دسترسی سریع به باربری قصر فیروزه:

عزیزانی که در محدوده قصر فیروزه زندگی می‌کنید و قصد انجام اسباب کشی را دارید می‌توانید با باربری قصر فیروزه تماس حاصل فرمایید. تا کارشناسان ما مشاوره لازم را به شما بدهند.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

باربری قصر فیروزه

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

باربری قصر فیروزه تمامی خدمات اسباب کشی را برای شما عزیزان انجام خواهد داد پس کافیست صفر تا صد اسباب‌کشی را به ما بسپارید و در منزل جدید خود وسایل را به ‌صورت بسته‌بندی شده تحویل بگیرید. مدیریت مجموعه بارسنتر برای شما شعبه‌های مختلفی را در سطح تهران قرار داده است مثلاً عزیزانی که در منطقه ارامنه زندگی می‌کنند می‌توانند به اتوبار ارامنه دسترسی داشته باشند.

راحتی اسباب کشی با تیم بسته بندی بارسنتر:

این روزها به دلیل مشغله زندگی و گرفتاری ‌های روزمره شاید به ‌تنهایی اسباب‌کشی و بسته‌بندی برای شما کار زمان‌بر و دشواری باشد. به همین خاطر ما برای راحت کردن کار شما شرایط ویژه‌ای را برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته‌ایم مجموعه تیم بارسنتر با تلاش شبانه‌روزی برای شما تیم بسته ‌بندی را در نظر گرفته است شاید با خود بپرسید که تیم بسته‌بندی به چه کارمان می‌آید؟ و چه استفاده‌ای برای ما دارد؟ تیم بسته‌بندی ما متشکل شده از افراد آموزش‌دیده و ماهر باربری قصر فیروزه که می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی وسایل شما را بسته ‌بندی کنند. شما می‌توانید وسایل را در منزل جدید به صورت بسته‌بندی شده تحویل بگیرید اگر بخواهید به تنهایی مراحل بسته‌بندی را انجام دهید ممکن است برای شما زمان‌ بر باشد اولین قدم برای یک بسته‌بندی مناسب و ایمنی پیدا کردن کارتن‌های مستحکم است. اگر بخواهید به‌تنهایی این کار را انجام دهید مجبور باشید از سوپرمارکت‌های اطراف و محل خود به دنبال کارتون‌ها باشید اما ما به شما توصیه می‌کنیم که این کار را انجام ندهید زیرا آن کارتون‌ها در برابر وسایل شما مستحکم نیستند و ممکن است در حین جابجایی به وسایل شما آسیب وارد شود تیم بسته‌بندی ما با استفاده از کارتن‌های مستحکم و چند لایه تمامی وسایل‌های شما را با استفاده ازسلفون و ضربه گیرها در کارتون‌ها قرار می‌دهند تا در حین جابجایی توسط کارگران باربری قصر فیروزه مشکلی برای وسایل شما پیش نیاید.

ما تمامی نکات ایمنی را برای شما عزیزان رعایت می‌کنیم تا در حین جابجایی و بارگذاری در ماشین‌های باربری مشکلی برای وسایل شما پیش نیاید. به همین خاطر از تجهیزات اصولی و ایمنی خود استفاده خواهیم کرد ضربه گیرها و نایلون‌های حباب دار می‌توانند تأثیر زیادی جهت جلوگیری از آسیب دیدن و ضربه خوردن به وسایل شما در بسته‌بندی داشته باشند شما می‌توانید تمامی وسایلی که در منزلتان وجود دارد را به تیم بسته‌بندی بسپارید حتی وسایلی مثل گلدان‌ها و گیاهان که بسته‌بندی آن‌ها با روش‌های خاص و متدهای ویژه‌ای انجام خواهد شد فرش‌ها و همچنین لوازم آشپزخانه و سرویس خواب و کتاب‌ها و هر وسایل ریز و خرده را می‌توانید به ما بسپارید. تا ما با بسته‌بندی در باکس‌های مخصوص و جعبه‌هایی چند لایه مستحکم تمامی وسایل شما را محافظت کنیم. بسته‌بندی با ما بسیار راحت است شما با انتخاب تیم بسته‌بندی باربری قصر فیروزه ای می‌توانید تجربه یک باربری بی‌دردسر و یک بسته‌بندی آسان را با ما داشته باشید پس همین الان تلفن را بردارید و با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و تیم بسته‌بندی را رزرو نمایید توجه داشته باشید که هنگام انتخاب روز اسباب‌کشی تیم بسته‌بندی را هم انتخاب نمایید.

تیم چیدمان باربری قصر فیروزه:

دیگر خدماتی که شرکت باربری قصر فیروزه برای شما در نظر گرفته است تیم چیدمان است تیم چیدمان بعد از تخلیه بار توسط کارگران بار سنتر در کنار شما عزیزان است تا طبق سلیقه شما مشتریان منزل شما را دکوراسیون کندو وظیفه تیم چیدمان این است که بعد از تخلیه بار تمامی وسایل را در جای خود قرار دهند. دیگر لازم نیست به‌تنهایی وسایل سنگین را حمل و جابجا نمایید زیرا می‌توانید با رزرو تیم چیدمان تمامی این کارها را در کنار پرسنل بارسنتر انجام دهید دکوراسیون داخلی آپارتمان متناسب با متراژ آن دارد و شما با ایده گرفته از دکوراسیون‌های کوچک می‌توانید آپارتمان چیدمان اصولی نمایید و تیم حرفه ای ما می‌توانند در ایجاد دکوراسیون زیبا برای شما در کنارتان باشند. حتی این تیم قادر به نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی و برقی شما است می‌توانیم برای نصب لوازمی همچون لوستر، لباس‌شویی، یخچال و گاز و تلویزیون از تیم چیدمان ما کمک بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی لوازم الکترونیکی شما را نصب و راه‌اندازی کنند.

 صدور بیمه نامه معتبر توسط شرکت باربری بارسنتر:

ما حساسیت شما مشتریان گرامی را درک خواهیم کرد زیرا شما بر روی وسایلتان حساس هستید. به همین خاطر برای شما بیمه‌نامه معتبری را صادر خواهیم کرد که طی قرارداد این بیمه نامه از زمانی که تمامی وسایل شما در ماشین‌های باربری قصر فیروزه قرار می‌گیرد تا زمانی که وسایل شما به منزل جدید یا مقصد موردنظر انتقال پیدا می‌کند تمامی وسایل شما تحت نظر بیمه است و در صورت هرگونه خسارت و یا مشکلی خسارت برای شما پرداخت خواهد شد.

شما می‌توانید سقف بیمه‌نامه را افزایش دهید اگر وسایل شما گران‌قیمت و با ارزش است می‌توانید با مدیریت مجموعه بارسنتر صحبت نمایید تا سقف بیمه برای شما افزایش دهد.

باربری قصر فیروزه  به‌صورت شبانه‌روز در تلاش هستیم تا برای شما رفاه را فراهم سازیم به همین خاطر شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با پرسنل ما تماس بگیرید و از یک مشاوره رایگان برخوردار شوید فقط کافیست تلفن را بردارید و با یکی از شماره‌های بالا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما شما را به نزدیک‌ترین اتوبار و باربری در محل سکونتتان هماهنگ کنند مهم نیست مقصد شما کجاست و آیا مقصد نزدیک است یا دور مهم این است که ما برای شما در هر مسیر و در هر شهری کار اسباب‌کشی و باربری را انجام خواهیم داد.

این باربری قابلیت انتقال از تهران به سایر شهرهای کشور را دارد پس مهم نیست که اسباب کشی شما به چه منطقه‌ای است مهم این است که رانندگان ما کاملاً مسلط به جاده و آشنایی با راه‌ها و مسیرها را دارند و به ‌راحتی بار شما را در هر کجای کشور انتقال خواهند داد. پس شما با خیال آسوده بارهای خود را به باربری قصر فیروزه بسپارید تا ما با خدمات متفاوت لذت یک اسباب کشی را برای شما فراهم سازیم. لازم نیست شما دست بکار شوید چون ما تمامی خدمات اسباب‌کشی از صفر تا صد یک اسباب کشی را برای شما عزیزان انجام خواهیم داد.

کیفت بالا با قیمتی مناسب با انتخاب باربری قصر فیروزه:

با انتخاب باربری قصر فیروزه نازل‌ترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها برخوردار شوید البته لازم است بدانید که قیمت‌ها به صورت متفاوت است و نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای اسباب کشی‌ها در نظر گرفت در تهران و شهرستان‌ها هزینه باربری را، خیلی از موارد افزایش می‌دهند. برای مثال تعرفه‌های باربری بین شهری با باربری با مسافت‌های کم‌تر متفاوت است و یا قیمت باربری با کامیون و یا نیسان وانت و … از عوامل موثر دیگر در مقدارهزینه است این قیمت‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد که می‌خواهیم چند مورد از این عوامل را برای شما شرح دهیم : مثلاً شما قصد جابجایی از یک آپارتمان چندین طبقه را دارید و خانه شما در طبقه آخر این آپارتمان است و شما نمی‌توانید از آسانسور استفاده کنید خوب به این صورت کارگران ما تعداد پله‌های بیشتری را مجبور هستند برای جابجایی وسایل شما طی کنند.

به همین خاطر تعداد پله‌ها در قیمت نقش بسزائی دارد هرچه تعداد پله‌های شما بیشتر باشد قیمت‌ها افزایش خواهد یافت عدم استفاده از آسانسور می‌تواند در قیمت‌ها و هزینه‌ها افزایش و کاهش داشته باشد همچنین استفاده از تیم‌های بسته بندی و چیدمان و استفاده از خدمات vip اسباب‌کشی می‌تواند در هزینه‌های شما تاثیر بسزایی داشته باشد انتخاب نوع ماشین باربری می‌تواند در افزایش و یا کاهش قیمت موردنظر تاثیر بسزائی داشته باشد. مثلاً قیمت ماشین‌های کامیون و هیوندا با قیمت‌های وانت‌بار و نیسان بارهای باربری قصر فیروزه بسیار متفاوت است وزن وسایل که در باربری وجود دارد، تاثیر به سزایی در هزینه دارد برای مثال گاو صندوق‌های سنگین که خود نیاز به افراد با تجربه دارد، حمل پیانو، وسایل سنگین دیگر مانند کمد‌های بزرگ، یخچال ساید بای ساید و تردمیل و میز و اجاق گاز اشاره کرد اما با این صورت شما نگران قیمت‌ها و هزینه‌ها نباشید زیرا تمامی قیمت‌های باربری قصر فیروزه منصفانه است و با یک‌بار استفاده از باربری ما  مشتری ثابت این مجموعه بارسنتر خواهید شد.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری قصر فیروزه بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری قصر فیروزه استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری قصر فیروزه کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند