۵/۵ - (۶ امتیاز)

اتوبار نجات الهی با تخفیف ویژه:

اتوبار نجات الهی بارسنتر ارائه دهنده خدمات اسباب کشی، حمل و نقل اثاثیه اداری و خانگی و بسته بندی اثاثیه منزل همگام با استانداردهای جهانی در مرکز، غرب، شمال، جنوب و شرق تهران با تمامی امکانات و نیروی حاذق در خدمت شماست. سال‌ها تجربه در صنعت اتوبار حمل اثاثیه منزل محموله‌های مختلف، هرگز خطا نمی‌کند. خاور و کارگر اتوبار نجات الهی اثاث کشی منازل و ادارات با گروهی تخصصی و ماهر جهت انجام جابجایی وسایل شما و بسته بندی آن‌ها بسته بندی و باربری را به بارسنتر بسپارید! تنها یک بار استفاده از خدمات اتوبار نجات الهی کافی است تا شما به مشتری دائمی ما تبدیل شده و خیال خود را برای انجام یک اسباب کشی مطمئن و با کیفیت و البته با مناسب‌ترین قیمت راحت کنید.

 

اتوبار نجات الهی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

اتوبار نجات الهی بارسنتر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین باربری‌های تهران  در انجام جابجایی و اثاث کشی توسط کادری متخصص و مجرب در خدمت تمامی همشهریان خود در تمامی مناطق تهران بوده است.

در اتوبار نجات الهی بارسنتر خدمات زیر بصورت ۲۴ ساعت شبانه روز بدون تعطیلی به شما عزیزان ارائه می‌گردد :

  • اسباب کشی منازل و ادارات
  • بسته بندی اثاثیه منزل توسط کارگران آموزش دیده
  • بسته بندی اثاثیه اداری با لوازم نوین بسته بندی
  • بهره گیری از بارنامه و بیمه باربری
  • حمل جهیزیه در تمام نقاط تهران
  • حمل بار بین شهری
  • حمل بار سنگین

 

بسته بندی اثاثیه منزل از جمله خدماتی است که در چند سال اخیر توسط باربری‌های حمل بار انجام می‌­شود. لازم است بسته بندی صحیح وسایل منزل برای انجام یک جابجایی و اسباب کشی درست و اصولی توسط کارگر متخصص بسته بندی انجام شود. در اتوبار نجات الهی کارگران با تجربه جهت بسته بندی اسباب و اثاثیه آماده ارائه خدمات بسته بندی و باربری به مشتریان اتوبار نجات الهی در تمامی مناطق تهران هستند. در هر اسباب کشی اگر اصول صحیح بسته بندی اثاثیه منزل رعایت نشود ممکن است خسارات زیادی را برای صاحبین بار به وجود آورد.

حمل اثاثیه منزل در هر پروسه اسباب کشی و حمل بار از مهم‌ترین و به نظر سخت‌ترین قسمت‌های یک حمل اثاثیه است. اما اگر حمل اثاثیه منزل را به اتوبار نجات الهی و کارگران با تجربه و مجرب ما بسپارید، این اطمینان به شما داده خواهد شد که یک اثاث کشی راحت و بی دردسر را تجربه خواهید کرد.

کامیون‌های باربری مناسب چیست؟

در اختیار داشتن خودروهای حمل بار یکی دیگر از ویژگی‌ها و خصوصیات شرکت‌های مناسب اتوبار است. امروزه در سراسر جهان، از خودروهایی مانند وانت بار، کامیون‌ها و یا کامیونت‌ها که خودروهای باری سبک و سنگین محسوب می‌شوند بطور وسیعی در امور باربری استفاده می‌شود. در این راستا حتی برخی از شرکت‌های اتوبار تهران، خدماتی مانند خدمات وانت بار تلفنی را نیز ارائه می‌دهند که برای مشتریانی مناسب است که نیاز به رزرو وانت بار جهت حمل بار دارند.

این خودروها باید مجهز، مناسب و حتی الامکان جدید باشند تا پاسخگوی نیازهای مشتریان شرکت‌های باربری باشند و فضای کافی نیز در بخش حمل بار خود داشته باشند تا بتوان براحتی وسایل یک خانه و یا یک اداره یا شرکت را با کمک آن‌ها جابجا و به مقصد ارسال کرد. البته همانطور که می‌دانید گاهی لازم است که دو یا چند کامیون یا کامیونت جهت حمل و جابجایی اثاثیه استفاده شود.

وظیفه اتوبار نجات الهی جابجایی وسایل و لوازم شما از محلی به محل دیگر است. اتوبار نجات الهی این قابلیت و قدرت را دارد تا تمامی لوازم و وسایل را با استفاده از ماشین‌های مخصوص اسباب کشی جابجا نماید. مثلا شرکت بارسنتر خودرو مخصوص جابجایی لوازم منزل را دارا است.

نکته ی حائز اهمیت این است که برای جلوگیری از خسارات احتمالی خوب است قبل از انجام اسباب کشی به طور کامل برای بسته بندی لوازم منزل خود از باربری که قصد داریم حمل بار ما را انجام دهد مشاوره بسته بندی اثاثیه را دریافت کنیم.

سایر باربری‌های تهران

اتوبار نجات الهی چه کاری انجام می‌دهد؟

ما در اتوبار نجات الهی ارائه دهنده انواع خدمات باربری و اسباب کشی به تمامی مشتریان خود با سال‌ها تجربه درخشان هستیم. ارائه خدمات متمایز در امر اسباب کشی توانسته است ما را مطمئن‌ترین اتوبار معرفی نماید.

از نمونه خدمات اتوبار نجات الهی در این زمینه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • کارگران ماهر در امر حمل بار و متخصص و آموزش دیده
  • اجاره ماشین اسباب کشی با طراحی اتاق ویژه
  • ارائه بیمه نامه رسمی و معتبر برای تمامی وسایل شما
  • ارائه خدمات اسباب کشی بدون محدودیت مکانی
  • امکان ارسال بار به شهرستان‌ها با ارائه بیمه نامه

 

باربری یکی از اساسی‌ترین خدماتی است که مورد نیاز ادارات و اشخاص است.

تعریف باربری و اتوبار در جابجایی وسایل:

به صورت‌ها مختلفی تعریف می‌شود که اساس همه ی این تعریف‌ها به تعریف خلاصه ی جابجا کردن و حمل وسایل مربوط می‌شود.

به طور دقیق می‌توان تعریف آن را به صورت زیر مطرح نمود:

به طور عمومی به معنای جابجا کردن وسایل چه وسایل منزل و چه وسایل یک اداره یا سازمان است. همچنین می‌توان گفت به معنای جابجا و منتقل کردن وسایل از یک مکان به مکان دیگر است.

سایر باربری‌های انجام گرفته توسط بارسنتر:

  1. باربری نجات الهی | باربری در محدوده نجات الهی با ۳۵% تخفیف
  2. اتوبار حافظ | اتوبار در محدوده خیابان حافظ با ۳۵% تخفیف
  3. باربری حافظ | باربری در محدوده خیابان حافظ با ۳۵% تخفیف

انواع روش‌های باربری:

موسسات باربری مانند اتوبار نجات الهی پس از پذیرش سفارش جابجا کردن وسایل از سوی یک موسسه یا یک سری از اشخاص و پس از هماهنگی طرفین ، بسته به نوع کالاها و خدمات باربری های متفاوتی انجام می‌گیرد که به طور کلی انواع باربری های به شرح زیر هستند:

۱. باربری زمینی با ماشین سنگین و وانت بارها: گاهی هم فاصله زمانی برای جابجا کردن وسایل کم است و هم این که وسایل به لحاظ وزن و تعداد زیاد نیست، در این مواقع از روش های باربری زمینی استفاده می‌شود.

۲. باربری زمینی به کمک قطار های باربری: گاهی این موسسات برای جابجا کردن وسایل و کالاها به ویژه کالاهای تولیدی که در حجم و تعداد زیادی باشند و فاصله زمانی برای جابجا کردن کالاها بسیار زیاد باشد، بهترین کار استفاده از روش باربری زمینی به کمک قطار است.

۳. باربری هوایی: باربری هوایی، یکی دیگر از روش های جابجایی وسایل به ویژه وسایل سنگین و در حجم بسیار زیاد هست.

۴. باربری دریایی: باربری دریایی، یکی دیگر از روش هایی است که افراد و موسسات برای حمل و نقل اثاثیه و وسایل سنگین استفاده می‌شود.

حمل اثاثیه منزل در هر پروسه اسباب کشی و حمل بار از مهم‌ترین و به نظر سخت‌ترین قسمت های یک حمل اثاثیه است. اما اگر حمل اثاثیه منزل را به اتوبار نجات الهی و کارگران با تجربه و مجرب ما بسپارید، این اطمینان به شما داده خواهد شد که یک اثاث کشی راحت و بی دردسر را تجربه خواهید کرد.

کیفیت بسته بندی در اتوبار:

همانطور که می‌دانید کیفیت بسته بندی اثاثیه و وسایل در باربری اهمیت زیادی دارد. هرچه وسایل و لوازم شما بهتر بسته بندی شوند، ایمنی آنها در طول حمل و جابجایی بار بیشتر خواهد بود. ارسال بار بصورت درست و اصولی زمانی میسر است که بسته بندی صحیح انجام شده باشد. به ویژه برای لوازم شکستنی که این مسئله اهمیتی دوچندان دارد.

در اختیار داشتن کارگران حرفه ای در اتوبار چه مزیتی دارد؟
یکی دیگر از ویژگی های یک شرکت اتوبار خوب مانند اتوبار نجات الهی در اختیار داشتن بهترین و ماهرترین کارگران حمل بار است. کارگرانی که باید ویژگی های مناسبی جهت کار در یک شرکت اتوبار و ارائه سرویس دهی مناسب به مشتریان داشته باشند از جمله توانایی جسمی بالا، امانت دار بودن، داشتن روحیه بالای کار، داشتن ارتباطات مناسب اجتماعی، خوش برخورد بودن، داشتن. حتی در این زمینه مواردی مانند داشتن لباس فرم شرکت اتوبار و همچنین سر وقت حاضر شدن در محل مورد نظر جهت شروع خدمات اسباب کشی نیز اهمیت دارد.

اتوبار نجات الهی چه خدمات را ارائه می‌دهد؟

ارائه بسته‌های مخصوص حمل رختخواب، کارتن حمل لباس، کارتن‌های حجیم و محکم جهت بسته بندی وسایل
– ارائه ی خدمات حرفه ای بسته بندی به سبک کشورهای اروپایی با استرج رپ، بابل رپ و کارتن‌های حجیم
– ارائه ی سرویس‌های مناسب جهت اسباب کشی ادارات، اثاث کشی منازل و جابجایی کالا بصورت تجاری
– جابجایی بار بصورت صادراتی، وارداتی و ترانزیت
زمان سرویس دهی در اتوبار: یکی دیگر از شرایط شرکت‌های خوب باربری زمان ارائه خدمات اثاث کشی است. معمولا بیشتر شرکت‌های اتوبار تلاش می‌کنند تا در تمام ماه‌های سال و حتی در روزهای تعطیل نیز این خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

اتوبار نجات الهی با مدیریتی قوی، کارشناسانی مسئولیت‌پذیر و وظیفه‌شناس، کادری مجرب و متخصص با وجود سختی‌ها و دردسرهای بسیار زیاد در پروسه جابه‌جایی هر لحظه آماده‌ی ارائه‌ی کلیه خدمات باربری در تهران و شهرستان‌ها به شما مشتریان عزیز است. شرکت بارسنتر به صورت شبانه روزی درسطح شهر تهران به تمام نقاط کشور آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هست.

 

 

چطور می‌توانم از خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند