اسباب کشی ارگان‌های دولتی و شخصی با اتوبار یاخچی اباد :

اتوبار یاخچی اباد مفتخر است که برای شما دوستان عزیز در تهران تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام دهد همچنین ما برای شما اسباب‌کشی ارگان‌های مختلف از قبیل ارگان‌های دولتی، شخصی، را نیز انجام می‌دهیم این ارگان‌ها شامل: بیمارستان‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها، بانک‌ها، تولیدی‌ها، است که شما می‌توانید در سرتاسر تهران از خدمات ویژه‌ای که برای شما بار سنتر در نظر گرفته‌ است بهره‌مند شوید. نیروهای حرفه‌ای باربری بار سنتر برای انجام خدمات اسباب‌کشی در نظر گرفته‌ است بهترین نیرو انجام خدمات حرفه‌ای هستند و تمامی افرادی که در این محدوده قصد انجام اسباب‌کشی را دارند می‌توانند از اتوبار یاخچی اباد  استفاده کنند و خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را به این اتوبار بسپارند.

۴.۹/۵ - (۲۷ امتیاز)

اتوبار یاخچی اباد

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

ما با رعایت نکات ایمنی و استانداردها برای شما اصول مشتری‌ مداری و کار حرفه‌ای را انجام خواهیم داد با داشتن چندین سال سابقه درخشان در ذهن شما ماندگار خواهیم ماند و با یک‌بار اطمینان به تیم حرفه بار سنتر مشتری دائم این مجموعه خواهید شد. برای انجام خدمات اسباب‌کشی در اولین مرحله شما با کارشناسان ما تماس خواهید گرفت و به‌طور حدودی هر درخواستی که در باره اسباب کشی و باربری دارید را می‌توانید از آن‌ها دریافت نمایید.

 

خدمات مشاوره را می‌توان از اتوبار یاخچی اباد دریافت نمایید هنگامی‌ که شما با کارشناسان ما تماس می‌گیرید آن‌ها یک مشاوره رایگان جهت انجام اسباب‌کشی، نحوه عملکرد کارگران، تعداد کارگران انتخابی، انتخاب نوع ماشین باربری، را به شما می‌دهند هر گونه سوالی که شما راجع‌به اسباب‌کشی و باربری دارید می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی از کارشناسان ما بپرسید این مشاوره به‌صورت رایگان برای شما دوستان عزیز انجام می‌شود. عزیزانی که اتوبار یاخچی اباد را انتخاب می‌کنند می‌توانند به‌صورت بیست و چهار ساعت به پرسنل زنگ بزنن و مشاوره رایگان را نیز دریافت نمایند. همچنین پرسنل ما در هفت روز هفته در کنار شما دوستان عزیز است ما حتی در ایام تعطیل آماده خدمت‌دهی به شما مشتریان عزیز هستیم پس همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط کارشناسان ما رزرو نمایید. اتوبار یاخچی اباد با سال‌ها تجربه کاری در امر اسباب‌کشی و باربری تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما راحت کرده‌ است شما می‌توانید در کم‌ترین زمان تمامی خدمات اسباب‌کشی را از اتوبار یاخچی اباد دریافت نمایید.

تجهیزات بسته بندی مورد نیاز برای اسباب کشی:

آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت یک مشاور خوب و اسباب‌کشی خوب برای شما دوستان عزیز درمیان خواهند گذاشت. اتوبار یاخچی اباد برای شما دوستان عزیز خدمات بسته‌بندی را انجام می‌دهد. بسته‌بندی باید توسط تیم متخصص انجام شود پس شما می‌توانید با اطمینان به کارگران توانمند و قدرتمندی که باربری بارسنتر برای انجام خدمات اسباب‌کشی و اثاثیه منزل شما در نظر گرفته‌ است با سرعت بالا کارهای بسته‌بندی را انجام دهید بسته‌بندی با استفاده از تجهیزات زیر برای شما دوستان عزیز انجام می‌شود :

  1. کارتن‌های چند لایه
  2. چسب‌های نواری
  3. وکیوم‌ها
  4. ضرب گیرها
  5. کارتن‌های رگال دار
  6. نایلون حباب دار
  7. سلفون‌ها
  8. بابل رپ‌ها

برای شما دوستان عزیز تمامی مراحل بسته‌بندی را انجام می‌دهیم اما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما وسایل را در کارتن‌های چند لایه قرار می‌دهیم تا با ایمنی کامل آن‌ها را جابه‌جا کنید. سپس برای شما عزیزان در ماشین‌های اتوبار یاخچی اباد  قرار می‌دهیم تا با راحتی کامل بار را با استفاده از تجهیزات بسته‌بندی مناسبی که برایتان در نظر گرفته‌ایم جابه‌جا کنید. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین مسیر و یا طولانی‌ترین مسیرها بار را به افراد کاردان و کاربلد ما بسپارید زیرا تک‌تک کارگران ما در برابر وسایل شما مسئول هستند و با ایمنی کامل وسایل را برای شما منتقل خواهند کرد و طبق خواسته شما وسایل را در منزل جدید یا محل کار و ادارات مورد دلخواه شما چیدمان خواهند کرد. راننده‌های ما به تمامی راه‌ها و مسیرها مسلط هستم و به‌سلامت کامل بار را برای شما دوستان عزیز جابه‌جا خواهند کرد ما در کنار شما هستیم تا خاطره خوب یک اسباب‌کشی را برایتان به عمل بیاوریم.

خدمات اسباب کشی در اتوبار یاخچی اباد  به چند روش انجام می‌شود:

شما می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی را با استفاده از روش‌های نوین از ما دریافت نمایید با تخفیف‌های ۳۵% شاید با خودتان سوال پیش بیاید که چرا ما باید اتوبار یاخچی اباد را انتخاب کنیم؟ اتوبار یاخچی اباد با داشتن چندین سال سابقه کاری و همچنین پرسنل حرفه‌ای برای شما دوستان عزیز خدمات بسته‌بندی و باربری را انجام می‌دهد این خدمات به‌صورت شبانه‌روزی است و شما می‌توانید در بیست و چهار ساعته با پشتیبانی کامل مشاوران ما همراه باشید. هر سوالی که درباره اسباب‌کشی نحوه اسباب‌کشی تعداد کارگران ارسالی دارید می‌توانید از اتوبار یاخچی اباد پرس‌وجو کنید ما برای شما خدمات اسباب‌کشی را به دو صورت انجام می‌دهیم:

  • خدمات اسباب‌کشی به‌ صورت درون‌ شهری 
  • خدمات اسباب‌کشی به‌ صورت برون‌ شهری

با انتخاب اتوبار یاخچی اباد اگر قصد جابه‌جایی در مسافت‌های طولانی را دارید شما می‌توانید بار را به افراد کاردان و کاربلدی که در این مجموعه برای شما خدمات باربری برون‌شهری را انجام می‌دهند بسپارید ما در مسافت‌های طولانی همچنین جابه‌جایی‌های خارج از شهر و ارسال بار از تهران به شهرهای دیگر بسیار حرفه‌ای هستیم زیرا این کار را بارها و بارها برای مشتریان خود انجام داده‌ایم. شما می‌توانید با انتخاب بارسنتر اسباب‌کشی را با تجربه کامل از ما دریافت نمایید. همچنین اتوبار یاخچی اباد برای شما دوستان عزیز به به‌صورت کامل سرویس‌دهی را انجام خواهد داد یعنی این‌که اگر قرار است بار را در مسافت‌های طولانی جابجا کنید خیالتان راحت باشد که بسته‌بندی بار بسیار مطمئن است و در این مسافت طولانی صدمه به بار شما وارد نمی‌شود زیرا ما با استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی لوازم را برای شما بسته‌بندی و در ماشین‌های اتوبار یاخچی اباد قرار خواهیم داد که با خیال راحت هنگام جابه‌جایی بار را از ما دریافت نمایید بار به‌صورت بسته‌بندی‌شده به مقصد موردنظر شما ارسال خواهد شد و با خیال راحت می‌توانید خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را به تیم حرفه‌ای اتوبار یاخچی اباد بسپارید تا با داشتن پرسنل حرفه‌ای در کنار شما دوستان عزیز صفر تا صد مراحل خدمات برون‌شهری را برایتان انجام دهیم.

تخلیه بار و چیدمان بار توسط مجموعه بارسنتر:

همچنین برای انجام خدمات درون‌شهری شما می‌توانید از ماشین‌های وانت‌بار نیسان بار استفاده کنید اگر قرار است بار را در مسافت‌های کوتاه جابه‌جا کنید به شما توصیه می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های خود از وانت‌بار و نیسان بار اتوبار یاخچی اباد استفاده کنید تا با راحتی کامل و با اطمینان کامل بار را در مسافت‌های کوتاه و حمل‌ونقل‌های کوتاه انجام برای شما دوستان عزیز انجام دهیم منتظر تماستان در بیست و چهار ساعت روز است.

حمل اثاثیه منزل و بسته‌بندی یکی از گزینه‌های مهم اسباب‌کشی است که باید با دقت و نظم خاصی انجام شود زیرا اگر این کار به‌درستی انجام نشود ممکن است وسایل شما در حین جابه‌جایی صدمه ببیند. ما ما برای این‌که دچار سردرگمی نشوید برای بسته‌بندی بهتر وسایل شما از لیبل‌های مخصوص استفاده می‌کنیم و نام هر وسایل و اشیا را بر روی کارتن‌ها قید می‌کنیم تا در هنگام تخلیه بار به‌راحتی بتوانید آن‌ها را پیدا کنید.

بار شما برای رسیدن به مقصد باید به‌صورت کامل ایمنی شده باشد و ایمنی توسط تیم بسته‌بندی اتوبار یاخچی اباد برای شما دوستان عزیز انجام می‌شود تا با خیال راحت به‌صورت بسته‌بندی‌شده وسایل را از ما دریافت نمایید. تمامی وسایل‌ها دارای چسب کارتن و ضرب گیرها است تا با خیال راحت در مسافت‌های طولانی مطمئن باشید که به آن‌ها صدمه وارد نمی‌شود و همچنین ما برای شما دوستان عزیز بسته‌بندی لوازم درشت و لوازم برقی را نیز انجام می‌دهیم لوازمی مثل: مبلمان، پرده‌ها، گیاهان آپارتمان، را برای شما دوستان از بسته‌بندی می‌کنیم تا در حین جابه‌جای صدمه به آن‌ها وارد نشود شما می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را از ما دریافت نمایید.

تنها با یک تماس تلفنی اتوبار یاخچی اباد در کنار شما:

ما برای شما دوستان عزیز جهت چیدمان بار و یک تیم حرفه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که شما می‌توانید با رزرو تیم چیدمان اتوبار یاخچی اباد وسایل خود را به‌صورت دلخواه خود طبق سلیقه‌ی دلخواه خود چیدمان کنید نیروهای کار ما به‌صورت آموزش‌دیده برای شما نصب و راه‌اندازی لوازم برقی و الکترونیکی را نیز انجام می‌دهند مثل :ظرف‌شویی، لباس‌شویی، لوستر، یخچال، تلویزیون، را به ما بسپارید تا برای شما آن‌ها را نصب و راه‌اندازی کنیم. شما عزیزان می‌توانید در هر محدوده از تهران که زندگی می‌کنید از خدمات و مجموعه خدمات مجموعه بار سنتر برای شما دوستان در نظر گرفته‌ است بهره‌مند شوید و با برای راحتی کار شما با توجه به شلوغی‌های روزمره و ترافیک تماس‌ها را به‌صورت تلفنی رزرو را به‌صورت تلفنی و به‌صورت آنلاین برای شما انجام خواهیم داد دیگر لازم نیست ساعت‌ها در ترافیک و شلوغی‌های روزمره برای رسیدن به شرکت‌های باربری ما وقت خود را هدر دهید بلکه شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی با یکی از شماره‌های بالا به نزدیک‌ترین شعبه در محل زندگی خود متصل شوید و خدمات باربری و اسباب‌کشی را از یکی از چندین شعبه فعال بار سنتر دریافت نمایید. ما برای شما دوستان عزیز با تخفیف‌های ۳۵% و تخفیف‌های ویژه برای هر باربری که در محدوده‌های مختلف قرار دارد خدمات باربری اسباب‌کشی حمل‌ونقل، جابه‌جایی لوازم سنگین، و کارگران ارسالی و تجهیزات بسته‌بندی را نیز انجام خواهیم داد شما می‌توانید با انتخاب یکی از باربری‌های زیر خدمات اتوبار و باربری خود را به تیم حرفه بار سنتر بسپارید. چند شعبه فعال که دسترسی به آن‌ها آسان است را برای شما در زیر قرار داده‌ایم که شما می‌توانید به‌صورت آنلاین و به‌صورت تلفنی با ما تماس بگیرید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای بار سنتر رزرو نمایید این شعبه‌ها شامل موارد زیر است:

  1. اتوبار پرستار
  2. اتوبار نیروی هوایی
  3. اتوبار جوانمرادن
  4. باربری آیت‌الله کاشانی
  5. باربری یاخچی اباد

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار یاخچی اباد بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار یاخچی اباد استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار یاخچی اباد کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند