ارسال بار به  مقصد مورد نظر با اتوبار منطقه ۲تهران:

اتوبار منطقه ۲تهران در خدمت مشتریان همشهریان عزیز تهرانی که در مرکز تهران هستند و قصد ارسال بار به مرکز تهران را دارند می‌توانند تنها با یک تماس تلفنی بار را از مبدا به مقصد و برعکس انتقال دهند. اسباب‌کشی برای شما توسط نیروهای کاربلد و پرسنل حرفه‌ای همراه با تجهیزات متفاوت و حرفه‌ای انجام خواهد شد.

۴.۹/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار منطقه ۲تهران

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

همچنین ماشین آلات و انواع تجهیزات نوین را برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم عزیزانی که قصد انجام خدمات اسباب کشی و باربری را دارند مراحل اسباب کشی و باربری خود را از اتوبار منطقه ۲تهران دریافت‌ نمایند. خدمات اسباب کشی و باربری برای شما عزیزان به صورت حرفه‌ای همراه با تجهیزات نوین بسته بندی نیز انجام می‌شود.

ایمنی تمامی وسایل به صورت تضمینی:

در این باربری و اتوبار خدمات بسته بندی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه با ایمنی کامل به مقصد مورد نظر انجام خواهد شد. شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری خود را با روش‌های نوین و حرفه‌ای از ما دریافت نمایید. اسباب کشی و باربری زیر نظر کارشناسان فنی انجام خواهد شد همچنین مراحل بسته بندی در اتوبار منطقه ۲تهران برای مشتریان انجام خواهد شد. عزیزانی که قصد ارسال بار به شهرستان را دارند می‌توانند تمامی مراحل اسباب کشی و باربری را با روش‌های نوین و حرفه‌ای از ما دریافت نمایند.

بسته بندی با روش‌های خاص برای شما انجام می‌شود با استفاده از کارتون‌های مخصوص چند لایه هستند برای شما بسته بندی تمام لوازم منزل و ادارات نیز انجام می‌دهیم. اگر قصد انجام اسباب کشی در ادارات را دارید می‌توانید کار را به اتوبار منطقه ۲تهران بارسنتر بسپارید.

تمامی ارگان‌های دولتی که قصد انجام خدمات اسباب کشی، بسته بندی، جابجایی انتقال بار را دارند می‌توانند با اتوبار منطقه ۲‌تهران در ارتباط باشند و از خدمات انتقال بار بهره‌مند شوند. صفرتاصد مراحل اسباب کشی باربری توسط افراد ماهر و کاردان برای شما انجام خواهد شد.

عزیزانی که قصد انجام خدمات اسباب کشی باربری را دارند می‌توانند از این مجموعه خدمات حرفه‌ای را همراه با قیمت‌های عالی و مناسب دریافت نمایند. اتوبار منطقه ۲تهران با ۴۵% تخفیف ویژه باعث کاهش هزینه‌های باربری و اسباب کشی شده است و شما می‌توانید تمامی خدمات جابه جایی و انتقال بار خود را با روش‌های نوین و حرفه‌ای از ما دریافت نمایید.

اتوبار منطقه ۲تهران با ارائه خدمات کامل باربری و اسباب کشی:

انتقال بار به شهرستان در مجموعه بار سنتر انجام می‌شود شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر خدمات باربری و اسباب کشی را از ما دریافت نمایید. انتقال و بسته بندی تمامی لوازم منزل شما با استفاده از تجهیزات که در اختیار داریم انجام می‌شود بسته بندی، وکیوم کردن تمامی فرش، مبلمان، سرویس خواب و لوازم شکستنی و حساس در مجموعه باربری و اتوبار منطقه ۲تهران انجام می‌شود. عزیزانی که قصد ارسال بار به شهرستان را دارند می‌توانند صفر تا صد مراحل اسباب کشی خود را از شعبه‌هایی که حمل بار به شهرستان انجام می‌دهند دریافت نمایند. خدمات جابجایی و اسباب کشی در باربری و اتوبار منطقه ۲‌تهران توسط افراد کاردان کاربلد انجام خواهد شد. دوستانی که قصد خدمات بسته‌بندی و استفاده از تجهیزات بسته بندی را دارند می‌توانند با مجموعه بارسنتر در ارتباط باشند.

بسته‌بندی تمامی لوازم منزل برای شما عزیزان در کارتون‌های چندلایه انجام می‌شود، انتقال ماشین‌های باربری توسط کارگران نیرومند انجام می‌شود هنگامی که تمامی لوازم شما در این کارتون‌ها چیدمان می‌شوند مورد ایمنی بالاتری قرار می‌گیرند. زیرا این کارتون‌ها از چند لایه ضخیم و مستحکم تشکیل شده‌اند که توانایی انتقال بارهای سنگین را نیز دارند. برای اینکه بار شما در هنگام جابجایی و انتقال به ماشین‌های باربری صدمه نبینند بسته بندی و انتقال بار توسط ماشین‌های حرفه‌ای انجام می‌شود. اتوبار منطقه ۲تهران برای شما جابجایی با انواع و اقسام ماشین‌ها را در نظر گرفته است شما می‌توانید برای ارسال بار به هر مقصدی که بخواهید از انواع و اقسام ماشین‌ها بهره‌مند شوید. زیرا در این مجموعه ماشین آلات متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند که از لحاظ ایمنی مورد تایید قرار گرفته‌اند اتوبار منطقه ۲تهران با ماشین‌های زیر خدمات جابجایی و حمل و نقل را برای شما دوستان عزیز انجام خواهد داد.

این ماشین‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • کامیون‌های vip مخصوص حمل اثاثیه منزل
  • انواع کامیون‌های رو باز
  • ایسوزو
  • خاور
  • کامیونت‌ها
  • انواع وانت بارها
  • نیسان بار

 

کارگران حرفه‌ای اسباب کشی و باربری در بارسنتر:

در مجموعه بار سنتر برای شما عزیزان جابجایی و انتقال بار انجام خواهد شد شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری خود را با روش‌های نوین و حرفه‌ای از ما دریافت نمایید. کارگرانی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند همگی نیرومند هستند اتوبار منطقه ۲تهران با در نظر گرفتن کارگران حرفه‌ای و نیرومند به شما این اطمینان را می‌دهد که بار شما در حین جابجایی صدمه نبینند. کارگران وظیفه اصلی خود می‌دانند که بار را به سلامت کامل به مقصد مورد نظر ارسال کنند.

برای ارسال بار به طبقات بالا آپارتمان نیز می‌توانید از تعداد کارگران بیشتر استفاده نمایید یا اگر قصد جابجایی وسایل سنگین را دارید می‌توانید تعداد کارگران را افزایش دهید. تمامی کارگرانی که در اتوبار منطقه ۲‌تهران مشغول فعالیت هستند همگی در کنار شما هستند تا خدمات جابجایی و حمل و نقل را انجام دهند. صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را با روش‌های حرفه‌ای از ما دریافت نمایید. ارسال بار به شهرستان نیز برای شما به صورت ۲۴ ساعته نیز انجام می‌شود حمل بار به مرکز تهران، اسباب کشی، بسته بندی، خدمات بسته بندی، برای شما توسط تیم بسته بندی انجام می‌شود. مجموعه بارسنتر با درنظرگرفتن تیم چیدمان حرفه‌ای برای شما جابجایی و حمل و نقل را نیز انجام خواهد داد. مراحل اسباب کشی و بسته بندی خود را از ما دریافت نمایید ارسال بار برای شما به مرکز تهران با اتوبار منطقه ۲تهران نیز انجام خواهد شد. با ماشین آلات حرفه‌ای همراه با بیمه نامه حرفه‌ای می‌توانید در مجموعه بارسنتر خدمات جابه جایی و حمل و نقل را انجام دهید.

آیا اتوبار منطقه ۲تهران وسایل را بیمه می‌کند؟

بارسنتر برای شما عزیزان اسباب کشی را انجام خواهد داد بیمه نامه توسط مدیریت مجموعه بارسنتر با در نظر گرفتن بیمه نامه حرفه‌ای تمامی بار و اثاثیه منزل شما را بیمه می‌کند تا به سلامتی کامل به مقصد مورد نظر ارسال شود. بعد از انجام اسباب کشی چیدمان نیز انجام می‌شود بعد از انتقال بار به ماشین‌های باربری و انتقال به مقصد مورد نظر لازم است که لوازم را در جای موردنظر قرار دهید و تخلیه کنید تیم چیدمان متخصص، که متشکل شده از پرسنل حرفه‌ای و کارگران نیرومند به شما کمک می‌کند چیدمان تمامی لوازم منزل را انجام دهید و لوازم مورد نظر را در جای خود قرار دهید.

باز کردن کارتون‌ها انجام می‌شود و شما می‌توانید با سپردن تمامی مراحل به تیم حرفه‌ای چیدمان، جابجایی و انتقال بار آسانی داشته باشید. نصب و راه اندازی لوازم برقی و الکترونیکی توسط تیم چیدمان اتوبار منطقه ۲تهران انجام خواهد شد بعد از باز کردن تمامی کارتون‌ها و جایگزین کردن آن‌ها در جایگاه مورد نظر شما می‌توانید دکوراسیون منزل را طبق سلیقه خودتان توسط تیم چیدمان اتوبار منطقه ۲تهران تکمیل نمایید و آن‌ها به شما کمک می‌کنند که وسایل را در جایگاه مورد نظر قرار دهید. همچنین جابه جایی لوازم سنگین را نیز برای شما انجام خواهند داد. خدمات جابجایی و کاربردی برای شما عزیزان توسط تیم چیدمان نیز انجام می‌شود. دکوراسیون منزل جدید را به تیم چیدمان بسپارید تا برای شما لوازم برقی و الکترونیکی را نیز راه اندازی کنند. راه اندازی لوازم الکترونیکی مثل یخچال، گاز، ظرفشویی و لوازم برقی را برای شما انجام خواهند داد. همچنین جابجایی لوازم سنگین را نیز برای شما دوستان عزیز انجام خواهند داد اتوبار منطقه ۲تهران به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به خدمات مشتریان عزیز است. شما می‌توانید با ارائه اسباب‌کشی که این مجموعه برای شما در نظر گرفته است یکی اسباب‌کشی با کیفیت عالی و مناسب را در کنار بارسنتر داشته باشید.

 

باربری و شعبه‌های فعال در اسباب کشی:

 

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند