معرفی شرکت باربری نیرو دریایی جهت خدمات اسباب کشی:

اگر قصد اسباب کشی دارید و نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید؟ما باربری نیرو دریایی بارسنتر را به شما معرفی می‌کنیم. کافیست تا پایان این مقاله با ما همراه باشیدتا با استفاده از روش‌های نوین اسباب کشی شما را راهنمایی کنیم. امروزه به دلیل مشغله و گرفتاری‌های روزمره زندگی افراد وقت زیادی برای اسباب کشی ندارند و جمع کردن وسایل به تنهایی برای آن‌ها کار سختی است جای نگرانی نیست ما در این امر شما را یاری خواهیم کرد. با معرفی شرکت باربری نیرو دریایی بارسنتر شما امکان این را دارید که از شروع اسباب کشی و بسته بندی تا تخلیه بار و حتی چیدمان وسایل را به پرسنل مجهز شرکت بارسنتر بسپارید تا بدون دخالت در انجام هیچ کاری خدمات نوین اسباب کشی را برای شما انجام دهند.

۴.۹/۵ - (۳۵ امتیاز)

باربری نیرو دریایی

 

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

کیفیت برای باربری نیرو دریایی بسیار مهم است به‌همین خاطر کیفیت کار بالا وسایل شما را به شما تحویل می‌دهیم و همچنین وسایل گران‌قیمت و ارزشمند شما را در کارتن‌های مخصوصی قرار می‌دهیم تا با هم و دقت بالا جابجا شود. تا به آن‌ها صدمه وارد نشود. با انتخاب تیم بسته بندی باربری نیرو دریایی کوچک‌ترین وسایل شما را نیز بسته بندی خواهیم کرد شاید به تنهایی بسته بندی فرش و لوازم آشپزخانه برای شما دشوار باشد اما باربری نیرو دریایی با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن این خدمات را برای شما انجام خواهیم داد. باربری نیرو دریایی برای شما با تکنیک‌ها و متدهای روز دنیا تمامی لوازم را بسته‌بندی می‌کنیم

چه کارهایی را قبل از بسته بندی و اسباب کشی باید انجام دهید؟

قبل از شروع به اسباب کشی باید اولین کاری که انجام می‌دهید بسته بندی وسایلتان به صورت حرفه ای باشد اما لازم نیست که شما این کار را انجام دهید بسته بندی وسایل و لوازم تان پیش از آغاز حمل بار توسط پرسنل باربری نیرو دریایی انجام خواهد شد شاید در وهله اول، بنظر برسد که کاری است فیزیکی و کمی هم وقت گیر اما به یاد داشته باشید که این مراحل را باید جهت انجام آن به بهترین نحو ممکن، یکی پس از دیگری به نوبت انجام دهید شاید به تنهایی این کار برای شما بسیار وقت گیر باشد اما بارسنتر با ارسال تیم بسته بندی خود به صورت تخصصی این کار را برای شما انجام خواهد داد:

اینکه بدانید کدام وسایل را زودتر از بقیه می‌خواهید بسته بندی کنید، ضروری است یا اینکه باید وسایل را در چه کارتن‌هایی قرار دهید که در برابر آسیب دیدن مقاومت کنند اما نکته مهم این است که آیا با انجام این کار وسایل و لوازم تان  را می‌تواند سالم به مقد برسانید.

سوالی که ذهن شما را درگیر می‌کند این است که برای بسته بندی از کجا باید شروع کنید؟ چه وسایلی را باید بسته بندی کنید؟ به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟

برای پاسخ به این سوالات باید در نظر داشته باشید که در بسته بندی به افرادی حرفه ای و آموزش دیده احتیاج دارید. اولین سوال این است که از کجا شروع کنیم؟ اتاقی که کم‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد: در چنین اتاقی اگر بسته بندی وسایل  را درون آن انجام دهید، به طور معمول خللی در زندگی روزمره شما بوجود نخواهد آمد و از بهم ریختگی فضای کل خانه جلوگیری خواهد شد. زمانی که با چنین دیدگاهی آرام آرام شروع به جمع آوری و سپس بسته بندی بار و وسایل خود کنید،  مسلما اسباب کشی و بسته بندی برای شما راحت‌تر خواهد شد. شما می‌توانید با استفاده از لوازمی همچون موارد زیر بسته بندی را به صورت اصولی انجام دهید.

  • نایلون حباب دار
  • فوم و فیبر ضربه گیر
  • کارتون‌های چند لایه
  • چسپ نواری پهن
  • مقوا‌های ضخیم
  • سلفون‌ها

شرکت باربری نیرو دریایی می‌تواند به صورت تخصصی وسایل شما را با استفاده از موارد بالایی که ذکر شد به درستی و به صورت ایمنی بسته بندی کند و نیاز به دخالت شما است کافیست کار را به تیم ما بسپارید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وسایل خود را به صورت بسته بندی منظم تحویل بگیرید.

قیمت حمل بار در باربری نیرو دریایی به چه صورت است؟

یکی از تخفیف‌های باور نکردنی که باربری بارسنتر برای حمل و نقل و اسباب کشی در نظر گرفته است تخفیف ۴۵% است بخش اصلی هزینه بستگی به  حمل بار، هزینه خودروهای مجهز، راننده و گارگران، استفاده از تیم‌های چیدمان تقسیم نمود. که تمامی این موارد به عوامل زیادی بستگی دارد.

تعرفه قیمت‌های باربری بارسنتر طبق تعرفه‌های اعلامی از سوی اتحادیه باربری است و مشتریان گرامی پیش از درخواست باید به نکاتی مانند  به وزن و حجم بار، نوع ماشین، میزان پوشش بیمه، محل و زمان بارگیری  که در نرخ‌ها و قیمت‌ها تاثیر دارند توجه کنند.

مجموعه باربری بارسنتر با در نظر گرفتن قیمتی مناسب در خدمات باربری و اسباب کشی در نقاط مختلف مثل اتوبار علم و صنعت در تلاش است که رضایت مشتریان را جلب نماید. در باربری نیرو دریایی همچنین کیفیت خدمات بسیار بالایی نیز در کنار قیمت‌های ارزان جهت رفاه حال بیشتر مشتریان عرضه می‌گردد تا یک اسباب کشی راحت را با همکاران ما تجربه کنید.
بارسنتر با استفاده از خودروهای مجهز و استاندارد و رانندگان با تجربه از جمله خدمات باربری نیرو دریایی است. قیمت‌های باربری نیرو دریایی بارسنتر کاملا منصفانه و زیر نظر اتحادیه هستند به همین دلیل لازم نیست شما برای اسباب کشی هزینه‌های زیادی را پرداخت کنید. این باربری خدمات زیادی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که جهت دریافت اطلاعات بیش‌تری شما می‌توانید با کارشناسان ما به صورت شبانه روزی تماس حاصل فرمایید.

صادر کردن بارنامه دولتی توسط باربری نیرو دریایی:

برای اینکه بتوانید بار و اسباب اثاثیه خود را به شهری دیگر انتقال دهید باید از بارنامه دولتی استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین اصول باربری برای انتقال بار از تهران به شهرستان‌ها همین امر محسوب می‌شود شرکت باربری نیرو دریایی یکی از باربری‌هایی است که در سطح شهر می‌تواند بارنامه دولتی را برای شما صادر کند. این شرکت با ارائه بارنامه دولتی برای بارهای برون شهری تمام مسئولیت انتقال و جابه جایی بار را بر عهده می‌گیرد تا بتوانید در هنگام عبور مرور از شهری به شهر دیگر بدون مشکل تردد کنید.

بارنامه جزء موارد مهمی است که از طریق آن مشتریان به  اطمینان می‌رسند قیمتی که با آن‌ها توافق شده است زیر نظر اتحادیه است. بارنامه جزء مواردی است که اغلب شرکت‌های باربری به آن بهای زیادی نمی‌دهند چرا که یکی از اقدامات شرکت‌ها برای انتقال بار ایمن صادر کردن بارنامه است تا در هنگام عبور مرور رانندگان از شهری به شهر دیگر مشکلی به وجود نیاید و در ایست بازرسی‌ها از تردد خودروهای باربری جلوگیری نشودگاهی مسافت باربری تنها محدود به داخل همان شهری که شما هستید نیست و ممکن است مقصد شما شهری دیگر باشد در این صورت وجود بارنامه دولتی برای تردد رانندگان بسیار ضروری است.

خدمات باربری شرکت بارسنتر:

به کار بردن بهترین و برترین تجهیزات به جهت ارائه خدمات باربری در مجموعه بارسنتر  از صفر تا صد برای رضایت شما مشتریان اجرا می‌شود  این خدمات شامل موارد زیر است.

  • ارائه تیم بسته بندی آموزش دیده و ماهر
  • ارائه بارنامه دولتی
  • خدمات مشاوره ی به صورت شبانه روزی
  • ارسال کارگران زبده و ماهر
  • استفاده از کادر چیدمان
  • استفاده از رانندگان مسلط و حرفه ای
  • پشتیبانی و مشاوره رایگان
  • استفاده از ماشین‌های مجهز
  • ارائه اسباب کشی به صورت vip
  •  اسباب کشی بارهای اداری
  • اسباب و اثاثیه منزل و جهیزیه عروس
  • حمل و جابه جایی انواع بارهای سنگین

باربری نیرو دریایی با داشتن تجربه کافی در زمینه انتقال و جابه جایی بار، به سابقه طولانی توانسته درخشش و اعتبار را در شرکت بارسنتر به عمل آورد در ارسال بارهای مشتریان گرامی دقت  لازم را به خرج داده و بارهای ارسالی را بدون هیچ گونه صدمه ای به مقصد می‌رسانند و ما به صورت تضمینی بار را برای شما از مبدا تا مقصد مورد نظر شما جابه جا خواهیم کرد.

نایلون حباب دار: باربری بارسنتر برای بسته بندی حرفه ای لوازم شما از نایلون‌های حباب دار استفاده خواهد کرد از این نایلون‌ها می‌توان برای بسته بندی تابلو‌ها، ظروف چینی، مبلمان، لوازم قیمتی استفاده کرد

جهت بسته بندی کالاهای ظریف، حساس و یا شکستنی و هر نوع کالا که نیاز به جابجائی دارد تیم بسته بندی با استفاده از سلفون و نایلون‌های حباب دار مبلمان و وسایل را بسته بندی خواهند کرد تا از صدمه دیدن و آلودگی آن‌ها جلوگیری کنند با توجه به نوع مصرف جهت کالاهای شکستنی و حساس از حباب پلاستیک کوچک‌تر و برای کالاهائی که از حساسیت کم‌تر و مقاومت بیش‌تر نیاز دارند از حباب پلاستیک بزرگ‌تر استفاده می‌شود این کار با نظم و دقت بالایی انجام می‌شود زیرا اگر بسته بندی به درستی انجام نشود احتمال آسیب دیدن وسایل در حین جابه جابه جایی و یا اسباب کشی  بسیار بالا است تیم بسته بندی  با استفاده از کارتن‌های چند لایه و چسب‌های نواری محکم وسایل شما را با ایمنی بالا به صورت اصولی بسته بندی خواهند کرد کافیست تمامی وسایل را به تیم باربری نیرو دریایی بسپارید تا با برنامه ریزی دقیق آن‌ها را در زمانی کوتاه بسته بندی کنند.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری نیرو دریایی بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری نیرو دریایی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری نیرو دریایی کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کند