باربری منطقه ۲تهران با ارائه تمامی مراحل اسباب کشی:

حمل و نقل و اسباب کشی در باربری منطقه ۲تهران توسط افراد کاردان و ماهر انجام می‌شود اگر قصد انجام اسباب کشی و باربری را دارید می‌توانید تنها با انتخاب باربری منطقه ۲تهران خدمات جابجایی و حمل و نقل را از ما دریافت نمایید.

۴.۶/۵ - (۳۰ امتیاز)

باربری منطقه ۲تهران

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

علاوه بر بسته بندی، اسباب کشی و جابجایی حمل بار به شهرستان و حمل بار بین شهری در مجموعه بار سنتر برای شما دوستان عزیز انجام خواهد شد. شما عزیزان اگر قصد انجام اسباب کشی و باربری را دارید تنها با تماس تلفنی می‌توانید خدمات اسباب کشی و باربری را از ما دریافت کنید. انتقال بار به شهرستان توسط افراد کاردان و کاربلد انجام می‌شود و شما می‌توانید از صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری خود را با روش‌های نوین و حرفه‌ای از ما دریافت نمایید.

راهکارهای حرفه‌ای جهت بسته بندی در اسباب کشی:

ارسال بار به شهرستان توسط تیم حرفه‌اب انجام می‌شود. اگر قصد اسباب کشی و باربری را دارید می‌توانید با باربری منطقه ۲تهران در ارتباط باشید تا از ۴۵٪ تخفیف خدمات حمل و نقل و باربری بهره‌مند شوید. بسته بندی لوازم نیز در این مجموعه انجام می‌شود اگر قصد انجام اسباب‌کشی را دارید بهترین راهکار ایجاد ایمنی برای وسایل است به همین خاطر مجموعه باربری منطقه ۲‌تهران برای شما خدمات بسته بندی را نیز انجام می‌دهد و تمامی لوازم منزل نیز برای شما انتقال خواهد داد. شما می‌توانید صفر تا صد مراحل بسته‌بندی و جابجایی را از ما دریافت نمایید و تیم حرفه‌ای بسته بندی در ابعاد مختلف در کارتون‌های مختلف قرار خواهد گرفت شما می‌توانید با توجه به حجم اثاثیه کارتون مورد نظر خود را از مجموعه باربری منطقه ۲‌تهران دریافت نمایید.

برای بسته بندی لوازم از انواع اقسام بسته‌ها و کارتون‌ها استفاده می‌کنیم همچنین ایمنی را با استفاده از لوازمی که در اختیار داریم برای بسته بندی انجام خواهیم داد. انجام اسباب کشی را با ایمنی بالا انجام می‌دهیم تمامی لوازم منزل شما باید بسته بندی شود به همین خاطر مجموعه باربری منطقه ۲‌تهران با ارسال تیم بسته بندی لوازم شما را بسته بندی می‌کند از لوازم خرده تا لوازم درشت شما را بسته‌بندی می‌کند تا در حین جابجایی با ایمنی کامل به مقصد مورد نظر ارسال شود.

باربری منطقه ۲تهران با توجه به نوع اسباب کشی و نوع بار شما از روش‌های نوین و پیشرفته استفاده می‌کند که در بسته بندی بسیار ضرورت دارد. اگر بسته بندی به درستی انجام نشود ممکن است بار شما در حین جابجایی آسیب ببیند به همین خاطر قبل از رسیدن به مقصد مورد نظر از بسته بندی حرفه‌ای برای شما عزیزان استفاده خواهیم کرد. شما دوستان عزیز می‌توانید صفر تا صد مراحل بسته بندی و اسباب کشی خود را با باربری منطقه ۲‌تهران انجام دهید. بسته بندی سرویس خواب نیز انجام می‌شود و بسته بندی یخچال، تلویزیون، لوازم شکستنی، بوفه‌، آینه، شیشه، در این مجموعه نیز با دقت خاصی انجام خواهد شد. تمامی لوازم شما باربری و حمل و نقل راحت را می‌توانید در کنار تیم ما داشته باشید.

برای بسته بندی یخچال و گاز و لوازم آشپزخانه باید از کارتون‌های مخصوص استفاده نمایید. اگر در حین جابجایی و اسباب کشی کارتون خود لوازم را داشته باشید بهتر است و اگر از قبل نگه داشته باشید جابه جایی آسان‌تر خواهد بود. اما در غیر اینصورت جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا مجموعه باربری منطقه ۲تهران از کارتون‌ها در ابعاد مختلف جهت بسته بندی لوازم آشپزخانه نیز استفاده می‌کنند. برای بسته بندی یخچال از کارتون‌های مخصوص و نایلون حبابدار استفاده می‌کنیم تا در هنگام جابجایی صدمه نبیند و در نایلون‌های حبابدار بسته بندی و در جای مورد نظر قرار خواهیم داد.

قبل از انجام اسباب کشی بسته بندی را به باربری منطقه ۲تهران بسپارید:

بسته بندی تمامی لوازم برای شما عزیزان انجام می‌شود شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری خود را با استفاده از بسته بندی حرفه‌ای که برای شما انجام می‌دهیم از ما دریافت نمایید. خدمات بسته بندی حرفه‌ای برای شما دوستان عزیز توسط افراد کاردان و کاربلد انجام می‌شود و همچنین بسته بندی لوازم حساس و شکستنی ایمنی کامل انجام می‌شود جابجایی و انتقال این لوازم به ماشین‌های باربری ایمنی انجام می‌شود. قبل از بسته بندی و قرار دادن لوازم در کارتون‌ها از نایلون حبابدار و سلفون‌ها استفاده خواهیم کرد و ایمنی را بیشتر می‌کنیم. همچنین برای بسته بندی لوازم شکستنی از مقوا و کارتون‌های مخصوص استفاده خواهیم کرد. لوسترها را به صورت وکیوم شده بسته بندی خواهیم کرد و به ماشین‌های باربری انتقال می‌دهیم.

باربری منطقه ۲تهران برای بسته بندی تمام لوازم شما تجهیزات نوین را در نظر گرفته است که حمل بار را آسان خواهد کرد. شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری خود را با استفاده از روش‌های حرفه‌ای از ما دریافت نمایید.

باربری منطقه ۲تهران خدمات نوین و ارزنده‌ای را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که شما می‌توانید صفر تا صد مراحل بسته بندی و چیدمان را به تیم متخصصین مجموعه بسپارید. بسته بندی مبلمان و لوازم مثل سرویس خواب، تخت خواب‌ها نیز در باربری منطقه ۲تهران انجام می‌شود. مبلمان شما را با استفاده از سلفون‌ها بسته بندی می‌کنیم تا در حین جابجایی کثیف و آلوده نشود به همین خاطر پارچه مبلمان را با استفاده از سلفون‌ها بسته‌بندی و تاج مبلمان را با استفاده از نایلون حبابدار بسته‌بندی خواهیم کرد تا در حین جابجایی هنگام ضربه و صدمه و آسیبی به آن‌ها وارد نشود. البته تمامی کارگرانی که در مجموعه باربری منطقه ۲تهران مشغول به فعالیت هستند همگی راهکارهای لازم جهت بسته بندی و انتقال بار به ماشین‌های باربری دارند به همین خاطر به راحتی می‌توان انتقال بار را برای شما انجام دهیم. باربری برای شما دوستان عزیز توسط افراد کاردان و کاربلد انجام خواهد شد که در این زمینه دارای تجربه کافی هستند شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب کشی و باربری خود را به روش‌های نوین و حرفه‌ای از ما دریافت نمایید.

باربری منطقه ۲تهران با ارسال ماشین آلات متنوع و حرفه‌ای:

ارسال بار به شهرستان باید با ایمنی کامل انجام شود و قرار است بار در مسافت طولانی جابجا شود. بیمه نامه در اسباب کشی باید طبق اصول انجام شود مدیریت مجموعه بارسنتر تمامی بار و وسایلی که قرار است اسباب کشی و انتقال داده شود را بیمه خواهد کرد. وجود بیمه نامه در اسباب کشی ضرورت دارد زیرا در صورت بروز هرگونه خسارت و مشکل خسارت وارد شده برای شما جبران خواهد شد. بهترین شرکت‌های بیمه طرف قرارداد با بارسنتر هستند به همین خاطر مدیریت مجموعه بارسنتر با خیال راحت به شما این امکان را می‌دهد که جابجایی و انتقال وسایل را انجام دهید. زیرا قرار نیست به بار شما صدمه وارد شود جهت اطمینان بیشتر از ایمنی کامل در ماشین آلات و بسته بندی لوازم استفاده می‌کنیم تا بار شما به مقصد مورد نظر با سلامت کامل ارسال شود. باربری منطقه ۲تهران با ماشین‌های متنوعی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد بارگیری را انجام می‌دهد بارگیری در مقصد و مبدا برای شما دوستان عزیز توسط ماشین آلات حرفه‌ای و استاندارد که به صورت روزانه توسط مجموعه و کارشناسان این بخش چک می‌شود ارسال خواهد شد.

این ماشین‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • کامیون‌های vip مخصوص حمل اثاثیه منزل
  • انواع کامیون‌های رو باز
  • ایسوزو
  • خاور
  • کامیونت‌ها
  • انواع وانت بارها
  • نیسان بار

 

دسترسی به صورت ۲۴ ساعته به مجموعه بارسنتر:

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس با مشاوران مجموعه بار سنتر را انجام دهید و از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید. تمامی خدمات باربری و اسباب کشی در این مجموعه با قیمت‌های مناسب و هزینه‌های مناسب برای مشتریان در نظر گرفته شده است. ۴۵% تخفیف ویژه جهت انتقال بار بین شهری به حمل و نقل و خدمات اسباب کشی برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم. شعبه‌های مختلفی را در سر تا سر تهران جهت انجام خدمات اسباب کشی و باربری برای شما در نظر گرفته‌ایم که با یک تماس تلفنی می‌توانید به تمامی خدمات اسباب کشی در این شعبه‌ها دسترسی داشته باشید.

باربری و شعبه‌های فعال در اسباب کشی:

 

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند