استرس اسباب کشی را با اتوبار میرزا بابایی کاهش دهید:

دیگر استرس اسباب‌کشی را نداشته باشید زیرا ما اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز با روش‌های جدید و تکنولوژی‌های روز دنیا انجام می‌دهیم. شرکت اتوبار میرزا بابایی را انتخاب کنید تا خدمات اسباب‌کشی و باربری را با استفاده از روش‌ها و متدهای جدید از ما دریافت نمایید. دیگر با اسباب‌کشی به روش‌های سنتی خداحافظی کنید لازم نیست که چندین روز قبل‌از اسباب‌کشی به دنبال کارتن‌های اسباب‌کشی باشید یااسباب‌کشی را به روش‌های سنتی انجام دهید و این که ساعت‌ها وقت را بابت بسته‌بندی کردن وسایل صرف کنید بلکه ما برای شما با یک برنامه‌ریزی خاص و دقیق در منزلتان حضور پیدا می‌کنیم و خدمات بسته‌بندی و باربری را با استفاده از روش‌های نوین انجام خواهیم داد.

۴.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

اتوبار میرزا بابایی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

شما می‌توانید با مدرن‌ترین روش اسباب‌کشی تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را انجام دهید اتوبار میرزا بابایی برای شما با داشتن چندین سال سابقه اسباب‌کشی خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام می‌دهد برای دریافت نوبت خود بهتر است به‌صورت آنلاین یا به‌صورت تلفنی با بارسنتر در ارتباط باشید که شما به هر دو صورت می‌توانید در روز موردنظر خود بدون هیچ اتلاف وقتی زمان باربری و اسباب‌کشی خود را توسط کارشناسان و تیم حرفه‌ای ما رزرو نمایید کافی‌ست با یکی از شماره که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید و روز موردنظر خود را توسط مشاوران ما ثبت کنید. آن‌ها با پرسیدن نوع اسباب‌کشی و سؤالات درباره اسباب‌کشی به شما یک قیمت نهایی را پیشنهاد می‌دهند که شما با انتخاب اتوبار میرزا بابایی از تخفیف‌های ۴۵%این مجموعه برخوردار خواهید شد. پس خیالتان راحت باشد که بدون هیچ اتلاف وقت و سردرگمی یک اسباب‌کشی بی‌نقص را از تیم حرفه بار سنتر دریافت خواهید کرد.

اهمیت به سلامت رسیدن بار در اسباب کشی بسیار مهم است:

اسباب‌کشی یکی از کارهایی است که در سال حداقل یک‌بار با آن مواجه خواهید شد پس بهتر است برای انجام اسباب‌کشی مناسب و بی‌دردسر یک شرکت باربری مطمئن را انتخاب کنید. شرکتی را انتخاب کنید که به شما خدمات بیمه‌نامه و بارنامه دولتی را ارائه می‌دهد زیرا بیمه‌نامه یکی از واجبات مهم اسباب‌کشی است. اتوبار میرزا بابایی برای شما دوستان عزیز با در نظر گرفتن یک بیمه‌نامه معتبر که توسط مدیریت بار سنتر صادر می‌شود و با بهترین شرکت بیمه طرف قرارداد دارد تضمین سلامت رسیدن بار به مقصد را به مشتریان خود می‌دهد. ما حساسیت شما دوستان عزیز را برای جابه‌جایی لوازم گران‌قیمت و شکستنی درک خواهیم کرد به‌همین خاطر مدیریت شرکت بار سنتر برای آسوده خاطر بودن مشتریان خود از این بیمه‌نامه معتبر استفاده می‌کند. از زمانی‌که ماشین‌های باربری مشغول فعالیت باربری برای شما هستند و اسباب و اثاثیه شما را در ماشین‌ها حمل‌ونقل می‌کنند و تا زمانی‌که بار از این ماشین‌ها تخلیه می‌شود برای شما دوستان بیمه در نظر گرفته‌شده است. تمامی لوازمی که در این ماشین‌ها قرار دارند بیمه می‌شوند و در صورت بروز هرگونه صدمه و آسیب مثل (شکستن، گم شدن، ضربه فیزیکی، دیده‌اند و یا حوادث طبیعی) تمامی بار برای شما بیمه است و در صورت بروز هر گونه خسارت برای شما خسارت وارد شده جبران خواهد شد.

با سپردن بار به کارگران دلسوز اتوبار میرزا بابایی خیالتان راحت باشد که کوچک‌ترین صدمه به بارتان وارد نمی‌شود و با خیال راحت می‌توانید جابه‌جایی و اسباب‌کشی را از تیم حرفه بار سنتر دریافت نمایید منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم تا خدمات اسباب‌کشی را برای شما با روش‌های جدید انجام دهیم.

برای انتخاب یک ماشین مناسب چه ویژگی‌هایی لازم است؟

ماشین باربری که شما انتخاب می‌کنید بستگی به نوع بار شما به حجم بار شما دارد اولین نکته‌ای که برای انتخاب ماشین‌های باربری باید در نظر گرفت نوع اسباب‌کشی شما است اگر قرار است حمل خرده بار را انجام دهید و یا بارها را در مسافت‌های کوتاه با مقدار کم جابجا کنید ما برای شما ماشین‌های متنوع دیگری را قرار داده‌ایم که با پرداخت هزینه ارزان‌تر می‌توانید از این ماشین‌ها استفاده کنید. اما اگر قرار بر این است که یک اسباب‌کشی با حجم زیاد را انجام دهید و وسایل زیادی را جابه‌جا کنید یا وسایل را در مسافت‌های طولانی جابجا کنید ما به شما توصیه می‌کنیم از کامیون‌های۶ و ۷متری، ایسوزو، هیوندا، دیگر ماشین‌های باربری استفاده کنید تا تمامی لوازم خود را با استفاده از این ماشین‌ها با یک با رفت‌ وآمد در مسیرهای طولانی جابجا کنید. تمام ماشین‌هایی که اتوبار میرزا بابایی برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است همگی مسقف و روباز هستند و شما می‌توانیم بار را با استفاده از خدمات نوین در این ماشین‌ها جابه‌جا کنید. تمامی ماشین‌ها کف‌پوش شده هستند تا در هنگام تردد در مسافت‌های طولانی در صورت بروز هرگونه صدمه به ماشین به وسایل شما آسیبی وارد نشود.
اتوبار میرزا بابایی برای شما دوستان عزیز از انواع ماشین‌های vip نیز استفاده می‌کند و خدمات باربری را با استفاده از این ماشین‌ها به‌راحتی انجام می‌دهد حمل‌ونقل و باربری را به تیم متخصص ما بسپارید. تمامی رانندگانی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند دارای سابقه کاری بالا هستند و به تمامی راه‌ها و مسیرها مسلط هستند و بهترین راه و کم ترافیک‌ترین راه را برای انتقال بارهای شما به مقصد موردنظر انتخاب می‌کنند.

اتوبار میرزا بابایی در تمامی مراحل اسباب کشی در کنار مشتریان است:

شاید این روزها به دلیل مسافت‌های طولانی و حجم ترافیک‌های بالا و پیدا کردن باربری که در محل زندگی شما باشد کار سختی باشد اما بار سنتر برای راحتی کار مشتریان خود با در نظر گرفتن چندین شعبه فعال که در سطح تهران دسترسی را برای مشتریان راحت‌تر کرده‌ است. مشتریان عزیزی که در هر موقع از شبانه‌روز قصد انجام اسباب کشتی را داشته باشند تنها با یک تماس تلفنی می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه باربری و اتوبار در محل زندگی خود دسترسی داشته باشند. اتوبار میرزا بابایی که در غرب تهران آماده خدمت‌دهی به عزیزانی که در این محدوده زندگی می‌کنند هستند و به‌صورت بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل آماده اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز است. شما می‌توانید در هر منطقه از تهران که سکونت دارید تنها با یک تماس با بار سنتر نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود را توسط مشاوران انتخاب کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نوبت اسباب کشی خود را توسط تیم بارسنتر رزرو نمایید تا در زمان تعیین‌شده با ارسال نیروهای حرفه‌ای و آموزش‌دیده خود برای شما خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام دهیم.

شعبه‌های فعالی که در بار سنتر برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم شامل موارد زیر است:

که شما می‌توانید تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را از این شعبه‌ها به‌راحتی تنها با تخفیف‌های ۴۵٪ از ما دریافت نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم.

افراد با تجربه در اتوبار میرزا بابایی وسایل شما را بسته بندی می‌کنند:

یکی دیگر از خدمات مفید و ارزنده‌ای که این شرکت برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است ارسال تیم‌های بسته‌بندی و تیم‌های چیدمان است این تیم‌ها متشکل شده از افراد بامهارت و آموزش‌دیده که شما می‌توانید تجربه کاری این افراد را در حین کار و جا به جایی وسایل و بسته‌بندی وسایل احساس کنید تمامی افرادی که برای شما خدمات بسته‌بندی و چیدمان را انجام می‌دهند همگی دارای تجربه کاری بالا هستند و مورد رضایت تمامی مشتریان مجموعه بار سنتر قرار گرفته‌اند. آن‌ها با استفاده از مهارت که در اختیار دارند برای شما بسته‌بندی تمامی لوازم منزل را انجام می‌دهند. با دقت کافی و با نظم خاص برای شما باربری و اسباب‌کشی را انجام خواهند داد. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار میرزا بابایی تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را با استفاده از روش‌های جدید از ما دریافت نمایید. بسته‌بندی با روش‌های جدید و تکنولوژی روز دنیا انجام می‌شود با استفاده از تجهیزات مثل چرخ‌های پایدار برای شما لوازم سنگین و جابه‌جا می‌کنیم و با کارتون‌های رگال دار لباس‌های شما را چیدمان خواهیم کرد. همچنین برای جابه‌جایی لوازم سنگین از کارتن‌های چند لایه استفاده می‌کنیم که توسط چسب‌های نواری پهن پوشش داده می‌شوند تا در حین جابجایی و تردد صدمه به بار شما وارد نشود. با انتخاب اتوبار میرزا بابایی شما می‌توانید تمامی لوازم خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده از تیم حرفه‌ای بار سنتر دریافت نمایید و همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای ما رزرو نمایید. ما در کنار شما هستیم تا تمامی این خدمات را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهیم با بیش از چندین سال سابقه کاری در کنار شما هستیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار میرزا بابایی بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار میرزا بابایی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار میرزا بابایی کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند