اتوبار و باربری شهر زیبا در محدوده غرب تهران:

موسسه باربری و اتوبار بارسنتر در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان است و در تلاش است که با راه اندازی شعبه‌های مختلف در سرتاسر تهران بزرگ، مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین خدمات و با قیمت مناسب دسترسی داشته باشند. باربری شهر زیبا آرزومند یک اسباب کشی آسان برای تمام همشهریان در تهران است. اتوبار شهر زیبا با سال‌ها تجربه در زمینه اسباب کشی، باربری و حمل بار و اثاثیه در تهران و سایر شهرستان‌ها از بهترین مشاورها در زمینه اثاث کشی و حمل بار شما است. رضایت مشتریان اولین اولویت ماست.

۴.۹/۵ - (۲۴ امتیاز)

باربری شهر زیبا

 

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

مزایای انتخاب یک شرکت باربری معتبر

اتوبار و باربری شهر زیبا با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل، توسط کادر حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در استان تهران است. اتوبار شهر زیبا با ارایه بیمه نامه رسمی برای اسباب کشی‌ها تضمینی برای یک حمل و نقل مطمئن است. شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی در هر نقطه از تهران حمل اثاثیه و اثاث کشی تمامی لوازم گران قیمت و لوکس منزل و یا محل کار خود را جهت اتوبار و باربری در شهر زیبا به ما محول بدهید.

کادر حمل بار و اثاثیه منزل اتوبار و باربری شهر زیبا با رعایت کلیه نکات ایمنی قادر هستند تا در کم‌ترین زمان ممکن، اقلام و وسایل شما را به به صورت صحیح و سالم جا به جا نمایند و به مقصد مورد نظر شما برسانند. در نظر داشته باشید که از آن جایی که در این روزها با این شرایط اقتصادی کشور، اسباب و اثاثیه منزل بسیار گران قیمت هستند و همچنین به دلیل حجم و سنگینی برخی از این وسایل، برای حمل آن‌ها نیازمند مهارت‌ها و تخصص کافی هستید،

کارگران ما آموزش‌دیده هستند و مهارت‌های کافی را برای جابجایی بار دارند به‌همین خاطر بعد از بسته‌بندی تمامی بار را در ماشین‌های مخصوص  باربری شهر زیبا قرار می‌دهند و چیدمان را در این ماشین‌ها به طوری انجام می‌دهند که بار شما بدون کوچک‌ترین آسیبی به مقصد موردنظر ارسال شود. سلامت رسیدن بار شما به مقصد یکی از وظایف اصلی شرکت بارسنتر است باربری شهر زیبا به شما این تضمین را می‌دهیم که وسایل شما بدون کوچک‌ترین ضربه و آسیبی جابه‌جا شود. شما می‌توانید با انتخاب باربری شهر زیبا تمامی لوازم منزل، لوازم ادارات را جابه‌جا کنید. خدمات بی نظیر اتوبار و باربری شهر زیبا با قیمت مناسب و کیفیت غیرقابل رقابت و همچنین تخصص و تجربه و کادر باربری متخصص، مناسب‌ترین شرکت باربری شهر زیبا جهت انتخاب شماست. ما معتقدیم که ساده‌ترین روش تبلیغات ارائه خدمات با کیفیت و نیروی متخصص سطح روابط عمومی بالا و تعهد در ارایه خدمات است و برای رسیدن به این منظور سطح تلاش خود را هر روز بیش‌تر کرده‌ایم.

کارکنان مجرب باربری

حمل و نقل اشیا و اثاثیه به شکل درست و ایمن، اهمیت بسیار ویژه ای دارد و بهتر است این امور توسط افراد متخصص در این حوزه انجام بگیرد، تا هیچگونه پشیمانی و نگرانی برای مشتریان به وجود نیاید. باربری شهر زیبا کلیه خدمات خود را از جمله: بسته بندی، چیدمان، حمل و نقل و بارگیری سریع لوازم منزل را، با قیمتی مناسب و سرعتی باورنکردنی ارائه می‌دهد. مدیریت و کارکنان شرکت بارسنتر از کادر با سابقه و باتجربه، وسایل نقلیه حمل و نقل ایمن و تجهیزات بسته بندی اثاثیه منزل و روش‌های به روز چیدمان اصولی استفاده می‌کند.

کارگران ماهر و مجرب ما در اتوبار و باربری بارسنتر در کوتاه‌ترین زمان بسته بندی می‌کنند. پس از بسته بندی اثاثیه، نوبت به قرار دادن آن‌ها به شکل مطمئن در ماشین مخصوص حمل بار است. بهترین ماشین‌های حمل بار را نیز در اتوبار باسنتر پیدا خواهید کرد. خدمات بی نظیر با قیمت مناسب و کیفیت رقابتی و همچنین تخصص و تجربه بلند مدت و کادر باربری متخصص مناسب‌ترین باربری و اتوبار جهت انتخاب شماست. ما معتقدیم که بهترین نحوه تبلیغات ارائه خدمات با کیفیت و نیروی متخصص سطح روابط عمومی بالا و متعحد در ارایه خدمات است و برای رسیدن به این منظور سطح و مهارت خود را بالاتر برده ایم و مفتخر هستیم که جزو برترین‌ها هستیم.

حمل بار مطمئن به کلیه نقاط کشور

کارکنان موجود در باربری شهر زیبا برای حمل بار به شهرستان، مستلزم به رعایت استاندارهای کیفی مورد نظر شرکت ما برای بسته بندی، ارسال وسایل و همچنین چیدمان بار هستند. در شرکت بارسنتر به دلیل استفاده از کارگران و پرسنل با سابقه و آموزش دیده بسته بندی و نقل مکان و انتقال لوازم اداری و شرکتی و اثاثیه منزل مشتریان با نهایت دقت و رعایت استاندارد‌های کیفی خاص و اصولی امانت داری انجام میگیرد.

سرعت و دقت بالا در مراحل اثاث کشی و حمل بار باعث شده تمامی مشتریان ما خاطره ای خوش از اسباب کشی آسان و بی دردسر را در اتوبار شهر زیبا تجربه نمایند. باربری یا اسباب کشی خود  را به کادر مجرب اتوبار و باربری بارسنتر بسپارید و با خیالی آسوده به سایر فعالیت‌های خود بپردازید. تجربه بالا و رزومه درخشان تیم  باربری شهر زیبا بهترین راهنما شما جهت انجام باربری و اثاث کشی است. از دیگر خدمات ارایه شده در باربری شهر زیبا حمل بار به شهرستان است. باربری شهر زیبا آماده است تا محموله‌های بزرگ و هر نوع بار را با استفاده از انواع مناسب وسایل نقلیه از تهران به شهرستان حمل نماید.

خدمات باربری شهر زیبا را بهتر بشناسید:

  • ارسال ماشین مخصوص باربری (وانت بار شهر زیبا، نیسان بار شهر زیبا) مسقف و روباز
  • اعزام نیروی متخصص جهت  بسته بندی و حمل بار ( به صورت ۲۴ ساعته)
  • ارسال تجهیزات کامل بسته بندی اسباب و لوازم با بهترین کیفیت
  • جابجایی و حمل  وسایل سنگین ( پیانو، ساید بای ساید، گاوصندوق، تردمیل )
  • کاهش استرس و خستگی ناشی از اثاث کشی
  • ارسال بسته‌های مخصوص بسته بندی و حمل بار ویژه
  • افزایش سرعت در حمل بار و اثاث و همچنین چیدن لوازم در محل جدید
  • کاهش کل مقدار زمانی که لازم است برای امور اسباب کشی صرف کنید
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب

اتوبار و باربری شهر زیبا تمامی خدمات باربری را با تخفیف ویژه ارائه می‌نماید. جهت سفارش سرویس با شماره تلفن‌های اتوبار و باربری شهر زیبا تماس حاصل نمایید.

اسباب کشی مطمئن در منطقه شهر زیبا

شهر زیبا نام محله‌ای واقع در شمال غرب تهران منطقه ۵ شهرداری تهران است. در سال‌های گذشته (قبل از ۱۳۸۰) شهر زیبا را با بلوک‌های انتهای بلوار آیت‌الله کاشانی، سازمان آب، بلوار تعاون و باغ‌های فراوان توت می‌شناختند اما از سال ۱۳۸۰ به بعد با ورود انبوه سازان و تخریب باغ‌ها و ساختمان‌های قدیمی و همچنین ساخت و سازهای فراوان و پر سرعت این محله به شدت تغییر کرده‌ است.

این منطقه به دلیل نزدیک بودن به شمال و ارتفاعات شهران و کن دارای هوای خنک و به یمن وجود باد غرب به شرق دارای هوای پاکی است. از مراکز خرید بزرگ حوالی می‌توان سمرقند، گلدیس، تیراژه  را نام برد. در انتهای خیابان‌های نیلوفر و سرو که به یک نقطه متصل می‌شوند پارکی به نام پارک سرو وجود دارد ک به اصطلاح بچه‌های این محل به آن ته سرو یا ته نیلوفر می‌گویند این منطقه از دیرباز به داشتن باغات سرسبز و خیابان‌های باصفا و عریض شهرت داشته و به دلیل قرارگیری در مسیر زائران مقبره امامزاده داود، از قدیم برای تهرانی‌ها محله‌ای شناخته شده است.

در صورتی که در نزدیکی‌های منطقه شهر زیبا در تهران ساکن هستید و اسباب کشی پیش رو دارید، با یک تماس میتوانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان و مشاوران باربری شهر زیبا به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین میتوانید از بخش رزرو انلاین برای سفارش اینترنتی سرویس مورد نظر خود اقدام کنید.

باربری شهر زیبا بهترین انتخاب برای اثاث کشی و حمل یا بسته بندی وسایل ارزشمند شماست.


آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری شهر زیبا بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور میتوانم از خدمات باربری شهر زیبا استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری شهر زیبا اجناس و لوازم را بیمه میکنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه میکنند