چرا باید اتوبار منطقه ۲۲ تهران را انتخاب نماییم:

اتوبار منطقه ۲۲ تهران  را به شما معرفی می‌کنیم. اگر قصد انجام اسباب‌کشی را دارید ما به شما توصیه می‌کنیم اتوبار و باربری را انتخاب کنید که خدمات متفاوتی را به شما ارائه دهد اتوبار منطقه ۲۲ تهران برای انجام خدمات اسباب‌کشی و باربری شما دوستان عزیز آماده‌ است. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز که قصد انجام اسباب‌کشی را دارید با ما تماس بگیرید تا ما در روز تعیین‌شده بدون اتلاف وقت در منزل شما حضور پیدا کنیم.

۴.۸/۵ - (۲۷ امتیاز)

اتوبار منطقه ۲۲ تهران

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

خدماتی که باربری منطقه ۲۲ تهران برای مشتریان خود ارائه می‌دهد با سایر اتوبارها و باربری‌های سطح شهر متفاوت است زیرا ما با یک برنامه‌ریزی خاص و دقیق در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنیم تا بتوانیم خدمات اسباب‌کشی و باربری را برایتان انجام دهیم. همچنین شما می‌توانید این خدمات را از ما به‌صورت پیشرفته دریافت نمایید اگر قصد انجام اسباب‌کشی vip را دارید ما به شما توصیه می‌کنیم که با مشاوران ما در تماس باشید تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز در نظر بگیرند.

ارسال کارگران نیرومند برای جا به جایی بار:

اتوبار منطقه ۲۲ تهران تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را با کارگران حرفه‌ای و تیمی مجهز انجام می‌دهد شما می‌توانید این خدمات را از افراد ما با اطمینان کامل دریافت نمایید زیرا ما به‌صورت اصولی و ایمنی کار را انجام می‌دهیم تا در حین بسته‌بندی و جابجایی صدمه‌ای به وسایل شما وارد نشود. اتوبار منطقه ۲۲ تهران برای شما تجهیزات مدرن بسته‌بندی را در نظر گرفته‌ است دیگر لازم نیست خودتان به‌تنهایی مشغول فعالیت بسته‌بند شوید زیرا بسته‌بندی یک کار تخصصی است و باید با ایمنی انجام شود. اگر ایمنی در بسته‌بندی رعایت نشود ممکن است وسایل شما صدمه ببینند ما در تلاش هستیم که به‌صورت شبانه‌روزی خدمات بسته‌بندی خود را برای شما دوستان عزیز پیشرفته‌تر کنیم. مثلاً ما می‌توانیم فرش‌ها، یخچال‌ها، لوسترها، و دیگر وسایل منزل شما را به‌صورت حرفه‌ای بسته‌بندی کنیم. مهم نیست که وزن آن وسیله چه مقدار است یا وسیله سنگین است یا سبک؟ بلکه ما با استفاده از کارتن‌های مقاوم چند لایه برای شما خدمات بسته‌بندی و اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم شما می‌توانید این خدمات را از ما به‌صورت حرفه‌ای دریافت نمایید. پس همین الان تلفن را بردارید اگر قصد انجام اسباب‌کشی و بسته‌بندی وسایل را دارید تیم بسته‌بندی اتوبار منطقه ۲۲ تهران تماس بگیرید تا با ارسال نیروهای حرفه‌ای در منزل شما حضور پیدا کنیم و خدمات بسته‌بندی را انجام دهیم. بسته‌بندی باید با تجهیزات خاص انجام شود زیرا ممکن است اگر بسته‌بندی به‌درستی انجام نشود وسایل شما صدمه ببینند و ما نمی‌خواهیم که وسایل شما بشکند یا آسیب ببینند به‌همین خاطر با رعایت نکات ایمنی تمامی لوازم منزل شما را بسته‌بندی می‌کنیم با توجه به نزدیک شدن به فصل اسباب‌کشی ما به شما توصیه می‌کنیم که بار خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده جابجا کنید. زیرا وسایل شما باید با اطمینان کامل جابه‌جا شوند پس اتوباری را انتخاب کنید که با استفاده از تیم‌های بسته‌بندی در منزل شما حضور پیدا می‌کند ما به شما اتوبار منطقه ۲۲ تهران را پیشنهاد می‌دهیم.

اتوبار منطقه ۲۲ تهران بسته بندی اثاثیه منزل به صورت حرفه ای:

بسته‌بندی گیاهان منزل شما نیز توسط تیم بسته‌بندی حرفه‌ای اتوبار منطقه ۲۲ تهران انجام می‌شود ما برای شما با استفاده از سلفون‌ها گیاهان و گلدان‌ها را نیز بسته‌بندی می‌کنیم تا در حین جابجائی صدمه‌ای نبینند. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار منطقه ۲۲ تهران از کوچک‌ترین لوازم مثل مجسمه‌ها، لوسترها، فرش‌ها، بسته‌بندی کنید تا لوازم بزرگ مثل یخچال‌ها، گاز، ظرف‌شویی، و دیگر وسایل جابجایی آن‌ها کار سختی است را به ما بسپارید. نگران نباشید زیرا ما این کار را به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌دهیم بسته‌بندی یکی از اصول ایمنی اسباب‌کشی است پس باید به‌درستی تمام انجام شود زیرا ممکن است بار شما صدمه ببیند. پس ما به شما توصیه می‌کنیم که بسته‌بندی وسایل خود را به افراد کاردان بسپارید تمامی افرادی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند همگی دوره‌دیده و آموزش‌دیده هستند. پس می‌توانید با خیال راحت بار خود را به این افراد بسپارید. همین الان تلفن را بردارید و مشاوره لازم را جهت انجام خدمات اسباب‌کشی از ما دریافت نمایید. ما به‌صورت اصولی و حرفه‌ای برای شما دوستان عزیز خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم. اسباب‌کشی باید با روش‌ها و متدهای خاص خودش انجام شود که این کار توسط افراد حرفه‌ای صورت می‌گیرد پس لازم نیست خودتان به‌تنهایی لوازم را جابه‌جا کنید. بلکه می‌توانید با رزرو تیم حرفه‌ای بار سنتر جابه‌جایی وسایل سنگین را به افراد کاردان و کاربلد بسپارید. ما منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم تا در روز اسباب‌کشی در منزل‌های شما با کادر حرفه‌ای بدون کوچک‌ترین اتلاف وقت حضور پیدا کنیم و خدمات بسته‌بندی و اسباب‌کشی را برایتان انجام دهیم.

 خدمات درون شهری و برون شهری برای جا به جایی بار:

اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز به دو صورت انجام می‌شود اسباب‌کشی درون‌شهری و اسباب‌کشی برون‌شهری، اسباب‌کشی درون‌شهری را می‌توانید از اتوبار منطقه ۲۲ تهران دریافت نمایید اگر قصد جابجایی وسایل خود را بین شهرداری که قرار است از یک آپارتمان به آپارتمان دیگری اسباب‌کشی کنید می‌توانید با استفاده از ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بار خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را انجام دهید. اما اگر قصد خدمات برون‌شهری را دارید و قرار است از تهران به شهر دیگر بار خود را جابه‌جا کنید ما به شما توصیه می‌کنیم که خدمات برون‌شهری خود را به افراد کاردان بسپارید. ما با ما با استفاده از بهترین رانندگان حرفه‌ای در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنیم و بار شما را در هر مسافتی که بخواهید جابه‌جا می‌کنیم. برای ما مهم نیست که از تهران به چه شهری قصد اسباب‌کشی و باربری را دارید شما می‌توانید به هر شهر دلخواهی که می‌خواهید بار خود را ارسال نمایید. باربری و اتوبار منطقه ۲۲ تهران با ارائه پرسنلی حرفه‌ای و خدمات عالی و بی‌نظیر برای شما خدمات اسباب‌کشی را انجام می‌دهد شما می‌توانید این خدمات را از ما به‌صورت شبانه‌روزی دریافت نمایید. همچنین برای دسترسی راحت شما دوستان عزیز شعبه‌های مختلفی را قرار داده‌ایم. مثلاً عزیزانی که در غرب تهران مشغول زندگی هستند می‌توانند دسترسی به تمامی شبعات داشته باشند. عزیزانی که در محدوده حکیمیه زندگی می‌کنند می‌توانند باربری و اتوبار حکیمیه را برای حمل و جابجایی لوازم خود استفاده نمایند. ما برای شما دوستان عزیز این خدمات را به‌صورت حرفه‌ای انجام خواهیم داد پس همین الان تلفن را بردارد و پرسنل ما تماس بگیرید و نوبت خود را توسط این تیم رزرو نمایید تا برای شما هم خدمات درون‌شهری و خدمات برون‌شهری را انجام دهیم.

هزینه‌های اسباب کشی را با اتوبار منطقه ۲۲ تهران کاهش دهید:

شما می‌توانید با تخفیف‌های ۴۵% هزینه‌های مناسب از صفر تا صد اسباب‌کشی و باربری خود را به ما بسپارید. ما برای شما دوستان عزیز تمامی مراحل اسباب‌کشی را با تخفیف و به هزینه‌های مناسب باربری انجام می‌دهیم دیگر لازم نیست خودتان به‌تنهایی این بارهای سنگین را جابجا کنید زیرا این کار یک کار سخت و طاقت‌فرساست و ممکن است به‌تنهایی به شما دوستان عزیز آسیب برساند.

با پرداخت هزینه‌های مناسب در اسباب‌کشی می‌توانید یک اسباب کشی بی‌دردسر انجام دهید. نگران پرداخت هزینه‌های گزاف نباشید البته باید بدانید که اسباب‌کشی به عوامل مختلفی بستگی دارد و می‌تواند این عوامل بر روی قیمت‌ها و هزینه‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

شما می‌توانید با انجام خدمات اسباب‌کشی و باربری از صفر تا صد این خدمات را برای خود ارائه دهید. ما برای شما دوستان عزیز با در نظر گرفتن هزینه‌های مناسب اسباب‌کشی  خدمات را برایتان انجام می‌دهیم. هزینه اسباب‌کشی می‌تواند به عواملی مثل: مسافت و مسیر طی‌شده توسط ماشین‌های باربری، تعداد کارگران ارسالی، استفاده از آسانسور، استفاده از خدمات اسباب‌کشی، و استفاده از تجهیزات بسته‌بندی، استفاده از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان، همگی می‌توانند در قیمت‌ها و هزینه‌ها تاثیر بسزایی داشته باشند. شما می‌توانید برای دسترسی سریع و راحت با شماره‌ای که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای ما رزرو نمایید. ما در هر روز که شما قصد انجام مراحل اسباب‌کشی را داشته باشید در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنیم و این خدمات را برایتان انجام می‌دهیم. احتیاجی نیست که به‌صورت حضوری در دفترهای ما تشریف بیاورید بلکه با یک تماس تلفنی می‌توانید نوبت و روز دلخواه خود را توسط پرسنل ما هماهنگ کنید. اما حتی در ایام تعطیلات نیز آماده خدمت‌گذاری به شما مشتریان عزیز هستیم شما می‌توانید هر سوالی که درباره اسباب‌کشی و نحوه اسباب‌کشی دارید از مشاوران ما دریافت نمایید آن‌ها در کنار شما هستند تا راهنمایی لازم را جهت اسباب‌کشی و باربری برای شما دوستان عزیز در نظر بگیرند. همچنین ما می‌توانیم این خدمات را از صفر تا صد برایتان به‌راحتی انجام دهیم اگر قصد انجام اسباب‌کشی و باربری را دارید شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام دهید. ما در کنارتان هستیم تا این خدمات را برایتان به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها انجام دهیم همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را رزرو نمایید. شما می‌توانید در هر کجا که هستید تنها با یک تماس تلفنی با مشاوران ما در تماس باشید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار منطقه ۲۲ تهران بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار منطقه ۲۲ تهران استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار منطقه ۲۲ تهران اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند