ارائه خدمات ویژه باربری در اتوبار هفت تیر :

اتوبار هفت ‌تیر  واقع در خیابان هفت ‌تیر دارای چندین سال کاری در زمینه باربری، حمل  نقل اثاثیه، حمل‌ونقل اثاثیه اداره، و جابجایی بار از تهران به هر مقصد دلخواه شما عزیزان. در خدمت شما مشتریان هستیم برای این مجموعه مهم نیست که بار شما چه مقدار و چه نوعی است شما می‌توانید با هر مقدار بار و هر نوع بار ازجمله اسباب‌کشی منزل  یا اسباب‌کشی ادارات، جهیزیه عروس، و دیگر بارهای ممکن خدمات اسباب‌کشی را به اتوبار هفت‌تیر بسپارید.

۴.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

اتوبار هفت تیر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

ما با قیمت‌های مقرون‌ به ‌صرفه خدمات باربری را برای شما ارائه می‌دهیم باربری هفت‌ تیر به‌صورت همه‌روزه حتی در ایام تعطیل هم در خدمت همشهریان عزیز است شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید تنها با یک تماس تلفنی با اتوبار هفت‌تیر از این خدمات شرکت بهره‌مند شوید.

پرسنلی صبور و خوش برخورد با انتخاب مجموعه بارسنتر:

ما به‌صورت صبورانه با کادری خوش‌اخلاق و خوش‌برخورد آماده خدمت‌دهی به شما مشتریان عزیز هستیم تا یک روز خوب اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز به ارمغان بیاوریم. خدمات اسباب‌کشی اتوبار هفت‌ تیر فقط مخصوص منازل مسکونی نیست بلکه شما می‌توانید لوازم اداری خود را به ما بسپارید. همچنین لوازم مثل  اثاثیه شرکت‌ها را می‌توانید به ما بسپارید در اسباب‌کشی شرکت نحوه بسته‌بندی و جابجایی مقداری متفاوت‌تر است به‌همین خاطر باید بسته‌بندی لوازم الکترونیکی و برقی را با دقت بیشتری انجام داد. و پرونده‌ها و پوشه‌ها را با بسته‌بندی منظم‌تری انجام داد تا در حین جابجایی آسیبی به پرونده‌ها و پوشه‌های ادارات شما وارد نشود.

هم چنین در جابجایی لوازم اداری حمل لوازم سنگین کمی متفاوت‌تر نسبت‌به لوازم منزل هست. لوازمی مثل گاوصندوق‌ها، میزهای اداری، صندلی‌ها، ممکن است به‌ تنهایی قابل جابه‌جایی نباشد به‌همین خاطر شما با انتخاب اتوبار هفت ‌تیر می‌توانید تمامی این کارها را به ما بسپارید تا ما برای شما چیدمان صحیح و همچنین بسته‌بندی صحیح را در ماشین‌های باربری و اتوبار هفت ‌تیر انجام دهیم بدون کوچک‌ترین آسیب به وسایل شما وارد شود ما آن‌ها را برای شما بسته‌بندی می‌کنیم و در ماشین‌های باربری توسط کارگران دلسوز اتوبار هفت ‌تیر چیدمان می‌شود تا بدون کوچک‌ترین شکستگی و آسیب دیدن و مقصد موردنظر شما ارسال شود. شما با انتخاب اتوبار هفت ‌تیر می‌توانید به‌صورت اطمینانی وسایل خود را به مقصد موردنظر خود ارسال کنید.

هزینه‌های باربری را با ۴۵% تخفیف از اتوبار هفت تیر دریافت کنید:

قیمت‌ها در اتوبار هفت‌ تیر برای شما طبق یک ‌روند ثابت در نظر نگرفته ‌شده است البته شما باید دقت داشته باشید که قیمت‌های اسباب‌کشی متغیر است و این ‌که بستگی به نوع اسباب‌کشی، میزان بار شما، تعداد کارگران دلخواه، و دیگر شرایط دارد… شاید شما توقع داشته باشید که در سایتی که باربری و اتوبار هفت تیر برای شما در نظر گرفته‌ است قیمت‌ها را ببینید درصورتی‌که قیمت‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما می‌توانید تنها با تماس با مشاوران ما و دادن اطلاعات دقیق به آن‌ها درباره نحوه اسباب‌کشی و نوع  اسباب‌کشی از قیمت‌ها باخبر شوید. مثلاً شما قرار است یک اسباب‌کشی از چهار طبقه آپارتمان را داشته باشید یا این‌که قرار است یک اسباب‌کشی در یک واحد مسکونی و تک‌واحدی را داشته باشید که باید توجه داشته باشید که قیمت‌های اسباب‌کشی در این دو نوع واحد با همدیگر بسیار متفاوت هست. اما نگران پرداخت هزینه‌ها نباشید زیرا شما می‌توانید با انتخاب اتوبار هفت‌ تیر از تخفیف‌های ۴۵% که این مجموعه برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته از بهره‌مند شوید.

تمامی قیمت‌های این مجموعه زیر نظر اتحادیه باربری هست و دیگر لازم نیست با پرداخت هزینه‌های گزاف اسباب‌کشی خودتان را به دردسر بیندازید بلکه شما با پرداخت یک هزینه مناسب می‌توانید از تمامی خدمات اتوبار هفت‌تیر بهره‌مند شوید.

سرویس‌های بسته‌بندی ویژه‌ای توسط تیم حرفه‌ای اتوبار هفت‌ تیر برای شما در نظر گرفته شده‌ است این سرویس‌ها شامل کارتن‌های چند لایه با ضخامت‌های مختلف است، که جهت جابجایی وسایل شما استفاده می‌شود برای این‌که وسایل شما در حین جابجایی در ایمنی کامل قرار بگیرد ما از کارتن‌هایی با ضخامت چند لایه استفاده می‌کنیم اتوبار هفت ‌تیر با استفاده از نایلون‌ها و سلفون‌ها و همچنین نایلون‌های حباب دار، محتویات داخل کارتن‌ها را بسته‌بندی می‌کند تا در حین جابه‌جایی به وسایل حساس و شکستنی شما صدمه‌ای وارد نشود. همچنین کارگران اتوبار هفت ‌تیر درعین سرعت دقت لازم را به خرج می‌دهند تا در هنگام جابجایی وسایل شما مشکلی پیش نیاید. بسته‌بندی یکی از یکی از مهم‌ترین گزینه‌های هر اسباب‌کشی است اگر بسته‌بندی با ایمنی کامل انجام نشود ممکن است وسایل شما در حین جابجائی صدمه ببیند. دیگر خدماتی که اتوبار هفت‌ تیر برای شما انجام می‌دهد بسته‌بندی ویژه مبلمان است که همچنین با استفاده از نایلون‌های حباب دار و سلفون‌ها مبلمان شما را بسته‌بندی می‌کنند تا در حین جابجائی صدمه‌ای به مبلمان شما پیش نیاید به‌همین خاطر شما می‌توانید از کوچک‌ترین وسیله تا بزرگ‌ترین وسیله منزلتان را به اتوبار هفت ‌تیر بسپارید تا با استفاده از بسته‌بندی دقیق و منظم با ایمنی کامل بار را برای شما جابه‌جا کند.

مشاوره رایگان در هر ساعت از شبانه روز توسط پرسنل بارسنتر:

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز از مشاوره رایگان اتوبار هفت‌ تیر بهره‌مند شوید. همچنین شما با تماس با پرسنل ما می‌توانید از بهترین سرویس‌ها و خدماتی که مجموعه اتوبار هفت ‌تیر برای شما در نظر گرفته‌ است بهره‌مند شوید دریافت یک مشاوره تخصصی و کامل را از تیم ما بخواهید آن‌ها می‌تواند راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب ماشین، نوع اسباب‌کشی، نحوه انتخاب کارگرها، استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان، برای شما انجام دهند می‌توانید با انتخاب اتوبار هفت‌ تیر هزینه‌های اضافی را حذف کرده و یک اسباب‌کشی مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. زیرا تمامی خدمات ما از تخفیف‌های ۴۵% برخوردار هست همچنین برای تماس با مشاوران ما تنها کافی‌ست با یکی از شماره‌هایی که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای ما رزرو نمایید.

اگر سوالی درباره اسباب‌کشی و نحوه اسباب‌کشی یا نحوه عملکرد کارگران اتوبار هفت ‌تیر دارید می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی از یک مشاور رایگان نیز برخوردار شوید. پرسنل ما به‌صورت صبورانه پاسخ‌گوی سوالات شما دوستان عزیز هست در اتوبار هفت‌ تیر محدودیت ساعت و زمان وجود ندارد شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با تیم ما در تماس باشید و به هر مکانی که می‌خواهید وسایل خود را جابه‌جا کنید ما از تهران به هرجایی که شما بخواهید تمامی وسایل را برای شما دوستان عزیز جابجا خواهیم کرد.

همچنین باید توجه داشته باشید که تیم ما به‌صورت صبورانه پاسخ‌گوی سوالات شما دوستان عزیز هستند هر سوالی که درباره اسباب‌کشی، باربری، انتخاب نوع ماشین، نحوه تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان، عملکرد کارگرها، ارسال کارشناسان اسباب‌کشی، می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت انجام یک اسباب‌کشی بی‌دردسر و بدون مشکل به شما دوستان عزیز بازگو کنیم همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای ما رزرو نمایید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم که خاطره خوب اسباب‌کشی را برای شما به ارمغان بیاوریم. با اطمینان به پرسنل ما و نیروهای ما می‌توانید یک اسباب‌کشی بی‌دردسر را پشت سر بگذارید فقط کافی است که باربری و اتوبار ما را انتخاب کنید و از خدمات ویژه‌ای که برای مشتریان خود ارائه می‌دهیم شما هم بهره‌مند شوید.

ارائه ماشین‌های مجهز و استاندارد در اتوبار هفت تیر :

ماشین‌هایی که در اتوبار هفت ‌تیر برای شما دوستان عزیز استفاده می‌شوند همگی به‌صورت مسقف و روباز است که موکت کاری شده و عایق‌بندی شده تا در حین جابجایی وسایل شما صدمه‌ای نبیند تمامی کامیون‌ها ای سودجوها هیوندا‌ها و وانت‌بار و نیسان بار مجهز به ضربه‌گیر هستند تا از ضربه دیدن و آسیب دیدن به وسایل شما جلوگیری شود شما می‌توانید با انتخاب ماشین‌های مثل وانت‌بار و نیسان بار در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و بار خود را در مسافت‌های کوتاه با توجه به  انتخاب ماشین‌های وانت‌بار نیسان بار جابجا نمایید. کارگران که در اتوبار هفت ‌تیر مشغول به فعالیت هستند همگی زبده و نیرومند هستند و تجربه کافی را در کار دارند و می‌توانند بیشترین کمک را به شما بکند و با دلسوزی تمام تمامی وسایل شما را در ماشین‌های باربری قرار می‌دهد کافی‌ست یک‌بار از خدماتی که اتوبار هفت ‌تیر برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته از بهره‌مند شوید تا مشتری ثابت این مجموعه بمانید ما برای راحتی کار شما دوستان عزیز در سطح تهران شعبه‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ایم عزیزانی که در محدوده هفت‌ تیر زندگی می‌کنند می‌توانند به باربری هفت ‌تیر مراجعه کنند و می‌توانند با باربری هفت‌تیر تماس بگیرد و نوبت خود را توسط این پرسنل ثبت نمایند.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار هفت تیر بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار هفت تیر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار هفت تیر کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند