وانت‌بار شهرک امید دسترسی سریع را برای مشتریان فراهم می کند:

وانت‌بار شهرک امید در محدوده شهرک امید آماده خدمات اسباب‌کشی و باربری به مشتریان خود می‌باشد ما با داشتن چندین سال سابقه درخشان کاری در خدمت مشتریان عزیز می‌باشیم و برای همشهریان خود خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم.

۴.۸/۵ - (۲۵ امتیاز)

وانت‌بار شهرک امید

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

شما می‌توانید با استفاده از وانت‌بار شهرک امید به این خدمات دسترسی پیدا کنید ما در کنار شما هستیم تا این خدمات را به بهترین شکل برایتان انجام دهیم.

ارائه تمامی خدمات اسباب کشی و باربری برای مشتریان:

سختی‌ها و دردسرهای اسباب‌کشی شما را اذیت کرده‌است؟ اصلا نمی‌دانید باید از کجا مراحل اسباب‌کشی را شروع کنید؟ ماشین باربری را از کجا پیدا کنید؟  چه کارتون‌هایی را برای باربری خود انتخاب کنید؟ نگران نباشید ما تمامی این خدمات را برای شما انجام می‌دهیم شما با انتخاب وانت‌بار شهرک امید می‌توانید تمامی این خدمات را از ما به‌صورت حرفه‌ای دریافت نمایید و در کنار شما هستیم تا این خدمات را به بهترین شکل برایتان انجام دهیم. خدماتی که وانت‌بار شهرک امید برای شما استفاده می‌کند شامل موارد زیر می‌باشد:

  • ارائه خدمات باربری به‌صورت کامل
  • ارائه خدمات اسباب‌کشی و جابجایی و اسباب‌کشی ادارات
  • بیمه نامه‌ی معتبر بارنامه دولتی
  • استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی
  •  ارسال کارگران حرفه‌ای و زبده
  • استفاده از تیم حرفه‌ای بسته‌بندی و چیدمان
  • استفاده از ماشین‌های مجهز باربری
  • نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی

می‌تواند بخشی از خدماتی باشد که وانت‌بار شهرک امید برای مشتریان خود انجام می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب این وانت‌بار تمامی مراحل اسباب‌کشی را در هر کجای تهران که هستید به ما بسپارید ما برای شما با انجام این خدمات دردسرهای اسباب‌کشی را کاهش می‌دهیم. شما می‌توانید برای دسترسی سریع‌تر با یکی از شماره‌ای که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید تا نوبت خود را توسط پرسنل ما ثبت نمایید. ما در کنار شما هستیم تا این خدمات را برایتان انجام دهیم پس‌ از صفر تا صد اسباب‌کشی خود را به ما بسپارید ما با ارسال تیم حرفه‌ای در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنیم و وسایل شما را بسته‌بندی می‌کنیم و هم چنین در ماشین‌های باربری توسط کارگران حرفه‌ای قرار می‌دهیم و حتی می‌توانیم وسایل شما را در منزل جدید و یا در ادارات دکوراسیون کنیم.خبر خوب این است که ما نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم این خدمات تنها با یک تماس تلفنی برای مشتریان صورت می‌گیرد .

بیمه‌نامه چیست ؟ چرا باید از بیمه‌نامه استفاده کنیم؟

وقتی قرار است که بار شما از محلی به محل دیگر انتقال پیدا کند باید یک بیمه‌نامه در اختیار داشته باشید .بیمه‌نامه تضمین سلامت بار شما به مقصد موردنظر می‌باشد شما با در دست داشتن بیمه‌نامه می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل و یا آسیب دیدن به لوازم‌تان خسارت واردشده را جبران نمایید و وانت‌بار شهرک امید با شرکت‌های بیمه‌ای معتبر طرف قرارداد دارد. می‌توانید تمامی خدمات بیمه را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد همچنین شما می‌توانید سقف بیمه‌نامه را توسط مدیریت مجموعه بار سنتر کاهش و افزایش دهید .اگر در صورت جابه‌جایی بار ارزشمند و قیمتی می‌توانید هزینه بیمه را افزایش دهید. مدیریت مجموعه بار سنتر برای شما دوستان عزیز یک بیمه‌نامه معتبر را در نظر گرفته‌است وانت‌بار شهرک امید برای شما بارنامه دولتی را نیز صادر می‌کند. زمانی‌که قرار است بار شما برون‌شهری باشد یعنی از تهران به شهر دیگری وسایل خود را انتقال دهید ما برای شما  یک بارنامه دولتی معتبر صادر خواهیم کرد. این بارنامه با در نظر گرفتن شرایط باعث می‌شود که بدون هیچ مشکلی شما ترددهای خارج از شهر را انجام دهید. شما با در دست داشتن بارنامه دولتی می‌توانید بار خود را از تهران به هر شهر دیگری بدون کوچک‌ترین مشکلی برای بار و یا ماشین‌های باربری به وجود بیاید انتقال دهید.

هزینه ها در وانت‌بار شهرک امید  برای مشتریان با تخفیف های ویژه:

هزینه‌ها در وانت‌بار شهرک امید برای شما دوستان عزیز به‌صورت منصفانه در نظر گرفته‌شده است. شما می‌توانید با پرداخت یک هزینه مناسب یک کار با کیفیت را تحویل بگیرید. تمامی هزینه‌های ما با تخفیف‌های ۴۵% برای مشتریان ارائه می‌شود شما می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب از صفر تا صد اسباب‌کشی را به ما بسپارید. نگران پرداخت هزینه‌های گزاف اسباب‌کشی نباشید زیرا با انتخاب وانت‌بار شهرک امید در ازای یک‌قیمت مناسب یک کار خوب را تحویل می‌گیرید. باید بدانید که هزینه‌های اسباب‌کشی برای تمامی اسباب کشی‌ها به‌صورت یکسان در نظر گرفته نشده‌است به‌همین خاطر هزینه اسباب‌کشی به عوامل زیادی بستگی دارد که این عوامل می‌تواند شامل :

  • تعداد کارگران ارسالی
  • عدم وجود آسانسور
  • مسافت طی‌شده توسط ماشین‌های باربری
  • انتخاب نوع ماشین باربری
  • استفاده از خدمات vip اسباب‌کشی

و دیگر عواملی که می‌توانند در کاهش و یا افزایش هزینه‌ها تاثیر بسزایی داشته باشند. اما نگران نباشید شما با انتخاب این مجموعه از تخفیف‌های  ۴۵%  این مجموعه برخوردار خواهید شد پس همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را رزرو کنید.

جهت مشاوره برای دریافت قیمت نهایی می‌توانید با کارشناسان ما مراحل اسباب‌کشی خود را در ارتباط بگذارید. تا آن‌ها به شما قیمت ثابت را بازگو کنند. پس تلفن را بردارید و نوبت خود را همین الان رزرو نمایید تا در روز اسباب‌کشی با پرداخت یک هزینه مناسب در کنار شما دوستان عزیز باشیم.

وانت‌بار شهرک امیدیه در ایام تعطیل هم نیز مشغول به فعالیت باربری و جابجایی می‌باشد. شما می‌توانید اگر قصد انجام اسباب‌کشی برون‌شهری را دارید با تنها با یک تماس تلفنی در هر روز که دوست دارید با ما ارتباط داشته باشید تا ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیروهای خود را اعزام کنیم. اما بهتر است برای خدمات برون‌شهری خود و جابه‌جایی لوازم خود از تهران به هر شهر دیگر چند روز قبل با ما در ارتباط باشین تا ما با استفاده از یک برنامه‌ریزی دقیق و خاص در روز اسباب‌کشی در کنار شما حضور داشته باشیم. تا بدون هیچ مشکلی بار را برای شما انتقال دهیم شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار شهرک امید خدمات برون‌شهری و درون‌شهری را با استفاده از برنامه‌ریزی قبلی انجام دهید. همچنین شما می‌توانید این خدمات را با بهترین شکل ممکن دریافت نمایید پس تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط  کارشناسان مدیریت مجموعه بار سنتر رزرو نمایید و برای دسترسی راحت شما دوستان عزیز در سطح تهران شعبه‌های مختلفی را قرار داده‌ایم. عزیزانی که در محدوده قنات کوثر زندگی می‌کنند می‌توانند با وانت‌بار قنات کوثر در ارتباط باشند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات اسباب‌کشی و باربری را دریافت نمایند.

دکوراسیون منزل را به تیم چیدمان وانت‌بار شهرک امید بسپارید:

دیگر لازم نیست به‌صورت حضوری در شعبه‌های ما قرار داشته باشید بلکه تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید به این خدمات دسترسی داشته باشید. تیم چیدمان وانت‌بار شهرک امید در کنار شما است تا لوازم سنگینی که حمل‌ونقل آن‌ها به‌تنهایی برای شما کار سختی است را جابه‌جا کنند .بعضی اوقات در اسباب‌کشی پیش می‌آید که نمی‌توانید لوازم را به‌تنهایی جابه‌جا کنید یا این‌که وقت آن را ندارید منزل خود را دکوراسیون کنید و وسایل را از جعبه‌ها بیرون بیاورید و در سر جای خود قرار دهید. نگران نباشید ما یک تیم حرفه‌ای را برای شما در نظر گرفته‌ایم که تمامی این کارها را برایتان انجام خواهد داد شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار شهرک امید از خدمات چیدمان این باربری بهره‌مند شوید. ما چیدمان را برای شما دوستان عزیز به نحو احسنت انجام می‌دهیم شما می‌توانید تمامی این خدمات را به بهترین شکل ممکن از ما دریافت نمایید. ما در کنار شما هستیم تا این خدمات را برایتان بدون کوچک‌ترین مشکلی انجام دهید پس شما چیدمان منزل خود را به ما بسپارید تا ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را برایتان انجام دهیم و وسایل را در سر جای خود قرار می‌دهیم لوازم برقی و الکترونیکی شما را نصب و راه‌اندازی می‌کنیم همچنین وسایلی که در جعبه‌ها و کارتن‌ها قرار دارد را درجای موردنظر خود چیدمان می‌کنیم ما با استفاده از تجربه کاری که در اختیار داریم می‌توانیم دکوراسیون منزل شما را به بهترین و شیک‌ترین روش ممکن برایتان انجام دهیم.پس نگران بسته‌بندی و چیدمان اسباب و اثاثیه خود نباشید زیرا ما از صفر تا صد اسباب‌کشی را برایتان انجام می‌دهیم دیگر نیازی نیست که نگران دغدغه‌های اسباب‌کشی و باربری و بسته‌بندی باشید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی این خدمات را با بهترین تجهیزات مدرن بسته‌بندی و باربری برای شما همشهریان عزیز انجام می‌دهیم کافی‌ست با مشاوران ما در تماس باشید تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت دریافت خدمات ویژه برای شما دوستان عزیز بازگو کنند. ما در کنار شما هستیم تا خاطره خوب اسباب‌کشی را با ما تجربه نمایید تنها از طریق تلفن می‌توانید با ما در ارتباط باشید همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی ما که مجموعه بار سنتر برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته‌است سربزنید.

 

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس وانت بار شهرک امید بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام میشود

چطور میتوانم از خدمات وانت بار شهرک امید استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس وانت بار شهرک امید کلیه اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان میشوند

در باربری شما قیمت ها چگونه محاسبه میشوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت ها تغییر میکنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند