نیسان بار شرق تهران همیشه پاسخگوی نیاز مشتری:

شهر تهران به دلیل شلوغی‌های زیاد و جابجایی روزانه انواع بار، یکی از شهرهایی است که بیش‌ترین نیاز را به وسایل نقلیه مانند وانت بار و نیسان بار دارد. باربری بارسنتر نیز همواره آماده ارسال نیسان بار در کم‌ترین زمان به مشتریان خود هست. نیسان بار شرق تهران یک اسباب کشی آسان برای تمام همشهریان در تهران فراهم می‌کند. اتوبار بارسنتر با سال‌ها تجربه در زمینه اثاث کشی، باربری و حمل بار و اثاثیه در تهران و سایر شهرستان‌ها می‌تواند بهترین کمک حال شما در زمینه اسباب کشی و حمل بار شما باشد.

 

۴.۸/۵ - (۲۴ امتیاز)

نیسان بار شرق تهران

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

پشتیبانی شبانه روزی در نیسان بار شرق تهران:

هر شرکت اتوبار حرفه ای باید این توانایی را داشته باشد که طیف وسیعی از خدمات باربری را در مناطق مختلف تهران ارائه دهد. علاوه بر نوع خدمات، کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود نیز بسیار دارای اهمیت هستند. همچنین بسیار مهم است که شرکت اتوبار و باربری مورد اطمینان شما باشد تا بتوان با خیالی راحت امور باربری را به آن سپرد. استرس و عذاب اسباب کشی در شهر تهران را کنار بگذارید و از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای یا رهایی از این استرس، اثاث کشی در تهران را با اتوبار و نیسان بار شرق تهران تجربه کنید.

نیسان بار شرق تهران موظف می‌بیند که  مناسب‌ترین خودروها را با توجه به نیاز مشتریان گرامی و با تجهیزات کامل اثاث کشی با قیمتی مناسب ارسال کند و همچنین بارهای مشتریان خود را پس از صدور بارنامه دولتی بیمه می‌کند، تا از این طریق در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده و ناخواسته، زیان مالی مشتریان گزامی با استفاده از این بیمه نامه‌ها پرداخت شود.

موسسه باربری و اتوبار بارسنتر با سال‌ها تجربه و تلاش در زمینه حمل بار با وانت بار، نیسان بار، خاورهای مسقف و روباز، در تلاش برای ساده سازی هر چه بیش‌تر امور باربری برای عزیزان مشتری است. نیسان بار شرق تهران اسباب کشی شما را آسان و بی دردسر می‌کند. اتوبار ما همیشه آماده پاسخگویی نیاز‌های شماست. در صورتی که قصد استفاده از هر یک از خدمات شرکت ما را دارید با شعبه مورد نظر خود تماس بگیرید. پرسنل ما همیشه آماده پاسخگویی به شما هستند.

شعبه مرکز تهران | شعبه شمال تهران | شعبه غرب تهران | شعبه شرق تهران | شعبه جنوب تهران

 

حمل انواع اسباب و اثاثیه حساس و گران‌قیمت:

در مواقعی حساس بودن یک سری از وسایل ممکن است یا به خاطر ارزش بالای آن وسیله باشد یا این که این لوازم نسبت به ضربه حساس هستند و شکننده هستند و یا این که وزن اجناس بالاست و حمل آن‌ها کار دشواری است. به همین خاطر چگونگی حمل و انتقال اسباب حساس نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. تیم حرفه‌ای اتوبار و نیسان بار شرق تهران با استفاده از لوازم با کیفیت مانند:

  1. کارتن‌های ضخیم
  2. چسب‌های محکم
  3. لیبل‌های دسته بندی
  4. نایلون‌های حباب دار

اقدام به بسته بندی وسایل و اثاثیه شما می‌کنند.

این شعبه باربری در طی چند سال اخیر سابقه درخشان و اعتبار زیادی در میان مشتریان پیدا کرده است و تامین سلامت بار و تضمین ایمن بودن بار از وظایف مهم این باربری هست. در باربری و نیسان بار شرق تهران برای اینکه وسایل مشتریان گرامی با امنیت و سلامت کامل به مقصد مورد نظرشان برسد و کار حمل بار و لوازم مختلف به درستی و با نظرم و ترتیب انجام پذیرد، تعهدات و روش‌های به روز و مدرنی را به خدمت گرفته شده است.

اگر شما هم لوازم سنگین و ارزشمندی را در میان وسایل منزل خود دارید و نگرانی بابت حمل لوازمتان دارید، ما این خبر خوب را به شما خواهیم داد که حمل و نقل مکان کلیه لوازم سنگین و گرانقیمت شما توسط موسسه حمل بار معتبر نیسان بار شرق تهران با استفاده از بهترین تجهیزات ممکن انجام می‌گیرد و در کنار بسته بندی محکم لازم نیست نگرانی خاصی بابت حمل و نقل صدمه دیدن لوازم خود داشته باشید.

بهترین وسایل نقلیه حمل بار با بیمه نامه رایگان:

نیسان بار شرق تهران برای حمل بار و اسباب کشی‌های با حجم کم‌تر از وانت بار و نیسان بار و برای خمل وسایل بزرگ با فاصله انتقال طولانی‌تر از خودروهای بزرگ‌تر مثل کامیون، خاور و تریلی‌های بزرگ استفاده می‌کند. همچنین در کلیه وسیله‌های حمل بار این شرکت از پتوها و تجهیزات مخصوص حمل بار استفاده شده و کلیه خودرو‌ها موکت کاری شده و دارای ضربه گیر هستند. به همین خاطر در زمان حمل بار، این ضربه گیرها در کنار اسباب و اثاثیه مشتریان قرار گرفته، تا از برخورد لوازم به یکدیگر و یا دیواره خودرو جلوگیری شود.

به علاوه رانندگان خودروهاینیسان بار شرق تهران به صورت کامل به مسیرهای شهری و برون شهری تسلط کامل داشته و با احتیاط و ایمنی کلیه وسایل شما را به محل مورد نظرتان ارسال می‌کنند. کارکنان و کادر فنی پس از رسیدن ماشین باربری به مقصد به خارج کردن کارتن‌ها و وسایل شما از وسیله نقلیه می‌کنند و ان‌ها را در محل یا منزل جدید شما به سلیقه ی شما می‌چینند یسان بار شرق تهران با سال‌ها تجربه در مورد بسته بندی و تیم‌های بسته بندی برای شما تمامی مراحل بسته بندی را انجام خواهد داد و بسته بندی برای شما دوستان عزیز توسط تیم‌های حرفه‌ای انجام می‌شود.

تمامی لوازم منزل شما را بسته بندی و به مقصد مورد نظر ارسال خواهیم کرد شما عزیزان می‌توانید بار را در کارتون‌های چند لایه به صورت بسته بندی شده از ما تحویل بگیرید. چیدمان اثاثیه به صورت اصولی و منظم انجام می‌گیرد و با خیال اسوده می‌توانید به کلیه مراحل را به تیم ما بسپارید.

اتوبار و باربری نیسان بار شرق تهران با استفاده از بیمه نامه باربری کلیه وسایل شما را پیش از شروع فرایند اسباب کشی بیمه رایگان می‌کند. بدین ترتیب اگر در حین عملیات حمل و نقل و بروز حوادث مترقبه به وسایل شما مشکل یا خسارتی به لوارم مشتری وارد شود، شرکت بیمه موظف می‌شود که کلیه خسارت‌های وارده را جبران و پرداخت کند.

دریافت خدمات اسباب کشی و نیسان بار در منطقه شرق تهران:

شرق تهران محدوده‌ای از تهران است که در شرق این شهر و نواحی متمایل به آن قرار دارد. در تهران علاوه بر تقسیمات منطقه‌ای از لحاظ عموم و همچنین ادارات و مراکز دولتی تهران به مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز و نظایر آن تقسیم می‌گردد. به عنوان مثال دانشگاه آزاد اسلامی در شرق تهران دانشگاه مستقلی با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شرق تهران دارد و دراین منطقه ترمینال اتوبوسرانی مستقلی با نام ترمینال شرق تهران موجود است.

شرق تهران محدوده‌ای از تهران است که در شرق این شهر و نواحی متمایل به آن قرار دارد. تهرانپارس، افسریه، نارمک، نظام آباد از جمله محله‌های شرق تهران هستند. مناطق ۴، ۸، ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ در شرق تهران جای دارند و مناطق ۳، ۷ و ۱۲ متمایل به شرق تهران هستند. بافت شهری مدرن، سنتی و نیمه مدرن در تهران باعث می‌شود به سختی بتوان محله دلخواه را پیدا کرد.

اگر در نزدیکی‌های منطقه شرقی در استان تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان نیسان بار شرق تهران به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از قسمت رزرو انلاینبرای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید شما دوستان عزیز می‌توانید صفر تا صد مراحل خود را با قیمت و هزینه‌های مناسب از نیسان بار شرق تهران دریافت نمایید. بسته بندی تمام لوازم منزل برای شما انجام می‌شود بسته بندی لوازم شکستنی و حساس را می‌توانید از نیسان بار شرق تهران دریافت نمایید.

👇 حتما به این صفحه‌ها نیز سر بزنید 👇

  1. اتوبار پیروزی
  2. باربری نارمک
  3. نیسان بار غرب تهران

 


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط اتوبار بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان وسایل، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‎‌های نیسان بار شرق تهران استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اثاث کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.