اسباب کشی با باربری میدان رسالت:

باربری میدان رسالت ارائه دهنده انواع خدمات باربری و اسباب کشی و جابه جایی حمل و نقل کالا‌های اداری هست. باربری بارسنتر با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده آماده است تا در هر ساعتی از شبانه روز برای شما خدمات پیشرفته و نوین اسباب کشی را انجام دهد.

۴.۸/۵ - (۲۹ امتیاز)

باربری میدان رسالت

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

مجموعه بارسنتر با در نظر گرفتن کادری مجرب سعی کرده است که فضای دوستانه بین پرسنل و همکاران خود ایجاد نماید پرسنل ما به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا خدمات نوین و ارزنده ای را برای شما عزیزان انجام دهند. زیرا اعتماد شما به باربری رسالت بارسنتر باعث پیشرفت ما هست به همین خاطر دست در دست هم خواهیم داد تا خدمات اسباب کشی را برای شما عزیزان به پیشرفته‌ترین روش ممکن انجام دهیم ما از صفر تا صد اسباب کشی را انجام خواهیم داد.

نکاتی که باید در مورد باربری میدان رسالت بدانیم:

این روزها شرکت باربری میدان رسالت در تلاش است برای بهبود و ارتقا کیفیت خدمات خود و ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان به علاوه آن‌ها همیشه در تلاشند که طرح‌های جدید و مناسبی را برای این کار ارائه دهند تا بتوانیم اسباب کشی را با جدیدترین شیوه‌های روز انجام دهیم بدون اینکه شما دخالتی در امر اسباب کشی داشته باشید ما آن را برای شما عزیزان با اصولی‌ترین روش ممکن انجام خواهیم داد. باربری میدان رسالت دارای مدیریتی مقتدر، مسئول هست که در برابر وسایل شما خود را مسئول می‌داند و سلامت رسیدن وسایل شما به مقصد را وظیفه خود می‌داند.
به علاوه کارکنان این شرکت باربری از دغدغه‌های مشتریان آگاهند و حساسیت‌های مشتریان بر روی وسایلشان را درک خواهند کرد به همین خاطر به صورت دلسوزانه و منظم تک تک خدمات از بسته بندی گرفته تا حمل نقل را برای شما عزیزان انجام می‌دهند و در حین جابه جایی وسایل شما بسیار محتاط رفتار خواهند کرد که به وسایل شما کوچک‌ترین اسیبی وارد نشود از این رو در قبال تمامی اثاثیه آن‌ها احساس مسئولیت شدیدی می‌کند و همین باعث شده که باربری میدان رسالت انتخاب تمامی مردم این محدوده باشد. آن‌ها با برخوردی خوب و خوش رفتارانه با مشتریان توانسته اند که رضایت مشتریان را جلب نمایند لازم است که بدانید تمام پرسنل باربری بارسنتر خوش برخورد و صبورانه در پاسخ به مشتری عمل خواهند کرد و همین امر باعث شده است که باربری میدان رسالت با سابقه درخشان در عرصه باربری در استان تهران مورد استقبال تمامی مشتریان قرار بگیرد. مشاوره رایگان را در مورد باربری و حمل اثاثیه به شما ارائه خواهند داد و شما می‌توانید از نظر کارشناسان ما در امور اسباب کشی و باربری استفاده نمایید.

تضمیین سلامت رسیدن اثاثیه شما به مقصد:

شما باید باربری را انتخاب نمایید که در مقابل سلامت رسیدن وسایل شما به مقصد به شما تصمیین دهد باربری میدان رسالت جهت تضمیین سلامت بار در حین اسباب کشی و جابه جایی در مسافت‌های طولانی به مشتریان خود بیمه نامه رایگان ارائه خواهد داد یکی از اساسی‌ترین نکات برای پیدا کردن یک باربری ایده آل پیروی کردن از بیمه‌های باربری است به همین خاطر در انتخاب باربری باید دقت داشت که تمامی نکات ایمنی و اصولی را در نظر می‌گیرند و رعایت می‌کنند. غیر از بارنامه، بیمه بار نیز اهمیت ویژه ای دارد بارنامه دولتی توسط باربری میدان رسالت برای تردد اسباب کشی‌های خارج از شهر انجام می‌شود پس اگر قرار است که اسباب کشی و یا جا به جایی برون شهری داشته باشید باید بارنامه دولتی معتبر را از بارسنتردریافت نمایید تا هتگام تردد به مشکلی برخورد نکنید. بیمه حمل بار یا بیمه باربری از جمله قدیمی‌ترین بیمه‌ها است که ما سالیان سال برای مشتریان خود آن را صادر کرده ایم تا اگر در حین مسیر خسارتی به وسایل آن‌ها وارد شد ما این خسارت را پرداخت نماییم در حقیقت بیمه باربری جهت جبران خسارت به بار و لوازم و وسایل آن در طول مسیر حمل بار بر اثر اتفاق‌هایی همچون تصادف، شکستن وسایل با ارزش، سرقت، صورت می‌گیرد که لازم نیست شما نگران باشید زیرا با انتخاب باربری میدان رسالت این اتفاق‌ها محال ممکن است که بیوفتد. برای مشاوره جهت چگونگی حمل بار خود یا انتخاب نوع ماشین باربری و اسباب کشی از تهران به هر نقطه دلخواه می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت یک اسباب کشی درست و اصولی به شما بدهند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بارنامه و نوع بیمه باربری با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل نمایید و با مشاوران ما که به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی هستند مشورت لازم را انجام دهید.

خدمات بسته بندی توسط باربری میدان رسالت:

در باربری میدان رسالت خدمات ویژه ای توسط پرسنل ما صورت می‌گیرد ما می‌توانیم خدمات بسته بندی وسیله‌های شما را از صفر تا صد برای شما عزیزان انجام دهیم برای بسته بندی کالا جهت ارسال بار ابتدا پرسنل متخصص با تمامی لوازم حرفه ای به محل رفته و تمامی لوازم شخصی را که شامل ظروف شکستنی، وسایل اشپزخانه، فرش‌ها، سرویس خواب، حتی یخچال‌های ساید بای ساید و… را بسته بندی می‌کنند اما در بسته بندی لوازم شکستنی مواردی را باید در نظر گرفت به همین خاطر باربری میدان رسالت با استفاده از نایلون‌های حبابدار ظرف‌های شما را در کارتن‌های چند لایه مخصوص قرار می‌دهند و با استفاده از ماژیک بر روی کارتن‌ها نام وسایل را می‌نویسند تا در حین جا به جایی با احتیاط حمل شود ود هنگام تخلیه بار کارگران متوجه شوند که وسایل شکستنی است و به صورت دلسوزانه آن‌ها را جا به جا کنند. بسته بندی لوازم شکستنی مهم‌ترین مرحله ای است و در بسته بندی این نوع از بارها باید جز به جز دقت داشته باشیم که هیچ آسیبی به لوازم و ظروف وارد نشود و لازم نیست شما استرس وسایل شکستنی خود را داشته باشید زیرا این کار توسط کارگران حرفه ای باربری میدان رسالت انجام می‌شود و آن‌ها دارای چندین سال تجربه در امر اسباب کشی و جا به جایی هستند. شما می‌توانید با انتخاب این شرکت از تمامی تجهیزات بسته بندی لوازم این شرکت بهره مند شوید و حتی می‌توانید به صورت جداگانه این وسایل را از مجموعه باربری بارسنتر که در هر کجا تهران شعبه‌های مختلف دارد مثل اتوبار دماوند که در شرق تهران است لوازم و تجهیزات بسته بندی را تهیه نمایید.

خدمات شبانه روزی شرکت باربری بارسنتر:

باربری میدان رسالت آمادگی کامل جهت کلیه خدمات به صورت شبانه روزی را داراست و ما می‌توانیم در هر هفت روز هفته در کنار شما عزیزان باشیم تا تمامی خدمات اسباب کشی را برای شما دوستان گرامی انجام دهیم. لذا در ساعات غیر اداری و کاری هم می‌توانید باربری میدان رسالت  را در کنار خود داشته باشید فقط کافیست تلفن را بردارید و با شماره‌های بالا تماس حاصل فرمایید تا مشاوره لازم را جهت اسباب کشی با پرسنل ما داشته باشید و آن‌ها شما را راهنمایی کنند. با توجه به دغدغه‌های شهری تهران و مردم، مطمنا برنامه ریزی دقیق زمانی برای شما کار آسانی نخواهد بود به همین خاطر بعصی از اسباب کشی‌ها ممکن است که به صورت شبانه انجام شود نگران نباشید در هر ساعتی که شما قصد انجام اسباب کشی را داشته باشید می‌توانید با پرسنل ما تماس حاصل فرمایید. تا در زمان رزرو شده توسط پرسنل ما نیروهای درخواستی را برای شما عزیزان ارسال نماییم تا بدون هیچ اتلاف وقتی خدمات را برای شما انجام دهند.

باربری میدان رسالت در کنار شما عزیزان است تا مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین سرویس‌ها را به شما عزیزان ارائه دهد. با دریافت یک مشاوره تخصصی و کامل از ما می‌توانید هزینه‌های اضافی را حذف کرده و یک اسباب کشی مقرون به صرفه داشته باشید ما به صورت برنامه ریزی شده برای شما عزیزان خدمات را انجام می‌دهیم که از احتمال مشکلات پیش بینی شده در اسباب کشی جلوگیری کنیم. تجربه چندین ساله ما شما را در این راه تنها نخواهد گذاشت تمامی پرسنل ما از راننده‌ها گرفته تا تیم‌های بسته بندی دارای چندین سال سابقه کار هستند. و تجربه این افراد باعث شده است تا خدمات اسباب کشی به صورت دقیق و منظم انجام شود. کارگران باربری میدان رسالت بصورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل اثاثیه شما را بسته بندی و به هر نقطه از تهران و شهرستان که بخواهید ارسال می‌کنند ما حتی در روزهای سرد زمستانی هم برای شما تمامی مراحل اسباب کشی را انجام خواهیم داد پس با انتخاب شرکت بارسنتر نگران زمان نباشید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس باربری میدان رسالت بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات باربری میدان رسالت استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس باربری میدان رسالت کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند