باربری حبیب الله آماده خدمات اسباب کشی صفر تا صد:

باربری حبیب الله در خانه‌های شما دوستان عزیز است. اگر در این روزها قصد اسباب‌کشی و یا باربری و حمل‌ونقل را دارید کافی‌ست با تلفن پایین تماس بگیرید و باربری حبیب ‌الله را انتخاب نمایید. باربری حبیب ‌الله آماده ارائه تمامی خدمات اسباب‌کشی به شما شهروندان عزیز تهرانی است.

۴.۸/۵ - (۳۲ امتیاز)

باربری حبیب الله

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

در هر کجای تهران که قرار دارید می‌توانید به مجموعه باربری بار سنتر دسترسی داشته باشید مدیریت مجموعه بار سنتر برای راحتی کار شما عزیزان شعبه‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ است. مثلاً عزیزانی که در محدوده قصر الدشت زندگی می‌کنند می‌توانند با اتوبار قصر الدشت به‌راحتی تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را انجام دهند. باربری حبیب الله در محدوده حبیب الهی آماده انجام خدمات شما هست.

خدمات اسباب کشی شامل چه مواردی هست:

خدمات اسباب‌کشی را برای شما به‌نحو احسن انجام م‌دهیم نگران وسایل خود نباشید. زیرا وسایل شما به‌صورت بیمه‌شده و به‌صورت ایمنی در کل اسباب‌کشی زیر نظر کارشناسان  باربری حبیب الله  است. تمامی خدماتی که مجموعه باربری حبیب ‌الله برای مشتریان عزیز در نظر گرفته‌ است می‌تواند شامل:

  • ارائه بیمه‌نامه معتبر
  • استفاده از پرسنل خوش‌برخورد
  • استفاده از رانندگان حرفه‌ای
  • استفاده از کارگران زبده و ماهر

استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی و نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی استفاده از ماشین‌های مجهز باربری این بخشی از خدماتی است که باربری حبیب‌ الله برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته‌ است تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید از مشاوره رایگان این باربری نیز برخوردار شوید. ما به‌صورت شبانه‌روز پاسخ‌گوی سوالات شما مشتریان عزیز هستیم.

خدمات چیدمان در باربری حبیب ‌الله به چه صورت است؟

شاید با خودتان فکر کنید که چرا باید چیدمان را توسط یک تیم حرفه‌ای انجام دهید؟ آیا جابه‌جایی وسایل سنگین کار آسانی است ؟خیر شما به‌تنهایی نمی‌توانید وسایل سنگین را جابجا کنید. و این کار سخت و دشواری است ما با در نظر گرفتن تعداد افراد ماهر و آموزش‌دیده که دارای نیروی انسانی بالا می‌باشند. تمامی این کارها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما دوستان عزیز انجام  می‌دهیم شما می‌توانید با رزرو تیم چیدمان باربری حبیب‌ الله تمامی وسایل خود را طبق دلخواه و سلیقه خودتان در جای جدید و در منزل جدید جای‌گذاری کنید.

ما در کنار شما هستیم تا تمامی کارتن‌ها و بسته‌هایی که توسط کارگران در منزل جدیدتان تخلیه می‌شود را در جای خود قرار دهیم. تیم و چیدمان در کنار شما است که تمامی جعبه‌ها را باز کند و جای‌گذاری کند و همچنین جابه‌جایی لوازم مثل گاز، یخچال، تلویزیون، میزهای ناهارخوری، مبلمان که کار سخت و دشواری است طبق سلیقه شما برای شما در کنار شما انجام می‌دهند. پس نگران نباشید و همین الان تیم چیدمان باربری حبیب‌ الله را رزرو نمایید. علاوه‌بر جابه‌جایی وسایل با علم و دانشی که در اختیار دارند می‌توانند تمامی وسایل برقی و الکترونیکی شما را نصب و راه‌اندازی کنند. بله درست است این تیم با استفاده از مهارت چندساله‌ای که در اختیار دارد تمامی وسایل مثل تلویزیون، گاز، یخچال، لباس‌شویی و دیگر وسایل برقی را برای شما نصب و راه‌اندازی می‌کند. ما در کنار شما هستیم تا تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما انجام دهیم.

بسته بندی تمامی وسایل با استفاده از کارتن‌های مخصوص:

خدمات بسته‌بندی در باربری حبیب ‌الله برای شما به‌صورت ویژه انجام می‌شود. شما می‌توانید تمامی وسایل خود مثل مبلمان، گاز، یخچال، را به تیم حرفه‌ای بار سنتر بسپارید. تا به‌صورت بسته‌بندی‌شده در مقصد جدیدتان تحویل بگیرید. ما مبلمان شما را برای شما به‌راحتی بسته‌بندی می‌کنیم تا در حین رفت‌وآمد و تردد در ماشین‌های باربری به مبلمان شما آسیبی وارد نشود. نگران نباشید ما با استفاده از نایلون‌های حباب دار پارچه مبلمان شما را بسته‌بندی و همچنین برای این‌که تاج و پایه‌های مبلمان شما نشکند آن‌ها را نیز بسته‌بندی خواهیم کرد. با استفاده از تجهیزاتی که مدیریت مجموعه بار سنت برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ است تمامی لوازم منزل شما را به‌نحو احسن بسته‌بندی می‌کنیم. لوازم شکستنی را در نایلون‌های حباب دار قرار می‌دهیم تا در حین جابه‌جایی با آن‌ها آسیبی وارد نشود.

همچنین چیدمان ما در ماشین‌های باربری به طوری صورت می‌گیرد که در هنگام تردد و همچنین رفت‌وآمد و یا ترمز کردن ماشین‌های باربری به وسایل شما آسیب وارد نشود. زیرا تمامی ماشین‌های مجموعه باربری حبیب ‌الله به‌صورت کف‌پوش و موکت شده‌ است. تا در حین تردد و رفت‌وآمد و ضربه دیدن به وسایل شما صدمه‌ای وارد نشود. پس نگران بسته‌بندی لوازم خود نباشید تنها با رزرو تیم بسته‌بندی می‌توانیم به‌راحتی تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را به‌درستی و نحو احسن انجام دهیم. و شما می‌توانید هنگام تماس با مشاوران باربری حبیب الله بعد از ثبت نهایی اطلاعات خود تیم بسته‌بندی و تیم چیدمان را نیز سفارش دهید. تا در روز اسباب‌کشی در کنار شما عزیزان تمامی خدمات اسباب‌کشی را به بهترین شکل ممکن برای شما در کوتاه‌ترین زمان انجام دهند.

 

ماشین‌های مجهزی که در باربری حبیب‌ الله برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته‌ است به‌صورت روزانه زیر نظر کارشناسان از لحاظ فنی چک می‌شود.

 

تا در هنگام تردد در جاده‌ها و رفت‌وآمد مشکلی برای شما و ماشین‌ها پیش نیاید. و به‌همین خاطر شما می‌توانید با انتخاب نوع ماشین دلخواه خودتان تمامی خدمات اسباب‌کشی را انجام دهید. مدیریت مجموعه باربری حبیب الله با در نظر گرفتن این‌که مشتریان می‌توانند به سلیقه خودشان ماشین‌های مورد نظر را انتخاب کنند و تمایز خود را نسبت‌به سایر باربری‌های سطح تهران و ارائه داده‌ است. شما می‌توانید ماشین دلخواه خود را با توجه به حجم و وسایل مورد نیاز که قرار است جابه‌جا کنید انتخاب نمایید.

البته در این مسئله می‌توانید از مشاوران ما کمک بگیرند آن‌ها با توجه به تجربه‌ای که دارند می‌توانند با دانستن  میزان بار و مقدار بار شما ماشین موردنظر را به شما پیشنهاد دهند. ماشین‌هایی که در مجموع باربری بار سنتر برای شما دوستان عزیز استفاده می‌شود. شامل هیونداها، خاورها، کامیون‌های ۶ و ۷ متری، کامیون‌ها، ایسوزوها ماشین‌های vip وانت‌بار و نیسان بارها است. شما می‌توانید با انتخاب وانت‌بار و نیسان بار از تخفیف‌های ویژه این شرکت بهره‌مند شوید. ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بارها برای حمل و جابجایی وسایل کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین قیمت‌های آن مقرون ب صرفه‌تر است و اگر قرار است که وسایل با حجم کمی را انتخاب کنید و جابه‌جا کنید باربری حبیب الله به شما ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بار را پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید با استفاده از وانت‌بار و نیسان بارها و وسایل خود را در مسیرهای کوتاه و انتقال دهید.

هزینه‌ها در باربری حبیب ‌الله به چه صورت است؟

هزینه‌ها در باروری حبیب‌ الله به‌صورت منصفانه برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته‌ است. هم چنین شما می‌توانید با انتخاب مجموعه بار سنتر از تخفیف‌های ۴۵% برخوردار شوید. هزینه‌ها در اسباب‌کشی به‌طور ثابت و یکنواخت نیست به‌همین خاطر تا با مشاوران ما تماس نگیرید و نوع اسباب‌کشی و مسافت طی‌شده را با آن ها در میان نگذارید قیمت ثابتی را  نمی‌توان دریافت کنید. و همچنین دیگر شرایطی که به هزینه‌ها بستگی دارد برای آن‌ها بازگو نکنید نمی‌توانیم قیمت ثابتی را به شما بدهیم.

اما باید بدانید که هزینه‌ها به‌صورت منصفانه برای شما مشتریان در نظر گرفته‌ است همچنین مدیریت مجموعه بار سنتر تمامی نرخ‌هایی که برای اسباب‌کشی و باربری در نظر گرفته از زیر نظر اتحادیه باربری است. به‌همین خاطر از قیمت‌های گزاف و گران خودداری می‌کنیم ما در کنار شما عزیزان هستیم که  با یک هزینه مناسب به کار باکیفیت را تحویل شما دوستان عزیز بدهیم. شما می‌توانید با پرداخت یک‌قیمت ویژه یک اسباب‌کشی با کیفیت را تحویل بگیرید کیفیت را فدای ارزانی قیمت‌هایی که در سطح بازار می‌بینید نکنید. زیرا قرار است تمامی وسایل منزل خود را به این باربری بسپارید پس به‌همین خاطر باربری را انتخاب کنید که در برابر قیمت‌های مناسب بار شما را بیمه و همچنین وسایل شما را ایمن شده و به‌صورت استاندارد به مقصد مورد نظر برساند. و عواملی که می‌تواند در هزینه‌ها نقش مهمی داشته باشد:

  1. استفاده از نوع ماشین‌های باربری
  2. تعداد کارگران ارسالی
  3. عدم وجود آسانسور
  4.  استفاده از تجهیزات بسته‌بندی
  5. استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان

می‌تواند در قیمت‌ها و هزینه‌های اسباب‌کشی دارند تاثیر بسزایی داشته باشد پس ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که با پرداخت یک هزینه مناسب از یک اسباب‌کشی خوب باکیفیت برخوردار شوید. پرسنل ما به‌صورت۲۴ ساعته پاسخ‌گو سوالات شما عزیزان هست. در هفت روز هفته ما مشغول فعالیت و گسترش خدمات خود به شما مشتریان عزیز تهرانی هستیم. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با تیم حرفه‌ای باربری حبیب الله تماس بگیرید و نوبت خود را توسط آن‌ها رزرو نمایید. ما به‌صورت ۲۴ ساعته آماده انجام خدمات اسباب‌کشی و باربری در سطح تهران و حتی اسباب‌کشی های خارج از شهر برای شما عزیزان آماده هستیم.

ما حتی در ایام تعطیل آماده خدمت‌گذاری به شما مشتریان عزیز هستیم تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید از خدمات ویژه باربری حبیب ‌الله برخوردار شوید. در هر کجای تهران هستید می‌توانید با دسترسی به شعبه‌های مختلفی که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را انجام دهید. باربری حبیب الله در کنار شما هستیم تا تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را به‌نحو احسن برای شما انجام دهیم.

 

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری حبیب الله بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری حبیب الله استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری حبیب الله کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند