دسترسی راحت به اتوبار منطقه ۱تهران تنها با تماس تلفنی:

اتوبار منطقه ۱تهران خدمات باربری و اسباب کشی را در مرکز تهران برای شما عزیزان ارائه خواهد داد شما می‌توانید به منظور حمل اثاثیه منزل، حمل و نقل بار، اسباب کشی، بسته‌بندی و جابجایی، با شماره‌هایی که در صفحه درج شده است تماس بگیرید و از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.

۵/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار منطقه ۱تهران

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

هزینه‌ها در اتوبار منطقه ۱تهران برای شما عزیزان با انواع ماشین‌های مدرن و تیم‌های بسته بندی و تیم‌های چیدمان با قیمت‌های مناسب و تخفیف ۴۵% در نظر گرفته شده است. کرایه ماشین‌های باربری و اسباب کشی به صورت ساعتی برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید جهت بسته بندی وسایل از تیم‌های بسته بندی نیز استفاده نمایید برای ارسال بار به شهرستان می‌توانید  ماشین‌های مختلفی را کرایه کنید. شما عزیزان می‌توانید جهت انتخاب ماشین و استفاده از قیمت‌ها با مشاوران باربری و اتوبار منطقه ۱تهران در ارتباط باشید.

  • کامیون‌های vip مخصوص حمل اثاثیه منزل
  • انواع کامیون‌های رو باز
  • ایسوزو
  • خاور
  • کامیونت‌ها
  • انواع وانت بارها
  • نیسان بار

انتخاب شرکت مناسب جهت باربری و اسباب کشی:

برای استفاده از خدمات اتوبار منطقه ۱تهران در اختیار مشتریان قرار می‌دهد می‌توانید با مشاوران در ارتباط باشید با سال‌ها تجربه در حوزه حمل و نقل و باربری و اسباب کشی، توانسته‌ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم شما می‌توانید برای ارسال بار به مناطق مختلف تهران و یا حتی ارسال بار به شهرستان با مجموعه بارسنتر در ارتباط باشید. اتوبار منطقه ۱تهران در هر لحظه آماده خدمت گذاری به شما دوستان عزیز است. انتخاب یک شرکت باربری امروزه یکی از دغدغه تمامی مشتریان است که تمامی خدمات را به آن‌ها ارائه دهد به همین خاطر شما باید شرکت باربری را انتخاب نمایید که از لحاظ قیمت و کیفیت قابل مقایسه با سایر شرکت‌های باربری در سطح تهران نباشد. باربری بار سنتر با در نظر گرفتن شرایط مناسب برای ایجاد اسباب کشی و حمل بار به شهرستان در شعبه‌های مختلف آماده ارائه خدمات اسباب کشی و باربری برای شما عزیزان است.

اتوبار منطقه ۱تهران با هزینه‌های متفاوت باربری:

با هزینه‌های مناسب می‌توانید انتخاب اتوبار منطقه ۱تهران را انجام دهید تا بدون اینکه بار شما بدون هیچ مشکلی به مقصد مورد نظر ارسال شود. تمامی هزینه‌ها زیر نظر اتحادیه باربری است شما می‌توانید برای دریافت قیمت‌های باربری با مشاوران مجموعه اتوبار منطقه ۱تهران در ارتباط باشید. تمامی هزینه‌ها برای شما محاسبه می‌شود و هیچ هزینه  اضافه از شما گرفته نخواهد شد. اتوبار منطقه ۱تهران با چندین سال سابقه در امور اسباب کشی و جابجایی در مرکز تهران برای شما خدمات حمل و نقل، همراه با راننده‌های حرفه ای و تیم و پرسنل آموزش دیده انجام خواهد داد. تمامی افرادی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند مسلط دوره دیده هستند و تمامی جابجایی و اسباب کشی را برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

در اتوبار منطقه ۱تهران برای شما بسته بندی اثاثیه منزل انجام می‌شود ارسال یک تیم متخصص به محل اسباب کشی که خدمات بسته‌بندی و جابجایی را انجام می‌دهد را به بارسنتر بسپارید. شما می‌توانید یک اسباب کشی مطمئن و بدون صدمه را از مجموعه بارسنتر دریافت نمایید. تمامی لوازم شما بیمه هستند مدیریت مجموعه بارسنتر برای شما بیمه نامه ای را در نظر گرفته است که از لوازم شما جهت صدمه دیدن جلوگیری خواهد کرد بدون هیچ مشکل و صدمه بار شما به مقصد مورد نظر انتقال داده خواهد شد. شما می‌توانید در صورت نیاز از تیم‌های بسته بندی و تیم‌ها چیدمان استفاده نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن جابجایی و حمل و نقل را از ما دریافت نمایید. هزینه‌های اسباب کشی قیمت ثابت ندارد و می‌تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد. عوامل مانند:

  1. بسته‌بندی
  2. مسافت حمل و نقل
  3. ماشین‌های درخواستی
  4. نوع اسباب کشی
  5. تعداد کارگران ارسالی
  6. ارسال بار به شهرستان
  7. استفاده از تجهیزات بسته بندی

که می‌تواند در هزینه‌ها تأثیر بسزایی داشته باشد. اما کافیست برای دریافت اطلاعات درباره هزینه‌ها با مشاوران و پشتیبان ما که به صورت شبانه روزی آماده و پاسخگو سوالات شما دوستان عزیز هستند در ارتباط باشید تا قیمت مورد نظر را برای شما عزیزان بازگو کنند. البته تمامی قیمت‌ها این مجموعه زیر نظر اتحادیه باربری است و از ۴۵% تخفیف ویژه با انتخاب اتوبار منطقه ۱تهران برخوردار خواهید شد برای مشتریان در نظر گرفته شده است تمامی بار و اثاثیه شما بیمه می‌شود و به شما تضمین می‌‌دهیم که بار شما بدون کوچک‌‌ترین صدمه‌ای به مقصد مورد نظر ارسال خواهد شد.

بیمه نامه در اسباب کشی توسط اتوبار منطقه ۱تهران انجام می‌شود؟

عزیزانی که قصد دارند لوازم قیمتی را جابجا کنند حتماً باید از بیمه نامه معتبر استفاده نمایند که می‌توانند سقف بیمه نامه را توسط مدیریت مجموعه بارسنتر افزایش دهند. اگر در انتقال بار به مقصد مورد نظر بار شما خسارتی ببیند یا در اثر وقوع خطرات و بلایای طبیعی به بار شما صدمه وارد شود شرکت بیمه برای شما این خسارت را جبران خواهد کرد. شما می‌توانید با انتخاب مجموعه بارسنتر از یک بیمه نامه بین شهری و خارج از شهر برخوردار شوید و خسارتی که به بار شما وارد شده است را برای شما جبران خواهیم کرد. البته با انتخاب اتوبار منطقه ۱تهران این اتفاق نخواهد افتاد. بلکه کارگرانی که برای شما ارسال می‌کنیم خود را در برابر بار شما مسئول می‌دانند و سالم رسیدن بار شما به مقصد مورد نظر هدف اصلی آن‌ها است. پس با دقت و مراقبت بالا بار را به مقصد مورد نظر انتقال خواهند کرد همچنین ایمنی که ما برای وسایل شما استفاده می‌کنیم باعث جلوگیری از صدمه دیدن به وسایل خواهد شد.

اگر به دنبال استعلام محاسبه هزینه حمل بار و یا بسته بندی و چیدمان هستید می‌توانید با مشاوران اتوبار منطقه ۱تهران در ارتباط باشید با جزئیات کامل را به شما بازگو کنند.

تمامی قیمت‌های این مجموعه با تخفیف‌های قابل چشمگیر قابل ارائه خواهد بود تماس با مشاوران اتوبار منطقه ۱تهران می‌تواند از قیمت‌های اسباب کشی به صورت کامل با خبر شوید. همچنین با تخفیف‌هایی که برای شما در نظر گرفته‌ایم تمامی قیمت‌ها و هزینه‌ها کاهش پیدا خواهد کرد. علاوه بر انتقال بار به صورت ارزان با کیفیت بالا بار را به مقصد مورد نظر برای شما ارسال خواهیم کرد همچنین با مراجعه به سایت بارسنتر می‌توانید از قیمت‌ها و نحوه خدمت دهی و ماشین‌هایی که برای شما ارائه می‌دهیم در روز اسباب کشی با خبر شوید. رزرو آنلاین را می‌توانید در سایت انجام دهید تا مشاوران ما قبل از شروع انجام اسباب کشی برای شما خدمات لازم را انجام دهند و با شما تماس بگیرند تا هماهنگی لازم انجام شود.

بسته بندی توسط تیم‌های مجرب در بارسنتر:

هزینه‌های بین شهری و حمل بار به شهرستان متفاوت است البته با انتخاب اتوبار منطقه ۱تهران شما می‌توانید خدمات بین شهری را انجام دهید ارسال بار به مرکز شهر برای شما عزیزان انجام خواهد شد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت‌ها و هزینه‌های باربری به صورت دقیق با مشاوران مجموعه اتوبار منطقه ۱تهران در ارتباط باشید.

پبسته بندی وسایل برای شما عزیزان در این منطقه انجام می‌شود و شما می‌توانید برای داشتن یک بسته بندی درست از تیم بسته بندی اتوبار منطقه ۱تهران استفاده نمایید. برای شما نحوه بسته بندی تمامی وسایل سنگین و سبک را انجام خواهند داد همچنین با تجهیزاتی که در اختیار دارند جابجایی برای شما عزیزان انجام می‌شود وسایل مورد نیاز برای بسته بندی برای شما فراهم خواهد شد: نایلون حبابدار، سلفون‌ها، چسب نواری، کارتون‌هایی در ابعاد مختلف، برای شما عزیزان در نظر خواهد گرفت خواهد شد تا یک بسته بندی حرفه ای و تخصصی را از تیم بسته بندی اتوبار منطقه ۱تهران دریافت نمایید. مراحل بسته بندی توسط تیم بسته بندی حرفه ای در نظر گرفته خواهد شد و با خیال راحت می‌توانید با انتخاب این تیم یک بسته بندی مناسب در اسباب کشی داشته باشید. همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط اتوبار منطقه ۱تهران رزرو نمایید تا در روز اسباب کشی به مرکز تهران برای شما خدمات‌های لازم را انجام دهیم.

باربری و شعبه‌های فعال در اسباب کشی:

 

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند