حمل وسایل منزل با اتوبار نیرو دریایی بارسنتر:

یکی از مسائلی که امروزه با آن روبرو هستیم، حمل وسایل منزل  و باربری و اسباب کشی در هنگام جابجایی خانه هست که این روزها دغدغه‌های  افراد است. پیدا کردن اتوبار که خدمات خوب باربری ارائه دهد، در صورت آشنا نبودن با باربری‌ها  کار سختی است. تعداد بسیاری باربری در سطح شهر فعالیت می‌کنند اما همیشه شما به دنبال یک شرکت معتبر می‌گردیید که ضمانت بار شما را تضمیین کند و به شما پشتیبانی‌های لازم را جهت ارائه خدمات بدهد در زمان تماس با یک باربری، در جستجو راه حلی مناسب هستید تا اسباب کشی را انجام دهید کارشناسان اتوبار نیرو دریایی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا مشاورات لازم را به شما جهت یک اسباب کشی مناسب ارائه دهند.

۴.۶/۵ - (۳۰ امتیاز)
اتوبار نیرو دریایی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

اگر شما نیاز به خدمات باربری داشته باشید اکافیست با ما تماس بگیرید و روز دلخواه خود را با کارشناسان ما هماهنگ کنید تا آن‌ها در نزدیک‌ترین زمان ممکن برای شما هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

نحوه ارائه خدمات باربری بارسنتر به چه روشی است؟

باربری بارسنتر با ارائه کامل خدمات بسته بندی و چیدمان به صورت حرفه ای با ارسال کارگران ماهر و آموزش دیده در زمینه اسباب کشی و بسته بندی وسایل مورد نظر شما اماده است تا در هرساعتی از شبانه روز نیروهای خود را برای شما جهت  انجام یک اسباب کشی متفاوت ارسال نماید. شرکت‌های باربری زیادی در تهران وجود دارد اما باید به کدام یک از این شرکت‌ها اعتماد کنیم تا پشیمان نشویم؟ مسلماً برای بسته بندی اثاث فقط نباید به شرکت توجه کرد بلکه عوامل زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد تا یک شرکت به عنوان بهترین شرکت اسباب کشی در میان افراد شناخته شود این افراد یک تیم تخصصی را در کنار هم تشکیل داده اند که با استفاده از مهارت و دقت کافی آماده کمک رسانی به شما دوستان عزیز در امر اسباب کشی و حمل و باربری هستند. حتماً می‌دانید که افراد با پرس و جو کردن درباره شرکت اسباب کشی شرکت اتوبار نیرو دریایی بارسنتر را معرفی کرده اند  و از تمامی خدمات این شرکت راضی بوده اند. درخشش نام شرکت بارسنتر در میان مشتریان برای ما باعث افتخار است و مجموعه ما در تلاش هستند تا به صورت شبانه روزی سطح و کیفیت خدمات را بالا ببرند. عواملی باعث می‌شود که به شرکت اتوبار نیرو دریایی بارسنتر نسبت به سایر باربری‌های شرق تهران توجه بیشتری شود شامل موارد زیر است.

  1. صدور بارنامه دولتی توسط بارسنتر
  2. داشتن پرسنلی مجرب و خوش برخورد
  3. ارائه بیمه باربری به صورت رایگان برای تضمیین بار شما دوستان عزیز
  4. ارسال کارگران آموزش دیده و نیرومند
  5. مشاوره رایگان به صورت شبانه روزی
  6. استفاده از تجهیزات نوین و پیشرفته در بسته بندی
  7. رانندگان با سابقه و مسلط به راه
  8. ارسال تیم چیدمان
  9. نصب و راه اندازی لوازم برقی و الکترونیکی
  10. استفاده از انواع ماشین‌های مجهز باربری

بسته بندی نوین و پیشرفته اتوبار نیرو دریایی:

تیم بسته بندی بارسنتر با دقت تمام و استفاده از تجهیزات نوین و پیشرفته وسایل بسته بندی مانندکارتن‌های چند لایه، که دارای مقاومت بالا و با اندازه ای مناسب جهت بسته بندی وسایل با ابعاد بزرگ‌تر استفاده از چسب‌های نواری پهن، استفاده از سلفون‌ها برای جلوگیری از کثیف شدن وسایل، نایلون‌های حباب دار که مقاومت وسایل را در برابر شکستن  و اسیب دیدن چندین برابر می‌کند، و ارائه ضربگیرهای استاندارد برای محافظت از برخورد وسایل با اشیا در حین اسباب کشی. ما تمامی حساسیت‌های شما مشتریان را درک خواهیم کرد و به همین علت سعی خود را بر این داریم که با دقت بالا و برنامه ریزی دقیق بدون وارد کردن کوچک‌ترین آسیبی به وسایل شما حمل و نقل و اسباب کشی را برای شما انجام دهیم.

شاید بسته بندی وسایلی همچون  یخچال ساید بای ساید، پیانو، میز نهارخوری، بوفه، تابلوهای قیمتی، مبلمان و ماشین ظرفشوئی، ماشین لباسشوئی، کمد، سرویس خواب، فرش و انواع وسایل بزرگ به تنهایی برای شما کار سخت و دشواری باشد. یا اصلا ندانید که باید به چه طریقی آن‌ها را بسته بندی کنید اما جای نگرانی نیست شرکت اتوبار نیرو دریایی با ارائه چندین سال خدمات بسته بندی به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن برای شما این بسته بندی را به صورت اصولی و استاندارد انجام خواهد داد در ارائه ی بهترین روش اسباب کشی لوازم منزل بصورت کاملا تخصصی شما را همراهی می‌کند.

لازم است بدانید که بسته بندی وسایل منزل باید با دقت بالایی انجام شود و بارسنتر برای اینکه در حین جابه جایی به وسایل شما کوچک‌ترین اسیبی وارد نشود. با استفاده از برنامه ریزی و نظم اصول استاندارد بسته بندی را برای لوازم و وسایل شما انجام خواهد داد این برنامه ریزی شامل موارد زیر است.

برنامه ریزی دقیق و منظم شرکت بارسنتر به صورت زیر است:

  1.  تعیین زمان دقیق اسباب کشی برای مشتریان
  2. برسی مسافتی که باید توسط ماشین‌های حمل بار طی شود
  3.  ارائه مشاوره جهت نوع انتخاب ماشین‌های باربری
  4. ارسال کارگران به تعداد مورد نیاز مشتریان
  5. نصب و راه اندازی  وسایل الکترونیکی و برقی
  6. حمل و جابه جایی گاوصندوق‌ها و پیانوها..
  7. ایده‌های مختلف و به روز تیم چیدمان
  8. بسته بندی در کم‌ترین زمان ممکن
  9. راه اندازی لباسشویی و یخچال و دیگر وسایل برقی.

و شما می‌توانید در هنگام رزرو نوبت از باربری بارسنتر مشاورات لازم جهت  اطلاعاتی از قبیل نوع و تعداد خدمات مورد نیاز، نوع و تعداد ماشین‌ها، تعداد کارگران  ارسالی جهت انجام حمل بار – بسته بندی – چیدمان اقلام مورد نیاز برای بسته بندی، قیمت‌ها، از کارشناسان ما دریافت کنید تا آن‌ها به صورت دقیق اطلاعات لازم را برای داشتن یک اسباب کشی راحت و بی درد سر به شما انتقال دهند.

کارشناسان اسباب کشی اتوبار نیرو دریایی:

پرسنل آموزش دیده اتوبار نیرو دریایی به طور کلی تمامی مراحل اسباب کشی را زیر نظر دارند و با یک برنامه ریزی دقیق و منظم سعی دارند تا اسباب کشی شما در بهترین زمان و شرایط ممکن انجام شود و از صفر تا صد اسباب کشی را زیر نظر دارند و هماهنگی‌های لازم را به خوبی انجام می‌دهند تا بارهای شما از مبدا تا مقصد سالم به دستتان برسد. اغلب مواقع شرکت‌های باربری از کارگر حمل موقت استفاده می‌کنند که فقط برای یک روز کاری  در کنار تیم باربری قرار می‌گیرند و هیچ مسولیتی به شرکت باربری ندارند در صورتی که مدیریت بارسنتر تمامی کارگران و نیروها و پرسنل خود را به صورت رسمی در مجموعه قرار داده است تا در هنگام جابه جایی اطمینان کامل را از هر لحاظ به مشتریان خود بدهد.

باربری بارسنتر با استفاده از پرسنل مجهز هر فرد را مخصوص انجام یک کار قرار داده است مثلا از کارشناسان اسباب کشی در روز اسباب کشی استفاده خواهد کرد. در آن روز کارشناسی که از طرف بارسنتر برای اسباب کشی شما فرستاده شده است موظف است که با نظارت کامل بر روی نحوه حمل نقل و جابه جایی وسایل از مبدا به مقصد به طور دقیق به شما مشتریان عزیز خدمت کند تا در حین جابه جایی به وسایل شما آسیبی وارد نشود.

هزینه در باربری بارسنتر به چه صورت است؟

بعد از اینکه تمامی مراحل اسباب کشی را پشت سر گذاشتید بحث به قیمت و هزینه‌ها می‌رسد. اولین نکته ای که برای همه مشتریان مهم است هزینه‌های باربری هست باید در نظر داشت که اتوبار نیرو دریایی بارسنترکه در محدوده نیرو دریایی قرار دارد با در نظر گرفتن تخفیف ۴۵% شرایط ویژه ای را برای مشتریان عزیز به عمل آورده است اما تنها قیمت نیست که در اسباب کشی قابل اهمیت است بلکه نوع اسباب کشی و کیفیت بالا در تمامی مراحل اسباب کشی تاثییر مستقیمی دارد. شرکت بارسنتر علاوه بر تخفیفات ویژه ای که برای اسباب کشی در نظر گرفته است از بیمه باربری رایگان برای سالم رسیدن بار به مقصد استفاده خواهد کرد. دیگر احتیاجی نیست شما نگران شکستن و آسیب دیدن وسایلتان باشید از زمانی که وسایل شما در ماشین‌های باربری نیرو دریایی قرار می‌گیرد و تا زمانی که به وسیله کارگران ما بار تخلیه می‌شود وسایل شما  زیر نظر بیمه باربری قرار می‌گیرد و در صورت آسیب دیدن به وسایلتان شرکت بیمه موظف است تمام خسارت وارد شده را به شما پرداخت نماید که البته در صورت انتخاب شرکت بارسنتر امکان اسیب دیدن به وسایل شما بسیار پایین هست و ما به شما این تضمیین را خواهیم داد که با انتخاب اتوبار نیرو دریایی بدون هیچ استرسی وسایل  شما را به مقصد مورد نظر خواهیم رساند کافیست مجموعه باربری ما را انتخاب کنید تا راحتی را با تیم ما حرفه ای و آموزش دیده بارسنتر تجربه کنید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار نیرو دریایی بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار نیرو دریایی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار نیرو دریایی کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کند