بهترین بسته بندی وسایل شرکت در کشور

۴.۸/۵ - (۲۴ امتیاز)

 

بسته بندی وسایل شرکت درست قبل از اسباب کشی مسئله ای مهم و بسیار تخصصی است، به همین منظور شرکت هایی به منظور کمک به شما عزیزان جهت بسته بندی اسباب و اثاثیه شما به وجود آمده اند و در بسیاری از شرکت های حمل بار سرویس های خاصی برای بسته بندی لوازم قبل از شروع اثاث کشی به مشتریان ارائه می شود. برای یک اسباب کشی راحت و اصولی شما نیاز به تجهیزات بسته بندی باکیفیت دارید. مراحل بسته بندی شامل آماده سازی انواع اجناس به منظور حمل و نقل ، توزیع ، انبار، فروش و کلیه مراحل قبل از مصرف برای شرکت ها و ادارات مختلف می باشد.

 

بسته بندی وسایل شرکت

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

اگر کار بسته بندی وسایل شرکت به درستی و با شیوه ای درست صورت بگیرد قطعا در هنگام اسباب کشی اثاثیه شرکت شما بدون هیچ مشکل و هیچ دردسری به مقصد مورد نظرتان خواهد رسید، از این رو اتوبار بارسنتر آمادگی کامل دارد تا خدمات تخصصی بسته بندی وسایل شرکت را برای شما مشتریان انجام دهد تا خودتان مجبور نباشید کار بسته بندی لوازم را خودتان انجام بدهید.

مرحله بسته بندی از مهم ترین مراحل حمل و نقل وسایل و لوازم است و چنانچه در این مرحله اصول صحیح و حرفه ای بسته بندی به درستی رعایت نشود، در زمان حمل اثاثیه و در اثر حرکت خودروی باربری و تکان های پی در پی در زمان عبور از جاده ها و یا کوچه های پر پیچ و خم، ممکن است کارتن ها و جعبه ها تکان خورده و بسته بندی ها باز شوند. 

روش های نوین بسته بندی وسایل شرکت

در بسته بندی یک محصول لازم است به نکات بسیار زیادی توجه کرد. در اولین مرحله باتوجه به نوع محصول مورد نظرتان باید به انتخاب لوازم مناسب جهت بسته بندی پرداخت، سپس به مرحله طراحی ظاهری بسته بندی می رسیم . این بخش شامل استفاده از نوشته های مناسب و کلیدی و ارائه مشخصات و اطلاعات مورد نیاز مشتری بر روی کارتن ها و جعبه محصول می باشد. مثلا روی کارتن های شکستنی باید ذکر شود که محصول شکستنی است، تا کارکنان با دقت بیشتری آنها را جا به جا کنند.

بسته بندی لوازم و وسایل شرکت ها، سازمان ها و اداره جات یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط اتوبار بارسنتر در زمینه امور جابجایی و اثاث کشی است. بسته بندی اسباب و کالای شرکت ها و اداره ها از جمله نحوه بسته بندی مبلمان اداری و سایر اجناس و کالاهای اداری دارای اهمیت می باشد. یکی دیگر از دلایل استفاده از شرکت های بسته بندی ایجاد امنیت در فرایند جابجایی و حمل و بسته بندی وسایل است. مثلا در از برخی بسته بندی ها توجه به نوع کالای مورد نظر به لحاظ امنیتی بسیار مهم و حیاتی می باشد. شما می‌توانید با اطمینان و خیال راحت تمامی مراحل بسته بندی و حمل لوازم مورد نظرتان را از ابتد تا انتها به تیم اتوبار ما بسپارید و نگرانی بابت انتفال و صدمه رسیدن به آنها نداشته باشید.

نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بسته به نوع بار و نوع اسباب شما می تواند متفاوت باشد. برای بسته بندی کردن لوازم اداره بهتر است که کار را به دست شرکتی بسپارید که خدمات تخصصی بسته بندی وسایل را به درستی انجام می دهند و در این کار تجربه کافی را دارند. شرکت ما برای انتقال لوازم اداره و شرکت کلیه تجهیزات مورد نیاز بسته بندی از جمله: جعبه های پلاستیکی، کارتن های رگال دار، چسب های پهن، کارتن های سه و پنج لایه مخصوص اجناس حساس، قیچی، پلاستیک های حباب دار و کلیه وسایل مورد نیاز را قبل از بسته بندی لوازم برای شما آماده میکند.

استفاده از لوازم با کیفیت برای بسته بندی

شرکت بارسنتر برای بسته بندی وسایل شرکت از تجهیزات مختلفی استفاده می نماید. به طور مثال برای وسایلی که حساس به خط و خش هستند از سلفون های مرغوب استفاده می شود یا برای بسته بندی لوازم شکستنی آنها را در فوم های مخصوص می چیند تا آسیبی به آنها نرسد. استفاده از سبدهای پلاستیکی یا چوبی، روزنامه باطله، پتوهای ضربه گیر، طناب ضخیم برای انتقال کارتن ها و سبدهای چرخ دار بسته بندی باعث تضمین سلامت کالای شما میشود. همچنین بسته بندی وسایل شکستنی و خاص را اگر اصولی و صحیح انجام دهید، اسباب کشی برایتان بسیار آسان تر می شود. لازم نیست نگران هیچ مسئله ای نباشید زیرا موسسه ما کلیه تجهیزات مورد نیاز بسته بندی را برای شما تهیه و برای شما ارسال می کند.

بعد از اینکه اقلام و وسایل به صورت کامل جمع آوری و بسته بندی و نام گذاری شدند، وارد مرحله بعدی یعنی جا به جایی و انتقال این لوازم میشویم. باربری و اتوبار بارسنتر دارای کارکنان خانم و آقا برای انجام امور بسته بندی لوازم و حمل وسایل می باشد. کارکنان باربری بسته بندی لوازم شرکت شما را به شکلی اصولی و با تجهیزات پیشرفته انجام می دهند. از ویژگی های خاص اتوبار ما این است که در این شرکت از نیروهای متخصص و کارکشته استفاده می شود تا کوچکترین صدمه ای به کالا و وسایل گرانبهای شما وارد نشود. همچنین تعداد افرادی که برای بسته بندی بارهای شما ارسال می شود بسته به نوع بار و تعداد آنها متفاوت میباشد.

در نظر داشته باشید که شرکت ما کلیه هزینه های حمل و نقل و بسته بندی وسایل شرکت را کاهش داده و با تخفیف های عالی به مشتریان بهترین خدمات ممکن را ارائه می دهد و در تمامی ساعات از شبانه روز در کنار شما بهترین سرویس دهی را ارائه خواهد داد. در صورتی که اثاث کشی یا حمل و انتقالی در پیش دارید میتوانید همین حالا با یکی از شماره های باربری تماس حاصل کرده و از خدمات ما استفاده کنید یا با استفاده از لینک های زیر از خدمات دیگر شرکت ما استفاده کنید.

اطلاعات کامل تری در رابطه با خدمات شرکت باربری بارسنتر

انتقال بار به تمام نقاط کشور
بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
حمل بار با وانت بار و نیسان بار
ارسال نیروی کار جهت حمل بار

👇 حتما به این صفحه ها نیز سر بزنید 👇

اتوبار تهران
باربری تهران
اتوبار ارزان
باربری ارزان

پاسخ به برخی از پرسش های متداول کاربران

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری بارسنتر انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام میشوند.

به چه روشی میتوانم از خدمات باربری و بسته بندی وسایل شرکت شما استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا باربری و بسته بندی وسایل شرکت مورد اطمینان انجام میشود؟

بسته بندی وسایل شرکت زیر نظر اتوبار بارسنتر انجام میشود و میتوانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید.

در چه نقاطی از کشور سرویس دهی دارید؟

شرکت بارسنتر در کلیه نقاط کشور شعبه های مختلفی را تاسیس کرده و این قابلیت را دارد که اجناس شما را به هر نقطه ای از ایران منتقل کند.