حمل بار درون شهری با نیسان بار خیابان معلم:

نیسان بار خیابان معلم با سال‌ها سابقه کاری و درخشان در امور باربری و جابجایی کلیه خدمات حمل و نقل را به مشتریان عزیز خود ارائه خواهد داد دیگر نگران نباشید.
باربری و اسباب کشی به دو صورت انجام می‌شود:

  • حمل بار درون شهری
  • حمل بار برون شهری
۴.۷/۵ - (۱۹ امتیاز)

نیسان بار خیابان معلم

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

باربری درون شهری: برای جابجایی حمل بار درون شهری استفاده از ماشین‌هایی مثل نیسان بار و وانت بار گزینه بسیار مناسبی است زیرا شما قرار است. جابجایی بین شهری در مسافت کوتاه‌تری انجام میشود و شما می‌توانید حمل جابجایی خود را با قیمت‌ها و هزینه‌های مناسب از ما دریافت نمایید.

حمل بار به شهرستان  در مجموعه بار سنتر:

خدمات حمل بار برای شما صفر تا صد به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود شما می‌توانید کلیه خدمات حمل و نقل را جابجایی را با قیمت‌ها و هزینه‌های مناسب ما دریافت نمایید.

باربری برون شهری: خدمات برون شهری که شامل انتقال بار به شهرستان‌ها و یا شهرهای دیگر می‌شود در نیسان بار خیابان معلم همراه با ماشین‌های ویژه مثل کامیون‌ها، خاورها و کامیونت‌ها انجام خواهد شد. ارسال بار به شهرستان احتیاج به بارنامه دولتی دارد زیرا قرار است شما بار را در مسافت طولانی‌تری جابجا کنید به همین خاطر نوع ماشین باربری نقش بسیار مهمی در حمل و نقل و جابجایی بار شما دارد.

دقت کنید که شرکت باربری را انتخاب کنید که در این زمینه دارای تجربه کافی است و به شما این امکان را می‌دهد که یک حمل نقل راحت و اسباب کشی بدون دردسر را از ما دریافت نمایید.

نیسان بار خیابان معلم با سال‌ها تجربه کاری باربری بار سنتر به شما این اطمینان را می‌دهد که یک اسباب کشی راحت و بدون دردسر را دریافت نمایید. حمل بار برای شما دوستان عزیز با روش‌ها و متدهای روز دنیا انجام می‌شود همچنین شما می‌توانید با انتخاب این مجموعه صفر تا صد کلیه خدمات بسته‌بندی و جابجایی را از ما دریافت نمایید.

پرسنل وقت شناس نیسان بار خیابان معلم:

نیسان بار خیابان معلم ارسال کارگران حرفه‌ای و پرسنل آموزش دیده در روز اسباب کشی استرس‌ها و دغدغه‌های اسباب کشی را برای شما کاهش داد دیگر نگران این نباشید که وسایل شما گم شوند یا به آن‌ها صدمه وارد شود بلکه شما می‌توانید کلیه خدمات حمل و نقل و باربری را از ما با قیمت‌های مناسب و هزینه‌های مناسب دریافت نمایید.

کارگران نیرومند نیسان بار خیابان معلم کلیه خدمات حمل و نقل جابجایی را به شما عزیزان در روز اسباب کشی ارائه می‌دهند دیگر احتیاجی نیست که خودتان به تنهایی به دنبال کارتون‌های اسباب کشی و یا ماشین‌های باربری و کلیه خدماتی که در روز اسباب کشی به آن نیاز دارید باشید بلکه بار سنتر تمامی وسایل را برای شما عزیزان ارسال خواهد کرد.

هدف ما خدمت رسانی به شما عزیزان است به همین خاطر برای امنیت بیشتر باربری و اسباب کشی شما از یک بیمه نامه معتبر استفاده کرده نیسان بار خیابان معلم با بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرارداد دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد و یا صدمه دیدن به بار شما کلیه خسارات برای شما توسط شرکت بیمه معتبر پرداخت شود. با بیمه کردن وسایل به مشتریان اطمینان را می‌دهیم که تضمین سلامت رسیدن بار آن‌ها به مقصد ۱۰۰ است به همین خاطر نیسان بار خیابان معلم با در نظر گرفتن نوع اسباب کشی، نوع وسیله،‌ حجم بار شما و مسافتی که قرار است بار را به آن انتقال دهید یک بیمه نامه معتبر را برای شما عزیزان در نظر خواهد گرفت.

بسته بندی را به نیسان بار خیابان معلم بسپارید:

وسایل بسته بندی برای شما عزیزان توسط شرکت بار سنتر ارسال خواهد شد. نگران صدمه دیدن به بار خود نباشید زیرا شما می‌توانید کلیه خدمات حمل و نقل امور باربری و جابجایی را از ما با قیمت‌ها و هزینه‌های مناسب بار سنتر دریافت نمایید. صفر تا صد خدمات باربری و اسباب کشی با روش‌ها و متدهای روز دنیا به شما عزیزان ارائه خواهد شد پس نگران جابجایی و حمل نقل لوازم سنگین نباشید. ما با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار داریم به شما این اطمینان را می‌دهیم که بار شما با سلامت کامل به مقصد مورد نظر ارسال شود.

  • کامیون‌های vip مخصوص حمل اثاثیه منزل
  • انواع کامیون‌های رو باز
  • ایسوزو
  • خاور
  • کامیونت‌ها
  • انواع وانت بارها
  • نیسان بار

صفر تا صد کلیه خدمات حمل و نقل و جابجایی و اثاث کشی با روش‌ها و متدهای روز دنیا به مشتریان عزیز ارائه خواهد شد نگران بسته‌بندی کردن وسایل خود نباشید زیرا با ارسال تیم چیدمان نیسان بار خیابان معلم تمامی وسایل شما چیدمان و به مقصد مورد نظر ارسال خواهد کرد.

 هزینه‌های متفاوت در اسباب کشی:

صفر تا صد کلیه خدمات حمل و نقل جابجایی به مشتریان عزیز در نیسان بار خیابان معلم با ۳۵٪ تخفیف ارائه خواهد شد نگران پرداخت هزینه بیشتر نباشید. تمامی قیمت‌ها و هزینه‌هایی که باربری و نیسان بار خیابان معلم به شما دوستان عزیز اعلام می‌کنند زیر نظر اتحادیه باربری کل کشور است با توجه به شرایط اقتصادی ما وضعیت مشتریان را درک خواهیم کرد و قیمت‌ها و هزینه‌های مناسب همراه با تخفیف‌های ویژه را جهت اسبابکشی و باربری به آن‌ها ارائه خواهیم داد.

دسترسی به کلیه شعبه بارسنتر راحت است و شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید اگر قصد حمل بار به شهرستان و حمل بار درون شهری را دارید تنها با یک تماس تلفنی با نیسان بار خیابان معلم در ارتباط باشید و روز و وقت مورد نظر خود را رزرو نمایید.

باربری و شعبه‌های فعال در اسباب کشی:

 

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند