باربری مالک اشتر با پرسنلی حرفه‌ای:

باربری مالک اشتر با داشتن کادری مجرب و با تجربه در پروژه‌های اسباب‌کشی باربری در سطح شهر تهران و همچنین مراحل اسباب‌کشی برون‌شهری در کنار شما دوستان عزیز است. باربری مالک ‌اشتر دارای انواع مدرن‌ترین و مجهزترین وسایل حمل‌ونقل و همچنین باربری است. شما می‌توانید با انتخاب ماشین‌های متنوعی که در باربری مالک اشتر وجود دارد تمامی بار خود را از تهران به هر مقصد دلخواه انتقال دهید. همچنین می‌توانیم با تعداد کارگران مشخص که طبق نظر شما مشتریان عزیز برای شما اعزام می‌شود تمامی وسایل سبک و سنگین خود را به‌صورت حرفه‌ای جابجا کنید.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

باربری مالک اشتر

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

باربری مالک ‌اشتر با در نظر گرفتن رانندگان حرفه‌ای برای شما دوستان عزیز در کنار شما است و تمامی خدمات اسباب‌کشی را از صفر تا صد انجام دهد همچنین مجموع بار سنتر برای دسترسی راحت سریع شما به باربری‌ها و اتوبارهایی که در سطح شهر تهران قرار داده‌ است  شعبه‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ است.

عزیزانی که در محدوده هاشمی زندگی می‌کنند می‌توانند از اتوبار هاشمی استفاده نمایند. ما جهت معرفی باربری و اتوبار خود برا شما عزیزان یک وب‌سایت طراحی کرده‌ایم که شما می‌توانید با جستجو کردن کلمه بارسنتر  به تمامی شعبه‌های ما دسترسی داشته باشید. ما برای شما عزیزان به‌صورت روزانه  خدماتی که ارائه می‌دهیم را برای شما شرح می‌دهیم. شما می‌توانید با استفاده از شماره‌هایی که در بالا درج‌شده است با تیم حرفه‌ای ما در تماس باشید باربری مالک اشتر برای شما عزیزان به صورت شبانه‌روزی این خدمات را انجام می‌دهیم.

پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته در باربری بارسنتر:

باربری مالک‌ اشتر دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران است. که آماده حمل‌ونقل بارهای کوچک و بزرگ شما از مبدا تهران به هر مقصدی که بخواهید است ما به بهترین نحو ممکن برای شما خدمات اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم تا دیگر نگران خدمات حمل و باربری و آسیب دیدن به وسایل خود نباشید. با کادر قوی و زبده که در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم تمامی وسایل شما را به‌صورت بسته‌بندی‌شده از تهران به هر مرکزی که بخواهی با یه قیمت مناسب که زیر نظر اتحادیه باربری است برای شما جابه‌جا می‌کنیم این لوازم می‌تواند لوازم منزل شما مانند: تلویزیون، مبلمان، کمد پوشاک،  وسایل سنگین، باشد و همچنین در کنار این وسایل  برای شما وسایل اداری را نیز جابه‌جا می‌کنیم.

گاهی اسباب‌کشی قرار است در یک شرکت اداری انجام شود نگران نباشید لوازم اداری به‌صورت مجزا برای شما عزیزان بسته‌بندی و ارسال می‌شود. همچنین با ماشین‌هایی که مجموعه باربری بار سنتر برای شما در نظر گرفته‌ است مانند وانت‌بارها، نیسان، خاور، کامیون، شما می‌توانید تمامی وسایل خود را از تهران به هر مقصدی که بخواهید انتقال بدهید. باربری مالک اشتر در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا از صفر تا صد اسباب‌کشی را انجام دهیم این بخشی از خدماتی است که باربری مالک ‌اشتر برای شما انجام می‌دهد شما می‌توانید با انتخاب این باربری از تمامی خدماتی که برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ایم بهره‌مند شوید. تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید از خدمات بیشتری که این شرکت برای شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد برخوردار شوید مشاوران به ‌صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی سوالات شما دوستان عزیز هستند.

حمل و نقل هر نوع کالا توسط کارگران حرفه ای  باربری مالک اشتر:

یکی دیگر از خدماتی که باربری مالک‌ اشتر برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته از هم و جابه‌جایی بار و اثاثیه سنگین هست که شاید به‌تنهایی کار سخت و دشواری باشد. ما در کنار شما هستیم که لوازم مثل گاوصندوق، پیانو، یخچال‌های سایدبای‌ساید، میزهای ناهارخوری، فرش‌های سنگین، و دیگر وسایل را برای شما عزیزان و بسته‌بندی و جمع‌آوری کنیم. حمل اثاثیه سنگین بسیار مهم هست زیرا اگر به‌تنهایی این کار را انجام دهید ممکن است هم به خودتان هم وسایلتان صدمه وارد کنید یا این‌که با برخورد وسایلتان به اشیا  اطراف مانع  از آسیب‌دیدگی به وسایل خود شوید.

باربری مالک اشتر سعی را بر این داریم با استفاده از چرخ‌ها و پایه‌هایی که در اختیار داریم برای شما وسایل سنگین را جابجا می‌کنیم.  در ماشین  باربری مالک‌ اشتر قرار خواهیم داد این بخشی از خدماتی است که باربری مالک ‌اشتر برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ است یکی دیگر از خدماتی که برای شما انجام می‌دهد سرویس‌دهی به همشهریان عزیز در سطح تهران هست.

این سرویس به‌صورت بسته‌بندی وسایل منازل یا ادارات و همچنین انواع کالاهای دیگر در نظر گرفته‌شده‌اند. باید به‌صورت اصولی بسته‌بندی انجام شود زیرا کمک بسیاری به سالم رساندن محموله به مقصد موردنظر می‌کند. به‌همین خاطر ما با توجه به تیم حرفه‌ای که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم تمامی وسایل شما را با تجهیزاتی که باربری مالک ‌اشتر در اختیار ما قرار داده‌ است بسته‌بندی می‌کنیم. این وسایل شامل یخچال و فرش‌ها، گاز، و دیگر وسایل که بسته‌بندی‌ آن‌ها کار سخت و دشوار هست. ما در کم‌ترین زمان ممکن برای شما عزیزان انجام می‌دهیم با استفاده از نایلون حباب دار، تمامی وسایل شما پیچیده و در کارتن‌های چندلایه قرار می‌دهیم و با استفاده از چسب مخصوص آن‌ها را بسته‌بندی می‌کنیم تا در حین حمل‌ونقل و رفت‌وآمد به وسایل شما صدمه‌ای وارد نشود و وسایل شما سالم به مقصد برسند.

خدمات باربری و اسباب کشی در بارسنتر:

باربری برای شما عزیزان انجام می‌شود باربری مالک ‌اشتر بارهای بین‌شهری و درون‌شهری مشتریان را با صدور بارنامه و بیمه‌نامه مطمئن به مقصد هم می‌نماییم و سلامت شرکت شما می‌توانید با تماس با باربری مالک ‌اشتر یک مشاوره رایگان برخوردار شوید. مشاورین ما بسیار در زمینه باربری حرفه‌ای هستند به‌همین خاطر با دادن اطلاعات ارزشمند و دقیق به شما عزیزان این اطلاعات می‌تواند در زمینه:

  • نحوه جابجایی تعداد کارگران
  • انتخاب نوع ماشین باربری مناسب برای مشتریان
  • نحوه بسته‌بندی
  • نحوه عملکرد تیم چیدمان

دیگر خدماتی که برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم باشد شما می‌توانید تماس با مشاوران ما از این خدمات برنامه بهره‌مند شوید باربری مالک اشتر با استفاده از برنامه‌ریزی دقیق برای شما جابجایی بار را انجام می‌دهیم. در باربری مالک ‌اشتر برای حمل وسایل نقلیه شما از یک برنامه‌ریزی دقیق و زمان‌بندی دقیق استفاده می‌کنیم تا در حین جابه‌جای لوازم شما به مقصد فرایند باربری به‌طور منظم و دقیق انجام شود. و زمان کم‌تری صرف باربری و اسباب‌کشی شما شود به‌همین خاطر با یک برنامه‌ریزی دقیق برای شما عزیزان حمل بار را انجام می‌دهیم و به‌همین خاطر مشتریان ما از این عملکرد ما تا به امروز خدا رو شکر راضی بوده‌اند. و ما با استفاده از برنامه‌ریزی دقیق و زمان‌بندی دقیق در کنار شما دوستان عزیز خدمات یک اسباب‌کشی خوب و بی‌نقص را انجام ‌دهیم تا در حین اسباب‌کشی باربری جابجایی برای بار شما مشکلی پیش نیاید.

تمامی افرادی که در این زمینه مشغول به کار هستند آموزش‌های لازم را دیدند پس نگران صدمه دیدن به بار خود نباشید زیرا کارگران ما با دلسوزی تمام و با استفاده از برنامه‌ریزی دقیق تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما انجام خواهند داد. چیدمان در باربری مالک ‌اشتر یکی از کارهای مهمی است که کارکنان این شرکت برای شما عزیزان انجام می‌دهد.

صفر تا صد اسباب کشی با انتخاب باربری مالک ‌اشتر:

ازآنجایی‌که برای داشتن یک باربری امن و راحت نیاز به چیدمان دارید شما می‌توانید تیم چیدمان باربری مالک‌ اشتر را انتخاب نمایید ما در این مرحله در کنار شما هستیم تا تمامی وسایل را به‌نحو احسن برای شما مشتریان عزیز چیدمان کنیم. شما می‌توانید با رزرو تیم چیدمان باربری مالک اشتر وسایل سنگینی که قرار است به‌تنهایی جابجا کنید را به یک تیم متخصص بسپارید.

این چیدمان مطابق با استانداردهای چینش انجام می‌شود و طبق سلیقه شما عزیزان صورت می‌گیرد. و ما می‌توانیم لوازم سنگین و بزرگ و بارهای شکستنی را برای شما در جایگاه خود قرار بدهیم و همچنین یک فضای زیبا را برای شما عزیزان به وجود بیاوریم. شما با رزرو تیم چیدمان باربری مالک ‌اشتر می‌توانید نصب و راه‌اندازی لوازم برقی خود را از ما بخواهید ما برای شما عزیزان تمامی لوازم مثل تلویزیون، گاز، یخچال و دیگر لوازم برقی و الکترونیکی را نصب و راه‌اندازی می‌کنیم. تا شما با خیال آسوده از یک اسباب‌کشی بی‌دردسر بهره‌مند شوید ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم و از صفر تا صد اسباب‌کشی را برای شما انجام دهیم.

تنها با تماس تلفنی می‌توانید از این خدمات باربری مالک اشتر بهره‌مند شوید سریع به یکی از شماره‌ها که بالا درج‌شده است تماس بگیرید و نوبت خود را توسط پرسنل ما رزرو نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیروهای خود را برای شما ارسال نماییم ما در کنار شما هستیم تا خاطره خوب اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز به ارمغان بیاوریم.

 

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری مالک اشتر بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری مالک اشتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری مالک اشتر کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند