ارائه انواع خدمات اسباب کشی توسط اتوبارعلم و صنعت :

اتوبار علم و صنعت آماده ارائه انواع خدمات باربری و اسباب کشی و به کلیه شهرستان‌ها وحتی باربری‌های درون شهری است بارسنتر با استفاده از به کارگیری بهترین نیروهای حرفه ای و پرسنلی مجرب آماده است تا این خدمات را با بهترین قیمت و بالا‌ترین کیفیت برای شما همشهریان گرامی انجام دهد. دلیل نامگزاری این اتوبار این است که علاوه بر استفاده از نیروهای انسانی از علم و تخصص در امور جابه جایی هم استفاده خواهد شد. همچنین سابقه درخشان ما در حمل و جابجایی انواع بار این اطمینان را به شما می‌دهد تا با خاطری آسوده از صفر تا صد اسباب کشی را به ما بسپارید و نگران جابه جایی وسایل خود نباشید.

۴.۸/۵ - (۲۹ امتیاز)

اتوبار علم و صنعت

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

اصول اسباب کشی را باید چگونه اجرا کنیم؟

با در نظر گرفتن فصل‌های اسباب کشی باید توجه داشت که مناسب‌ترین فصل برای جابه جایی و اسباب کشی معمولا از اواخر فصل بهار و خرداد ماه تا شهریور و در بعضی موارد در ماه مهر انجام خواهد شد، به همین خاطر بسیاری از افراد برای صرفه جویی  در هزینه‌ها تصمیم می‌گیرند این کار را به تنهایی انجام دهند. که این یک باور غلط است زیرا با انتخاب یک شرکت باربری مناسب تمامی این خدمات از صفر تاصد یک اسباب کشی با قیمتی مناسب و باورنکردنی برای شما انجام خواهد شد و احتیاجی نیست که شما این مراحل سخت را به تنهایی انجام دهید بلکه اتوبار علم و صنعت بارسنتر با ارسال نیروهای آموزش دیده و حرفه ای خود در محل اسباب کشی این خدمات را به صورت ایمنی و استاندارد برای شما انجام خواهد داد.

ما به صورت تضمینی می‌توانیم، به آسانی  اقدام به بسته بندی و سپس جابجایی اسباب و اثاثیه به منزل جدید در تهران و یا هر شهری که مد نظر شما است این کار را برای شما عزیزان انجام دهیم. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که اسباب کشی با وجود برخی سختی‌ها، به تنهایی کار درستی نیست و شما احتیاج به یک تیم تخصصی دارید. پس در درجه اول، نگرانی و استرس را از خودتان دور کنید و سعی کنید تا جهت اسباب کشی درست و اصولی، از قبل برنامه ریزی کرده و پس از آماده سازی مقدمات اولیه، اقدام به این کار کنید چون تمامی امورات اسباب کشی  توسط اتوبار علم و صنعت به راحتی برای شما انجام خواهد شد مجموعه اتوبار علم و صنعت بارسنتر  با تلاش شبانه روزی برای فراهم کردن امکانات برای شما عزیزان در تلاش است.

می‌دانید که در اسباب کشی مهم‌ترین مرحله بسته بندی وسایل هست اما بسته بندی به روش‌های سنتی دیگر کار زمان بر و پر دردرسری است و به تنهایی انجام دادن این کار سخت و دشوار است. از این رو مجموعه اتوبار علم و صنعت با در نظر گرفتن کادری مجرب که وظیفه آن‌ها بسته بندی وسایل منزل با استفاده از تجهیزات نوین و استاندارد است برای شما راحتی را فراهم کرده است بدون اینکه شما در امر اسباب کشی دخالت کنید همکاران ما برای شما با استفاده از تجهیزاتی مانند سلفون‌ها، کارتن‌های چند لایه، چسب‌های نواری محکم و دیگر امکانات وسایل شما را به درست‌ترین  روش ممکن بسته بندی می‌کنند تا در برابر آسیب دیدن و شکسته شدن از آن‌ها محافظت شود.

آیا اتوبار علم و صنعت خدمات بسته بندی را انجام می‌دهد؟

اتوبار علم و صنعت بار سنتر قابلیت جابه جایی بار از مبدا تهران به نقاط مختلف مورد دلخواه شما را دارد در بیشتر موارد مشتریان ما مبداء و مقصد  آن‌ها تهران است و این امر کار را ساده‌تر می‌کند، اما باز هم نکات مهمی را باید رعایت کنند تا ما بار را به سلامت به دست آن‌ها برسانیم  هرچند ما با استفاده از نیرو‌های آموزش دیده  دیگر نگران آسیب دیدن وسایل شما نیست.

ممکن است که برخی از افراد وسایل بسیار کمی داشته باشند و یا جابه جایی‌هایی با مسافت‌های کوتاه انجام دهند. ما با در نظر گرفتن انواع خودروهای باربری برای شما این مشکل را حل کرده ایم شما می توانید از نیسان بارها و یا وانت بارهای اتوبار علم و صنعت استفاده کنید.

راه درست این است که  از قبل فکر همه چیز را بکنید و سپس با آمادگی کامل پس از آماده شدن محل جدید سکونت تان اقدام به اسباب کشی کنید تا موارد احتمالی که ممکن است در اسباب کشی برای شما پیش بیاید با استفاده از برنامه ریزی دقیق از آن جلوگیری کنید. شما باید  از قبل  پیش از جابجایی و بردن وسایل و لوازم تان به خانه جدید، از نظافت و مرتب بودن همه چیز اطمینان حاصل کنید تا هنگام جاگذاری بسته‌ها و مقواها دچار سردرگمی نشوید.

پاسخگویی کارشناسان بارسنتر به صورت شبانه روزی:

ممکن است در مرحله اسباب کشی سوالات متداولی برای شما پیش  بیاید  ما برای رفع سوال‌های شما پرسنل خود را به صورت ۲۴ ساعته آماده نگه داشتیم تا پاسخگوی سوالات شما دوستان عزیز باشند.

از چه طریقی می‌توانیم با باربری شما تماس بگیریم؟شما می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس حاصل فرمایید و مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته آماده هستند تا پاسخگو سوالات شما باشند.

آیا شرکت علم و صنعت بارسنتر تجهیزات بسته بندی را به صورت جداگانه ارائه خواهید داد؟ بله اگر شما تمایل به رزرو تیم بسته بندی نباشید می‌توانید به صورت جداگانه تجهیزات بسته بندی را از شرکت اتوبار علم و صنعت بارسنتر سفارش دهید.

اگر وسایل خرده بار و یا جابه جایی در مسافت کوتاه را داشته باشیم باید از چه ماشین‌هایی استفاده کنیم؟ شما می‌توانید در صورت حمل و اسباب کشی وسایل با حجم و تعداد کم از وانت بار و نیسان بارهای شرکت بارسنتر استفاده کنید.

نرخ و هزینه‌ها در شرکت علم و صنعت به چه صورت است؟ باید توجه داشت که قیمت‌ها و هزینه‌ها ثابت نیست و به عوامل زیادی بستگی دارد اما بارسنتر با در نظر گرفتن تخفیف ۴۵% شرایط ویژه ای را برای مشتریان در نظر گرفته است.

بارسنتر چه تضمینی برای سلامت بار ما به مقصد خواهد داد؟ بارسنتر برای سلامت بار شما بیمه رایگان باربری را ارائه می‌دهد تا درصورت بروز مشکل هزینه وارد شده به شما پرداخت شود.

اولین شرط جهت انتخاب یک شرکت مناسب اطمینان به آن شرکت است اتوبار علم و صنعت با داشتن کادری اطمینانی و مورد تایید در خدمتگزاری به شما آماده است. گاهی برخی از لوازم بسیار قیمتی است و در این صورت پیدا کردن یک باربری قابل اعتماد برای شما ریسک بالایی دارد. یا اینکه قصد دارید وسایل  شکستنی یا کالای حساسی را جابجا کنید و نگران این هستید که آیا سالم به مقصد می‌رسد؟ بعضی از افراد در زمانی کوتاه انتظار جابه جایی را دارند زیرا باید به صورت فوری وسیله برای آن‌ها جابه جا شود ما به این افراد این اطمینان را خواهیم داد که حتما حمل بار در اسرع وقت صورت گرفته و نیروهای ما بدون اتلاف وقت در محل تعیین شده حضور خواند یافت. شما با انتخاب شرکت باربری علم و صنعت می‌توانید به تمامی این گزینه‌ها دسترسی پیدا کنید.

شرکت اتوبار علم و صنعت  چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

خدماتی که اتوبار علم و صنعت برای شما در امور اسباب کشی و باربری انجام می‌دهد بسیار زیاد است اما در این مبحث قصد آن را داریم تا شما را با برخی از امکانات و خدمات خود آشنا کنیم:

  • سابقه چندین ساله رانندگان حرفه ای بارسنتر
  • ارسال بار از تهران به تمامی نقاط کشور توسط ماشین‌های مجهز
  •  استفاده از تیم بسته بندی با تجهیزات ایمنی و استاندارد
  •  مشاوره دقیق به صورت شبانه روزی
  • نرخ و قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری هست
  • نصب و راه اندازی وسایل برقی و الکترونیکی
  •   استفاده از کارگران به صورت مجزا
  •  ارائه بارنامه دولتی معتبر
  •   استفاده از بیمه نامه رایگان باربری
  •  اسباب کشی در فصل زمستان
  •  رعایت دقیق زمان بندی بدون هدر دادن زمان

تمامی این خدمات در شرکت اتوبار علم و صنعت بارسنتر اجرا خواهد شد کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده مشاوره جهت اسباب کشی و باربری به شما دوستان عزیز هستند. تیم باربری بارسنتر در تمامی ماه‌های سال در حال خدمتگزاری به شما عزیزان است این تیم حتی در مواقعی که شرایط آب هوایی مناسب نیست مانند( برف و بارندگی) آماده ارائه خدمات به شما هستند فقط کافیست جهت رزرو و هماهنگی برای انجام یک اسباب کشی بی عیب نقص با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات خود را توسط آن‌ها ثبت نمایید تا در روز مشخص شده و زمان مشخص شده با ارسال نیرو‌های خود به صورت منظم و برنامه ریزی شده شما را در امر اسباب کشی یاری دهند رضایت شما مشتریان عزیز باعث درخشش نام معتبر شرکت اتوبار علم و صنعت بارسنتر است تمامی خدمات اسباب کشی و باربری را از ما بخواهید تا به صورت ایمنی و اصولی اسباب کشی را با ما تجربه کنید.

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار علم و صنعت بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار علم و صنعت استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار علم و صنعت کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کند