشین‌های باربری میرزای شیرازی قرار می‌گیرد توسط یک شرکت معتبر بیمه می‌شود نگران صدمه دیدن وسایل خود نباشید زیرا ما برای وسایل شما اهمیت قائل هستیم به‌همین خاطر سلامت رسیدن بار شما به مقصد برای ما بسیار مهم است. پس تمام تلاش ما بر این است که این خدمات به‌درستی انجام شود به‌همین خاطر یک بیمه‌نامه معتبر را برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ایم که شما می‌توانید با در دست داشتن برگه بیمه در صورت بروز هرگونه مشکل و یا صدمه دیدن به وسایلتان بار خودتان را هزینه‌ای واردشده را پرداخت نمایید باربری بار سنتر برای اطمینان بیشتر بیمه‌نامه را برای همه مشتریان خود صادر می‌کند شما می‌توانید سقف بیمه‌نامه را با توجه به داشتن وسایل قیمتی افزایش یا کاهش دهید پس ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا بار خود را با سلامت کامل در مقصد موردنظر تحویل بگیرید نگران نباشید ضمانت بار شما بیمه‌نامه معتبری است که هنگامی‌ که تمامی وسایل شما در ماشین باربری قرار دارد این‌بار بیمه‌شده به مقصد موردنظر ارسال می‌شود.

از صفر تا صد اسباب کشی باربری میرزای شیرازی  در کنار شما:

شما می‌توانید با انتخاب باربری میرزای شیرازی به‌صورت بیست و چهار ساعت از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید در هر ساعت از شبانه‌روز که قصد انجام اسباب‌کشی را داشته باشید ما نیروهای خود را برای شما ارسال خواهیم کرد با استفاده از برنامه‌ریزی دقیق قبلی در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا خاطره خوب یک اسباب‌کشی را برای شما به ارمغان بیاوریم. شما تنها می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشی تا تیم بسته‌بندی تیم چیدمان را برای شما دوستان عزیز رزرو کنیم تیمی چیدمان در کنار شما دوستان عزیز است تا جابه‌جایی وسایل سنگین و چیدمان منزل شما را برای شماارسال کنیم.

دکوراسیون منزل خود را به ما بسپارید ما با استفاده از سلیقه‌ای که داریم دکوراسیون منزل شما را برای شما انجام می‌دهیم وسایل سنگین را در جای خود قرار می‌دهیم کارتون‌ها را برای شما باز می‌کنیم و وسایل شما را طبق سلیقه شما چیدمان خواهیم کرد. همچنین نصب و راه‌اندازی لوازم برقی را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم تیم حرفه‌ای چیدمان باربری میرزای شیرازی برای شما خدمات چیدمان را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. شما می‌توانید در هر کجای تهران که هستید به شعبه‌های مختلفی که مجموع بار سنتر برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ است دسترسی داشته باشید. باربری بار سنتر با در نظر گرفتن شعبه‌های مختلف در سطح تهران و راحتی را برای شما فراهم کردند عزیزانی که در منطقه هفت‌ تیر زندگی می‌کنم می‌توانم به اتوبار هفت ‌تیر دسترسی داشته باشد تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید به مجموعه بار سنتر دسترسی داشته باشید. ما از صفر تا صد اسباب‌کشی را برای شما انجام می‌دهیم نگران نباشید. تمامی وسایل شما را بسته‌بندی‌شده درب منزل شما ارسال خواهیم کرد و هم چنین می‌توانید بعد از دریافت وسایل خود از تیم چیدمان باربری میرزای شیرازی استفاده کنید تا وسایل را برای شما دوستان عزیز در جای خود قرار دهند همچنین دیگر لازم نیست وسایل سنگین را به ‌تنهایی جابه‌جا کنید بلکه شما می‌توانید با اطمینان به تیم چیدمان باربری میرزای شیرازی تمام وسایل را در جای خود قرار دهید نگران نباشید ما در کنار شما هستیم تا این خدمات را به بهترین شکل ممکن برای شما دوستان عزیز انجام دهیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری میرزای شیرازی بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری میرزای شیرازی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری میرزای شیرازی کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند