خدمات اتوبار نمایشگاه سئول:

سلامت اثاثیه منزلتان چقدر برایتان اهمیت دارد؟ اتوبار نمایشگاه سئول به همراه متخصص‌ترین و بهترین کارگران و بارچین‌های حرفه ای در خدمت شما همشهریان عزیز تهرانیست. تخفیف واقعی و بهترین قیمت را از ما بخواهید.

دارای مشاوره ی رایگان و سابقه سالیان طولانی در اجرای تخصصی حمل اثاثیه منزل در سطح استان تهران به صورت گسترده و شبانه روزی. جابجایی تخصصی یخچال‌های ساید٬مبلمان٬سنگین٬انواع گاوصندوق، پیانو، میز و شیشه‌های بزرگ ناهار خوری و پذیرایی

اعزام کارگر به تمام نقاط شهر تهران جهت تخلیه و بارگیری در تمامی ساعات شبانه روز. به صورت تخصصی، مطمئن، حرفه ای جابجا شوید و دغدغه شکستن، ضربه دیدن و خط و خش اثاثیه منزل خود را نداشته باشید.

اتوبار نمایشگاه سئول با ارائه ی خدمات اتوبار درون شهری و برون شهری همراه با بیمه نامه معتبر دولتی موجبات رضایت و آرامش خاطر شما را فراهم می‌کند. سرویس دهی با کامیونت‌ها و خودروهای مسقف در ابعاد متفاوت مانند وانت بار٬ نیسان٬ کامیونت٬ کامیون و غیره همراه با بسته بندی و ضربه گیرهای حرفه‌ای.

۴.۵/۵ - (۲۵ امتیاز)

اتوبار نمایشگاه سئول

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

تاریخچه اتوبار و باربری:

در زمان‌های خیلی دور جابجایی و حمل ونقل فقط از راه زمینی و با استفاده از چهارپایان و انسان‌ها صورت می‌گرفت که گاها به دلایلی مانند دوری مسافت شهرها این حابحایی‌ها ماه‌ها زمان به خود اختصاص می‌داد و بسیار سخت و طاقت فرسا می‌بود، اما امروزه با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی تغییرات اساسی در این زمینه صورت گرفت، تغییراتی مانند ظهور شرکت‌های باربری و اتوبار که باعث صرفه جویی در وقت و انرژی فراوانی می‌شوند. امروزه در سطحی پیشرفته از عرصه باربری قرار گرفته‌ایم و برای حمل و نقل از وسایلی چون قطار، کامیون، هواپیما، کشتی و … استفاده می‌کنیم که همین موضوع باعث ایجاد تحولی عظیم در صنعت حمل و نقل و باربری شده است.

کیفیت در کار سرلوحه کار اتوبار نمایشگاه سئول است:

با اتوبار نمایشگاه سئول به روز٬ مدرن٬ آسوده خاطر و مطمئن جابجا شوید. اتوبار نمایشگاه سئول ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار از تهران به سراسر کشور، دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری استان تهران است، که در اتوبار نمایشگاه سئول کلیه قیمت‌های حمل اثاثیه منزل تحت نظر اتحادیه باربری استان تهران انجام می‌گیرد. اگر می‌خواهید جابجایی و حمل بار انجام دهید اتوبار نمایشگاه سئول با بیش از دو دهه تجربه در حوزه ی حمل انواع بار در کنار شما است. ومشاوران ما در تمامی مراحل جابجایی همراه شما خواهند بود. خدمات اولیه اتوبار نمایشگاه سئول، مشاوره رایگان هستند، هنگامی که شما با اتوبار نمایشگاه سئول تماس می‌گیرید ابتدا از کارشناسان خبره ما مشاوره دریافت می‌کنید که به صورت ۲۴ ساعته و رایگان آماده ی ارائه ی خدمت به شما هستند تا اطلاعات لازم را در اختیار شما گذاشته و دیدگاه شما را نسبت یه یک اسباب کشی عوض کنند. وجه متمایز و اختصاصی ما نسبت به سایرین، خدمات شبانه روزی و مشاوره رایگان ما است.

نحوه ی بسته بندی در اتوبار نمایشگاه سئول:

اتوبار نمایشگاه سئول بنا به نیاز شما سرویس بسته بندی وسایل منزل را برایتان انجام خواهد داد، پکیج بسته بندی وسایل منزل شامل فوم و وکیوم‌های ۹۰ و ۱۸۰ سانتی متری خواهد بود که همراه با آن از سلفون و کارتن حمل لوازم شکستنی ,کارتن‌های رگال دار که ۵ لایه هستند استفاده خواهیم نمود، اتوبار فدک از صفر تا صد کار را بعهده خواهد گرفت.

در پایان و اتمام کار بسته بندی با توجه به نیاز شما و میزان وسایل شما و همچنین تعداد طبقات شما تیم چهار یا پنج نفره اتوبار نمایشگاه سئول کار جابجایی را آغار می‌کنند و اثاثیه شما را در درون خودرویی که متناسب با بار شما انتخاب شده است، می‌چینند، لازم به ذکر است دراتوبار نمایشگاه سئول از ماشین‌هایی برای حمل اثاثیه استفاده می‌کنیم که تمامی آن‌ها مسقف و موکت کاری شده اند؛ اسباب و اثاثیه ی شما با نهایت دقت به منزل جدیدتان برده و تخلیه خواهد شد. اگر میزان بار کم است و قصد حمل آن را دارید اتوبار نمایشگاه سئول سرویس نیسان بار را برای شما در نظر گرفته است که می‌توانید با خودروی نیسان بار، بارهای کوچک خود را به مقصد منزل جدیدتان برسانید. ما برای ارائه هر چه بهتر سرویس دهی به شما تصمیم اقدام به ایجاد سرویس رزرو اینترنتی در وب سایت کرده ایم که با این روش شما عزیزان می‌توانید با این سرویس بار خودتان را توسط باربری و اتوبار بارسنتر رزرو نموده و حمل اثاثیه خود را راحت‌تر انجام دهید و یا اینکه می‌توانید به شماره‌های موجود تماس گرفته و سرویس خود را رزرو نمایید و از مشاوره کارشناسان ما به صورت رایگان بهره مند شوید. اتوبار نمایشگاه سئول با سال‌ها سابقه درخشان آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

نکات مهم در مورد خدمات شرکت‌های باربری:

نکته مهمی که باید درباره شرکت‌های اتوبار و باربری و عملکرد آن‌ها دقت کرد این است که شرکتی که می‌خواهید با آن قرارداد اسباب کشی و حمل بار ببندید، باید شرکتی معتبر و دارای خصوصیات زیر باشد:

• دارای پروانه کسب رسمی و مجوزهای لازم از اتحادیه باربری تهران باشد.
• دارای تعداد کافی کارگران باربری و اثاث کشی باتجربه و حرفه ای باشد.
• از انواع خودروهای باربری بصورت حرفه ای و صحیح استفاده کنند.
• بسته بندی اثاثیه را به ضورت حرفه ای و با استفاده تجهزیات بسته بندی انجام دهد.
• دارای شعب مختلف در تهران باشد که قادر به ارائه سرویس‌های شبانه روزی باشند.
• حتما با ارائه بیمه باربری آرامش خیال مشتریان خود از جهت سالم رساندن وسایل و لوازم بسته بندی شده به مقصد فراهم کند.
• توانایی بسته بندی انواع اثاث و لوازم منزل و یا لوازم اداری شرکت‌ها، سازمان‌ها و موسسات را داشته باشند.

شرکت اتوبار و باربری بارسنتر این افتخار را دارد که خدمت شما همشهریان گرامی با افتخار اعلام کند که کلیه شرایط مندرج در موارد بالا را دارا بوده که با داشتن کادری ورزیده و حرفه ای آمادگی پاسخگوی به نیازهای شما در زمینه خدمات اسباب کشی و حمل بار در اقصی نقاط تهران را داراست.

کیفیت کار و رضایت مشتری دو نکته ای هستند که شرکت‌های فعال در زمینه خدمات باربری و اتوبار باید در نظر داشته باشند.

کیفیت در باربری و اتوبار نمایشگاه سئول چگونه تعریف می‌شود:

در زمینه خدمات اسباب کشی و جابجایی اثاثیه در اتوبار نمایشگاه سئول، کیفیت تعاریف خود را دارد. از جمله:

• آسیب ندیدن وسایل و لوازم در طول مراحل بسته بندی و حمل بار
• برخورد مناسب کارگران و پرسنل با شما همشهری محترم
• توجه به خواسته‌ها و دیدگاه‌های شما همشهری محترم
• استفاده از خودروهای مناسب جهت جابجایی وسایل
• پایبند بودن به زمان بندی و ارائه خدمات اسباب کشی در مواقع مختلف سال (از جمله ایام تعطیل)

تخصص شرکت باربری در جابجایی وسایل:

نیروهای متخصص شرکت‌های اتوبار به‌خوبی می‌دانند که هر وسیله چگونه باید جابجا شود:

برای جابجایی گاز، یخچال و لباسشویی از پایه‌هایی چرخدار استفاده می‌کنند که بهترین روش برای اینکار است.

برای جابجایی تخت، کمد و مبل باید حتماً دو نفر دخیل باشند تا نه وسایل آسیب ببیند و نه به دیوارها ضربه‌ای وارد شود.

وسایل سبک را در کارتن‌هایی با سایز مناسب قرار دهید بطوریکه وزن آن‌ها قابل قبول باشد و کارتن نیز تحمل آن وزن را داشته باشد. جابجایی کارتن‌ها را نیز به نیروهای متخصص شرکت بسپارید. این افراد آموزش دیده هستند و هنگام جابجایی که سلامت جسمانی خود نیز آسیب نیزنند.

شعبه‌های قابل دسترس:

  1. اتوبار پرستار
  2. باربری فردوس

 

آیا خدمات بسته بندی در اتوبار نمایشگاه سئول انجام می‌گیرد ؟

بله تمام خدمات بسته بندی و چینش در مقصد در اتوبار نمایشگاه سئول که یکی از شعبات بارسنتر است انجام می‌گیرد

آیا باربری شما خدمات بیمه ی بار را انجام می‌دهد ؟

بله تمام شعب باربری و اتو بار بارسنتر از جمله باربری و اتوبار نمایشگاه سئول تمامی بارهای خود را بیمه می‌کنند

آیا باربری بارسنتر زیر نظر اتحادیه ی باربری است؟

بله تمامی شعب تحت پوشش باربری بارسنتر تحت نظر اتحادیه هستند

نحوه ی محاسبه هزینه در این اتوبار چگونه انجام می‌گیرد ؟

بسته به نوع خودرو میزان بار مسافت نیروی کارگر مورد نیاز و نوع بار و خدمات درخواستی متغییر است که می‌توانید با تماس رایگان با کارشناسان از آن اطلاع یاببید