بهترین گزینه انتخاب اتوبار میدان رسالت:

شرکت اتوبار میدان رسالت برای انجام خدمات حمل و نقل یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی است شما می‌توانید برای هریک از خدمات اسباب کشی و باربری شرکت ما را انتخاب نمایید.

ما تمامی مراحل اسباب کشی و جا به جایی را برای شما عزیزان به بهترین نحو ممکن انجام خواهیم داد. در شرکت اتوبار میدان رسالت  قبل از بستن قرار داد مدیریت شرکت باربری می‌بایست بیمه نامه متعلق به بار مذکور را آماده کند یعنی اینکه شما باید شرکتی را انتخاب کنید که مطمن باشید وسایل شما را کاملا بیمه خواهد کرد.

ما مشاورات لازم را به تمامی مشتریان خود خواهیم داد تا آن‌ها را آگاه سازیم از بستن قرار داد در زمینه نحوه بسته بندی، ماشین و مسیرهای حمل و نقل، هزینه اسباب کشی و چیدمان بار پس اسباب کشی انتخاب نوع ماشین‌های باربری که شما می‌توانید قبل از اسباب کشی تمامی این موردها را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ان‌ها مشاورات لازم را جهت یک اسباب کشی نمونه به شما بدهند.

۴.۸/۵ - (۲۹ امتیاز)

اتوبار میدان رسالت

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

بسته بندی اثاثیه شما توسط اتوبار میدان رسالت:

نوبت به بسته بندی وسایل می‌رسد بسته بندی یک امر مهم به شمار می‌آید اگر بسته بندی با نظم خاصی صورت بگیرد ایمنی وسایل شما بیشتر می‌شود، یک اثاث کشی راحتی را خواهید داشت و تمامی وسایل شما به صورت مرتب و دسته بندی شده هستند در حین جابه جایی گم نمی‌شوند و آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود.

اتوبار میدان رسالت با دارا بودن بهترین تجهیزات بسته بندی آماده خدمت رسانی شبانه روزی به شما عزیزان هست بسته بندی انواع فرش و مبلمان به صورت تخصصی همراه با استفاده از تجهیزات پیشرفته شرکت باربری بارسنتر تیم بسته بندی ما تمامی وسایل شما را با استفاده از نایلون‌های مخصوص  بسته بندی می‌کنند به طوری که در حین جابه جایی به آن‌ها صدمه ای وارد نشود. هرچه میزان بسته بندی دقیق‌تر باشد تصمیین سلامت اینکه به مقصد برسد بیشتر خواهد بود به همین خاطر اتوبار میدان رسالت از کارتن‌ها و تجهیزات پیشرفته استفاده خواهد کرد که وسایل شما را در برابر هر نوع اسیبی پوشش دهد.

شاید اگر شما بخواهید به تنهایی اسباب کشی کنید و بسته بندی را خودتان به تنهایی انجام دهید از کارتن‌های سوپر مارکت‌ها و مغازه‌ها استفاده کنید که ما به شما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا باربری بارسنتر با استفاده از کارتن‌های چند لایه و مستحکم و با استفاده از چسب‌های مخصوص بسته بندی را برای شما انجام می‌دهند.

تا در برابر لوازم شما مقاوم باشد. داشتن یک برنامه ریزی کامل از ویژگی‌های برجسته این باربری هست ما قبل از شروع اسباب کشی توسط کارشناسان خود برای شما یک برنامه ریزی دقیق و منظم انجام خواهیم داد بهتر است برای نظم بخشیدن به کارها وسایل هر بخش از خانه را به صورت جداگانه بسته بندی کنیم و این کار را به نیروهای متخصص و آموزش دیده بارسنتر بسپارید تیم بسته بندی اتوبار میدان رسالت تمامی وسایل شما را به صورت جداگانه و مجزا برای شما عزیزان بسته بندی خواهند کرد. بعد از بسته بندی نمودن نیز کارتن‌های هر بخش را توسط کارگران ما به ماشین‌های اتوبار میدان رسالت بارسنتر انتقال می‌دهیم ما در کنار شما هستیم تا بدون کوچک‌ترین نگرانی و دغدغه ای وسایل منزل خود را بسته بندی نمایید پس کافیست هنگام تماس با اتوبارمیدان رسالت تیم بسته بندی را رزرو نمایید تا در کم‌ترین زمان ممکن وسایل خود را بسته بندی شده تحویل بگیرید.

اتوبار میدان رسالت با تجربه و سابقه چندین ساله در زمینه اتوبار و باربری و با در اختیار داشتن کادر مجرب و ماشین‌های مجهز و استاندارد باربری و کارگران مجرب و ماهر که اموزش‌های لازم را جهت حمل بار و اسباب کشی دیده اند. همچنین تجهیزات پیشرفته ویژه بسته بندی آماده ارائه خدمات به شما ساکنین محترم که در محدوده میدان رسالت هستید هست.

خدمات پیشرفته اسباب کشی در باربری بارسنتر:

اسباب کشی آسان و راحت تخصص همکاران ماست ما در کم‌ترین زمان ممکن وسایل شما را بسته بندی کرده و در ماشین‌های باربری قرار خواهیم داد. اتوبار میدان رسالت با در اختیار داشتن بهترین‌ها در اسباب کشی حاضر است نهایت تلاش خود را بکار گیرد تا حمل و انتقال اسباب و اثاثیه شما از مبدا به مقصد مورد نظر شما به سلامت دریافت شود پس ما به صورت شبانه روزی در تلاش هستیم تا خدمات نوینی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

اتوبار میدان رسالت در تلاش است که سطح خدمات خود را بالا ببردبه همین جهت می‌خواهیم که صادقانه مزایای خدمات حمل بار با باربری بارسنتر را برای شما عزیزان شرح دهیم.

•ارسال کارگران نیرومند در وقت از قبل تعیین شده به محل اسباب کشی بدون هیچ اتلاف وقتی
• بسته بندی حرفه ای و تخصصی توسط نیروهای بارسنتر با استفاده از تجهیزا نوین و پیشرفته
• استفاده از ماشین‌های مجهز و استاندارد باربری مثل کامیون‌های ۶ و ۷ متری، ایسوزوها، هیوندا، نیسان بارها، و وانت بارها
• ارسال تیم چیدمان به مقصد نهایی و دکوراسیون منزل طبق سلیقه دلخواه شما توسط تیم حرفه ای چیدمان
• استفاده از رانندگان حرفه ای و مسلط که دارای سابقه کار بالا هست
• ارائه بیمه باربری معتبر توسط شرکت بارسنتر برای تضمیین سلامت وسایل شما مشتریان عزیز
• ارسال کارشناس اسباب کشی برای نظارت از نحوه درست اسباب کشی
• استفاده از تجهییزات بسته بندی از جمله کارتن‌های چند لایه که دارای مقاومت زیاد هستند، نایلون‌های حبابدار، بابل رپ، سلفون‌ها و دستگاه‌های حرفه ای چسب زن.
•  حمل خرده بارها توسط ماشین‌های باربری همچون وانت بار و نیسان بارها.
•نصب و راه اندازی لوازم برقی مثل لوسترها، یخچال‌های ساید بای ساید، لباس شویی… توسط نیروهای اموزش دیده بارسنتر

هزینه‌های اسباب کشی در اتوبار میدان رسالت:

در نهایت نوبت می‌رسد به نرخ و هزینه‌های باربری باید در نظر داشته باشید که با انتخاب شرکت اتوبار میدان رسالت هزینه‌های باربری برای شما نصف خواهد شد زیرا باربری بارسنتر با استفاده از تخفیف‌های ۴۵٪خود برای شما عزیزان هزینه‌های باربری را کاهش داده است. اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا شرکت باربری میدان رسالت بارسنتر تمامی نرخ و هزینه‌های خود را زیر نظر اتحادیه باربری در نظر گرفته است به همین خاطر تمامی مشتریان چندین ساله ما از خدمات و نرخ جابه جایی و هزینه‌های باربری کاملا راضی بوده اند و این رضایت باعث قوت قلب ما خواهد بود.

در باره ی قیمت‌ها و هزینه‌های باربری نمی‌توان قیمت ثابتی را در نظر گرفت زیرا هزینه‌های اسباب کشی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا اینکه شما در طبقه چندم یک اپارتمان زندگی می‌کنید یا عدم استفاده از آسانسور و همچنین نوع وسیله شما می‌تواند در نرخ هزینه‌های باربری بسیار تاثییر گذار باشد اما قیمت باربری و اتوبار میدان رسالت کاملا منصفانه بوده و شما با انتخاب این شرکت از تمامی هزینه‌ها گزاف اسباب کشی دور خواهید شد.

علاوه بر قیمت مناسب کیفت کاراتوبار میدان رسالت بسیار بالا بوده و ما در برابر تمامی وسایل‌های شما مسئول هستیم به همین خاطر در تلاش هستیم که بدون هیچ مشکلی وسایل شما را جا به جا نماییم و در مقصد نهایی به شما سالم تحویل دهیم.

تماس با پرسنل بارسنتر در هر ساعت شبانه روز:

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با اتوبار میدان رسالت تماس بگیرید و ماشین باربری خود را انتخاب نمایید البته پرسنل باربری ما آنجا هستند تا شما را در انتخاب نوع ماشین و یا درباره روز اسباب کشی مشاوره دهند. با توجه به پر اهمیت بودن زمان در کار باربری و جابجایی، باربری ما همیشه در تلاش بوده تا بتواند در اسرع وقت خدمات خود را ارئه دهد به همین خاطر ما با استفاده از برنامه ریزی قبلی برای شما زمان بندی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

سرعت عمل توام با کیفیت و حسن انجام کار بوده است ما در اسباب کشی کیفیت کار را در راستای موفقیت قرار خواهیم داد. شما با تماس با هریک از شماره‌های بالا می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما صحبت فرمایید و روز اسباب کشی خود را رزرو نمایید. در هنگام تماس آن‌ها اطلاعات شما را ثبت کرده و مشاورات لازم را جهت اسباب کشی به شما خواهند داد.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار میدان رسالت بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار میدان رسالت استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار میدان رسالت کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند