حمل اثاثیه منزل ساقدوش شرکت معتبر باربری و اسباب کشی است:

اولین نکته در اسباب‌کشی رزرو یک شرکت معتبر است که برای شما تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام دهد اغلب مردم جهت جابجایی اسباب و اثاثیه منزل خود اقدامات لازم را جهت بسته‌بندی و جداسازی وسایل انجام نمی‌دهند به‌همین خاطر هنگام اسباب‌کشی سردرگم می‌شوند اما با سپردن کار به شرکت خدمات حمل اثاثیه منزل ساقدوش شما می‌توانید تمامی وسایل خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده از تهران به شهرستان‌های اطراف انتقال دهید. هرچقدر مسیر طولانی‌تر باشد بار شما با اطمینان کامل به مقصد موردنظر ارسال می‌شود زیرا بسته‌بندی‌هایی که حمل اثاثیه منزل ساقدوش برای شما انجام می‌دهد بسیار مطمئن و ایمن است.

۴.۹/۵ - (۲۹ امتیاز)

حمل اثاثیه منزل ساقدوش

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

شما می‌توانید با انتخاب یک شرکت باربری معتبر  خدمات بسته‌بندی و خدمات چیدمان را از این شرکت دریافت نمایید و با رزرو در سایت اینترنتی بار سنتر شما می‌توانید نوبت مورد دلخواه خود را رزرو نمایید. که اگر دسترسی به اینترنت ندارید می‌توانید با یکی از شماره‌های بالا تماس بگیرید و نوبت خود را توسط کارشناسان و مشاوران ما رزرو نمایید. ما در روز اسباب‌کشی در کنار شما هستیم و این مسئولیت را برعهده می‌گیریم تا تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم.

نکات طلایی که در اسباب کشی باید رعایت شود:

شرکتی را انتخاب کنید که معتبر است و دارای بیمه‌نامه و بارنامه دولتی است و تمامی قیمت‌های آن زیر نظر اتحادیه باربری است. این شرکت حمل اثاثیه منزل ساقدوش هست که مورد رضایت مشتریان قرار گرفته‌ است. حمل اثاثیه منزل ساقدوش برای شما پیشنهاداتی در اسباب‌کشی دارد نکاتی که باید در اسباب‌کشی مورد رعایت قرار بگیرد برای شما در این‌جا ذکر خواهیم کرد. اولین نکته که در اسباب‌کشی مورد توجه قرار می‌گیرد بسته‌بندی وسایل است اما قبل‌از شروع به بسته‌بندی باید به چند نکته زیر را رعایت کنید:

  • وسایل را دسته‌بندی کنید
  • منزل را نظافت کنید
  •  تفکیک سازی وسایل ارزشمند از دیگر وسایل
  • وسایل شکستنی را جداگانه قرار دهید
  • استفاده از کارتن‌های چند لایه
  • استفاده از نایلون‌ها و سلفون‌های معتبر حمل اثاثیه منزل ساقدوش
  •  یادداشت و نکته برداری برای جمع‌آوری وسایل و مدارک

با رعایت نکات طلایی در اسباب کشی شما می‌توانید بسته‌بندی و جابجایی را با دقت بیشتری انجام دهید همچنین شما می‌توانید برای تهیه کارتن و تجهیزات لوازم بسته‌بندی از مجموعه بار سنتر کمک بگیرید آن‌ها برای شما این وسایل را ارسال می‌کنند. تجهیزاتی که مجموعه حمل اثاثیه منزل ساقدوش در اختیار شما می‌گذارد بسیار باکیفیت است و برای شما تمامی نایلون‌های حباب دار، کارتن‌های چندلایه، سلفون‌ها، دیگر وسایل بسته‌بندی را آماده‌سازی خواهیم کرد تا در روز اسباب‌کشی برایتان ارسال کنیم تا با خیال راحت وسایل را در این کارتن‌ها قرار دهید. و در مسافت‌های طولانی و یا حتی در مسافت بین‌شهری از آن استفاده کنید بدون کوچک‌ترین صدمه به وسایل شما وارد شود در روز اسباب‌کشی نظافت منزل به شما کمک می‌کند که وسایل و به‌درستی بسته‌بندی کنید و به سردرگمی دچار نشوید. به‌ همین خاطر برای بسته‌بندی کردن وسایل تمیز کردن مکان موردنظر حتماً لازم هست و آماده کردن و نظافت کردن منزل جدید شما به شما کمک می‌کند که هنگام تخلیه بار وسایل را با سرعت بیشتری در جای خود قرار دهید به‌همین خاطر شما می‌توانید با این کار در زمان اسباب‌کشی سرعت بیشتری ببخشید. همچنین احتیاج دارید که وسایل را دسته‌بندی کنید وسایل درشت را از دیگر وسایل جدا کنید و یا این‌که وسایل شکستنی در کارتن‌های محکم‌تر و همراه با سلفون بپیچید و با لیبل‌های مخصوص بر روی آن‌ها بنویسید که این وسایل شکستنی هستند و توسط کارگران حمل اثاثیه منزل ساقدوش با دقت بیشتری جا به جا شوند. حتما و حتما فراموش نکنید که وسایل شکستنی را جداسازی کنیم. همچنین وسایل آشپزخانه و سرویس خواب را برای شما بسته‌بندی می‌کنیم و در کارتن‌های مخصوص قرار می‌دهیم و هم وسایلی مثل پوشاک، لباس‌ها را برای شما در کارتن‌های رگال دار قرار می‌دهیم تا در حین جابجائی صدمه به آن‌ها وارد نشود. هرگونه به‌هم‌ریختگی و بی‌نظمی باعث می‌شود که اسباب‌کشی شما به‌درستی انجام نشود پس دقت داشته باشید که نظافت یکی از کارهای مهم در اسباب‌کشی است. بسته‌بندی برای شما دوستان عزیز با دقت انجام می‌شود همچنین کارشناسان اسباب‌کشی ما بر روی این مسئله نظارت کافی را دارند تا با خیال راحت و به‌صورت مطمئن بار برای شما دوستان عزیز بسته‌بندی شود.

وظایف تیم چیدمان حمل اثاثیه منزل ساقدوش چیست؟

حمل اثاثیه منزل ساقدوش برای شما ارسال تیم بسته‌بندی این اطمینان را می‌دهد که وسایل شما به‌درستی کامل بسته‌بندی شود. ما برای شما وسایل شکستنی را از دیگر وسایل جداسازی می‌کنیم و در کارتن‌های چند لایه قرار می‌دهیم جای نگرانی نیست زیرا با ضربه خوردن به این وسایل هیچ مشکلی برای وسایل شما پیش نمی‌آید به‌همین خاطر از نایلون‌های حباب دار و سلفون‌ها استفاده می‌کنیم تا مقاومت وسایل را در برابر ضربه دیدن بالا ببریم. نگران پیدا کردن کارتن‌های اسباب‌کشی نپاشید زیرا حمل اثاثیه منزل ساقدوش برای شما این کار را انجام داده و با ارسال کارتن‌ها در سایت‌های مختلف برای شما باربری و اسباب‌کشی را انجام می‌دهد. همچنین برای شما تعداد کارتن رگال دار را ارسال می‌کنید برای جمع‌آوری لباس‌ها شما می‌توانید از این کارتن‌ها استفاده نمایید و در پایان بسته‌بندی وسایل شما توسط کارگران در ماشین‌های حمل اثاثیه منزل ساقدوش قرار می‌گیرد و به مقصد موردنظر شما ارسال می‌شود.

 ما برای شما خدمات برون‌شهری را نیز انجام می‌دهیم و ارسال بار به شهرستان‌های اطراف در همه‌روزه به‌صورت ۲۴ ساعته توسط حمل اثاثیه منزل ساقدوش برای شما انجام می‌شود و شما می‌توانید با اعتماد به رانندگان باسابقه بار سنتر در هر مسافتی که می‌خواهید بار را جابه‌جا کنید.

ما برای شما دوستان عزیز به‌صورت شبانه‌روز این کار را انجام می‌دهیم پس نگران اسباب‌کشی خود نباشید زیرا با انتخاب باربری حمل اثاثیه منزل ساقدوش شما می‌توانید ارسال بار به سراسر نقاط ایران را داشته باشید. بعد از رسیدن بار به مقصد مورد نظر کارگران حمل اثاثیه منزل ساقدوش برای شما لوازمتان را تخلیه می‌کنند. همچنین شما می‌توانید با تیم چیدمان حمل اثاثیه منزل ساقدوش تمامی لوازم منزل جدید را چیدمان کنید. این چیدمان طبق سلیقه مشتریان انجام می‌شوند و افراد ما می‌توانند با سابقه بالا و تجربه بالایی که دارند به شما کمک کنند یک دکوراسیون شیک و بی‌نظیر را در منزل جدید خود همراه با چیدمان عالی داشته باشید فقط کافی است که تیم چیدمان بار سنتر را رزرو نمایید تا برای شما جابجایی تمام لوازم سنگین را انجام دهند. وظایف تیم چیدمان شامل موارد زیر است:

  1. چیدمان تمامی اثاثیه منزل
  2. نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی و برقی
  3. حمل‌ و نقل لوازم سنگین
  4. آنباکس کردن جعبه‌ها

شما می‌توانید با رزرو تیم چیدمان سرعت بیشتری در اسباب‌کشی خود ایجاد کنید به‌راحتی می‌توانید تمامی خدمات بسته‌بندی و اسباب‌کشی را با تخفیف‌های ۴۵% از مجموعه بار سنتر دریافت کنید.

حمل اثاثیه منزل ساقدوش با ارائه بهترین خدمات در اسباب کشی:

کافی‌ست در هر کجای تهران که قرار دارید نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود را توسط مشاوران و کارشناسان ما رزرو نمایید تا در روز اسباب‌کشی در منزل‌های شما حضور پیدا کنیم و خدمات بسته‌بندی جابجایی چیدمان را برای شما دوستان عزیز با ماشین‌های مجهز باربری انجام دهیم. تمامی ماشین‌های این مجموعه روباز و مسقف هستند و شما می‌توانید با توجه به نوع بار و حجم بار خود بهترین ماشین باربری را انتخاب نمایید. زیرا ما با ارائه بهترین ماشین‌های باربری ازجمله: کامیون، خاور، ایسوزو، هیوندا، و ماشین‌های vip برای شما تمامی خدمات و مراحل اسباب‌کشی را به‌صورت استاندارد و اصولی انجام خواهیم داد. پس نگران نباشید با سپردن کار به افراد ماهر و آموزش‌دیده شما می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی را از ما دریافت نمایید. شعبه‌های متفاوتی را برای شما قرار داده‌ایم که شما می‌توانید با انتخاب هر یک از این شعبه به خدمات متنوعی که برای مشتریان در نظر گرفته دسترسی داشته باشید. حمل اثاثیه منزل عباس آباد در شمال تهران قرار دارد راحتی را برای شما دوستان عزیز در اسباب‌کشی فراهم خواهد ساخت. شما می‌توانید یک اسباب‌کشی بی‌نقص را در کنار ما تجربه کنید به‌همین خاطر شما در هر منطقه از تهران که زندگی می‌کنید می‌توانیم به شعبه‌های مختلف بار سنتر دسترسی داشته باشید و حمل اثاثیه منزل یاخچی اباد، برای شما دوستان عزیز تمامی خدمات بسته‌بندی و جابجایی را انجام می‌دهد. همچنین شما می‌توانید از اتوبار و باربری ارم استفاده نمایید که در محدوده ارم قرار دارد و از تخفیف‌های ویژه این شرکت برخوردار شوید. برای عزیزانی که در مرکز تهران زندگی می‌کند اتوبار حقانی، باربری کریمخان را قرار داده‌ایم تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را با تخفیف‌های ویژه و همچنین کارگران و پرسنل حرفه‌ای دریافت نمایند. کافی‌ست با حمل اثاثیه منزل ساقدوش تماس بگیرید و نوبت خود را توسط مشاوران و کارشناسان ما در روز موردنظر خود رزرو نمایید تا با حضور در منزل‌های شما برای شما تمامی خدمات باربری حمل‌ و نقل و اسباب‌کشی را از صفر تا صد انجام دهیم. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان است و در راستای کار خود تلاش می‌کنیم که برای شما خدمات اسباب‌کشی را با بهترین امکانات فراهم سازیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس حمل اثاثیه منزل ساقدوش بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات حمل اثاثیه منزل ساقدوش استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس حمل اثاثیه منزل ساقدوش کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند