باربری استاد معین با نیروهای حرفه ای در کنار مشتریان عزیز:

باربری استاد معین درخدمت شما همشهریان عزیز تهرانی با استخدام نیروهای تمام‌وقت توانمند و آموزش‌دیده که مهارت‌های لازم را جهت حمل اسباب‌کشی باربری و همچنین حمل جهیزیه عروس و همچنین حمل‌ونقل وسایل سنگین دارند در خدمت شما عزیزان به‌صورت ۲۴ ساعته است.

۴.۶/۵ - (۲۳ امتیاز)

باربری استاد معین

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

ماشین‌های باربری را بر چه اساسی باید انتخاب کرد:

باربری استاد معین با بهره‌گیری از ماشین‌های ویژه باربری که همگی مجهز هستند و برای شما هر بار هر نوع باری را که بخواهید از تهران به هر مقصد دلخواه انتقال خواهد داد. ماشین‌های مجموعه باربری استاد معین بسیار مجهز هستند و از لحاظ فنی به‌صورت روزانه توسط کارشناسان مجموعه بار سنتر چک می‌شوند. که در هنگام تردد در شهر یا حتی خارج از شهر برای وسایل شما مشکلی پیش نیاید. بهترین تجربه یک اسباب‌کشی را می‌توانید در کنار تیم حرفه بار سنتر رقم بزنید فقط کافی است که با مشاوران ما تماس بگیرید روز باربری خود را ثبت نمایید. باربریاستاد معین به سلیقه شما ماشین مورد نظر را برای شما آماده می‌کند و شما می‌توانید برای انتخاب نوع ماشین از کارشناسان باربری استاد معین کمک بگیرید. و آن‌ها راهنمایی لازم را جهت انتخاب نوع ماشین باربری با توجه به مقدار و حجم بار موردنظر شما به شما مشتریان عزیز ارائه خواهند داد.

بسته بندی در باربری استاد معین با روش‌های ویژه:

بسته‌بندی یکی از حرفه‌هایی است که توسط تیم بسته‌بندی بار سنتر انجام می‌شود شما با انتخاب تیم بسته‌بندی باربری استاد معین می‌توانید از تجهیزات مدرن و ویژه این باربری برخوردار شوید با ارائه انواع کارتن‌های بسته بندی به شما در انجام اسباب کشی و باربری‌هایتان کمک می‌کند. نوع، جنس و مقاومت کارتن در باربری و اسباب کشی  بعنوان یکی از ارکان مهم در بسته بندی و سلامت اجناس بشمار می‌رود. این تجهیزات شامل کارتن‌های چندلایه محکم، چسب‌های مخصوص نواری، همچنین نایلون‌های حباب دار، سلفون‌ها، بابل رپ‌ها و ضرب گیرها و انواع پتوها و پارچه‌های ضخیم است.

ما با توجه به وسایل گران‌قیمت و شکستنی شما آن‌ها را در بسته‌های مستحکم قرار می‌دهیم و بسته‌بندی می‌کنیم هرچند ما با استفاده از تکنیک‌های ویژه‌ای که در نظر داریم لوازم شکستنی را از دیگر وسایل جدا کرده و به‌صورت دقیق در نایلون‌های حباب دار می‌پیچیم تا درحین جابجایی توسط کارگران باربری استاد معین آسیبی به وسایل شما نرسد این باربری در بسته‌بندی اثاث شما به‌صورت حرفه‌ای عمل می‌کند و افراد تیم خود را در این زمینه آموزش می‌دهد تا بتوانند به بهترین نحوه این کار را انجام دهند پس هنگام رزرو می‌توانید تیم بسته‌بندی را سفارش دهید تا آن‌ها برای شما تمامی خدمات بسته‌بندی را به‌درستی انجام دهند هم‌چنین باربری استاد معین برای انتقال بارهایی همچون مبلمان از تعداد افراد مناسب برای حمل کمک می‌گیرد تا بتوانند به‌راحتی و در مدت‌زمان کوتاه کار خود را به اتمام برسانند.

خدمات بسته‌بندی برای شما به‌صورت ویژه انجام می‌شود. شما می‌توانید بدون دست زدن به کوچک‌ترین وسایلتان تمامی وسایلتان را در بسته‌های جعبه‌ها و بسته‌های مخصوص باربری استاد معین قرار دهید و بدون آسیب دیدن و شکستن کوچک‌ترین وسایل شما تمامی وسایل شما در ماشین‌های باربری چیدمان می‌شود. توسط کارگران ماهر و حرفه‌ای ما جعبه‌ها در قسمت بالای ماشین و وسایل شکستنی در قسمت جلوی ماشین و چیدمان می‌شود که هنگام تخلیه به وسایل شکستنی و قیمتی شما آسیبی وارد نشود با رزرو تیم بسته‌بندی شما می‌توانید حتی لباس‌های خود و کتاب‌ها و دیگر وسایل کوچک را بسته‌بندی‌شده تحویل بگیرید. ما در کنار شما عزیزان هستیم تا تمامی خدمات بسته‌بندی را به‌درستی برای شما انجام دهیم. با استفاده از تجهیزات که مدیریت مجموعه بارسنتر در اختیار تیم بسته‌بندی قرارداده‌ است از مبلمان تا وسایل درشت مثل یخچال‌ها لباس‌شویی‌ها و همچنین فرش‌ها تماماً به‌صورت حرفه ای بسته‌بندی شده و در خدمت شما مشتریان عزیز در منزل جای موردنظر و محل موردنظر تحویل داده می‌شود.

هزینه‌ها به چه عواملی بستگی دارد:

نگران پرداخت هزینه‌های گران و بالایی اسباب‌کشی و باربری نباشید بیشتر مشتریان به این فکر می‌کنند که با انتخاب یک باربری مناسب و قیمت‌های مناسب خدمات اسباب‌کشی خود را انجام دهد ما به شما باربری استاد معین را معرفی می‌کنیم این باربری در محدوده استاد معین قرار دارد و به عزیزانی که در جنوب تهران زندگی می‌کنند می‌توانند به‌راحتی به این باربری دسترسی داشته باشند. تمامی هزینه‌ها زیر نظر اتحادیه باربری کل تهران است پس به‌همین خاطر شما با انتخاب باربری استاد معین می‌توانید از تخفیف‌های ویژه ۴۵%  این شرکت نیز برخوردار شوید. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه اسباب‌کشی متفاوت است و به‌صورت یکسان برای هر مشتری ارائه نمی‌شود زیرا به عوامل زیادی بستگی دارد این عوامل می‌تواند:

  • تعداد پله آپارتمان شما
  • استفاده از آسانسور
  • استفاده از ماشین‌های باربری
  •  استفاده از تیم بسته‌بندی و چیدمان

و دیگر خدمات باربری و اسباب‌کشی باشد که ما به شما توصیه می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید. و سوالات مورد نیاز را از آن‌ها بپرسید تا آن‌ها با راهنمایی‌های ویژه و لازم جهت یک اسباب‌کشی مناسب شما را در پرداخت هزینه‌ها کمک بفرمایند و تمامی این قیمت‌ها به‌صورت منصفانه برای مشتریان در نظر گرفته شده‌ است. به‌همین خاطر تمامی مشتریان ما از قیمت‌های ما راضی بوده و به‌صورت عالی خدمات ویژه باربری و اسباب‌کشی برای شما عزیزان انجام می‌شود. پس نگران پرداخت هزینه‌ها نباشید زیرا شما با انتخاب باربری استاد معین می‌توانید هزینه‌های کم و کیفیت کار بالایی را تحویل بگیرید. انتخاب نوع ماشین باربری طبق سلیقه مشتریان در نظر گرفته می‌شود به‌همین خاطر ما به سلیقه شما احترام‌های لازم را می‌گذاریم و شما با توجه به مقدار بار و حجم باری که در اختیار دارید می‌توانید ماشین مورد نظر خود را توسط تیم و پرسنل مجموعه بار سنتر انتخاب نمایید.

بیمه نامه و پشتیبانی ۲۴ ساعته در باربری استاد معین:

بعد از آن نوبت می‌رسد به بیمه‌نامه معتبر برای تضمین سلامت بار شما از بیمه‌نامه استفاده می‌کنیم. این بیمه‌نامه به‌صورت یک تضمین به شما داده می‌شود تا بار شما به‌سلامت به مقصد موردنظر خود برسد و بارسنتر با شرکت‌هایی که مجموع بار سنتر با آن‌ها طرف قرارداد دارد معتبر هستند به‌همین خاطر باربری استاد معین با در دست داشتن یک بیمه‌نامه معتبر به شما عزیزان تضمین بار شما به سلامت را به مقصد خواهد رساند. و شما می‌توانید با مراجعه شما می‌توانید میزان بیمه‌نامه را افزایش و کاهش دهید این بستگی به وسایل گران‌قیمت ارزشی شما دارد هرچه وسایل شما گران‌قیمت و ارزشی‌تر باشد شما می‌توانید توسط مدیریت مجموعه بار سنتر میزان بیمه خود را افزایش دهید. همچنین ما برای شما بارنامه دولتی را نیز صادر خواهیم کرد تا در هنگام ترددهای خروج از شهر و برون‌شهری بتوانید به‌راحتی تمامی وسایل خود را جابجا کنید. بدون بروز کوچک‌ترین مشکلی با در دست داشتن بارنامه دولتی می‌تواند در جاده‌ها تردد کنید زیرا این بارنامه به‌صورت معتبر برای شما عزیزان صادر خواهد شد. پرسنل ما به‌صورت بیست و چهار ساعت در تلاش هستند تا خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما عزیزان انجام دهند. شما می‌توانید در هفت روز هفته به‌صورت ۲۴ ساعته با مشاوران ما تماس بگیرید و نوبت خود را توسط آن‌ها رزرو نمایید و آن‌ها با اعزام نیروهای باربری بار سنتر به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده در روز اسباب‌کشی در کنار شما هستند و تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما عزیزان انجام  می‌دهند. با انتخاب باربری استاد معین می‌توانید یک خدمات با کیفیت و عالی را در اختیار داشته باشید. همچنین تمام نیروهای مجموعه باربری استاد معین آموزش‌های لازم را جهت اسباب‌کشی و باربری دیده‌اند آن‌ها در کنار شما هستند تا تمامی وسایل شما بسته‌بندی و به‌صورت باکیفیت تحویل شما دهند. پس زمان را از دست ندهید همین الان تلفن را بردارید و با یکی از شماره‌ای که در بالای صفحه درج‌شده است تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما متصل شوید.  مشتریان می‌توانند با داشتن شماره تماس از باربری استاد معین برای انتقال و جابجایی اثاث خود کمک بگیرند و مطمئن باشند که بدون اتلاف وقت تیم باربری خودشان را به آدرس مربوطه می‌رسانند آن‌ها نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی شما را به محل زندگی  شما معرفی خواهند کرد. مدیریت مجموعه بار سنتر برای در نظر گرفتن راحتی کار شما با شعبه ‌های مختلف که در سطح تهران قرار داده‌ است می‌تواند دسترسی را برای شما عزیزان راحت کند مثلاً عزیزانی که در محدوده خیابان دهم فروردین زندگی می‌کنند می‌توانند با انتخاب باربری دهم فروردین به خدمات اسباب‌کشی و باربری دسترسی کامل را داشته باشند.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری استاد معین بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری استاد معین استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری استاد معین کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند