شرکت باربری و بسته بندی تجریش

۴.۹/۵ - (۲۴ امتیاز)

 

بسته بندی وسایل منزل و لوازم شرکت و ادارات فرایندی وقت گیر و خسته کننده است، که نیاز به صرف وقت و زمان زیادی از جانب شما و خانواده خواهد داشت.  شرکت اتوبار و بسته بندی تجریش یکی از باربری های بسیار معتبر است که خدمات بسیار خوبی در زمینه بسته بندی ، چیدمان بار، حمل اثاثیه و حمل و نقل انواع کالاها و ارائه انواع وسایل بسته بندی اثاث کشی را ارائه می کند. باربری تجریش امکان حمل لوازم و اسباب منزل، حمل و نقل راحت و اسباب کشی آسان را در بهترین شرایط ممکن برای شما در محدوده تجریش تهران فراهم کرده و با تجربه و سابقه بالا در زمینه اثاث کشی منزل خدمات بسته بندی را به بهترین روش ممکن ارائه میدهد.

 

بسته بندی تجریش

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

بارسنتر بهترین زمان برای حمل و نقل و بسته بندی کالا، بهترین تجهیزات متناسب با نوع و اندازه بار و نوع بسته بندی و چیدمانی که برای بار مورد نظر مناسب است را در اختیار مشتریان قرار می دهد. پیشنهاد میکنیم به محض اینکه قصد اثاث کشی یا بسته بندی وسایل خود را دارید با یکی از شعبه های اتوبار بارسنتر برای دریافت خدمات، تماس بگیرید. از طریق سپردن بسته بندی وسایل منزل خود به یک تیم کاربلد، از هدر رفتن زمان جلوگیری کرده و با خیال آسوده به فعالیت اصلی و کسب و کار خود بپردازید.

استفاده از تجهیزات مدرن در شرکت بارسنتر

اتوبار و باربری بارسنتر با به کار بردن تجهیزات بسته بندی باکیفیت از قبیل کارتن های چند لایه و رگال دار مخصوص لباس، فوم و نایلون های حباب دار در سایز های کوچک و بزرگ برای لوازم شکستنی، انواع چسب و لوازم مورد نیاز بسته بندی به روز و با کمک پرسنل باتجربه و  آموزش دیده خود در زمینه بسته بندی اجناس، توانسته است سلامت و امنیت انواع بار و اثاث مشتریان را تضمین نماید. در حال حاضر با وجود شرکت های بسته بندی مثل باربری بارسنتر در سطح استان اسباب کشی و بسته بندی کالا بسیار آسان است.

با استفاده ابزار بهتر و همچنین پرسنل کارکشته و حرفه ای، کار بسته بندی لوازم خانه راحت تر و سریع تر انجام می گیرد. باربری و بسته بندی تجریش با بهره گیری از دانش فنی افراد و کادر فنی خود در زمینه بسته بندی لوازم و همینطور تجهیزاتی که برای بسته بندی به کار می برد، فرایند اثاث کشی را برای مشتریان به ساده ترین روش ممکن انجام میدهد. کلیه پرسنل باربری شرکت اتوبار ملزم به رعایت استاندارهای کیفی جهت بسته بندی، حمل کارتن ها و همچنین انتقال آنها با وسایل نقلیه مطمئن و چیدمان بار می باشند.

در شرکت بارسنتر به دلیل استفاده از کارکنان و تیم باسابقه و آموزش دیده، بسته بندی و حمل لوازم اداری و تجاری و لوازم منزل با نهایت ظرافت و دقت انجام می گیرد. بدین صورت نه تنها لوازم و اثاث مشتری در حین جابه جایی صدمه یا آسیبی به آنها نخواهد رسید، بلکه به دلیل بسته بندی محکم و استفاده از تجهیزات مدرن، چیدمان بار نیز به راحتی صورت گرفته و کارتن و جعبه ها فضای کمتری را اشغال می نمایند. همچنین باز کردن و چیدن آنها در خانه و یا مقصد جدید نیز سریعتر و آسان تر صورت خواهد گرفت.

ایمنی و سلامت بار در بسته بندی تجریش حرف اول را میزند

در شرکت ما بسته بندی وسایل به گونه ای انجام می شود که در حین انتفال سلامت کامل وسایل و لوازم تضمین می شود و هیچگونه مشکلی در مرحله چیدمان بار پیش نخواهد آمد. به کار گیری تجهیزات مخصوص و باکیفیت باعث می شود که بسته بندی ها به صورت صحیح صورت بگیرد و از شکستن و صدمه رسیدن به اقلام و اجناس در حین چیدمان و جابه جایی پیشگیری شود. مجموعه بارسنتر با داشتن مشاوران با تجربه در خصوص نحوه بسته بندی اسباب و لوازم منزل، به شکلی که سالم و مطمئن به مقصد برسد و همچنین ارسال نیروی کار مطمئن که متناسب با نیاز شما سرویس ارائه می دهد، همواره سعی در ارتقا ارائه کیفیت خدمات خود داشته است.

 روش بسته بندی دقیق و تخصصی باعث میشود که فرایند طاقت فرسای اثاث کشی و حمل و نقل بار در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسد. در صورتی که چیدمان بار در داخل خودروهای باربری به خوبی صورت نگیرد، کالای مشتریان از هر جنسی که باشد باز هم ممکن است خسارت و آسیب ببیند و تمامی این مشکلات به دلیل چیدمان نادرست بار صورت می گیرد. مشتریان ما با استفاده از خدمات بسته بندی تجریش در باربری و اتوبار بارسنتر می توانند با خیالی راحت و آسوده لوازم گران قیمت و حساس منزل خود را جا به جا کنند و هیچ نگرانی در مورد صدمه ها و آسیب های احتمالی در حین اسباب کشی نداشته باشند.

در هر نقطه از استان که هستید با نزدیکترین شعبه در محله خود تماس گرفته و پس از مشاوره با کارشناسان باربری، خدمات خود را با بالاترین کیفیت و قیمت منصفانه دریافت نمایید.  همواره میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاوران اتوبار تماس حاصل نموده تا کلیه خدمات باربری را که نیاز دارید را به آسانی دریافت نمایید و اگر سوالی دارید به پاسخ آن برسید. بارسنتر تمامی خدمات باربری را با تخفیفات ویژه ارائه میکند.

👇 حتما به این صفحه ها نیز سر بزنید 👇

اتوبار تهران
باربری تهران
اتوبار ارزان
باربری ارزان

پاسخ به برخی از پرسش های متداول کاربران

آیا سرویس های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری و بسته بندی تجریش انجام میشوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام میشوند.

به چه روشی میتوانم از خدمات باربری تجریش استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا باربری شما فقط شامل جا‌به‌جایی لوازم می‌شود؟

خیر. بسته بندی تجریش خدمات گسترده‌ای دارد. خدماتی مانند بسته بندی، چیدمان، ارسال تجهیزات بسته بندی در محل، ارسال کارگر حمل بار و شامل کلیه سرویس های مربوط جابه‌جا کردن لوازم مورد نظر شماست.

خسارت های جانی و یا مالی در هنگام انجام فرایند باربری بر عهده چه کسی است؟

شرکت بارسنتر کلیه وسایل را بیمه میکند، در نتیجه در صورت بروز حوادث غیر مترقبه و ناگهانی این شرکت بیمه گذار است که موظف میشود کلیه هزینه ها و ضررها را برای مشتری جبران کند.