اتوبار میدان امام حسین ارائه خدمات اسباب کشی:

اتوبار میدان امام حسین بهترین اتوبار در شرق تهران که می‌تواند تمامی خدمات باربری و اسباب کشی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد شما می‌توانید با انتخاب اتوبار امام حسین از خدمات ویژه باربری بهره‌مند شوید. اگر قصد اسباب کشی دارید اما وقت جمع اوری وسیله‌ها را ندارید وسایلتان را به ما بسپارید تا با ارسال تیم بسته بندی از وسیله‌های خرده گرفته تا وسیله‌های بزرگ را برای شما بسته بندی کنیم.

۴.۸/۵ - (۲۸ امتیاز)

اتوبار میدان امام حسین

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

اتوبار میدان امام حسین متخصص حمل بار و اثاثیه منزل، با کادری قوی و متخصص به صورت شبانه روزی، شهر و شهرستان، با مجوز رسمی به صورت شبانه روزی، کلیه مناطق تهران، حمل ونقل داخل شهری و بین شهری، با بیمه نامه دولتی و بارنامه دولتی.

خدمات شبانه روزی اتوبار میدان امام حسین :

برای اینکه به کارشناسان و مشاوران ما دسترسی داشته باشید کافیست تلفن را بردارید و با شماره‌های بالا تماس حاصل فرمایید. اتوبار میدان امام حسین کنار شماست تا بهترین برنامه‌ریزی را برای حمل بار خود داشته باشید ما از چندین روز قبل برای اسباب کشی شما برنامه ریزی خواهیم کرد تا بدون هیچ مشکلی در روز اسباب کشی پرسنل ما بدون اتلاف وقت در محل مشخص شده حضور پیدا کنند.

شما می‌توانید با تماس با پرسنل ما از مشاوره رایگان باربری بارسنتر بهره مند شوید مشاورین ما به صورت ۲۴ ساعته در شبانه روز متخصص حمل بار و اثاثیه منزل، با کادری قوی و متخصص به صورت شبانه روزی، شهر و شهرستان، با مجوز رسمی به صورت شبانه روزی، کلیه مناطق تهران، حمل ونقل داخل شهری و بین شهری، با بیمه نامه دولتی و بارنامه دولتی  در خدمت شما هستند تا برای شما اسباب کشی را انجام دهند می‌توانید در طی مشاوره اگر سوالی دارید مطرح کنید و کارشناس مربوطه پاسخ آن را درآماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز هستند.

شما با انتخاب باربری بارسنتر می‌توانید ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید  انتخاب نوع ماشین، مسقف بودن یا نبودن آن بستگی به میزان اسباب کشی و بار شما دارد که در این مشاوره به آن‌ها پرداخته می‌شود شما می‌توانید هنگام تماس با مشاوران ما راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب ماشین باربری از آن‌ها دریافت نمایید. بعد از انتخاب ماشین باربری می‌توانید خدمات مورد نظر خود را توسط پرسنل ما ثبت نمایید.

بسته بندی مطمن با انتخاب باربری بارسنتر:

یرای بسته بندی وسایل خود به صورت تخصصی می‌توانید از تیم بسته بندی باربری میدان امام حسین استفاده نمایید. نیروهای متخصص شرکت‌های اتوبار به‌خوبی می‌دانند که هر وسیله چگونه باید جابجا شود و به چه طریقی بسته بندی شود تا در حین جا به جایی به آن‌ها اسیب وارد نشود برای جابجایی تخت، کمد و مبل باید حتماً باید از تجهیزات مدرن و پیشرفته استفاده شود نیروهای باربری بارسنتر با استفاده از تجهیزات مدرن باربری برای جابجایی گاز، یخچال و لباسشویی از پایه‌هایی چرخدار استفاده می‌کنند تا جابه جایی آن‌ها آسان‌تر باشد. ما برای جابه جایی وسایل شما به ماشین‌های باربری از کارتن‌های چند لایه مخصوص اتوبار میدان امام حسین  استفاده خواهیم کرد وسایل سبک را در کارتن‌هایی با سایز مناسب قرار می‌دهیم و همچنین وسایل شکستنی را از هم تفکیک خواهیم کرد و بعد وسیله‌های شما را با استفاده از کارتن‌های محکم و چند لایه،  فوم، روکش سلفون و انواع چسب و ضربه گیر به صورت حرفه‌ای بسته بندی می‌کنند بطوریکه وزن آن‌ها قابل قبول باشد و کارتن نیز تحمل آن وزن را داشته باشد و در حین جابه جایی پاره نشوند. جابجایی کارتن‌ها را نیز به کارگران نیرومند و آموزش دیده باربری بارسنتر بسپارید اقداماتی همچون نوشتن محتویات کارتن‌ها روی آن‌ها و مشخص کردن جنس و نوع بار و مقصد هر کارتن و جعبه را توسط تیم بسته بندی انجام می‌شود تا در هنگام جا به جایی و تخلیه بار در مقد کارتن‌ها را به سرعت پیدا کنید. این افراد آموزش دیده هستند و هنگام جابجایی که سلامت جسمانی خود نیز آسیب نیزنند وهمچنین بدون کوچک‌ترین صدمه ای  بار را به ماشین‌های باربری منتقل می‌کنند.

خدمات متفاوت بار سنتر را تجربه کنید:

تیم حرفه ای و متخصص باربری بارسنتر  وسایل و اسباب و اثاثیه شما مشتریان گرامی را  با جدیدترین روش اسباب کشی با بیمه نامه معتبر به سلامت کامل به محل مورد نظر شما ارسال می‌کنند باربری بارسنتر دارای کادری مجرب و کاربلد و همچنین ماشین‌های مناسب باربری که از لحاظ استاندارد و ایمنی مورد تایید قرار گرفته است. علاوه بر تیم بسته بندی اتوبار میدان امام حسین خدمات متفاوتی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. این خدمات شامل موارد زیر است:

  1. ارائه تیم بسته بندی جهت بسته بندی تمامی وسایل منازل یا ادارات
  2. – ارسال کارگران زبده و آموزش دیده
  3. – ارائه بیمه نامه معتبر و بارنامه معتبر دولتی برای تضمیین سلامت بار
  4. استفاده از ماشین‌های مجهز باربری بارسنتر
  5. ارائه ی خدمات vip اسباب کشی
  6. استفاده از تجهیزات مدرن بسته بندی
  7. مشاوره رایگان
  8. پرسنل خوش برخورد و خوش اخلاق
  9. ارسال تیم چیدمان
  10. نصب و راه اندازی وسایل الکترونیکی
  11. ارسال رانندگان مسلط به مسیر

با انتخاب اتوبار میدان امام حسین می‌توانید از خدمات بالا بهره مند شوید. در هر ساعت از شبانه روز ما برای شما اسباب کشی و یا خدمات باربری را انجام خواهیم داد کافیست با مشاوران ما هماهنگی‌ها را انجام دهید تا آن‌ها اطلاعات لازم را برای شما توضیح دهند سپس در روز مشخص شده نیروهای خود را برای شما ارسال خواهیم کرد.

بسته بندی و اسباب کشی ادارات با اتوبار میدان امام حسین:

اسباب کشی در شرکت‌ها و اداره جات یکی از دردسرهای کاری به حساب می‌اید زیرا جابه جایی وسایل ادارات کمی متفاوت‌تر با لوازم منزل است به همین خاطر کار مشکل و زمان بری محسوب می‌شود. اما اگر شما تیم بسته بندی ما را انتخاب نمایید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما خدمات بسته بندی و اسباب کشی را انجام می‌دهند زیرا آن‌ها آموزش‌های لازم را جهت بسته بندی و طرز اسباب کشی وسایل متفاوت دیده اند  اغلب بیشتر شرکت‌ها در انباری‌های خود تعدادی از جعبه‌ها و کارتن‌های حمل فایل‌ها و پرونده‌ها را دارند به همین خاطر ما با استفاده از کارتن‌های چند لایه تمامی وسایل را بسته بندی خواهیم کرد و در کارتن‌های مخصوص باربری قرار خواهیم داد، تا در حین جابه جایی به فایل و پوشه‌های مهم اداری آسیبی وارد نشود و با استفاده از چسب‌های مخصوص کارتن‌ها را بسته بندی خواهیم کرد تا در حین جا به جایی وسایل باز نشوند.

 اتوبار میدان امام حسین قصد دارد تا با ارائه سرویس‌های ویژه باربری و اسباب کشی  بتوانید اسباب کشی شرکت‌ها و ادارات  را برای شما با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت  به سادگی انجام دهد.

در اسباب کشی مراکز، اداره و شرکت‌ها نحوه کار و عملکرد نیرو‌های ما کمی متفاوت‌تر است. زیرا در بسته بندی وسیله‌ها متفاوت است و حمل نقل آن‌ها به تنهایی امکان پذیر نیست پس ما با ارسال چندین کارگر نیرومند برای شما تمامی وسایل را جا به جا خواهیم کرد  با استفاده از برنامه ریزی که از قبل توسط همکاران ما برای روز اسباب کشی در نظر گرفته شده است  وسایل را به شیوه صحیح و با دقت تمام جاگذاری و حمل نقل خواهند کرد، می‌توانید حمل نقل وسایل سنگین همچون گاو صندوق، میزهای اداری، و میزهای کنفرانس را به کارگران نیرومند و ماهر ما بسپارید تا با استفاده از تکنیک‌های مدرن برای شما آن را جا به جا سازند به دلیل سنگین بودن باید با دقت و به صورت ایمنی حمل شود تا هم مشکلی برای کارگران اتوبار میدان امام حسین به وجود نیاید و هم گاو صندوق صدمه ای نبیند به همین خاطر باید به صورت اصولی جا به جا شود. از لحاظ هزینه نگران پرداخت مبلغ‌های گزاف و بالا نباشید زیرا باربری بارسنتر از تخفیف ۴۵% برخوردار است و تمامی قیمت‌های این مجموعه کاملا منصفانه بوده است. در تمامی مراحل شما عزیزان می‌توانید ازنیروهای اتوبار میدان امام حسین کمک بگیرید و یا حتی تمامی مراحل انجام کار اسباب کشی منازل و شرکت‌ها را به ما بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را برای شما انجام دهیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار میدان امام حسین بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار میدان امام حسین استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار میدان امام حسین کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند