شرکت حمل و انتفال وسایل و باربری مقدس اردبیلی:

در میان مشکلاتی که برای خرید یا اجاره منزل پیش می‌اید، مساله مهم دیگری نیز وجود دارد و آن هم اسباب کشی و نقل مکان است. اگر مستاجر باشید شاید هر سال با این مسئله مواجه شوید و سختی‌های آن ذهنتان را مشغول و استرس بیشتری را برای شما به وجود آورد، چرا که حمل بار و لوازم منزل از جمع آوری تا ارسال و چیدن آن در منزل جدید، بدون برنامه ریزی و تخصص کافی غیر ممکن خواهد بود. در این مطلب قصد داریم با معرفی برخی از خدمات باربری مقدس اردبیلی شناخت بیشتری برای شما از این شعبه باربری ایجاد نماییم، تا مشتریان گرامی بتوانند با آسودگی خاطر از امتیازات اتوبار و باربری بارسنتر در استان تهران بهره مند شوند.

در سال‌های گذشته بر تعداد باربری‌ها افزوده شده و هر شرکتی تلاش می‌کند تا با ارائه سرویس‌های بهتر، اطمینان مشتریان و اعتماد آن‌ها را بدست بیاورند. اگر شما هم قصد دارید اسباب کشی آسان و بدون دردسری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم باربری و حمل وسایل و انواع اجناس سنگین و گران قیمت خود را به باربری مقدس اردبیلی بسپارید، این شرکت به صورت تخصصی در زمینه اثاث کشی و حمل بار در سرتاسر کشور در خدمت شماست و همواره سعی دارد تا بهترین و سریع‌ترین خدمات اسباب کشی را برای شما فراهم کند.

هزینه‌های حمل و نقل و اسباب کشی نیز همیشه به عنوان دغدغه ای برای خانواده‌هایی که نیاز به جابجایی اسباب و اثاث خود دارند بوده و هست، لذا با توجه به این موضوع گروه باربری مقدس اردبیلی اقدام به ارائه تخفیف‌های ویژه به مشتریان و همچنین قیمت‌های منصفانه کرده است و کلیه قیمت‌ها طبق نظر اتحادیه باربری و تعرفه‌های حمل بار و اسباب کشی است. اتوبار بارسنتر با ارائه خدمات باربری به صورت صفر تا صد در زمینه حمل و نقل و جابجایی وسایل منزل و انواع و اقسام بار، این پروسه را بسیار آسان نموده است و همواره در پی کسب رضایت مشتریان و رساندن سالم به مقصد بوده است.

۴.۹/۵ - (۲۹ امتیاز)

باربری مقدس اردبیلی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

بهترین خدمات و سرویس‌های باربری در تهران:

گسترش فعالیت‌های اقتصادی و تخصصی شدن امور حمل بار، نیاز به داشتن تجربه و دانش را در شرکت‌های باربری و اثاث کشی افزایش داده است. در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات همچون شرکت‌های باربری، اهمیت این موضوع دو چندان شده است و رقابت سختی بر سر ارائه سرویس‌های بهتر و کسب رضایت مشتریان به وجود آمده است. اتوبار و باربری مقدس اردبیلی نیز با ارائه خدمات باربری و استفاده از تجهیزات مدرن در زمینه حمل و نقل و جابه جایی اثاثیه منزل و انواع بار این پروسه را بسیار آسان نموده است و همواره در پی جذب مشتریان بیشر و سالم وسایل به مقصد بوده است.

در نظر داشته باشید که اگر اجناس و اثاثیه منزل یا هر نوع باری که قصد جابه جایی و حمل و ارسال آن را دارید به درستی بسته بندی نشوند، ممکن است در حین فرایند باربری با مشکلات و خسارت‌های زیادی مواجه شوتد. مشکلاتی همانند: شکستن، گم شدن وسایل مختلف و حتی آسید رسیدن به لوازم که قطعا هزینه‌هایی را برای شما در بر خواهند داشت. اما کادر فنی باربری مقدس اردبیلی با به کار بردن لوازم بسته بندی اصولی از قبیل:

  1. کارتن‌های سه و پنج لایه
  2. فوم و نایلون‌های حباب دار
  3. انواع چسب‌های پهن
  4. انواع استرچ رپ و بابل رپ
  5. لیبل‌های مخصوص نام گذاری کارتن‌ها
  6. انواع کاتن‌ها و جعبه‌های با دوام و رگال دار

و کلیه لوازم مورد نیاز بسته بندی صحیح و با کمک تیم حرفه ای و  آموزش دیده خود در زمینه بسته بندی وسایل، توانسته است سلامت و ایمنی انواع بار را تضمین نماید. جوابگو بودن به نیاز مشتری و مهارت و تسلط در انجام کارها، در کنار داشتن روابط عمومی خوب و رفتار شایسته در هنگام کار و هم چنین انجام مراحل به صورت دقیق و منظم و سایر جواب به سوال‌های شما، می‌تواند حس اطمینان را به مشتری منتقل کند و نگرانی‌ها و استرس‌های شما را برطرف کند.

وانت بار، نیسان بار و انواع وسایل باربری در محل شما:

شرکت حمل و نقل و باربری مقدس اردبیلی به منظور ارائه خدمات سریع و انجام عملیات جابجایی منزل در کوتاه‌ترین زمان و صرفه جویی در وقت شما هموطنان عزیز، شعبه‌های متعددی در محله‌های مختلف تهران و کشور ایجاد کرده تا در صورت درخواست خدمات اثاث کشی و یا حمل بار از سمت شما، مدیریت شرکت بارسنتر سریعا پرسنل فنی حمل بار خود را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل شما ارسال نماید. استفاده از وسایل نقلیه مجهز و کاملا استاندارد که هر کدام موکت کاری شده و دارای ضربه گیرهای مخصوص برای قرار دادن در مابین کارتن‌ها و وسایل متخلف هستند.

از مزیت‌های مهم دیگر برای انتخاب باربری مقدس اردبیلی استفاده از خودروهای باربری بسیار مجهزی است که برای حمل انواع وسایل کاربرد دارند. از جمله این ماشین‌ها می‌توان به وانت بار، نیسان بار، انواع ایسوزو و تریلی‌های باربری و انواع وسایل نقلیه کوچک  و بزرگ اشاره نمود. برنامه ریزی در هنگام پروسه باربری باعث می‌شود که مراحل اثاث کشی به طور منظم و دقیق انجام شوند و زمان مشتریان بی دلیل هدر نرود. در نهایت منجر می‌شود که زمان مناسبی برای ارسال بار و تخلیه بار در نظر گرفته شود تا بدین ترتیب مشتریان با ترافیک و مشکلات زمانبندی مواجه نشوند.

به علاوه استفاده از بیمه نامه باربری به صورت رایگان و ارائه مشاوره رایگان به مشتریان، باعث می‌شود که هیچ نگرانی باقی نمانده و با خیال راحت نظاره گر انجام کارها به صورت حرفه ای و تخصصی باشند. چرا که حتی اگر در صورت بروز حوادث غیر مترقبه و ناگهانی مشکلی برای وسایل شما به وجود بیاید، شرکت بیمه گذار کلیه ضررها و خسارت‌ها را برای شما جبران می‌کند و شما در هیچ شرایطی ضرری نخواهید دید.

برند بارسنتر ضامن سلامت وسایل و سالم رسیدن کالای شما به مقصد است.

حمل و نقل و اثاث کشی در خیابان مقدس اردبیلی:

خیابان مقدس اردبیلی یکی از خیابان‌های اصلی محله محمودیه است. محمودیه محله‌ای مرفه‌نشین در شمال شهر تهران است که تا حدودی به تجریش نزدیک است و از ثروتمندترین محلات تهران است که بسیاری از ثروتمندان تهران در آنجا ساکن هستند. سفارت کشور زیمبابوه، سفارت کشور ژاپن و سفارت کشور اسلوواکی در این محله و در خیابان مقدس اردبیلی واقع شده‌اند و سفارت کشور ساحل عاج نیز در این منطقه و در خیابان تیر قرار دارد.

گرچه محله مقدس اردبیلی از دیرباز محل سکونت افراد ثروتمند بوده، اما بافت این محله هیچ وقت تجملاتی نبوده‌ است. به همین دلیل محلهٔ محمودیه در گذشته به عنوان یک مکانِ شیک بین محله‌های ثروتمند تهران مطرح نبوده است و خوشبختانه از موجِ ساخت و سازهای بی‌رویه و گران‌قیمت در شمال تهران در امان مانده است و کم‌تر آسیب دیده‌است. باربری بارسنتر نیز با ارائه خدمات مختلف و با کیفیت در این منطقه و خیابان آماده خدمت رسانی و انجام امور مربوط به حمل و نقل شما به صورت صفر تا صد است.

پس اگر در حوالی این منطقه ساکن هستید و نیاز دارید وسیله ای را جابجا کنید یا از مکانی به مکان دیگر نقل مکان کنید، با یک تماس ساده می‌توانید کلیه خدمات مورد نظر خود را از شرکت ما دریافت نمایید. کارکنان و کارشناسان باربری مقدس اردبیلی به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی اماده خدمات رسانی و پاسخ به سوال‌های شما هستند. درنهایت برای راحت شدن کارتان می‌توانید، با پر کردن فرم رزرو انلاین وبسایت برای سفارش سرویس‌های مورد نیازتان استفاده کنید.

 

  1. لینک‌های مفید و سرویس‌های دیگر باربری بارسنتر
  2. انتقال بار به تمام نقاط کشور
  3. بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
  4. حمل بار با وانت بار و نیسان بار
  5. ارسال نیروی کار جهت حمل بار
  6. وانت بار شهرک گلستان

 

 

چه سرویس‌هایی در باربری مقدس اردبیلی ارائه می‌شود؟

کلیه خدمات و سرویس‌های مربوط به حمل و نقل و اسباب کشی به صورت صفر تا صد در این شرکت ارائه می‌شود.

چه زمانی می‌توانیم سفارش خود را ثبت کنیم؟

در کلیه ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل می‌توانید با تماس با شماره‌های شرکت یا پر کردن فرم رزرو آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

خدمات بسته بندی چگونه انجام می‌شود؟

کلیه عملیات مربوط به بسته بندی به صورت اصولی و استفاده از تجهیزات مدرن و به روز و توسط افراد متخصص انجام می‌شود.