وانت بار اوقاف انجام تمامی مراحل اسباب کشی:

وانت بار اوقاف با استخدام نیروهای توانمند و آموزش‌دیده آماده انجام خدمات اسباب‌کشی حمل وسایل سنگین اسباب‌کشی منازل، اسباب‌کشی ادارات، می‌باشد و در این امر تجربه خاصی را دارد شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما نوبت خود را توسط آن‌ها رزرو نمایید.

۴.۹/۵ - (۲۸ امتیاز)

وانت بار اوقاف

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

وانت بار اوقاف با بهره‌گیری از بهترین ماشین‌ها و تجهیزات مدرن اسباب‌کشی و همچنین کارگران آموزش‌دیده و ماهر و یک اسباب‌کشی خوب را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهد و شما فقط کافی‌ست با کارشناسان وانت‌بار اوقاف تماس بگیرید. تا آن‌ها راهنمایی لازم را جهت یک اسباب‌کشی بی‌نقص برای شما دوستان عزیز بازگو کنند. شما می توانید در منطقه شهرک امید از وانت بار شهرک امید استفاده کنید.

تجهیزات پیشرفته بسته بندی را از ما بخواهید:

ما با استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی که شامل کارتن‌های چند لایه محکم می‌شود و مخصوص بسته‌بندی و حمل اثاثیه است تمامی بسته‌بندی را برای شما به‌درستی و با ایمنی کامل انجام می‌دهیم. وسایل گران‌قیمت و شکستنی را توسط تیم حرفه‌ای با استفاده از نایلون‌های حباب دار و سلفون ها ،برای شما بسته‌بندی می‌کنیم مؤثر است. اسباب‌کشی را در کنار شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم تمامی خدمات بسته‌بندی منزلتان را به ما بسپارید شرکت وانت‌بار اوقاف با تیمی حرفه‌ای و کارکنان خوش‌برخورد آماده ارائه خدمات حمل بار و اثاثیه از تهران به سایر شهر دیگر می‌باشد. تمامی امورات اسباب‌کشی از بسته‌بندی تا چیدمان حمل‌ونقل و جابجایی را به ما بسپارید تا بدون هیچ مشکلی برای شما آن‌ها را انجام دهیم. همچنین شما می‌توانید با تماس با ما از یک مشاوره  رایگان نیز برخوردار شوید تا خدماتی که وانت‌بار اوقاف برای مشتریان خود ارائه می‌دهد را برای شما دوستان عزیز ارائه دهیم. ما برای شما خدمات بسته‌بندی تا چیدمان را انجام می‌دهیم شما می‌توانید با تماس با ما از یک مشاوره رایگان برخوردار شوید و برای ارائه قیمت کامل شما می‌توانید با مشاوران ما نحوه اسباب‌کشی تان را مطرح نمایید تا آن‌های قیمت نهایی را برای شما دوستان عزیز در نظر بگیرند.

وانت‌بار اوقاف ارائه خدمات اسباب‌کشی و حمل اثاثیه را با استفاده از تیمی مجرب و کارگران حرفه‌ای و همچنین ماشین‌آلات مناسب برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهد. ایمنی یکی از مهم‌ترین بخش‌های کاری ما می‌باشد به‌همین خاطر با بسته‌بندی حرفه‌ای ایمنی وسایل شما را تضمین می‌کنیم زیرا بیشتر مشتریان ما بر روی وسایلشان حساس هستند و ما این وسایل و ما این حساسیت را درک خواهیم کرد تا بار شما بدون کوچک‌ترین مشکلی به آن‌ها وارد شود جابجا شود. مطمنا نحوه بسته‌بندی اثاثیه منزل باید با دقت بیشتری انجام بگیرد به‌همین خاطر تیم حرفه‌ای را برای شما در نظر گرفته‌ایم که آموزش‌های لازم را دیده‌اند تا لوازم شما را در کارتن‌های مناسب با استفاده از وکیوم ه،ا و پک‌های بسته‌بندی ،در جای خود قرار دهند. این بخشی از خدمات بارز ما می‌باشد که برای مشتریان خود انجام می‌دهیم رضایت مشتریان برای حمل‌ونقل برای ما بسیار قابل اهمیت است به‌همین خاطر در تلاش هستیم تا با ارائه خدمات اسباب‌کشی بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه دهیم. شما می‌توانید خدمات بسته‌بندی و چیدمان منازل خود را به وانت‌بار اوقاف بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی وسایل خود را بسته‌بندی‌شده درب منزل جدید تحویل بگیرید.

وانت بار اوقاف تنها با برقراری یک تماس تلفنی:

وانت‌بار اوقاف با پیشرفت فناوری اقدام به دریافت سفارشات و خدمات باربری به‌صورت تلفنی گرفته از شما لازم نیست که در محل موردنظر حضور پیدا کنید بلکه می‌توانید با یک تماس تلفنی تمامی خدمات اسباب‌کشی را از ما بخواهید تا ما آن‌ها را به بهترین شکل ممکن برایتان ارائه دهیم. با بیش‌از چندین سال سابقه درخشان در حمل اثاثیه و اسباب‌کشی در تهران آماده انجام خدمات اسباب‌کشی به شما مشتریان عزیز می‌باشیم مشتریان عزیز می‌توانند در طول شبانه‌روز با  وانت‌بار اوقاف در تماس باشند تا خدمات حمل اثاثیه و باربری را از ما دریافت نمایید. ما در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخ‌گوی سوالات شما دوستان عزیز می‌باشیم با تماس با ما می‌توانید از یک مشاور رایگان نیز برخوردار شوید پس همین الان تلفن را بردارید و یکی از شماره‌هایی که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید تا به نزدیک‌ترین باربری و یا وانت‌بار نزدیک محل خود متصل شوید. صفر تا صد اسباب‌کشی دفاتر، منازل، ادارات ،را برای شما با استفاده از بسته‌بندی و چیدمان انجام خواهیم داد. شما می‌توانید تمامی این خدمات را از وانت‌بار اوقاف دریافت نمایید.

چیدمان و دکوراسیون منزل را به ما بسپارید:

چیدمان یکی از مراحل مهم اسباب‌کشی می‌باشد که باید با دقت و مهارت خاصی انجام شود تا وسیله‌ها درجای موردنظر خود قرار بگیرند تیم حرفه‌ای که مجموعه بار سنتر برای چیدمان اثاثیه شما در نظر گرفته‌است بدون کوچک‌ترین ضربه‌ای اساسی وارد شود آن‌ها را در جای خود قرار می‌دهند وانت‌بار اوقاف این امر را با کارگران حرفه‌ای و متخصص انجام می‌دهد آن‌ها در کنار شما هستند تا تمامی بار شما را در جای مورد نظر خود  قرار دهند. همچنین آن‌ها با استفاده از تجربه‌ای که در اختیار دارند می‌توانند لوازم برقی را برای شما نصب و راه‌اندازی کنند و پس‌از بسته‌بندی صحیح و اصولی باید توسط کارگران حرفه‌ای وانت‌بار اوقاف وسایل شما در ماشین‌های باربری چیدمان شود چون هر گونه حمل به روش‌های غیراصولی ممکن است که به وسایل و اسباب و اثاثیه شما آسیب جدی برساند به‌همین خاطر باربری بارسنتر با در نظر گرفتن یک تیم حرفه‌ای در کنار شما است تا به‌صورت تخصصی حمل بارهای سنگین را انجام دهد. و اثاثیه را بدون کوچک‌ترین ضربه‌ای به آن‌ها وارد شود در وانت‌بار اوقاف چیدمان کنند. پس نگران نباشید ما تمامی وسایل سنگین شما اعم از یخچال ،گاوصندوق، مبلمان ،و دیگر لوازم سنگین که هم حمل‌ونقل آن به‌تنهایی کار سخت و دشواری است. را برای شما دوستان عزیز به‌راحتی انجام می‌دهیم شما با تماس با وانت‌بار اوقاف می‌توانید این خدمات را از ما به‌صورت حرفه‌ای دریافت نمایید.

با انتخاب وانت بار اوقاف تمامی مراحل اسباب کشی را به ما بسپارید:

بیمه باربری برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌شده است تا لوازم شما با تضمین سلامت بار به مقصد مورد نظرتان ارسال شود .بیمه باربری وانت‌بار اوقاف برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است به‌صورت اصولی می‌باشد وبا بهترین شرکت طرف قرارداد دارد پس نگران صدمه دیدن به وسایلتان نباشید. زیرا شما با در دست داشتن بیمه باربری می‌توانید خدمات اسباب‌کشی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید وانت‌بار اوقاف گسترش خدمات خود را روزبه‌روز برای مشتریان خود بیشتر خواهد کرد و اقدام به ارائه خدمات باربری توسط نیروهای حرفه‌ای می‌کند. ما در این راستا همواره رضایت مشتریان برای ما بسیار اهمیت دارد به‌همین خاطر ما روزبه‌روز در حال تلاش هستیم تا تمامی مشتریان خود را از خدماتی که برای آن‌ها ارائه می‌دهیم راضی نگه داریم. همچنین شما می‌توانید با مشخص کردن ساعت و تاریخ اسباب‌کشی نیروهای اعزامی را در ساعت تعیین‌شده در کنار خود داشته باشید. وانت‌بار اوقاف با تنها تماس تلفنی تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز فراهم می‌کند بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید در وانت‌بار اوقاف ماشین متناسب با بار خودتان را درخواست دهید یا این‌که اگر انتخاب نوع ماشین برای شما کار سختی هست می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید و آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب ماشین باربری موردنظر به شما پیشنهاد دهند.

ماشین‌هایی که در وانت‌بار اوقاف برای مشتریان استفاده می‌شوند همگی مجهز می‌باشند و به‌صورت عایق‌بندی و موکت بندی شده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا در هنگام جابه‌جایی بار در مسافت‌های طولانی مشکلی برای بارشان پیش نیاید و به‌همین خاطر مدیریت مجموعه بار سنتر به‌صورت استاندارد ماشین‌های باربری را به‌صورت روزانه توسط کارشناسان از لحاظ فنی چک می‌کند تا در هنگام تردد در جاده‌ها مشکلی برای شما پیش نیاید و با استفاده از رانندگان حرفه‌ای و مجربی که در اختیار دارد تمامی وسایل شما را از تهران به هر مسیر دلخواهی که بخواهید عبور می‌دهد. رانندگان ما به‌صورت حرفه‌ای عمل می‌کنند آن‌ها به تمامی راه‌ها و جاده‌ها مسلط هستند و دارای سابقه کاری بالا می‌باشند شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار اوقاف با خیال راحت تمامی وسایل خود را از تهران به هر مسیری که بخواهید جابه‌جا کنید ما هم برای شما خدمات درون‌شهری و هم خدمات برون‌شهری باربری بار سنتر را انجام می‌دهیم. وانت‌بار اوقاف با در نظر گرفتن تیم حرفه‌ای و آموزش‌دیده در کنار شما دوستان عزیز است و این خدمات را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهد و تماس تلفنی در هر بیست و چهار ساعت برای شما امکان‌پذیر می‌باشد. و مشاوران ما به‌صورت بیست و چهار ساعت پاسخ‌گوی سوالات شما می‌باشند و با یک تماس تلفنی از یک مشاوره رایگان توسط وانت‌بار اوقاف برخوردار می‌شوید دقت داشته باشید که با انتخاب وانت‌بار اوقاف از تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه نیز برخوردار می‌شوید پس با یک هزینه مناسبی کار باکیفیت را تحویل بگیرید تمامی هزینه‌ها زیر نظر اتحادیه باربری تهران می‌باشد نگران پرداخت هزینه گران اسباب‌کشی نباشید.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بار اوقاف بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار اوقاف استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بار اوقاف کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند