کادر حرفه ای اسباب کشی را با وانت بار ولیعصر تجربه کنید:

وانت بار ولیعصر با بهره گیری از نیروهای متخصص و خدمات متنوعی که برای مشتریان در نظر گرفته است در محدوده ولیعصر آماده انجام خدمات جابجایی و حمل و نقل  می باشد .شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید با ارسال کادر حرفه‌ای و دوره دیده برای شما خدمات باربری و اسباب کشی را انجام خواهیم داد شما می توانید با انتخاب وانت بار ولیعصر در هر زمینه باربری که احتیاج به انجام خدمات اسباب کشی و انتقال بار دارید خدمات را  از ما دریافت نمایید .

۴.۹/۵ - (۲۸ امتیاز)
وانت بار ولیعصر 📱
شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

همچنین ما با رعایت نکات ایمنی برای شما خدمات اسباب کشی و بسته بندی را انجام خواهیم داد یک بسته‌بندی اصولی و صحیح باعث می شود که از صدمه دیدن وسایل شما جلوگیری شود به همین خاطر ما برای جلوگیری از صدمه دیدن وسایلتان از کارتن های چندلایه استفاده می‌کند و خیالمان راحت باشد که در حین جابجایی صدمه به وسایل شما وارد نمیشود. همچنین نیروهای متخصص هستند به همین خاطر دارای سابقه کاری می باشند آنها با استفاده از سرعت عملی که دارند برای شما وسایل و لوازم را بسته بندی می کنند .

خدماتی که بارسنتر برای مشتریان ارائه می دهد:

با رعایت نکات ایمنی برای شما حمل و نقل و جابجایی را انجام خواهند داد ما با در نظر گرفتن نیروهای متخصص حمل بار به شما کمک می کنیم که خدمات بسته بندی را به راحتی انجام دهید وانت بار ولیعصر برای شما دوستان عزیز خدمات متنوعی را در نظر گرفته است که شما می توانید برای انتخاب هر نوع خدمات با مشاوران ما در تماس باشید و از این خدمات بهره مند شوید. خدمات این مجموعه به مشتریان خود ارائه می دهد شامل:

  • ارائه بیمه نامه رایگان
  • ارسال کارگران حرفه ای
  • استفاده از تجهیزات بسته بندی حرفه ای
  • استفاده از ماشین های مناسب باربری
  • استفاده از بیمه و بارنامه دولتی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • رزرو آنلاین

که شما می توانید جهت انتخاب هر کدام از این گزینه‌ها با قیمت های مناسب و تخفیف‌های ۳۵% از یک اسباب کشی خوب و مدرن برخوردار شوید. همچنین از جمله کارهایی که باید در اسباب کشی رعایت شود نکات ایمنی می باشد. رعایت امنیت بار بسیار مهم می باشد به همین خاطر با استفاده از کارتون های چند لایه و همچنین وسایل مورد نیاز به تجهیزات برای شما خدمات حمل بار و خرده بار را انجام دهند . شما می توانید جابجایی لوازم سنگین خود را به ما بسپارید زیرا ما در این هم دارای تخصص کافی می باشد و برای شما حمل و نقل وسایل سنگین مثل :گاوصندوق، میزهای ناهارخوری، یخچال های ساید بای ساید، را انجام خواهیم داد. تمامی وسایل را در ماشین های وانت بار ولیعصر قرار می‌دهند و با استفاده از طناب ها آن ها را می بندیم تا در طول مسیر صدمه ای به وسایل شما وارد نشود.

چیدمان وسایل در ماشین های وانت بار ولیعصر به چه صورت می باشد:

باید بدانید که با انتخاب وانت بار ولیعصر تمامی ماشین های کف پوش شده و عایق بندی شده در خدمت شما مشتریان عزیز قرار می گیرد تا با ایمنی کامل بار را جابجا کنید. چیدمان در ماشین های وانت بار به‌طور قرار می‌گیرد که جعبه های سنگین را در زیر و جعبه های سبک‌تر را در بالا قرار می‌دهیم و با استفاده از چسب های نواری برای شما بسته بندی را انجام می‌دهیم تا در حین مسافت‌های طولانی صدمه به بار شما وارد نشود .شما می توانید از یک اسباب کشی آسان و بی‌دردسر با انتخاب وانت بار ولیعصر برخوردار شوید.نظم و ترتیب در بسته‌بندی باعث می‌شود که کارها با سرعت بیشتری انجام شود به همین خاطر ما با بسته بندی های مناسب و ذکر نام وسایل بر روی کارتن ها سرعت بیشتری در انتقال بار و پیدا کردن بار بعد از تخلیه ایجاد خواهیم کرد .با نوشتن نام هر وسیله بر رویجعبه به راحتی می توانید در هنگام چیدمان و تخلیه بار وسیله مورد نظر خود را پیدا نمایید. به طور کلی بسته بندی و اسباب کشی کار زمان بری می باشد که اگر بخواهید به تنهایی آن را انجام دهید حداقل باید یک تا چند هفته وقت خود را بابت این کار هدر دهید اما با ارسال نیروهای متخصص و پشتیبان برای شما دوستان عزیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی مراحل اسباب کشی را به صورت اصولی و صحیح انجام خواهیم داد. شما می‌توانید با درخواست وانت بار ولیعصر از خدمات متنوعه این مجموعه برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته از تمامی مراحل اسباب کشی را انجام دهید. به هیچ عنوان نباید فرایند بسته‌بندی را در اسباب کشی فراموش کنید زیرا این کار به شما این امکان را می‌دهد که با خود را با ایمنی کامل به مقاصد جدید خود ارسال نمایید. اگر بسته‌بندی به درستی انجام نشود احتمال صدمه دیدن بار شما بسیار می باشد به همین خاطر اولین مرحله در اسباب کشی انجام می‌دهید بسته‌بندی و لیست کردن تمامی مراحل بسته بندی می باشد.

هزینه های وانت بار ولیعصر به چه صورت برای مشتریان محاسبه می شود؟

شما می توانید با انتخاب وانت بار ولیعصر خدمات باربری و اسباب کشی را انجام دهید اولین مرحله در زمینه باربری که نیاز به دقت دارد حمل و نقل وسایل می باشد نگران نباشید زیرا با کارگران حرفه‌ای و نیرومندی که در این کار دارای سابقه کاری طولانی میباشد برای شما خدمات جابجایی و انتقال بار به ماشین های باربری را انجام خواهیم داد.

شما می توانید با انتخاب وانت بار ولیعصر با خیال آسوده بار را جابجا نمایید اگر به دنبال مجموعه باربری هستید که برای انجام خدمات باربری قیمت و هزینه های مناسبی را در نظر گرفته است می توانید از وانت بار ولیعصر استفاده نمایید .

با هزینه مناسب که برای اسباب کشی در نظر گرفته است برای شما خدمات باربری را با قیمت های مناسب و منصفانه انجام خواهند داد .شما میتوانید با انتخاب ماشین های وانت بار و نیسان بار هزینه‌های اسباب کشی خود را کاهش دهید. برای انتخاب اسباب کشی و انتخاب ماشین های باربری شما می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید زیرا مجموعه بار سنتر دارای ماشین های متنوع باربری میباشد که شما میتوانید با قیمت و هزینه های مناسب از هر کدام از آنها که می خواهید استفاده نمایید. ما برای شما حمل خرده بار را نیز انجام خواهیم داد به عنوان مثال شما قرار است یک وسیله خانگی را تهیه کنید که قرار است در مسافت‌های کوتاه آن را جابجا کنید و به مقصد مورد نظر ارسال نمایید برای جابجایی این وسیله می توانید با وانت بار ولیعصر در تماس باشید تا کالای مورد نظر شما را به مقصد مورد نظر ارسال شود.همچنین برای جابجایی لوازم بزرگ نیز می‌توانید از کامیون‌های ۶ متری این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته است بهره‌مند شوید البته قیمت های ماشین های متفاوت میباشد که شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.حمل و جابجایی وسایل و اشیا شما از تهران به تمام نقاط کشور انجام خواهد شد و شما میتوانید با انتخاب هر نوع ماشین و دستگاهی که می‌خواهید حمل و نقل و باربری را از شرکت وانت بار ولیعصر دریافت نمایید .تمامی قیمت های ما  منصفانه می باشد و شما می توانید برای تعرفه های ارزان با وانت بار ما در ارتباط باشید البته باید بدانید که قیمت‌های اسباب کشی بستگی به عواملی مثل نوع وزن بار، شما تعداد کارگران ارسالی، استفاده از ماشین های باربری متنوع، شرایط آب و هوایی، حمل و نقل لوازم سنگین، عدم آسانسور، می باشد که شما نگران پرداخت هزینه های گزاف اسباب‌کشی نباشد زیرا تخفیف۳۵%  وانت بار ولیعصر به شما کمک می‌کند که هزینه‌های کمتری را با بعد از اسباب کشی و باربری پرداخت نمایید .

شعبه های فعال بارسنتر در سطح تهران:

ما در کنار شما هستیم و تمام این خدمات را در شعبه های متفاوتی که برای شما در نظر گرفته ایم ارائه دهیم. شما می توانید در هر کجای تهران قرار دارید به باربری و بار سنتر دسترسی داشته باشید و خدمات جابجایی حمل و نقل و خرده بار و تجهیزات بسته بندی را از این مراکز دریافت نمایید .وانت بار ولیعصر به شما کمک می کند تا تمامی این مراحل اسباب کشی را با سرعت عمل بالا تر و روند سریعتری انجام دهید. دیگر شروع به فعالیت مجموعه بار سنتر برای مشتریان خود در نظر گرفته  شامل:

  1. حمل اثاثیه منزل قیطریه
  2. حمل اثاثیه منزل زعفرانیه
  3. وانت بار تکاوران
  4. وانت بار میدان دانشجو
  5. وانت بار پارک وی

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت‌بار ولیعصر بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت‌بار ولیعصر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت‌بار ولیعصر کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند