ارائه انواع خدمات باربری توسط وانت بار غرب تهران :

وانت بار غرب تهران بارسنتر با مجوز رسمی اتحادیه باربری آماده ارائه انواع خدمات باربری به شما دوستان گرامی هست تا نیاز حمل برای جابه جایی بارهای کوچک و بزرگ. بسته بندی لوازم، مبلمان منزل، اسباب کشی شرکت‌های اداری و… است. مجموعه بارسنتر با تکیه بر تجربیات خود توانسته در عرصه اسباب کشی و حمل نقل پیشرفت چشم گیری داشته باشد. حمل بار کوچک و بزرگ با وانت بار به داخل و خارج از شهر باربری ما بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد. همراه با بیمه نامه رایگان بار شما و خدمات ویژه ای که در این مطلب با آن‌ها اشنا خواهید شد.

۴.۶/۵ - (۲۵ امتیاز)

وانت بار غرب تهران

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

خدمات ویژه حمل بار شهری و برون شهری:

شرکت وانت بار غرب تهران  چندین سال تجربه در زمینه حمل و نقل حرفه ای و بسته بندی به صورت تخصصی همراه با تیم حرفه ای و آموزش دیده آماده همکاری با شما عزیزان هست. در این دوره تلاش شرکت بارسنتر جهت جلب رضایت مشتری برای ارائه توسعه تجارت خود در نظر دارد. در همین راستا، باربری ما با ارائه خدمات نوین از بسته بندی تا چیدمان و حمل نقل در کنار شما آماده برای صفر تا صد یک اسباب کشی هست. برای حمل  وسایل کوچک‌تر شما لازم نیست هزینه زیادی جهت رزرو ماشین‌هایی مثل کامیون و یا ایسوزوها پرداخت کنید بلکه شما می‌توانید از وانت بار غرب تهران و نیسان‌هایی که شرکت بارسنتر آن‌ها را جهت جابه جایی بین شهری و یا حتی خارج شهر فراهم نموده اند استفاده کنید. تا هم از نظر هزینه و هم از نظر جابه جایی برای شما به صرفه‌تر شود. پرسنل ما اهمیت و دقت زیادی در نحوه بسته بندی صحیح و حمل و نقل ایمن وسایل و اثاثیه شما دارند. آن‌ها دقت زیادی در حین جابه جایی وسایل شما دارند و تمام سعی این مجموعه بر این است که بار شما از مبدا به مقصد به صورت سالم و بدون هیچ آسیبی حمل نقل شود.

ماشین‌های شرکت بارسنتر به صورت کاملا مجهز است و نوع ماشین بستگی به انتخاب و میزان بار شما دارد. ازکامیون‌های ۶ و۷ متری تا ایسوزوها و هیوندا و ماشین‌های vip. فقط کافیست که شما با شرکت بارسنتر تماس گرفته با توجه به بار خود ماشین مورد نظر خود را رزرو نمایید البته کارشناسان و مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته آماده مشاوره به شما عزیزان هست.

خدمات بسته بندی و اسباب کشی وانت بار غرب تهران :

همه افرادی که قصد اسباب کشی دارند همیشه به دنبال آسان‌ترین را برای انجام این کار هستند. فرق نمی‌کند که محتوای بار شما چه باشد یا قصد اسباب کشی اثاث منزل را داشته باشید و یا قصد حمل یخچال ساید بای ساید، مبلمان، پیانو، گاوصندوق و دیگر وسایل سنگین.

شرکت بار سنتر آماده انجام کلیه خدمات شما جهت اسباب کشی و حمل نقل هست این شرکت با وجود نیروهای ماهر و آموزش دیده  تجربه و توانایی کافی برای حمل بارهای سنگین را دارد.

وانت بار غرب تهران برای دریافت خدمات اسباب‌کشی به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل اثاث‌کشی با رعایت نکات ایمنی را تجربه کنید و از خدمات با کیفیت و اصولی شرکت بارسنتر استفاده کنید. برخی از ویژگی‌های که این شرکت ارائه می‌دهد شامل موارد زیر هست:

  • اسباب‌کشی ادارات و منازل
  • انتخاب نوع ماشین به عهده شما
  • حمل و باربری اثاثیه
  • اثاث‌کشی حرفه ای با خدمات vip
  • حمل وسایل سنگین مانند لباس شویی و گاوصندوق..
    مبلمان منزل، حمل پیانو، تردمیل و میز ناهار خوری
  • بسته‌بندی با لوازم تخصصی توسط نیروهای حرفه ای
  • چیدمان لوازم منزل به سلیقه شما
  • نصب وسایل برقی و الکترونیکی مثل نصب یخچال یا لوستر

پرسنل ما نوبت شما را چگونه ثبت می‌کنند؟

کادر تخصصی ما آماده هستند تا شما در طول شبانه روز با آن‌ها تماس بگیرید و مشاوره لازم را جهت اسباب کشی دریافت نمایید. بعد از تماس با وانت بار غرب تهران، بنابه میزان اسباب و اثاثیه شما و راهنمایی توسط مشاوران ما می‌توانید ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این  شرکت ما می‌توانیم به صورت جداگانه هرکدام از خدمات خود را به شما ارائه دهیم مثلا اگر نیاز به ماشین نداشته باشید و فقط جهت رزرو کارگر تماس گرفته باشید شرکت بارسنتر می‌تواند با ارسال سریع کارگر  به محل مورد نظر شما را  در امر اسباب کشی یاری نماید. شما در هنگام تماس با مشاوران ما می‌توانید نوع اسباب کشی و ماشین درخواستی و تعداد کارگران را با کارشناسان ما هماهنگ نمایید تا ما در کم‌ترین زمان ممکن به  درخواست شما رسیدگی نماییم. با تعیین تاریخ و زمان حضور متخصص و همچنین آدرس موردنظرتان، ثبت سفارش شما مورد تایید قرار می‌گیرد.

یکی از نکات مهم در عمل اسباب کشی نحوه بسته بندی وسایل شما هست. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر بسته بندی به نحوه درست انجام نشده باشد ممکن است چه اتفاقی برای وسایل شما رخ دهد. ما این مشکل را برای شما حل کرده ایم فقط کافیست هنگام تماس با مشاوران ما از آن‌ها درخواست تیم بسته بندی کنید تا با حضور تیم به محل اسباب کشی متوجه طریقه بسته بندی تخصصی شرکت بار سنتر با دیگر بسته بندی‌ها شوید.

بارسنتر مبلمان را چگونه بسته بندی می‌کند؟
بسته بندی درست و صحیح زمانی صورت می‌گیرد که همه وسایل شما به صورت تخصصی بسته بندی شده باشند تیم بسته بندی با استفاده از سلفون‌ها و چسب‌های نواری مخصوص مبلمان شما را بسته بندی کرده و با استفاده از کارگران حرفه ای و دلسوز آن‌ها را داخل وانت بارها به صورت تکنیکی می‌چینند.

بسته بندی اثاثیه وقت گیر است و باید با دقت تمام توسط افرادی چیده شوند که در این امر آموزش دیده و مهارت کافی را دارند. تیم تخصصی بارسنتر در این ضمینه به شما کمک خواهند کرد که یک اسباب کشی راحت و آسان را داشته باشید همچنین برای جابه جایی وسایل سنگین شما نیاز به یک کادر مجرب دارید که شرکت ما برای شما این امکان را فراهم می‌کنند.

اثاث‌کشی و اسباب‌کشی:
حالا در مکان جدید خود مستقر شده اید به این فکر می‌کنید که وسایل خود را که روی هم تلنبار شده اند را چگونه جایگزاری کنید؟نگران نباشید ما تیم چیدمان خود را جهت کمک به شما برای چیدمان دلخواه اثاثیه  ارسال خواهیم کرد. به همین دلیل اولین کاری که بعد از تخلیه بارها انجام دهید چیدمان آن است. که شرکت وانت بار غرب تهران بارسنتر این خدمات را برای شما ارائه می‌دهند.

ارسال کارگران اسباب کشی تخصصی:

وانت بار غرب تهران با داشتن کارگران آموزش دیده قادر به جابه جایی بارهای شما از خرده بارهای ریز گرفته تا بارهای سنگین و طاقت فرسا کارگران این شرکت با استفاده از نیرو انسانی و مهارت لازم آماده به کار جهت جابه جایی وسایل شما به صورت دلسوزانه هستند.

رزرو نوبت و تعیین روز اسباب کشی:

گاهی اوقات برای شما پیش می‌آید که بدون رزرو نوبت احتیاج به خدمات اسباب کشی داشته باشید فقط کافیست که با مشاوران ما تماس بگیرید تا آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما وقت خالی کنند. اما برای کسانی که از قبل روز و نوبت اسباب کشی خود را تعیین نموده اند بدون هیچ اتلاف وقتی نیروهای خود را به محل اسباب کشی ارسال خواهیم کرد.

از مرحله بسته‌بندی تا مرحله چیدمان اثاث منزل فقط با یک تماس توسط وانت بار غرب تهران بارسنتر ارائه می شود. از بسته‌بندی وسایل شکستنی تا بسته‌بندی وسایل سنگین و تفکیک وسایل قیمتی و با ارزش را می‌توانید ازشرکت بار سنتر بخواهید.

کیفیت خدمات وانت بار غرب تهران چگونه است؟

برای شرکت بار سنتر فرق نمی‌کند که شما دنبال چه نوع حمل نقلی هستید از اسباب کشی منازل گرفته تا حمل و جابه جایی خرده بارها  این شرکت توانای آن را دارد که در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفت و با استفاده از ماشین‌های مجهز و انواع وانت بارهای مختلف مثل وانت بار سعادت آباد از صفر تا صد اسباب کشی را به صورت حرفه ای برای شما انجام دهد. پرسنل وانت بار غرب تهران همگی دارای تأییدیه‌‌های لازم  از اتحادیه باربری برای خدمت ‌رسانی و ارائه خدمات نوین به شما  آماده هستندو حمل بار شما به صورت تضمینی توسط بیمه رایگان انجام می‌شود. همچنین می‌توانید از تخفیف ۴۵% بار خود هنگام حمل نقل توسط شرکت بارسنتر مطمن گردید. پس اگر نیاز به خدمات اسباب‌کشی و حمل نقل دارید کافی با شرکت ما تماس بگیرید و هرچه سریع‌تر زمان اسباب کشی خود را رزرو نمایید.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بارغرب تهران بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات وانت بارغرب تهران بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بارغرب تهران بارسنتر کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کند