باربری آسان با حمل بار نارمک:

امروزه اسباب کشی راحت و بدون استرس موضوعی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، باربری و حمل بار نارمک به شما کمک می‌کند تا به ساده‌ترین شکل ممکن این کار را اتمام برسانید. حمل بار نارمک هر لحظه و در هر مکان آماده خدمت گذاری به مشتریان گرامی است. اکثر ما در طول زندگی خود اسباب کشی را تجربه کرده‌ایم و با مشکلات آن تا حدودی آشنایی داریم. می‌دانیم که با رخ دادن کوچک‌ترین سهل انگاری در کار حمل بار ممکن است خساراتی جبران ناپذیر صورت بگیرد. آگاه شدن نسبت به مشکلات و دردسرهای این کار می‌تواند برای افرادی که تجربه کافی ندارند بسیار آموزنده باشد و به آن‌ها در برنامه ریزی و بسته بندی بهتر برای اسباب کشی کمک کند.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

حمل بار نارمک

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه کرمانشاه ۰۹۱۸۶۳۱۲۹۴۲

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

مزایای استفاده از خدمات حمل بار نارمک:

استخدام یک شرکت خدمات اسباب کشی در واقع بیمه کردن اثاثیه منزل و یا محل کار شما در مقابل آسیب‌های احتمالی است. بلند کردن و حمل و نقل وسایل گران قیمت و سنگین مانند یخچال ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، میز بیلیارد، پیانو و امثال این‌ها می‌تواند بسیار خطرناک و پر از ریسک باشد. این اقلام ضمن سنگین بودن حساس نیز هستند و اگر درست و اصولی حمل نشوند ممکن است آسیب ببینند. پرسنل اسباب کشی شرکت بارسنتر و حمل بار نارمک با توان و تجربه ی زیادی که در زمینه حمل بار و جا به جایی اثاثیه منزل دارند می‌توانند اجناس و وسایل منزل شما را در سلامت کامل منتقل کنند و می‌توانید نظاره گر کار پرسنل باشید و یا به دیگر فعالیت‌های خود بپردازید.

اگر قصد دارید حمل و نقل اثاثیه خود را در منطقه نارمک تهران به عهده یک شعبه باربری مطمئن بسپارید و از خدمات باربری و حمل بار نارمک بهره مند شوید، لازم می‌دانیم یک سری از خدماتی که در این شرکت ارائه می‌شود را برایتان نام ببریم:

  • برنامه ریزی و مشاوره به مشتریان قبل از شروع فرایند اسباب کشی
  • اعزام نیروی کار حرفه ای خانم و آقا به انتخاب مشتری
  • بسته بندی اصولی و چیدمان کارتن‌ها در خودرو
  • کادر فنی مجرب و با اخلاق حرفه و پرسنل خوش برخورد
  • استفاده از وسایل نقلیه بیمه شده و مسقف
  • ارسال وسیله نقلیه حمل بار با توجه به خجم و اندازه بار شما
  • رانندگان حرفه ای و آشنا با مسیرهای بین شهری و برون شهری
  • چیدمان وسایل در مقصد و نصب و راه اندازی وسایل مختلف در محل
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و خدمت رسانی شبانه روزی

باربری و حمل بار نارمک با تقبل مسئولیت‌های حمل بار شما و به عهده گرفتن کار از ابتدا تا انتها، شما را از تمامی خطرها و استرس‌های باربری نجات می‌دهد. اطمینان خاطر مشتریان مهم‌ترین هدف کاری باربری بارسنتر است. اتوبار و حمل بار نارمک به شما کمک می‌کند تا به ساده‌ترین شکل ممکن پروسه ی حمل و نقل را انجام دهید و هر لحظه و در هر مکان با تیم باربری آماده و با تجربه آماده خدمت گذاری به شماست.

بسته بندی تخصصی با تجهیزات مدرن:

از مهم‌ترین خدمات ارائه شده در حمل بار نارمک، بسته بندی تخصصی وسایل منزل با توجه به جنس و ویژگی‌های فیزیکی مثل شکستنی بودن بار و میزان حساسیت آن‌ها است. کلیه  اجناس و اسباب و اثاثیه شما با استفاده از بسته بندی مخصوص، دسته بندی و بسته بندی می‌شوند. در حمل بار نارمک به کار گیری این لوازم مدرن باعث می‌شود تا بسته بندی‌ها به صورت ایمن صورت بگیرند و از شکستن و صدمه  رسیدن به لوازم در حین چیدمان و جابه جایی بار در خودروی باربری پیشگیری شود.

جنس کارتن‌هایی که برای بسته بندی استفاده می‌شوند نیز بسیار مهم هستند. استفاده کردن از جعبه‌هایی که جنس مقاومی ندارند باعث آسیب به وسایل می‌شود و تحمل فشار ناشی از بار موجب از بین رفتن کارتن‌ها و در نهایت موجب خراب شدن کارتن‌ها می‌گردد. حمل بار نارمک برای انواع بسته بندی، جعبه‌های مقوایی ضخیم و مخصوص در اختبار دارد که می‌تواند موجب آسوده خاطر شدن خیال مشتریان شود. با توجه به مسافت مورد نظری که برای جابجایی لازم است طی شود، شرکت حمل و نقل نارمک از انواع جعبه‌ها و کارتن‌ها در جنس‌ها و سایز‌های مختلف استفاده می‌کند و به درخواست مشتری بسته بندی مورد نظر را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

به علاوه روش بسته بندی و تجهیزاتی که برای بسته بندی هر نوع وسیله ای استفاده می‌شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و برای سالم ماندن بار حیاتی است. در اتوبار و حمل بار نارمک کلیه لوازم و اثاثیه مشتریان با استفاده از بسته بندی مخصوص به آن وسیله، بسته بندی می‌گردد و در دسته بندی‌های مخصوص قرار می‌گیرند. همچنین برای پیشگیری از برخورد لوازم به یکدیگر و یا دیواره وسیله نقلیه، از نایلون‌ها و پلاستیک‌های حباب دار در بسته بندی‌ها استفاده می‌شود تا آسیب و صدمه به وسایل جلوگیری شود.

حمل بار نارمک به منظور کاهش استرس‌ها در زمان جابه جایی و کاهش فشار کاری پیش از شروع فرایند اثاث کشی اقدام به ارائه بیمه نامه رایگان کرده است، که بر اساس این بیمه نامه تمامی کالا و اثاثیه مشتریان که در زمان جابه جایی توسط تیم باربری شکسته یا صدمه دیده باشد را را برعهده گرفته و به صورت تمام و کمال خسارات را پرداخت می‌کند.

استفاده از سرویس‌های ارائه شده در شرکت حمل بار نارمک:

نارمک در شمال شرق تهران و منطقه ۸ قرار دارد و بعلت داشتن میدان‌های متعدد به محله صدمیدان هم شهرت دارد. تعداد زیاد میدان‌ها و فضاهای سبز یک فضای عمومی برای ساکنین فراهم کرده است. بیراه نیست اگر بگوییم نارمک یکی از خوش‌مسیرترین محله‌های تهران است و یک سیستم قوی حمل و نقل عمومی دارد که باعث راحتی هر چه بیشتر ساکنان این محله شده است.

نارمک در شمال شرق تهران و منطقه ۸ قرار دارد. این محله از شمال به خیابان فرجام، از جنوب به خیابان دماوند، تهران‌نو و خیابان نظام‌آباد، از غرب به بزرگراه امام علی (ع) و از شرق به بزرگراه شهید باقری راه دارد. نارمک بعلت داشتن میدان‌های متعدد به محله صدمیدان هم شهرت دارد، از جمله این میدان‌ها می‌توان به نبوت یا هفت‌حوض سابق، میدان هلال احمر، میدان ۵۱، میدان ۷۳ اشاره کرد.

محله نارمک یکی از قدیمی‌ترین محله‌‌های تهران محسوب می‌شود. این محله به دلیل دسترسی مناسبی که دارد، دارای محبوبیت بسیاری شده است. در حال حاضر ساختمان‌های قدیمی ساخت و در واقع تعداد خانه‌های ویلایی این محله کم‌تر شده و بیشتر شاهد افزایش آپارتمان‌ها هستیم.

اگر در نزدیکی‌های منطقه نارمک در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان حمل بار نارمک به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و توسط کادر فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های حمل بار نارمک استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.