اسباب کشی را با تیم متخصص وانت بار میدان دانشجو تجربه کنید:

انتخاب یک شرکت مناسب یکی از کارهایی است که باید در انجام خدمات حمل و نقل و باربری انجام دهید به همین خاطر ما می‌توانیم با سپردن تمامی کارهای منزل حمل و نقل لوازم سنگین را در مسافت‌های طولانی حمل و نقل جهیزیه عروسی شرکتی را انتخاب کنید که دارای چندین سال سابقه کاری میباشد وانت بار میدان دانشجو در کنار شما دوستان عزیز است تا حمل و نقل لوازم و حمل خرده بار را برای شما در مسافت بین شهری انجام دهد.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

وانت بار میدان دانشجو

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

شما می توانید برای انتخاب نوع ماشین باربری خود با مجموعه بارسنتر تماس بگیرید و آنها شما را راهنمایی کنند چه ماشین را جهت انجام اسباب کشی انتخاب کنید برای داشتن یک اسباب کشی خوب و مناسب به شما توصیه می‌کنیم که یک شرکت باربری را انتخاب کنید که برای شما صفر تا صد خدمات اسباب کشی و باربری را انجام می‌دهد.

کارگران اسباب کشی باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

شما می توانید برای داشتن تمامی خدمات باربری و اسباب کشی از تخفیفات وانت بار میدان دانشجو بهره مند شوید .دوستان عزیز خدمات متنوع اسباب کشی را در نظر گرفته اند که با ارائه این خدمات به شما کمک می کنیم که مراحل اسباب کشی با روند سریعتری انجام شود و دیگر را دغدغه و استرس‌های اسباب کشی را احساس نکنید .اگر می خواهید از استرس‌های اسباب کشی دور بمانید بهترین گزینه وانت بارمیدان دانشجو می باشد زیرا شما با انتخاب این وانت بار می‌تواند خدمات باربری و اسباب کشی خود را به افراد کاردان و کاربلدی بسپارید که در این زمینه دارای تجربه کافی می باشد و برای شما تمامی مراحل اسباب کشی را با ارائه تجهیزات و خدمات متنوع و انجام خواهند داد .جهت اطلاعات بیشتر شما می توانید به صورت ۲۴ ساعته از مشاوره رایگان که مجموعه وانت بار میدان دانشجو برای مشتریان خود در نظر گرفته است بهره‌مند شوید. حمل و نقل و خدمات اسباب کشی را همراه با کارگران زبده و نیرومند برای شما انجام خواهیم داد. وجود کارگران در اسباب کشی بسیار تاثیرگذار می‌باشد به همین خاطر مجموعه بار سنتر با در نظر گرفتن تیم حرفه ای از کارگران نیرومند و ماهری تشکیل شده است

کارگران این مجموعه از ابتدای حمل لوازم سنگین و حمل و نقل لوازم در مسافت‌های طولانی در کنار شما هستند و خدمات اسباب کشی را برای شما دوستان عزیز انجام می دهند با انتخاب وانت بار میدان دانشجو تمامی مراحل باربری و جابجایی را به افراد  کاردان و قابل اعتماد بسپارید .

در برابر بار شما خود را مسئول می دانند و سلامت رسیدن بار را به مقصد را یکی از مهمترین مراحل اسباب کشی می دانند به همین خاطر وانت بار میدان دانشجو به صورت ۲۴ ساعت مشغول فعالیت هستندو  بسیار دلسوزانه عمل می‌کند و در برابر صدمه دیدن بار خود را مسئول می دانند به همین خاطر با رعایت نکات ایمنی و بسته‌بندی دقیقی که بار شما را انجام می‌دهند و حمل و نقل به درستی انجام می‌دهند تا در هنگام حرکت در جابجایی صدمه ای به بار شما وارد نشود.

وانت بار میدان دانشجو با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی اسباب کشی را انجام می دهد:

شما میتوانید با انتخاب وانت بار میدان دانشجو با خیال راحت بار خود را در مسافت‌های طولانی جابجا کنید زیرا کارگران ما با رعایت نکات ایمنی و انجام بسته بندی های دقیق و مطمئن بار شما را جابه‌جا خواهند کرد و در برابر عوامل مثل شکستن ،گم شدن ،بار شما خود را مسئول می دانند. به همین خاطر برای جابجایی لوازم شکستنی با احتیاط بیشتری عمل می‌کنند و چیدمان آنها را در ماشین به طوری انجام می‌دهند که در حین جابجایی در مسافت‌های طولانی صدمه به بار شما وارد نشود. آنها به صورت دقیق جابه‌جایی لوازم شکستنی و حساس را برای شما انجام می دهند تا مطمئن باشند خدمات باربری و اسباب کشی شان با سلامت کامل انجام می‌شود. چیدمان در ماشین های باربری توسط کارگران نیرومند و کاردان  وانت بار میدان دانشجو انجام می‌شود آن را به صورت دقیق و اطمینانی برای شما چیدمان را انجام می‌دهند. جعبه ها در سایزهای مختلف به طوری قرار می‌دهند که با رفت و آمد بار به مقصد مورد نظر ارسال شود به همین خاطر شما می توانید برای انجام خدمات باربری و اسباب کشی خود شرکت وانت بار میدان دانشجو را انتخاب نمایید تا از ماشین‌های عایق بندی و کفپوش شده بهره مند شوید.برای شما دوستان عزیز تمامی اسباب کشی را با رعایت نکات ایمنی انجام می‌دهیم زیرا اگر ایمنی در اسباب کشی انجام شود وسایل شما صدمه خواهند دید وانت بار میدان دانشجو  تمامی تلاش خود را می‌کند که کارگران خود را با پروتکل های بهداشتی برای شما ارسال کند ما با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از:

  • موادضدعفونی کننده،
  • ماسک ،
  • دستکش ،

در منزل شما حضور پیدا می کنیم تا خیالمان راحت باشد که هنگام جابجایی وسایل  هیچ صدمه ای به وسایل شما وارد نمی شود.

کارتن های اسباب کشی باید دارای مقاومت بالا برای جا به جایی بار باشند:

برای شما تمامی خدمات بسته بندی و جابجایی را انجام خواهیم داد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از خدمات اسباب کشی دیگر لازم نیست اسباب‌کشی سنتی را تجربه کنید. بلکه شما میتوانید با انتخاب وانت بار میدان دانشجو تجهیزات مدرنی که برای شما در نظر گرفتیم صفر تا صد مراحل و بسته‌بندی خود را با استفاده از جدیدترین تجهیزات و مدرن ترین تجهیزات استفاده نمایید تمامی تجهیزاتی که در مجموعه وانت بار میدان دانشجو برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ایم همگی به صورت استاندارد و ایمنی می باشند شما می توانید در تجهیزات بسته بندی خود را به صورت استاندارد انتخاب نمایید. باربری و اسباب کشی و تمامی مراحل را با ایمنی کامل انجام دهید. زیرا تجهیزاتی که ما برای شما استفاده می کنیم همگی دارای استاندارد و محافظت از وسایل شما می باشند مثلاً کارتن های چند لایه وجود کارتن در اسباب کشی نقش بسیار مهمی دارد به همین خاطر با رعایت نکات ایمنی برای شما کارتن های مقوایی چند لایه ضخیمی را در نظر گرفته‌ایم که مطمئن باشید هنگام جابجایی بار صدمه به بار شما وارد نمیشود. استفاده از نایلون حبابدار در اسباب کشی ضروری میباشد به شما توصیه می کنیم برای بالا بردن ایمنی بار خود و رعایت نکات ایمنی استفاده از نایلون های حباب دار بسیار تاثیرگذار می‌باشد. این نایلون ها با پوششی که به اشیا می دهند باعث جلوگیری از صدمه دیدن آن ها خواهند شد. به همین خاطر ما برای بسته بندی تلویزیون، لوازم برقی و حتی مبلمان و سرویس های خواب از نایلون های حباب دار استفاده می‌کنیم تا شما مطمئن باشید که هنگام جابجایی در اسباب کشی و رساندن بار به ماشین باربری صدمه برای بار شما پیش نخواهد آمد.

وانت بار میدان دانشجو اسباب کشی را در چه روزهایی انجام می دهد؟

ما به شما توصیه می‌کنیم که اسباب کشی را در روزهای خشک و بدون بارندگی انجام دهید زیرا بهترین زمان مناسب ترین زمان برای انجام خدمات اسباب کشی زمانی که شرایط آب و هوای مناسب می باشد. البته تمامی رانندگان ما مسلط به جادها و مسیرها هستند به همین خاطر اگر شما قصد انجام خدمات اسباب کشی در روزهای بارانی را دارید می توانید از وانت بار میدان دانشجو استفاده کنید. برای داشتن یک اسباب کشی مناسب به شما توصیه می‌کنیم که روزهای مناسب آب و هوای مناسب را انتخاب نمایید تا در هنگام جابجایی بار را با سلامت کامل به مقصد ارسال کنید. تمامی ماشین های مجموعه وانت بار میدان دانشجو برای مشتریان خود در نظر گرفته است همه به صورت عایق بندی، کف شده میباشد و شما میتوانید تمامی خدمات اسباب کشی و باربری خود را با انتخاب هر ماشینی که می خواهید انجام دهید.ما برای شما ماشین های متنوع باربری را قرار داده ایم که شما میتوانید برای انجام خدمات اسباب کشی هر ماشین را که می خواهید انتخاب کنید همچنین شعبه متفاوتی را در باسنتر جهت انجام خدمات حمل خرده بار، اسباب کشی، جابجایی و ارسال تجهیزات می توانید انتخاب کنید که این شعبه ها برای شما فعال هستند تا در سرتاسر تهران خدمات اسباب کشی را به شما ارائه دهند.منتظر تماس شما هستیم تا بهترین خاطره اسباب کشی را برای شما به عمل بیاوریم.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت‌بار میدان دانشجو بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت‌بار میدان دانشجو استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت‌بار میدان دانشجو کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس .مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند