چرا باید وانت بارغرب بارسنتر را انتخاب کنیم؟

وانت بار غرب همراه با چندین سال سابقه جهت ارائه خدمات اسباب کشی و حمل نقل با مناسب ترین قیمت همراه با پرسنل مجرب و آموزش دیده در امور باربری ،اسباب کشی منازل،اسباب کشی ادارات،حتی در صورتی که تعدادی وسایل بزرگ، سنگین وزن و حجیم داشته و نیاز به کارگر برای جابه جایی  می توانید با شرکت وانت بار غرب بارسنتر تماس بگیرید و از خدمات متنوع آن بهره مند شوید تا مشتری همیشگی ما بمانید.

۴.۷/۵ - (۲۳ امتیاز)

وانت بار غرب

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

حمل نقل وسایل سنگین به تنهایی برای همه افراد کار مشکل و سختی است به همین خاطر تیم بارسنتر با در نظر گرفتن تمامی مشکلات یک اسباب کشی در نظر دارد که با تلاش شبانه روزی پرسنل خود شرایطی مناسب جهت رفاه شما عزیزان را فراهم سازد. ما از اولین مرحله تا آخرین مرحله اسباب کشی را بدون هیچ مشکلی برای شما عزیزان انجام خواهیم داد. ما با سال ها تجربه در اسباب کشی های درون شهری و حتی جابه جایی های برون شهری تجربه کار خود را به شما ثابت کرده ایم.

در ادامه به معرفی انواع خدمات مجموعه بارسنتر  در عرصه اسباب کشی و حمل نقل خواهیم پرداخت.

خدمات قابل ارائه بارسنتر در اسباب کشی:

خدمات قابل ارائه بارسنتر در اسباب کشی توسط نیروهای آموزش دیده به شرح زیر است.

  • پرسنل مجرب و آموزش دیده
  • استفاده از خودروهای مجهز
  • استفاده از کارگران نیرومند و زبده
  • حمل بار با قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • ارسال تیم بسته بندی و چیدمان

چنانچه قصد جابه جایی و اسباب کشی را دارید فقط کافیست که با شرکت بارسنتر تماس گرفته و نوبت دلخواه خود را رزرو نمایید و خدمات مورد نظر خو را انتخاب نمایید و از کارشناسان ما  اطلاعات لازم جهت یک اسباب کشی بی درد سر را مشاوره بگیرید. همانطور که تجربه کرده اید اسباب کشی یکی از پردردسرترین مراحل جابه‌جایی خانه می باشدکه اگر جابه جایی به صورت درست انجام نشود ممکن است مشکل بار شود.

در اسباب کشی سوال  این است که اول چه وسایلی را باید انتقال دهیم؟  به این فکر می کنید که  چطوری باید وسایل سنگین مثل ماشین لباس شویی و یخچال  را جابه جا کنید؟ لازم نیست شما با فکر کردن به این موضوعات وقت خود را تلف کنید ما برای شما این کار را در کمترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.پرسنل ما برای بسته بندی از وسایل کاملا مجهز استفاده می کنند وسایلی مانند محافظ‌ های پوششی حباب دار در بیرون و خارج از جعبه های بسته بندی و استفاده از چسب های نواری مخصوص بسته بندی با نوارهای محکم پلاستیکی به منظور چفت و بست باکس‌ها به شما این اطمینان را می دهیم که وسایل شما به صورت تضمینی به مقصد نهایی خواهد رسید.و لازم نیست شما نگران شکستن و صدمه دیدن وسایلتان باشید زیرا تیم مجرب و آموزش دیده ما به صورت فوق تخصصی وسایل سبک و سنگین را از هم جدا خواهند کردو همچنین وسایل شکستنی را به صورت جداگانه  بسته بندی میکنند.

خدمات اثاث‌کشی و اسباب‌کشی:
مهم‌ترین کار برای مستقر شدن در خانه جدید، بردن وسایل و چیدن مبلمان بعد از اثاث‌کشی است. به همین دلیل اولین کاری که  تیم چیدمان ما انجام می دهند تخلیه بار ها و جعبه ها از وانت و سپس جداسازی و چیدمان آن درمنزل طبق سلیقه دلخواه شما مژده به شما مشتریان عزیز که تیم چیدمان ما مجهز به خدمات نصب و راه اندازی وسایل برقی و الکترونیکی می باشد. اگرنیاز به انواع خدمات حمل و نقل، بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه و یا جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال، میزهای ناهارخوری، گاو صندوق، ساید و نظیر آن دارید با مشاوران ما جهت رزرو تیم چیدمان تماس حاصل فرمایید.

خدمات بیشتر وانت بار غرب  در عرصه اسباب کشی:
اسباب‌کشی منزل‌، محل کار، و ادارات
حمل نقل با وانت بار و نیسان ها
اثاث‌کشی با کارگران ماهر و زبده
برای حمل نقل وسایل سنگین مثل یخچال ها و گاو صندوق ها
بسته‌بندی  تخصصی توسط تیم حرفه ای بسته بندی
باز کردن اثاثیه منزل و چیدمان به دلخواه مشتریان

هزینه اسباب‌کشی منزل و محل کار در وانت بار غرب  به چه صورت است؟

مطمنا اولین سوالی که در ذهن شما در مورد اسباب کشی پیش می آید قیمت آن است؟ یا اینکه چه خودرویی برای حمل بار شما مناسب است؟ باید در نظر داشته باشید که قیمت ها به عوامل زیادی بستگی دارد مثلا اینکه بار شما توسط کارگران شرکت بارسنتر باید ازچند طبقه جابه شود ؟ آیا ساختمان شما دارای آسانسور می باشد یا نه؟ چه مسافتی باید برای حمل نقل بار شما طی شود؟ همچنین تعرفه ها و قیمت های کرایه وانت با قیمت کرایه نیسان متفاوت است. قیمت کارگر اسباب‌کشی بدون خودرو نیز باهم تفاوت دارد و دیگر عوامل مختلف که در کاهش و افزایش هزینه ها نقش به سزایی دارد. شما می توانید با تماس با مشاوران شرکت وانت بار غرب تهران تماس بگیرید و از قیمت و تعرفه های ما مطلع شوید البته لازم است که بدانید شرکت بارسنتر با ارایه ۴۵% تخفیف ویژه باربری رضایت را برای شما مشتریان عزیز و گرامی به عمل می آورد.

ویژگی باربری وانت بار غرب این است که با ارائه قیمت‌های شفاف به شما کمک می‌کند تا با آگاهی کامل از نرخ اسباب‌کشی بتوانید انتخابی درست جهت یک حمل نقل آسان را داشته باشید.

چطور می‌توانیم از کیفیت خدمات وانت بار غرب  اطمینان داشته باشیم؟

برای ما تفاوتی ندارد که شما میزان بار زیاد یا کمی را می خواهید جابه جا کنید شرکت ما همه روزه به صورت ۲۴ ساعت حتی در فصل های سرد و زمستانی که تردد در جاده ها دشوار تر است آماده است تا به شما خدمت رسانی کند .کیفت کار برای پرسنل ما بسیار قابل اهمیت است زیرا ما از زمانی که بار شما داخل ماشین های باربری قرار می گیرد و تا زمانی که بار توسط نیروهای ما تخلیه می شوند ما در قبال بار شمامسئول هستیم تا از سلامت بار شما مطمن شویم.

پرسنل و کادر مجرب ما همگی دارای تأییدیه‌های لازم برای ارائه خدمت‌رسانی به شما هستند و به همین دلیل ما امنیت بار شما را با بیمه رایگان تضمیین خواهییم کرد. همچنین می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با پرسنل ما تماس حاصل فرمایید.پس اگر نیاز به خدمات اسباب‌کشی و یا حمل نقل بار از بارهای بزرگ تا خرده بار،  داشتید با خیال راحت وانت بار غرب بارسنتر را انتخاب کنید.

خدمات بسته بندی وانت بار غرب در شرکت بار سنتر :

وانت بار غرب خدمات بسته بندی اثاثیه و حمل بار را با خودروهای مجهز از انواع کامیون ها و وانت ها و ماشین های vip انجام می دهد.بسته بندی و حمل بار شاید از نظر شما کار ساده و بی دردسری باشد. ولی این خدمات باید به صورت حرفه ای و تخصصی انجام شود زیرا اگر  این کار به درستی انجام نشود در حمل نقل به مشکل بر خواهیم خورد. لذا می طلبد خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه خود را به وانت بار غرب بارسنتر بسپارید تا از ایمنی وسایل خود مطمن شوید.

وانت بار غرب بارسنتر با ارائه خدمات حرفه ای باربری در تهران  و ارسال بار به سایر نقاط ایران با نیروهای بسیار متخصص و تجهیزات به روز و ایمن بار های با ارزش و قیمتی را به صورت اطمینانی برای شما جابه جا می کند . یک بسته بندی حرفه ای خیال شما را از هر بابت از جهت سلامت اسباب و اثاثیه در هنگام حمل نقل و حتی جابه جایی توسط کارگران راحت میکند. تیم بسته بندی ما چندین سال است که به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهند.و با جدیدترین و بهترین متد ها وسایل شما را بسته بندی خواهند کرد. به طوری که  در طول مسافتی که توسط رانندگان ما طی می شود هیچ خسارت و آسیبی به آن ها وارد نمی گردد .کارگران ما در حین جابه جایی وسایل شما با دقت هرچه تمام  تلاش می کنند تا هیچ آسیبی به وسایل شما نرسد.تیم ما به صورت دلسوزانه به صورت شبانه روزی در کنار هم فعالیت می کنند تا بتوانند خدمات ویژه ای به شما مشتریان عزیز ارائه دهند.شما جهت رزرو کارگر به صورت جداگانه با مشاورین ما تماس بگیرید و تعداد کارگران مورد نظر خود را به آن ها اطلاع دهید تا آن ها به صورت جداگانه کارگران را به محل اسباب کشی شما ارسال نمایند.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بارغرب بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بارغرب بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بارغرب بارسنتر کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکن