وانت بار پیروزی آماده خدمت به مشتری:

وانت بار پیروزی با کادری مجرب و با اخلاق، کلیه اسباب کشی شما عزیزان را انجام می‌دهد، بسته بندی اثاثیه منزل تا چیدمان وسایل در محل جدید را به تیم باربری بارسنتر بسپارید و شما می‌توانید استراحت و یا کار تیم را نظاره کنید. اولین مرحله و یکی از اصول مهم اسباب کشی بسته بندی وسایل است که باید با ظرافت و دقت کافی انجام گردد، در غیر این صورت به احتمال زیاد وسایل شما در حین جابجایی صدمه و خسارت می‌بینند.

۴.۸/۵ - (۳۱ امتیاز)

وانت بار پیروزی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه کرمانشاه ۰۹۱۸۶۳۱۲۹۴۲

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

سرویس‌های فوق العاده در وانت بار پیروزی:

تیم بسته بندی وانت بار پیروزی وسایل منزل شما را از کوچک‌ترین وسایل تا درشت‌ترین آن‌ها را بسته بندی می‌کند، تا از صدمه دیدن به وسایل با ارزش شما جلوگیری شود. حمل وسایل سنگین و گران فیمت مثل: پیانو، یخچال ساید بای ساید، اجاق گاز، میز بیلیارد، جهیزیه عروس با مطمئن و جدیدترین روش‌های ممکن انجام می‌گیرد. افراد تیم باربری بارسنتر در وانت بار پیروزی به بهترین روش و به سرعت بسته بندی می‌کنند. استفاده از وانت بار و نیروی کار استاندارد اصل بسیار مهمی است که همیشه مورد نظر اتوبار ما بوده و خواهد ماند.

در نظر داشته باشید که می‌توانید وسایل کوچک‌تر و یا بار های سبک‌تر خود را با استفاده از وانت بار پیروزی جا به جا کنید، به این شکل هزینه ی پرداختی شما به شکل چشم گیری کم‌تر می‌شود. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن وسیله نقلیه مورد نظر را به محل خواسته شده ارسال می‌کنیم. فقط کافیست با نزدیک‌ترین شعبه مورد نظر خود تماس بگیرید، همکاران ما همواره آماده پاسخگویی نیازهای شما مشنریان عزیز هستند. برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

شعبه مرکز تهران | شعبه شمال تهران | شعبه غرب تهران | شعبه شرق تهران | شعبه جنوب تهران 

بسته بندی دقیق و منظم:

بسته بندی دقیق و اصولی اثاثیه به شکلی که در مسیر انتقال صدمه ای نبیند و استفاده از وسایل نقلیه مخصوص این کار، که با توجه به ایمنی خود بتوانند سلامت بار را حفظ کنند، از نکات حیاتی در یک اسباب کشی موفق به حساب می‌اید. کلیه اعضای شرکت ونت بار پیروزی اعضایی با سابقه بالا و آموزش دیده هستند و باربری بارسنتر همواره در تلاش است تا با اعتماد سازی در میان مشتریان ثابت خود، خدمات کامل خود را به هموطنان عزیز در سرتاسر کشور ارائه دهد.

اتوبار و وانت بار پیروزی با دارا بودن تجهیزات مخصوص برای حمل انواع وسایل و اقلام مختلف، دارای وسایلی است که متناسب با نوع وسایل شما که می‌تواند، لوازم منزل یا محصولات صنعتی و مربوط به اداره یا فروشگاه‌ها باشد، خدمات وسرویس‌های مربوط به آن ارائه را می‌دهد. همچنین با داشتن مشاوران کارکشته در زمینه چگونگی بسته بندی اسباب و اثاث منزل، به شکلی که مطمئن به مقصد برسند و همچنین نیروی کاری مخصوص که متناسب با نیاز شما کلیه خدمات را ارائه می‌دهد،

کلیه تجهیزات استفاده شده در شرکت اتوبار و وانت بار پیروزی، از مرحل بسته بندی لوازم به بهترین کارتن‌ها گرفته تا ارسال خودرو استاندارد و سرپوشیده و مخصوص نوع وسایل منزل شما، همگی در نوع خود بهترین هستند و همچنین رانندگان خودروها با کلیه مسیرهای مختلف داخل و خارج شهر آشنایی کامل دارند و بار و وسایل شما را با ایمنی کامل به مقصد مورد نظر شما می‌رسانند.

وانت بار تلفنی با قیمت ارزان:

پروسه حمل و انتقال بار و اثاثیه منزل توسط باربری‌های مورد اعتماد مثل وانت بار پیروزی می‌تواند به راحتی انجام شود، چرا که پرسنل اتوبار بارسنتر با در اختیار داشتن وسایل نقلیه استاندارد، تجهیزات بسته بندی مدرن و همینطور تیم با تجربه، که سال‌ها در این حوزه فعالیت داشته اند می‌تواند تمامی مراحل  را منظم و به نحو احسنت انجام دهد. به علاوه بهترین قیمت‌ها و هزینه‌های دریافتی به همراه تخفیف‌های ویزه را می‌توانید با انتخاب شرکت وانت بار پیروزی دریافت کنید.

مدیریت شرکت اتوبار و باربری بارسنتر برای جذب بیشتر مشتریان، قیمت‌های خود را کاهش داده است و با تخفیف‌های ویژه سعی در راضی نگه داشتن مشتریان خود بوده است. این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت ارزان به معنی فدا کردن کیفیت نیست. کلیه خدمات ذکر شده در وانت بار پیروزی با استفاده از بهترین کیفیت و استفاده از تجهیزات مدرن و به روز ارائه می‌شوند و می‌توانید با خیال راحت و آسوده کلیه مراحل اسباب کشی را به صورت صفر تا صد به شرکت ما بسپارید.

استفاده از خدمات پشتیبانی مانند بیمه نامه باربری موجب آسوده خاطر شدن مشتریان می‌شود، به همین منظور کلیه وسایل و اجناس مشتریان در شرکت وانت بار پیروزی پیش از شروع فرایند اسباب کشی بیمه رایگان می‌شوند. تا در صورت بروز هر مشکل یا هر حادثه ناگهانی و آسیب رسیدن به وسایل و کارتن‌ها، شرکت بیمه گذار کلیه ضررها و خسارات‌ها را جبران کند.

در هر زمان و هرکجا به وانت بار نیاز داشتید با ما تماس بگیرید. کلیه پرسنل وانت بار پیروزی تنها به رضایت مشتریان به عنوان یک هدف مشترک در این شرکت فکر می‌کند و در جهت حفظ و ارتقاء این امر  مهم همواره تلاش می‌کند.

استفاده از سرویس‌های ارائه شده در شرکت وانت بار پیروزی:

خیابان پیروزی (فرح آباد پیشین)، واقع در شرق تهران از مهم‌ترین خیابان‌های محله فرح‌آباد و محله نیرو هوایی واقع در منطقه ۱۳ شهرداری تهران است. این خیابان از سمت باختر به میدان شهدا (ژاله سابق) یا همان دروازه دوشان تپه و از سمت خاور به میدان شهید کلاهدوز (انتهای خیابان سی متری نیروهوایی) منتهی می‌شود.

خیابان دوشان تپه یا فرح آباد به زمانی برمی گردد که شاه قاجار تصمیم گرفت برای استفاده از شکارگاه و کاخ دوشان‌تپه جاده‌ای بسازد. خیابان پیروزی همان جاده دوشان تپه است که از دروازه دوشان تپه (میدان شهدا) شروع می‌شود، حالا به یکی از خیابان‌های اصلی شرق تهران تبدیل شده‌ است. این خیابان در دهه پنجاه شمسی به علت واقع شدن پادگان نیروهوایی در آن رونق گرفت. در زمان انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷، وقایعی که در این خیابان رخ داد نقش مهمی در تحولات آن زمان داشت. عبور بزرگراه امام علی از این خیابان ساختار و شکل قدیم آن را کمی تغییر داده‌ است.

پارک‌های پیروزی، پرستار و گلنما، مراکز خرید کساء و پانوراما و سینما پیروزی مهم‌ترین دیدنی‌های عمومی محله پیروزی تهران هستند. این خیابان محله‌های بزرگ و کوچک زیادی را به هم پیوند داده که بعضی از آن‌ها خیلی قدیمی هستند. محله صددستگاه و چهارصد دستگاه و هم چنین پرستار از دیگر محلات مهم این خیابان هستند. در خیابان پیروزی بسیاری از مکان‌ها با نام نیروهوایی دیده می‌شوند؛ از پادگان تا مرکز ساخت تسلیحات و سالن‌های ورزشی و تالارهای پذیرایی و خیابان‌ها و کوچه‌هایی که همه به نیروی هوایی مربوط می‌شوند.

اگر در نزدیکی‌های خیابان پیروزی در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان وانت بار پیروزی به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های وانت بار پیروزی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه وسایل و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه و وانت بار ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.