جا به جایی با وانت بار خیابان خوش:

وانت بار خیابان خوش با سال‌ها تجربه در امور جابجایی اسباب کشی با کیفیت بالای کار در خدمت مشتریان و همشهریان عزیز تهرانی است دسترسی آسان به مراحل اسباب کشی باربری ارسال تجهیزات باربری باعث شده است که شما زمان و هزینه کم‌تری را صرف مراحل اسباب کشی کنید.

۴.۳/۵ - (۲۲ امتیاز)

وانت بار خیابان خوش

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

ما تمامی مراحل اسباب کشی را برای شما انجام می‌دهیم و به شما این اطمینان را می‌دهیم که یک باربری آسان و جابجایی آسان را در کنار تیم حرفه‌ای باربری بارسنتر داشته باشید.

اسباب کشی بدون آسیب دیدن وسایل:

دیگر نگران صدمه دیدن به وسایل منزل و وسایلی که قصد جابجایی آن را دارید نباشید زیرا شما می‌توانید با سپردن کارها به افراد ماهر وانت بار خیابان خوش با خیال آسوده در گوشه نظاره‌گر مراحل اسباب کشی و باربری باشید. دوستانی که قصد جابجایی و اسباب کشی را دارند کافیست که چند روز قبل از شروع اسباب کشی برای هماهنگی لازم با مشاوران ما در ارتباط باشند مشاوران ما به شما این اطمینان را می‌دهند که تمامی مراحل باربری و اسباب کشی به صورت کامل برای شما انجام شود.

هر سوالی که درباره اسباب کشی و باربری دارید می‌توانید از ما پرس و جو کنید ما سوالات لازم را برای شما با مشاوره و اطلاعات لازم جوابگو خواهیم بود. هزینه‌های باربری یکی از گزینه‌هایی است که در هنگام انتخاب شرکت معتبر اسباب کشی باید حتماً به آن توجه کرد زیرا شما اگر شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر کارایی بالا هزینه‌های گزاف و گران را به شما پیشنهاد دهد پس گول تبلیغات شرکت‌های گران قیمت را نخورید بلکه شما می‌توانید با انتخاب مجموعه بارسنتر از تخفیف‌های ویژه و کاهش قیمت برخوردار شوید تمامی قیمت‌های این مجموعه زیر نظر اتحادیه باربری است.

وانت بار خیابان خوش در کنار شما دوستان عزیز است تا تمامی مراحل اسباب کشی حمل و نقل و جا به جایی را از ما با قیمت‌ها و هزینه‌های مناسب دریافت کنید. تمامی این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری است شما می‌توانید برای جابجایی و حمل بار درون شهری از ۳۵% تخفیف برخوردار شوید.

 

وانت بار خیابان خوش با ارسال انواع ماشین‌های باربری:

همچنین عزیزانی که قصد ارسال بار به شهرستان را دارند و قرار است اسباب کشی را در مسافت‌های طولانی‌تری انجام دهند می‌توانند از ۴۹% تخفیف ویژه‌ای که برای مشتریان قرار داده است می‌توانند بهره‌مند شوند. دوستانی که قصد جابجایی و اسباب کشی و باربری را دارند می‌توانند با سپردن کارها به افراد و پرسنل حرفه‌ای وانت بار خیابان خوش با خیال آسوده تمامی مراحل کار را با سالم رسیدن بار به مقصد از ما دریافت نمایند قبل از جابجایی وسایل شما تمامی وسایل به صورت بسته‌بندی شده به ماشین‌های باربری انتقال داده می‌شوند.

  • کامیون‌های vip مخصوص حمل اثاثیه منزل
  • انواع کامیون‌های رو باز
  • ایسوزو
  • خاور
  • کامیونت‌ها
  • انواع وانت بارها
  • نیسان بار

صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری برای شما دوستان عزیز با خدمات عالی و حرفه‌ای ارائه خواهد شد دوستانی که قصد جابجایی و اسباب کشی وسایل را دارند می‌توانند کلیه خدمات حمل و نقل جابجایی را از ما با قیمت‌ها و هزینه‌های مناسب دریافت نمایند. وانت بار خیابان خوش به شما این اطمینان را می‌دهد که ارسال بار به صورت حرفه‌ای انجام شود شما می‌توانید با استفاده از انواع و اقسام ماشین‌های باربری که مورد نیازتان است جابجایی و حمل و نقل را انجام دهید دیگر لازم نیست که خودتان ساعت‌ها به دنبال ماشین‌های باربری باشید یا بخواهید از روش‌های سنتی بسته‌بندی کردن لوازم را انجام دهید. به همین خاطر با ارسال تجهیزات بسته‌بندی مناسب توسط وانت بار خیابان خوش تمامی لوازم شما بسته‌بندی خواهد شد و به مقصد مورد نظر ارسال خواهد شد شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از این مجموعه با ما در ارتباط باشید. همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه باربری بارسنتر از ما دریافت نمایید.

ارسال تجهیزات بسته بندی در روز اسباب کشی:

تجهیزات بسته‌بندی در اسباب کشی نقش بسیار مهمی دارد به همین خاطر وانت بار خیابان خوش با ارسال کارتون‌های چند لایه که دارای استحکام بالا هستند.

جابجایی و حمل و نقل به شما عزیزان ارائه می‌دهد خیالتان راحت باشد که تمامی لوازم شما با سلامت کامل به مقصد مورد نظر ارسال خواهد شد دیگر جای هیچگونه نگرانی نیست ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که بار شما دوستان عزیز در حین جابجایی کوچک‌ترین صدمه‌ای نبینند زیرا تمامی ماشین‌های شما به صورت عایق‌بندی و کفپوش شده هستند.

با ارسال لوازم بسته‌بندی به شما این اطمینان را می‌دهیم که بار شما با سلامت به مقصد مورد نظر ارسال شود وانت بار خیابان خوش با ارسال کارتون‌های چند لایه برای جابجایی و حمل و نقل شکستنی با احتیاط بیشتری عمل می‌کند. خیالتان راحت باشد که در هنگام جابجایی لوازم شکستنی شما با اطمینان کامل آن‌ها را جابجا خواهید کرد.

اسباب کشی بدون درد سر با وانت بار خیابان خوش:

تماس با مجموعه وانت بار خیابان خوش کار راحت و ساده‌ای است کافیست تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط مشاوران رزرو نمایید همچنین با تماس با ما می‌توانید از یک مشاوره رایگان برخوردار شوید مهم نیست که در چه ساعتی از شبانه روز قصد انجام اسباب کشی و حمل باربری را دارید بلکه مجموعه بارسنتر به صورت ۲۴ ساعته آماده است و کلیه خدمات حمل و نقل باربری اسباب کشی را برای شما دوستان عزیز انجام دهد.

شما می‌توانید با تیم حرفه‌ای وانت بار خیابان خوش در ارتباط باشید جهت اسباب کشی هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا در روز مورد نظر ماشین مورد نظر در محل مورد نظر شما ارسال شود هر نوع ماشینی که مورد نظر شما باشد با توجه به نوع اسباب کشی حجم بار و مسافتی که قرار است جابجا شوید ارسال خواهد شد این ماشین‌ها از لحاظ عایق‌بندی و کفش پوش شده استاندارد هستند و با اطمینان خاطر آماده جابجایی و حمل و نقل لوازم شما دوستان عزیز هستند.

باربری و شعبه‌های فعال در اسباب کشی:

 

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند