حمل و نقل با نیسان بار نارمک:

هموطنان گرامی باید دقت داشته باشید که برای انتقال بار، لوازم و اثاثیه با ارزش خود از باربری‌های معتبر با پیشینه کاری موفق بهره بگیرید. نیسان بار نارمک دارای چندین سال سابقه کاری موفق در شهر تهران هست و هزاران پروژه ی حمل بار بار را بدون هیچ گونه مشکلی در زمان مقرر به مقصدهای مورد نظر انتقال داده است. باربری بارسنتر آزمون اعتبار و اطمینان به مشتریان خود را بارها و بارها به اثبات رسانده است. اگر نیازمند این هستید که لوازم و اثاثیه خود را به نقطه ای دیگر منتقل کنید، پیشنهاد می‌کنیم از نیسان بار نارمک برای انتقال اثاث و بار خود کمک بگیرید.

۴.۸/۵ - (۲۷ امتیاز)

نیسان بار نارمک

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه کرمانشاه ۰۹۱۸۶۳۱۲۹۴۲

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

نیسان بار نارمک آماده خدمت رسانی و سرویس دهی:

تیم اسباب کشی بارسنتر با کارگران آموزش دیده خود به صورت حرفه ای کار بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و یا محل کار شما را انجام می‌دهد. اگر راننده و پرسنل اثاث کشی دانش و تخصص کافی را نداشته باشند ممکن است باعث آسیب رساندن به اشیا و وسایل گران بهای شما شوند. نیسان بار نارمک دارای خودروهای استاندارد و ویژه اسباب کشی است. ماشین‌های مدرن، پیشرفته و با کیفیت در نیسان بار نارمک برای حمل و نقل کالا و بار مشتریان همواره در دسترس و آماده خدمت است. بار مشتری از هر نوع که باشد، متناسب با آن، ماشین‌هایی عالی و با کیفیت موجود است.

تمام مراحل باربری باید توسط افرادی انجام شود که دارای دانش و تجربه بالا باشند. از این رو در نیسان بار نارمک تمام راننده‌ها، کارکنان، مشاوران و تمام افرادی که به هر نحوی با کار درگیر هستند، آموزش های لازم را پشت سر می‌گذارند. طریقه ی بسته بندی کردن وسایل علاوه بر دقت و حوصله کافی، مستلزم خلاقیت و آگاهی کافی نیز است. اینکه چگونه و با چه جعبه‌ای وسایل را بسته بندی کنیم دانش و تجربه لازم دارد. به علاوه رانندگی ماشین‌های باربری و نیسان بار نارمک نیازمند شناخت نسبت به مسیرهای پرتردد و پر از ترافیک است و استفاده از مسیرهای بهتر باعث می‌شود که اثاثیه مشتریان سریع‌تر و مطمئن‌تر به مقصد مورد نظرشان برسد.

حمل بار به کلیه نقاط کشور با برنامه ریزی:

پروسه حمل و نقل و حمل اثاثیه منزل باید حتما توسط شرکت‌های باربری معتبر و مورد اطمینان انجام می‌گیرد. چرا که شرکت‌های متخصص در این حوزه، با در دست داشتن خودرو‌های استاندارد، تجهیزات بسته بندی حرفه ای و همینطور نیروی کار با سابقه، که سال‌ها در این حوزه فعالیت داشته اند، صورت می‌گیرد و این افراد می‌توانند کلیه کارها را به خوبی و بدون دردسر برای شما انجام دهند. در اتوبار و نیسان بار نارمک تمامی برنامه ریزی‌های مربوط به حمل بار و جابه جایی اسباب و وسایل شما از قبل پی ریزی می‌شود.

باربری بارسنتر با ارائه سرویس دهی بی نظیر باربری در کلیه مناطق کشور و استان تهران بر این تلاش است تا قیمت‌ها را برای هموطنان خود کاهش داده، تا هر کسی بتواند از خدمات وسرویس‌های بی نظیر و باکیفیت بهره ببرد و یک اسباب کشی آسان و بدون استرس و نگرانی را تجربه نماید. به راحتی می‌توانید خدمات و سرویس نیسان بار مورد نظر خود را با هزینه‌های منصفانه و متناسب دریافت نمائید. با کم‌ترین هزینه‌ها می‌توانید اثاثیه و اجناس لوکس منزل خود را جابه جا نمایید و از سالم بودن ان‌ها در مقصد و انجام کلیه امور به شکل دقیق و مطمئن اطمینان داشته باشید.

نیسان بار تلفنی با قیمت عالی:

از دیگر خدمات نیسان بار نارمک استفاده از خودروهای نقلیه ایمن و بیمه شده است، که با توجه به حجم و نوع بار شما ارسال می‌گردند. کامیون‌های حجیم برای اسباب کشی‌های حجیم‌تر، وانت بار برای حمل بارهایی وسایلی با اندازه کم‌تر و نیسان بار و خودروهایی که می‌توانند برای حمل و نقل وسایلی با حجم متوسط به کار گرفته شوند. به علاوه رانندگان کلیه این خودرو‌ها به تمامی مسیرهای استان تهران و نقاط نارمک تسلط کامل دارند و وسایل شما را در بهترین زمان ممکن که ترافیک و شلوغی کم‌تری در شهر حاکم باشد، با رعایت نکات ایمنی به محل جدید شما ارسال می‌کنند.

نیسان بار نارمک با همکاری با پرسنلی با تجربه، رانندگانی حرفه ای و کادر خدماتی متخصص، در کنار استفاده از به روزترین و بهترین ماشین‌های حمل وسایل، توانسته است اطمینان مشتریان را در خصوص تضمین و حفظ کیفیت و سلامت اجناس مختلف آن‌ها جلب نماید. همچنین کلیه خودروها موکت کاری شده اند و به صورت روزانه از نظر فنی چک می‌شوند، تا هیچ گونه مشکلی در هنگام انجام پروسه اثاث کشی برای آن‌ها پیش نیاید. مسقف بودن نیسان بار نارمک نیز باعث می‌شود تا این ماشین‌ها برای حمل و نقل‌های خارج شهری و یا شریط آب و هوایی مختلف مناسب باشند.

برند شرکت بارسنتر بر جلب رضایت مشتریان و راحتی آن‌ها بنا شده است و به همین منظور با حفظ کیفیت کار، و ارائه قیمت‌های منصفانه و تخفیف‌های ویژه به مشتریان، همواره سعی در گشترش سرویس‌های خود داشته ایم.

کلیه قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری هستند و هیچ هزینه اضافی از مشتریان گرامی دریافت نمی‌شود. پس اگر قصد اسباب کشی در هر نقطه‌ای از استان را دارید هر چه سریع‌تر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استفاده از سرویس‌های ارائه شده در شرکت نیسان بار نارمک:

محله نارمک تهران که به محله صد میدان معروف است یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است  و در گذشته نام دهکده‌ای قدیمی و یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران، با حدود ۱۰۰نفر سکنه بوده است. حدود سال‌های ۱۳۲۰ بود که مردم برای زندگی به اراضی بایر شرق تهران روی آوردند. به دنبال خانه‌سازی‌های بی‌ضابطه، دولت اقدام به ساخت شهرکی در این منطقه کرد. هسته مرکزی نارمک که نخستین تجربه شهرسازی مدرن بود در سال ۱۳۲۹ توسط دو طراح خارجی و با همکاری مهندسان ایرانی طراحی شد.

این محله از شمال به خیابان فرجام از غرب به بزرگراه امام علی (ع) واز شرق به اتوبان باقری و از جنوب به تهران نو متصل می‌گردد. جمعیت این محله بیش از ۳۰۰ هزار نفر و تعداد حدودی ۸۹هزار خانواده تخمین زده شده است، که با توجه به رشد جمعیت همچنان رو به افزایش است. خیابان‌های مهم آن آیت، هنگام، رسالت، سمنگان، دردشت و فرجام هستند. نارمک دارای ۱۰۰ میدان سرسبز است و میدان نبوت که بزرگ‌ترین میدان محله است در نارمک نقش مرکز محله و مرکز تجاری را ایفا می‌کند و از شمال وجنوب به خیابان آیت و از شرق و غرب به خیابان گلبرگ متصل می‌شود.

اگر در نزدیکی‌های منطقه نارمک در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان نیسان بار نارمک به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و توسط کادر فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های نیسان بار نارمک استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه و نیسان بار ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.